Oud 25-08-2014, 02:03
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Zoef en ik willen het op D&A graag wat actiever hebben en om die reden hebben we besloten om naast "Het Grote IZSADC Topic" een algemener slowchat topic te openen, dus bij deze!

Hier wordt niet alleen geslowchat over drugs en alcohol, maar ook over randzaken als feesten, festivals en de weekeinden. Maar let op, ook hier gelden uiteraard nog steeds de huisregels! Zo is (het vragen naar) handel in drugs ook hier verboden en het afkeuren van drugsgebruik wordt ook hier niet gewaardeerd (tips geven m.b.t. veilig drugsgebruik is iets anders dan afkeuren uiteraard).

Dat dit een succesvolle reeks topics moge worden
__________________
Vanity is definitely my favorite sin

Laatst gewijzigd op 25-08-2014 om 02:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2014, 02:09
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Volgende week zondag Kings Of Hardstyle in het Goffertpark in Nijmegen op het programma staan. Ben bang dat het een hoog Vakantieveilingen-gehalte gaat hebben qua bezoekers (als in niet losgaan, ruziezoekers, geen liefhebbers) maar ach, 4 kaarten gewonnen en het is in de buurt dus toch maar even een kijkje nemen
Met het oog op Q-Base over 3 weken maar even geen grote serotoninekillers als xtc/4-FMP/6ABP nuttigen maar gewoon wat pep pakken denk ik. Verbruikt ook serotonine natuurlijk, maar niet in zo'n grote hoeveelheden.

Heb trouwens nog 2 kaarten over voor Kings, als iemand interesse heeft mag je ze voor €5,- allebei hebben.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 13:46
Verwijderd
Goed initiatief! Ik gebruik alleen alcohol, en dat al met mate, dus ik kan helaas eigenlijk niet mee chatten.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 00:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Jawel, zoals al vermeld gaat dit ook over randzaken als weekend/feestjes/festivaldingen
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 16:36
Verwijderd
In dat geval: het is hier feestweek en ik ga vanavond uit jeeeeej . Beetje jammer wel dat de wekker morgen om 6 uur staat.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 13:02
Verwijderd
En wat is het werkelijke verschil?

Want
Citaat:
Jawel, zoals al vermeld gaat dit ook over randzaken als weekend/feestjes/festivaldingen
leek mij ook goed genoeg besproken te (kunnen) worden in IZSADC. Vroeger.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 14:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vroeger is helaas niet meer
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 19:00
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Leek mij ook goed genoeg besproken te (kunnen) worden in IZSADC. Vroeger.
IZSADC is compleet doodgelopen en het enige wat er gepost werd was 'ontopic' als er al gepost werd. Het zal nog wel blijven bestaan, hopelijk komt D&A binnenkort weer wat meer op gang en wordt het daar ook weer actiever.

Gisteren 3 tickets voor Ground Zero gewonnen, megaveel zin in
Wordt wel een slopend weekend, zaterdagnacht van 22:00 tot 07:00 naar Ground Zero, rond 10:00 thuis komen en om 12:00 weer op de trein naar Nijmegen voor Kings Of Hardstyle tot 22:00h
Dat is dus 24 uur lang stampen met zo'n 6 uurtjes rust tussendoor

Nog meer mensen hier die naar GZ/Kings/beide gaan?
Ben van plan om onderstaande aan te houden op Ground Zero;

23:00 - 00:00 Promo (Early hardcore)
00:00 - 01:00 N-Vitral (Industrial hardcore)
01:00 - 02:00 Deepack (Freestyle)
02:00 - 03:00 The Machine Live (Raw hardstyle)
03:00 - 04:00 Ophidian vs The Outside Agency (Industrial hardcore)
04:00 - 05:00 Deathmachine vs Igneon System (Industrial hardcore)
05:00 - 06:00 Delete vs The Geminizers (Raw Hardstyle)
06:00 - 07:00 High Voltage & Pavo (Hardstyle main)
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Vroeger is helaas niet meer
Waarom houden jullie het dan wel nog aan?

