Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2014, 08:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik loop meestal door.

Wanneer werd jij voor het laatst op straat door een vreemde aangesproken en wat heeft diegene tegen je gezegd?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2014, 10:00
Verwijderd
Donderdagavond werd ik door de losse-euro-man om een losse euro gevraagd.

wat is jouw favoriete raambekleding en waarom?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 11:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Die heb ik niet echt. Zelf heb ik een rolgordijn en dat is vooral praktisch en lekker neutraal. Ik vind lamellen en/of luxiflex echt VRESELIJK, dus dat zal er bij mij niet snel in komen. Ik denk dat ik hangende gordijnen het mooist vind, maar die zijn vaak zo duur! Ook zijn die eigenlijk alleen mooi bij grotere ramen. Qua andere-dingen-voor-het-raam vind ik glaskunst vaak wel heel mooi. En planten in het raamkozijn, natuurlijk!

Wat is het meest vreselijk denkbare wat je zou kunnen overkomen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 13:01
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Al mijn vrijheden kwijt raken.

Wat ga je vandaag doen.?
__________________
Het eerste deel van je leven wordt verpest door je ouders, het tweede deel door je kinderen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 07:11
Verwijderd
Naar de fietsenmaker, naar de schoenmaker, bellen met de belastingdienst, een afspraak maken met mijn masseur, een zakelijk telefoonabonnement afsluiten, een tekening afmaken en twee architectuurstudies doen.

Je hebt elke dag dezelfde nachtmerrie. In de nachtmerrie zie je telkens hetzelfde café, met dezelfde serveerster. Je bestelt telkens hetzelfde stuk taart en gaat zitten op dezelfde stoel. Direct daarna gebeurt er iets heel ergs, maar je weet niet goed wat, omdat je overspoeld wordt door een gevoel van absoluut afgrijzen en angst. Voordat het volledige besef kan indalen word je hyperventilerend en zwetend wakker.

Rond je veertigste loop je een café binnen en het is 't café uit je droom. Wat doe je?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 07:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Me erop voorbereiden dat er iets belangrijks staat te gebeuren, ik ben immers lang voorbereid op dit moment. Ik verwacht te sterven of de kans van mijn leven te krijgen, inn elk geval het roer om te gooien. Ik zal mijn best doen de juiste taart te bestellen. Mooie vraag.

Zou je een half jaar op een compleet zelfvoorzienende afgelegen boerderij willen werken in ruil voor kost en inwoning?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 08:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jahoor. Maar dan wel met behoud van salaris zodat ik in dat half jaar mijn huur, verzekeringen en abonnementen kan doorbetalen en zo lang ik na dat half jaar maar weer zonder problemen terug kan keren bij mijn huidige werkgever, want na dat half jaar zonder baan zonder enige vorm van inkomsten zitten lijkt me niet zo handig

Hoe ziet jouw ideale date eruit?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 10:30
Hazel
Hazel is offline
Sushi eten (!!!) en naar de bioscoop of het strand.

Wat is je top 5 van grootste ergernissen?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 10:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ah leuk een top 5

5. Als mijn vriend zo'n klikgeluidje maakt met zijn tong tegen zijn gehemelte. Niet klak, een andere. Tegen het zachte gehemelte. Een vriend van me uit australie, die trouwens ook heet is, doet dat ook en dat is precies even irritant. Grr.

4. Fruitvliegjes.

3. Wat mijn huisgenoten niet, of slecht, doen in het huishouden. Zoals de schone afwas op het aanrecht laten staan - en de vieze ook. Of vuilnis niet buiten zetten, of halfvolle flessen bij het oud glas pleuren.

2. Smartphones

1. Verliezen met Risk. Kan ik echt dagen zuur om zijn


Wat zijn jouw favoriete spelletjes en waarom?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 12:41
Hazel
Hazel is offline
The Sims 3. Wel met alle uitbreidingen. Omdat ik het leuk vind om de baas over anderen te spelen terwijl ik zelf niets doe. Theme Hospital omdat ik het leuk vind om heel veel taakjes in een spelletje te volbrengen. Kolonisten van Catan als bordspel, en op de Wii Mario Galaxy.

Wat is er overigens mis met de schone afwas op het aanrecht laten staan?!
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 13:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat is vooral irritant als het niet van jezelf is en de afwas het hele aanrecht in beslag neemt waardoor jij de ruimte niet kunt gebruiken. En opruimen voor een huisgenoot is niet iets wat overal gedaan wordt plus het kost tijd.

Wat deed je als kind het meest als je buitenspeelde?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is vooral irritant als het niet van jezelf is en de afwas het hele aanrecht in beslag neemt waardoor jij de ruimte niet kunt gebruiken. En opruimen voor een huisgenoot is niet iets wat overal gedaan wordt plus het kost tijd.

Wat deed je als kind het meest als je buitenspeelde?
Wij hadden achterom een speeltuintje waar de hele buurt speelde. Iedereen nam zandbank spullen mee en het was altijd heel gezellig Er was ook een draaimolen waar we altijd aangingen hangen en draaiden het ding, tot iedereen eraf was gevallen. Wie het langste erop bleef won.

En voren mochten nooit auto's komen, dus we fietsten rond de bloembakken en als we langs de paaltjes kwamen moest je zogenaamd geld betalen.


Welke droom kan je nog goed herinneren?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 16:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat ik werd aangevallen door bullterriërs waarna Ik de ochtend erna langs een hek liep waar 2 bullterriërs tegenopsprongen, alleen bleven ze daar toen gelukkig achter in tegenstelling tot in de droom.

Wat is het meest merkwaardige dat je is overkomen afgelopen 7 dagen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 18:18
Verwijderd
Ik had bijna verloren met schaken.

