Oud 07-02-2022, 13:11
Sanne2008
Sanne2008 is offline
Hoi allemaal,

Volgend jaar doe ik mijn examen. Omdat ik zelf moeite heb met leren wil ik al een jaar eerder beginnen met mijn profielwerkstuk zodat ik daar volgend jaar niet meer aan hoef te denken. Dit is in overleg met school. Ik doe het dan ook helemaal alleen. Het liefst heb ik het dan ook snel klaar.
Ik dacht aan een het onderwerp groene stroom. ik heb het profiel economie. Alleen ik kom niet verder dan de hoofdvraag wat is de meest duurzaamste energievorm?
En dan bij de bijvragen wou ik dan meer ingaan op elke soort van duurzame en grijze energie met de voor en nadelen.
Is dit een goed begin of is dit te algemeen? Daarnaast snap ik niet wat ze bedoelen met onderzoek doen? Is dat hetopzoeken van alle informatie vanuit allerlei bronnen en dan in eigen woorden dit tot een werkstuk brengen?

Alle tips zijn welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2022, 14:17
seanbean1990
seanbean1990 is offline
By accessing the portal write my paper for me cheap you don't have to worry about the quality of the work. The quality of our work is impeccable, and we strictly adhere to the deadlines for the delivery of orders. Moreover, here you have the opportunity to order an essay inexpensively. All these arguments speak in favor of using our services
Met citaat reageren
Oud 26-02-2022, 14:26
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
By accessing the portal write my paper for me cheap you don't have to worry about the quality of the work. The quality of our work is impeccable, and we strictly adhere to the deadlines for the delivery of orders. Moreover, here you have the opportunity to order an essay inexpensively. All these arguments speak in favor of using our services
Hou je bek stomme mongool
Met citaat reageren
Oud 28-02-2022, 15:18
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Citaat:
Hou je bek stomme mongool
Zo praat je niet tegen mijn Engelse vriend lul!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [Na] Hulp gevraag voor proeven met liftkracht.
Radijs
0 11-12-2005 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.