Is het dan geen idee om IZSADC af te schaffen en hiermee verder te gaan? Al vermoed ik dat dit niet veel beter zal lopen, maar 'niet geschoten is altijd mis', niet?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 22:30
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Waarom houden jullie het dan wel nog aan?

Is het dan geen idee om IZSADC af te schaffen en hiermee verder te gaan? Al vermoed ik dat dit niet veel beter zal lopen, maar 'niet geschoten is altijd mis', niet?
Was mijn voorstel ook, maar zoef kreeg pijn in haar hart van die opmerking
Ze heeft ook wel gelijk, IZSADC bestaat al zo lang dat die eigenlijk niet op te doeken is.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 30-08-2014, 17:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nou liefjes, ik had gisteren een verjaardagsfeestje met veel wodka-watermeloen, wodka-sprite, wodka-cola en hasj-jointjes voor mij. Mijn vrienden gingen los op lachgas en coke, maar dat is niet zo aan mij besteed.

En nu ben ik de hele dag al vet brak
Wel fijn om op de bank te hangen en nog een jointje te roken en limonade te drinken
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 30-08-2014, 17:53
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline



Citaat:
wodka-watermeloen
Bedoel je dat je een fles wodka in een watermeloen laat trekken en dan die watermeloen gaat eten waar dus de wodka in zit?
Dat is echt geweldig, vorig jaar op een barbecue met m'n vriendengroep gedaan, alleen de helft wist niks van de wodka af, en je proefde het ook totaal niet goed. Resultaat kun je wel raden
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 13:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben gistermiddag om 1 uur met werken aangevangen, was vanmorgen om 5 uur klaar en ben nu al sinds 7 onderweg naar huis. Niets geen party dus, maar ik ga me zo wel bij het plan van Loezzel, en als ik zo thuis ben limonade drinken (misschien met een beetje wodka, gewoon omdat het kan)en een eeeeenorm jointje roken om te vieren dat deze hel-zomer goddank eindelijk voorbij is. En daarna en beetje slaap inhalen 28 uur wakker zijn is echt niet meer aan mij besteed
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 15:15
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Wat rook je?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 15:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nog niets
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 15:24
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Wat voor soort ga je roken?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 17:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Toch niet naar Kings Of Hardstyle vandaag, geen zin in

Wel ontieeeeegelijk veel zin in Q-Base over 2 weken, ook heel veel zin in m'n eerste keer 6-ABP daar

In de bus aftrappen met wat sos, binnen 200mg 4-FMP, als de piek voorbij is 100mg 6-ABP en op de after ouderwets aan de xtc
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 01-09-2014, 11:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik voel me echt een oud wijf, want ik heb geen idee wat die dingen zijn. 4-FMP en 6-ABP, wat is dat in godsnaam?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2014, 17:41
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik voel me echt een oud wijf, want ik heb geen idee wat die dingen zijn. 4-FMP en 6-ABP, wat is dat in godsnaam?
Research chemicals, drugs die nog niet zo lang op de markt zijn en waar niet veel over bekend is (qua schadelijkheid e.d.). Iets risicovoller dan xtc, speed, coke en dergelijke dus maar 4-FMP en 6-ABP worden vrij veel gebruikt tegenwoordig (met name 4-FMP is onwijs populair, op festivals tegenwoordig spreek ik bijna net zoveel mensen die aan de 4 zitten als mensen die aan xtc zitten).
6-ABP lijkt (naar verhalen) heel erg op xtc/mdma maar dan iets minder wazig en licht paddoachtig.
4-FMP is kort samen te vatten als speed in een mdma-sausje, persoonlijk mijn favoriete drug.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 08-09-2014, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me echt een oud wijf, want ik heb geen idee wat die dingen zijn. 4-FMP en 6-ABP, wat is dat in godsnaam?
Designerrrrrrrrrrdrugs.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2014, 20:10
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Zaterdag Q-Base
Wie tref ik daar wellicht? Ben hier te vinden (Althans, dat is de planning, wordt waarschijnlijk weer compleet anders )