Welke videogame uit je jeugd zal jij blijven spelen tot je dood?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 19:27
Verwijderd
Mario Kart 64.

Je huis staat in brand. Je mag 2 items meenemen. Je fotoboeken en je computer inclusief harde schijf waar al je foto's op staan zijn helaas al verbrand. Eigenlijk al je foto's die je ooit hebt gehad.
Wat neem je mee?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 19:40
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Volgens mij heb ik niks van waarde, materieel noch emotioneel /nepvolwassene
Een aantal boeken misschien, maar die zijn zo vervangen. En ik zou als een kip zonder kop naar buiten rennen en niet denken aan items, maar oke.
Euh. Mijn e-reader mag mee. En de droger want die is gloednieuw, dus het waardevolste object in mijn huis. Die kan ik alleen niet tillen, mag het dan wel?
Oh nee, ik weet het al! De geliefde slaapknuffels van de kinderen natuurlijk

Als jij een (eerlijke!) Simsversie van jezelf moest maken, hoeveel balkjes zitten er dan bij elke karaktereigenschap?

__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 19:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daar bestaat natuurlijk gewoon een test voor, even gedaan!
Neat: 4 (vs. Sloppy)
Outgoing: 6 (vs. Shy)
Active: 6 (vs. Lazy)
Playful: 8 (vs. Serious)
Nice: 7 (vs. Grouchy)
Kan ik mezelf prima in herkennen.

Als jouw karaktereigenschappen allemaal heel erg uitvergroot zouden zijn, welke psychische stoornis had je dan?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 20:31
Verwijderd
Autisme.

Hoe wil jij dat jouw Kerst eruit ziet dit jaar?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 07:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daar hadden T en ik het laatst nog over! In elk geval mag ik alles eten en ga ik gezellig met familie chillen, niet die misere van vorig jaar. Ik wil graag met mijn vriend samen zijn. Meestal is de keus een Duitse kerst of een Engelse, maar we denken er ook over om naar Amerika te vliegen nu mijn pa een mooi appartement heeft. Mijn ideale kerst zou in Engeland zijn met mama en haar schoonfamilie en mijn eigen schoonfamilie. Met sneeuw en christmas pudding en alles erop en eraan. En die Duitsers maar taarten bakken. En veel kadootjes! ♥

Wat is jouw top drie jaarfeesten?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 08:08
Verwijderd
Jaarfeesten?

ik wilde tevens even zeggen dat ik dit jaar wederom kerst zal vieren in zwembroek op het strand met een bbq :australië:
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 10:59
Verwijderd
Ik heb niet echt een topdrie, al helemaal niet sinds ik ook moet werken met feestdagen. Feestdagen staan op dit moment voor mij nog gelijk aan gezelligheid en samen op de bank hangen met mijn ouders en zussen. Dat is vrijwel nooit rondom de feestdagen, meer op andere momenten. Bruiloft van mijn nichtje, diploma uitreiking van mijn zusje. Meh. Als ik er één moet kiezen, is dat de carnaval omdat we dan met z´n allen bij elkaar zijn en feest en leuk en thuis en schmink en en en en

Als je je leven opnieuw zou mogen/moeten doen, wat zou je dan anders doen? Wat zou je hetzelfde doen? Zou je op dezeflde plaats eindigen of zou je een heel ander leven hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 21:56
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
het eerste wat direct in me opkomt is een andere middelbare school kiezen. Liever 15 km fietsen dan nog ooit een stap in die horrorschool binnen zetten. Mijn leven zou er dan heel anders uit zien want dan had ik hoogstwaarschijnlijk ook geen depressie gekregen en was ik waarschijnlijk niet gepest en dus ook bepaalde vrienden niet kwijtgeraakt(al vraag ik me af of ik zonder die school bevriend met ze zou zijn geraakt). Maar ik vraag me wel af of de positieve dingen die dat teweeg heeft gebracht er dan nu ook zouden zijn. Zoals dat ik nu veel meer nadenk over wat ik wil in het leven en veel meer besef dat het aan mij is om te doen wat ik wil en ook de kleine dingen veel meer waardeer en ervan geniet omdat ik weet hoe het is als het super slecht met je gaat.

Als je 1 eigenschap aan jezelf permanent kon veranderen, wat zou je aanpassen? wat karakter betreft? het hoeft niet iets negatiefs te zijn wat je weg wilt hebben, het kan ook iets positiefs zijn wat je zou willen hebben.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 11:34
Verwijderd
Altijd vrolijk wanneer je ongesteld bent


Wat als je de mogelijkheid hebt om 1 iemand te redden. Is dat jezelf, 1 gezinslid of je beste vriend/vriendin?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 11:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Te redden waarvan? En waarom zijn alle mensen bij elkaar? Verjaardag en stort het huis in of vergaat heel de wereld op 1 persoon na? In het eerste geval zou ik mijn broertje redden. In het laatste geval zou ik waarschijnlijk mezelf redden.

Als je in een paralel universum terecht zou komen waar heel je leven anders is, op 1 ding na (baan, huis, partner, ouders, etc), welke zou je kiezen?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 13:17
Verwijderd
Ouders

Wat vind je van de naam nelho?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 18:19
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik weet niet goed hoe je hem uit moet spreken, maar ben zeker benieuwd waar hij vandaan komt. (hier heb je trouwens ook het NAS topic voor)

Als je een andere tijd moest kiezen waarin je voor een jaar zou mogen leven, welk jaar zou je dan kiezen? Dat kan heel breed(prehistorie) of heel specifiek omdat je een bepaalde gebeurtenis mee zou willen maken uit het verleden ofzo. Hier heb ik het trouwens niet over je leven overdoen, dus wel een jaar dat je nog niet eerder meegemaakt hebt.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.