Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 20:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb een beetje schrik van dat laatste jaar in het middelbaar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2010, 20:53
Verwijderd
Ik kan me enorm ergeren aan mijn ex, omdat hij vaak vragen stelt die hij niet hoeft te stellen als hij 2 tellen nadenkt voordat hij iets vraagt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 10:36
Verwijderd
Af en toe word ik een beetje bang van mezelf omdat ik de dood zo gruwelijk interessant vind.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 10:40
Verwijderd
Ik heb een hekel aan mensen die mails afsluiten met een dubbele punt na 'groetjes' of een variatie daarop.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 13:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
ik luister nu al een paar dagen naar Grendel als ik game
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
kut


OT: Ik heb alle harry potter films veel te vaak gezien Want als ik ziek ben dan zet mijn zusje harry potter op en als zij ziek is, zet ik het op.. en dan kijken we met elkaar mee. Ik kan ze bijna meepraten

Zo, dan kan dát niet meer tegen me worden gebruikt
Ik heb hetzelfde; Harry Potter is awesome Wanneer het verhaal zich in de middeleeuwen/oudheid/grijs verleden afspeelt en er magie, helden, heksen, kostuums, goochelarij, legendes en mystiek (of een willekeurige combinatie van dit alles) bij komt kijken ben ik er per definitie eigenlijk al weg van.

Citaat:
ik luister nu al een paar dagen naar Grendel als ik game
Niets mis met Grendel, hoor. Ik heb wel moeten lachen toen tijdens Summer Darkness ineens 't geluid weg viel en nooit meer aan ging tijdens dat optreden. Faalhazen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Af en toe word ik een beetje bang van mezelf omdat ik de dood zo gruwelijk interessant vind.
Is dit wederzijds of..?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Is dit wederzijds of..?
Ik niet snap?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik niet snap?
.. Of de Dood jou ook gruwelijk interessant vindt
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 20:38
Verwijderd
Striptease gedaan met een nummer van Justin Timberlake. Het is wat jongens.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
.. Of de Dood jou ook gruwelijk interessant vindt
Oh! Misschien wel, maar we blijven op gepaste afstand van elkaar hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Af en toe word ik een beetje bang van mezelf omdat ik de dood zo gruwelijk interessant vind.
Dit ja.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 12:39
Verwijderd
Ik heb gewoon echt zin in het nieuwe seizoen Boer zoekt vrouw en daar schaam ik me behoorlijk voor
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 13:36
Verwijderd
Ik heb geen verstand van films, ik vind bijna alles wel leuk en een film moet wel erg slecht zijn voordat ik dat door heb. Soms zou ik willen dat ik iets nuttigs kon zeggen over een film. Maar meestal vind ik het wel prima om gewoon met elke film blij te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 14:23
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik heb gewoon echt zin in het nieuwe seizoen Boer zoekt vrouw en daar schaam ik me behoorlijk voor
Ik ook.