21:00 - 22:00 Blackburn (Xtra Raw)
22:00 - 22:30 Jones (Back In Time)
22:30 - 23:30 Josh & Wesz (Back In Time)
23:30 - 01:00 Scope DJ (Back In Time)
01:00 - 02:00 A-Lusion (Back In Time)
02:00 - 03:00 Jack Of Sound & The Pitcher (Mainstage)
03:00 - 04:00 Main Concern of Tatanka (Xtra Raw / Back In Time)
04:00 - 05:00 Detest (PRSPCT)
05:00 - 06:00 B-Front (Mainstage)
06:00 - 07:00 Theracords Live (Hangar)
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 15-09-2014, 19:30
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Q-Base was gruwelijk! 4-FMP + xtc ook een heerlijke combi zeg
Begonnen met 4-FMP en toen daar de euforie nog maar lichtelijk van merkbaar was een halve rode Rolling Stones bijgepakt. Inklap was wel even heftig, kreeg het benauwd en moest even gaan zitten om niet tegen de vlakte te gaan maar geen paniekgevoelens hierdoor gekregen of zo. Na een klein kwartiertje ging ik echt heerlijk
Imo klapt xtc 2x zo hard in i.c.m. 4-FMP dus de bedoeling was om een kwartje te pakken, keek later nog eens in het zakje zag ik dat ik de helft eraf gebeten had... xD
Vroeg me al af waarom ik zo kneiterhard ging van een kwartje
__________________
Vanity is definitely my favorite sin

Laatst gewijzigd op 16-09-2014 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2014, 19:47
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Klinkt hard man
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 16-09-2014, 11:39
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Man man man ik ervaar na ruim 2 jaar gebruiken voor het eerst een dinsdagdip, wat kut dit. Iemand tips hier tegen?
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 16-09-2014, 13:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je hebt met de 4-fmp en de XTC combo wss je serotonine fink uitgeput
Veel groente en fruit eten met vitamine C en evt wat extra vitamine pillen in je hoofd stoppen. Als eten/kauwen nog steeds niet optimaal is wat fruit door yoghurt mixen oid, je lichaam iig genoeg energie geven om je serotonine-level weer op peil te kunnen brengen.

Sterkte
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2014, 00:13
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Je hebt met de 4-fmp en de XTC combo wss je serotonine fink uitgeput
Veel groente en fruit eten met vitamine C en evt wat extra vitamine pillen in je hoofd stoppen. Als eten/kauwen nog steeds niet optimaal is wat fruit door yoghurt mixen oid, je lichaam iig genoeg energie geven om je serotonine-level weer op peil te kunnen brengen.

Sterkte
Hele dag aan de sinaasappelsap gezeten, toen ik ging koken rond een uurtje of 17:30 nergens meer last van gelukkig
Maar god wat voelde ik me ellendig, was altijd uitverkoren om nooit een dip te hebben, nu ik weet hoe het is hoop ik niet dat ik het nog eens krijg
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 18-09-2014, 02:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hele noob-vraag, maar ik kreeg vaak te horen dat je van coke een arrogante bal wordt. Klopt dit enigzins of ligt het meer aan de persoon.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 18-09-2014, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Hele noob-vraag, maar ik kreeg vaak te horen dat je van coke een arrogante bal wordt. Klopt dit enigzins of ligt het meer aan de persoon.
Ja.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2014, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Man man man ik ervaar na ruim 2 jaar gebruiken voor het eerst een dinsdagdip, wat kut dit. Iemand tips hier tegen?
Van de eiffeltoren springen schijnt ook vrij effectief te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2014, 12:04
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Gisterenavond tbisla hasj gerookt. Lekkere kruidachtige smaak en werd er totaal niet down van, had eerder het gevoel van nu wil ik dansen
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 20-09-2014, 14:26
-Hellshooter-
Avatar van -Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit drugs gebruikt. Alcohol wel eens gedronken, maar ik voel me er niet prettig bij. Al met al, best wel een suf konijn xD

