Oud 01-08-2014, 11:22
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Wat waren jullie meest ongemakkelijke momenten?

Ik had er gister eentje, ik zat met vrienden op de skatebaan en er liep een meid langs die de hele tijd stom zat te kijken. Ik vroeg wat ze zat te kijken en toen bleek het de zus te zijn van een vriend die naast me zar... Had haar niet eens herkend :')
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2014, 23:35
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline


Ik heb vaak dat ik over mensen praat, terwijl ze achter me staan mee te luisteren haha
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Dit topic is wel een beetje een ongemakkelijk moment.


Ik vind het een leuk onderwerp en heb zelfs even nagedacht, maar kon me geen ongemakkelijke momenten herinneren. Afgezien van misschien de keer dat ik per ongeluk marineblauw met zwart aanhad.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 10:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Ik vind het een leuk onderwerp en heb zelfs even nagedacht, maar kon me geen ongemakkelijke momenten herinneren. Afgezien van misschien de keer dat ik per ongeluk marineblauw met zwart aanhad.
Wat is daar mis mee
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 20:07
Verwijderd
Door de situatie die in de openingspost beschreven word, moet ik vooral denken aan alle keren dat ik zelf niet goed was in gezichten.

Zoals toen ik ca. 15 was, en naar huis aan het fietsen, en een groep iets jongere jongens fietste met me mee en stelde me allemaal vragen, en ik dacht zeker te weten dat één van die jongens mijn buurjongen was, dus toen ze vroegen waar ik woonde riep ik geirriteerd "vraag maar aan Mike, die woont nota bene naast me!" en ging een zijstraat in om van ze af te zijn. Waarna ik één van de jongens achter me aan de rest hoorde vragen "Wie de fuck is Mike?"

Of die keer dat ik bij mijn schoonmoeder was, en ik een vrouw zag die ik niet herkende, en me voor ging stellen, en het bleek gewoon de beste vriendin van mijn schoonbroers te zijn, die ik echt al minstens tien keer ontmoet had, maar ze had haar haren geverfd.

Of twee weken geleden, toen ik avonddienst had op de huisartsenpost, en ik een patientje uit de wachtkamer haalde en tegen de moeder zei "heb ik u niet al eens ontmoet?" waarop ze antwoordde "ja, ik was vanochtend nog bij je".
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 21:58
Verwijderd
Oh, in dat opzicht stel ik me regelmatig meerdere keren aan mensen voor. Als er bezoek komt op mijn werk stel ik me daar altijd aan voor. Hoe vaak dat ik wel niey als reactie krijg "ja, weet ik! We hebben elkaar al vier keer ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 16:10
Verwijderd
Er kwam een vrouw waar ik voor afrekende en ze zei 'Goh, dat is lang geleden he!!' waarop ik zei 'Haha ja, maar dat geeft niets hoor!' en zij antwoordde: 'Ja, het was een grapje, ik was hier laatst nog.' En ik 'Eeuh.. ahja, ik herken u wel..' en zij 'ja, we hadden het over de voetbal, weet je nog!????' en ik 'ahja, mijn excuses, ik heb het wel vaker over de voetbal gehad de afgelopen tijd'
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 16:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb me weleens twee keer voorgesteld aan dezelfde persoon binnen vijf minuten, knap he?
Het was zo'n voorstelrondje, en toen ik het kringetje rond was kwam er een jongen binnenlopen. Dus ik stelde me ook aan hem voor. Had ik dus blijkbaar al gedaan, maar hij was daarna even zijn jas gaan ophangen.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 08-08-2014, 10:58
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Ik weet ook nog dat ik vorig jaar verliefd was op een meisje, maar ik kon haar moeilijk in het echt benaderen want ik was altijd zenuwachtig! Dus had ik d'r toegevoegd op Facebook (haar naam wist ik als enige) en zei kende mij trouwens niet. Dus ik stuurde als eerste een hele lap tekst zodat ze me niet creepy zou vinden en daarna gingen we "converseren" alleen haar antwoorden waren altijd van die eenwoord antwoorden, alleen dat zag ik veel later pas in, en ja toen schaamde ik mij best wel Maarja dat zijn maar kleine dingen die zo over gaan
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 09-08-2014, 21:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dus ik stuurde als eerste een hele lap tekst zodat ze me niet creepy zou vinden
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ooo dat herken ik!

Ik was een keer bij een open dag van een universiteit aan het praten met iemand. Hij vertelde dat hij in V-men woont. "Oo!" roep ik, "ik woon in R-len, dat is daar vlakbij!"
"Ja," zegt hij, "dat weet ik. Ik zit namelijk bij je in de klas."
Ik: ""
Watdefok Etmakas dddddddddddd
Met citaat reageren
Oud 01-09-2014, 11:42
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Ja mijn logica zat toen vreemd in elkaar hahaha
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Is het normaal dat een individu elke dag een was draait?
Yne
75 12-12-2016 03:43
Onzin Hoi saus #1874
Verwijderd
500 07-06-2016 12:24
Liefde & Relatie Vriend probeerde mij te kussen
michael645
2 22-02-2016 15:54
De Kantine Queasy-intelligente discussaai #1394
Noedelhap
500 29-05-2011 18:03
De Kantine Moedersaai #care
Rivka
500 10-05-2010 10:38
Liefde & Relatie (*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner
David
23 12-10-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.