En de zondag na het uitgaan, komt er weinig nuttigs uit me.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 15:53
Verwijderd
Ik val 9/10 in slaap tijdens een film..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 01:22
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik zei gisteren tegen een erg irritant meisje dat ze best lelijk mag wezen, maar dat er grenzen zijn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 21:42
Verwijderd
Goed, dit is echt iets waar ik me voor schaam, maar om even duidelijk te maken hoe ver het bij mij gaat met enge films en om aan o.a. Carn duidelijk te maken waarom ik enge films dus graag mijd:
Don't say a word was net op tv, ik wilde hem wel eens zien. Ik heb hem gezien, ik vond hem niet eng. (ook niet heel boeiend, maar dat doet er nu even niet toe ) Maar ik moest net even plassen, en vanaf het moment dat ik op de gang stond, werd ik nogal behoorlijk paranoia en kreeg ik last van achtervolgingsangst enzo. Ik zie dan echt overal enge mannen Ik wil nu eigenlijk iets uit de koelkast halen beneden (twee trappen af) maar dat durf ik dus echt niet meer. Ik zit nu te rillen op m'n bank.
Het slaat helemaal nergens op, maar het werkt echt zo bij mij. Het gaat wel weer over hoor, maar nu hoop ik gewoon dat het snel licht wordt
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 21:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed, dit is echt iets waar ik me voor schaam, maar om even duidelijk te maken hoe ver het bij mij gaat met enge films en om aan o.a. Carn duidelijk te maken waarom ik enge films dus graag mijd:
Don't say a word was net op tv, ik wilde hem wel eens zien. Ik heb hem gezien, ik vond hem niet eng. (ook niet heel boeiend, maar dat doet er nu even niet toe ) Maar ik moest net even plassen, en vanaf het moment dat ik op de gang stond, werd ik nogal behoorlijk paranoia en kreeg ik last van achtervolgingsangst enzo. Ik zie dan echt overal enge mannen Ik wil nu eigenlijk iets uit de koelkast halen beneden (twee trappen af) maar dat durf ik dus echt niet meer. Ik zit nu te rillen op m'n bank.
Het slaat helemaal nergens op, maar het werkt echt zo bij mij. Het gaat wel weer over hoor, maar nu hoop ik gewoon dat het snel licht wordt
Ik herken dit wel hoor. Ik kan ook slecht tegen het kijken van enge films. Of zelfs "enge" series. (zelfs een serie als criminal minds kan me al helemaal paranoide krijgen)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 21:47
Verwijderd
Oh, wel blij dat ik niet abnormaal ben ofzo
Maar, ja, heel herkenbaar dus. En het was écht geen enge film, maar... ik weet niet, ik kan dan ineens nep niet meer van echt onderscheiden ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 22:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk per definitie geen films over bijlmoordenaars/geesten/whatever, omdat ik precies hetzelfde heb. Toen ik op m'n 13e/14e IT zag (op een klassenfeest ) durfde ik daarna niet eens meer op de wc te gaan zitten (die clown kwam tenslotte ook uit rioolputten, dus wie weet ). Het is tegenwoordig wel minder erg, ik kan beter mezelf ergens anders over laten denken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 23:24
Verwijderd
Volgens mij had ik daar alleen een heel klein beetje last van toen ik nog een klein Patrickje was. Zo erg als hier beschreven is, heb ik het nooit gehad en tegenwoordig heb ik helemaal nergens meer last van.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 23:29
Verwijderd
Dat heeft bijna iedereen hoor, de een in mindere mate dan de andere natuurlijk. Heb er pas nog ergens anders een topic over geopend, en veel over gelezen van anderen.
Op het moment zelf vind je zo'n film vaak niet eens eng, pas later in het donker en als je alleen bent gaat je fantasie met je aan de haal. En dat is echt een proces waar je zelf bijna geen invloed op hebt. Je kan nog zo rationeel gaan denken, als je dat angstgevoel en die alertheid eenmaal in je hebt dan kom je daar bijna niet vanaf.
Ik heb het bijvoorbeeld als ik 's avonds in de keuken ben. We hebben klapdeuren naar een soort dakterras, en dat is 's avonds dus een donker gat (geen gordijnen oid). Zonder er overdreven veel over na te denken ben ik bijna automatisch bang dat er opeens iemand staat, of dat ik iets achter me zie in de weerspiegeling van het glas. Daarom vind ik 's nachts spiegels ook eng.
Het is echt heel opmerkelijk hoe verschillend ik me wat dat betreft voel overdag als het licht is, of 's avonds.
Ik moet me dan eigenlijk ook niet overgeven aan de verleiding om overdag toch enge dingen te gaan zitten kijken of lezen, omdat ik er als het donker is sowieso last van ga krijgen.

Wat een lang verhaal, ik lijk Para/Severus wel!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 08:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb coulrofobie .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 09:19
Rationeel
Rationeel is offline
Haha, vrouwen...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 09:23
Verwijderd
Ik heb kynofobie in zo'n sterke mate dat ik buiten altijd alleen maar bezig ben met het ontwijken van honden en het zoeken van vluchtroutes. Niet zo handig
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 11:49
Verwijderd
Soms, als ik in een pashokje ben met goed/fel licht, vergeet ik dat het raar is om ergens anders dan thuis puistjes uit te knijpen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat doe ik ook wel eens
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:07
Verwijderd
Ik niet, maar ik werk wel af en toe m'n wenkbrauwen bij, als ik toevallig een pincet bij me heb. Moesten ze maar niet van dat goede licht hebben daar

Citaat:
Wat een lang verhaal, ik lijk Para/Severus wel!
Blijven oefenen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind het licht in de meeste pashokjes juist afschuwelijk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:11
Verwijderd
Voor kleding passen is het genadeloos, ja, maar voor wenkbrauwen epileren is het uitstekend licht Lekker fel.