Mijn weekend planning voor dit weekend is vrij rustig eigenlijk. Volgend weekend wel wat gezelliger, want dan hebben we bij de batavia-haven in Lelystad weer eens optredens. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zal zijn
__________________
*Blub*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2014, 22:49
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Zoef en ik willen het op D&A graag wat actiever hebben
Meer scholieren aansporen tot drugs & alcohol dan. Goede zaak dit.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 09:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Gisterenavond tbisla hasj gerookt. Lekkere kruidachtige smaak en werd er totaal niet down van, had eerder het gevoel van nu wil ik dansen
Tbisla is ook een hasjsoort waarvan je een upper krijgt i.p.v. een downer
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 17:48
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Meer scholieren aansporen tot drugs & alcohol dan. Goede zaak dit.
Frikandelbroodjes adoreren is ook een goede zaak.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 17:49
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Tbisla is ook een hasjsoort waarvan je een upper krijgt i.p.v. een downer
Yeah, ken je ook wiet waarvan je een upper krijgt?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 19:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Meer scholieren aansporen tot drugs & alcohol dan. Goede zaak dit.
Dat is niet de bedoeling natuurlijk, we raden het hier niet aan en we raden het hier niet af maar we zijn er gewoon voor goed advies
Dit topic is ook gestart om dingen die (in)direct in contact staan met drugs en alcohol ook off-topic bespreekbaar te maken waardoor er hopelijk wat meer activiteit komt
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2014, 17:23
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Frikandelbroodjes adoreren is ook een goede zaak.
Zeker weten! Zolang 't maar niet kroketbroodjes zijn.
Citaat:
Dat is niet de bedoeling natuurlijk, we raden het hier niet aan en we raden het hier niet af maar we zijn er gewoon voor goed advies
Dit topic is ook gestart om dingen die (in)direct in contact staan met drugs en alcohol ook off-topic bespreekbaar te maken waardoor er hopelijk wat meer activiteit komt
Juist.

Ik heb nog nooit enige alcoholische drank op, drug gebruikt of gerookt. Niet echt anti-alcohol of wat dan ook. Meer dat ik er geen behoefte aan heb.
Roken heb ik wel echt een scheithekel aan. Het is niet alleen vies en slecht voor jezelf, maar ook schaadt je de omgeving ermee.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2014, 13:16
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Zeker weten! Zolang 't maar niet kroketbroodjes zijn.

Juist.

Ik heb nog nooit enige alcoholische drank op, drug gebruikt of gerookt. Niet echt anti-alcohol of wat dan ook. Meer dat ik er geen behoefte aan heb.
Roken heb ik wel echt een scheithekel aan. Het is niet alleen vies en slecht voor jezelf, maar ook schaadt je de omgeving ermee.
Ik ken zelf eigenlijk geen geheelonthouders binnen mijn kennissenkring, maar maken je vrienden daar eigenlijk weleens domme opmerkingen over met uitgaan o.i.d. ?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die daarmee omgaan (dit klinkt net alsof je een zware beperking hebt o.i.d., is niet zo bedoeld :') )
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 23:58
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Ik ken zelf eigenlijk geen geheelonthouders binnen mijn kennissenkring, maar maken je vrienden daar eigenlijk weleens domme opmerkingen over met uitgaan o.i.d. ?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die daarmee omgaan (dit klinkt net alsof je een zware beperking hebt o.i.d., is niet zo bedoeld :') )
Nee, maar ik ga dan ook zelden uit, en anders weten ze toch wel dat ik er geen behoefte aan heb
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 14:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik drink ook niet en dat is ook heel vreemd. Alcohol is een sociaal geaccepteerde drug en het is 'ongezellig' als je niet een drankje mee drinkt. Mensen die dat tegen mij zeggen, hebben geen idee hoe ongezellig ik van drank word trouwens maar nee, ik drink eigenlijk nooit. Ik proef wel eens wat, maar ik lust het over het algemeen niet zo. Ik hou niet van die alcoholsmaak. Sporadisch drink ik een rosebiertje, maar die vind ik zonder alcohol veel lekkerder.

Maar ik heb eens een cola besteld en toen zei de jongen achter de bar 'Wat wil je erin?' en toen heb ik geantwoord met 'Een rietje, een citroenschijfje, ijs, een parapluutje, doe eens gek.' Hij vond het heel vreemd dat ik geen alcohol in mijn cola wilde, al snap ik ook wel dat het zijn werk is om meer geld uit mijn zak te kloppen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 23:14
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Alcohol is een sociaal geaccepteerde drug en het is 'ongezellig' als je niet een drankje mee drinkt.
Dit ja. Blijkbaar is het vreemd als je er geen behoefte aan hebt.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2014, 16:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
'Wat wil je erin?' en toen heb ik geantwoord met 'Een rietje, een citroenschijfje, ijs, een parapluutje, doe eens gek.' Hij vond het heel vreemd dat ik geen alcohol in mijn cola wilde, al snap ik ook wel dat het zijn werk is om meer geld uit mijn zak te kloppen.
Ik werk ook achter de bar, en ik vind zijn reactie best wel heeeeel vreemd. Sowieso de vraag 'wat wil je erin'

Overigens merk ik van achter de bar vaak dat vriendengroepen altijd vrij raar doen als iemand van alcohol naar fris overstapt, maar dat er binnen groepen altijd wel 1 is die nooit drinkt, en dat daar niet zo raar over gedaan wordt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2014, 21:22
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Bijna volledig gestopt met drugs i.v.m. psychische stoornissen, gebruik nog alleen af en toe 4-FMP en coke.
Mis eigenlijk helemaal niks, ook al was ik verre van verslaafd bleef het toch af en toe kriebelen om eens in de zoveel tijd een pilletje of lijntje te doen, maar merk wel dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben nu.

Heb dan wel gelijk een vraag, in de kerstvakantie had ik de eerste keer GHB gepland staan eigenlijk. Veranderd je hele mindset daardoor of kun je er op bad gaan? Dan bedoel ik bad gaan als in enge gedachtes etc. niet het outgaan.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 01-12-2014, 06:35
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Pfff lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar echt bad gaan doe je volgens mij niet hoor
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:11
pj eilander
pj eilander is offline
Ik heb de afgelopen maanden heel hard gestudeerd en gewerkt, maar de kerstvakantie komt in zicht... Dan draait een vriend van me in Trouw en denk ik dat ik eindelijk weer eens mdma ga doen Laatste keer was augustus, dus ik hoop dat het extra hard werkt. In de zomer een paar keer op festivals gedaan en toen kwam het toch wat minder binnen...

En later in de vakantie weer eens 2cb met mn lover Geniaal spul om op te rotzooien en sowieso mijn favoriete drugs.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2014, 23:19
Verwijderd
Ik ken van vroeger een Patrick met dezelfde achternaam als jij
Met citaat reageren
Oud 26-12-2014, 08:24
pj eilander
pj eilander is offline
patrick johan eilander?

Mdma afgelopen vrijdag was heeeerlijk. Normaal neem ik van te voren en naderhand raveaid (voedingssuplement met 5htp, magnesium en veel vitamine c enz.), maar was ik nu vergeten. Alsnog geen last van m'n kaken en hoefde niet honderd keer naar de wc in m'n coming down. EN! Van 7u30 tot 15u30 geslapen!! Dat is me echt nog nooit gelukt. Mooie laatste keer Trouw
Met citaat reageren
Oud 26-12-2014, 13:12
Verwijderd
Geen idee wat zijn tweede naam is Broer genaamd Steven in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2015, 08:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ontopic, hele nacht doorgegaan op de dexamfetamine, nu nog maar een jointje roken en proberen te slapen hoewel ik bang ben dat dat d'r niet meer van gaat komen
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 05:08
Verwijderd
Ontipoc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.