Ik vind pashokjes sowieso heel leuk, trouwens. Als het niet druk is en er geen rijen staan blijf ik geregeld veel te lang in het hokje hangen. Lekker jezelf bekijken vanuit hoeken die je gewoonlijk niet ziet (want daar heb je dan meerdere grote spiegels voor nodig) en dansjes doen enzo
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Voor kleding passen is het genadeloos, ja, maar voor wenkbrauwen epileren is het uitstekend licht Lekker fel.

Ik vind pashokjes sowieso heel leuk, trouwens. Als het niet druk is en er geen rijen staan blijf ik geregeld veel te lang in het hokje hangen. Lekker jezelf bekijken vanuit hoeken die je gewoonlijk niet ziet (want daar heb je dan meerdere grote spiegels voor nodig) en dansjes doen enzo
Dat ja. Al is het licht inderdaad minder prettig als je daar met je wintervel in je ondergoed staat en je je met de seconde meer afvraagt waarom je in hemelsnaam dingen wilde passen waarvoor alles eerst uit moet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad. Zie je ineens putten in je benen waarvan je helemaal niet wist dat je ze had en als je niet in dat pashokje was gaan staan waarschijnlijk ook nooit was achtergekomen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 15:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Haha, vrouwen...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 16:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb coulrofobie .
Clowns, toch?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 08:59
Verwijderd
Ik speel af en toe nog Raymann 1.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 22:09
Hazel
Hazel is offline
Ik speel nog af en toe The Sims 3 en kan niet wachten tot The Sims 4 uitkomt.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 12:55
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik speel nog af en toe The Sims 3 en kan niet wachten tot The Sims 4 uitkomt.
Voor een vrouw is dat nog te begrijpen

ik heb sims 4 ge-pre-ordered
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 13:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Voor een vrouw is dat nog te begrijpen

ik heb sims 4 ge-pre-ordered
Ik heb gelezen dat het best wel eens erg tegen kan vallen, en dat er een heleboel fans over de zeik waren omdat er waarschijnlijk geen kleuters en zwembaden meer in het spel zitten.

Ik vind eigenlijk dat The Sims een online spel moet worden.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 13:23
Verwijderd
Ik vind het leuk om zeepbellen te blazen als ik op de bank lig en tv kijk.

Ik praat best vaak in allerlei accentjes en met met eigen verzonnen woorden tegen mezelf.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 13:23
Verwijderd
Verder ben ik normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Verder ben ik normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 14:35
Verwijderd
Ik hoop dat je doorhebt dat die opmerking een grapje was.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 00:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik heb gelezen dat het best wel eens erg tegen kan vallen, en dat er een heleboel fans over de zeik waren omdat er waarschijnlijk geen kleuters en zwembaden meer in het spel zitten.

Ik vind eigenlijk dat The Sims een online spel moet worden.
Een blauwe maandag terug was er een 'the sims online' maar dat is nooit een groot succes geworden. Weet niet precies waarom, heb het zelf nooit geprobeerd.

Maar ja, 't zou inderdaad toffer zijn als je buurt bestaat uit sims + huizen van je vrienden oid.

Ja ze hebben kleuters + zwembaden verwijderd met 't excuus dat ze anders de release datum niet konden halen. Maar sims en EA staan erom bekend vanwege hun uitmelkerij. Verwacht word dat er een patch of uitbreiding komt een korte tijd daarna met zwembaden + kleuters waarvoor je extra mag gaan betalen. Meh, we shall see.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie biecht stoel
Toddish
61 15-05-2007 18:04
De Kantine Weerwolfspel #25
Verwijderd
44 03-11-2006 22:46
De Kantine Dorpsgek...
sjoeltie
163 13-01-2006 17:45
Lifestyle Kuthumor lifestyle.
Tom Violence
258 30-12-2005 14:30
Games Mafia
Verwijderd
35 18-11-2002 23:04
ARTistiek viert feest; geestgronden als biechtstoel
Alopecia
0 02-03-2002 02:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.