Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2017, 21:08
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Toen we het laatst over seks hadden, zei mijn vriend dat ik echt eens een vriendin nodig had ik zei toen: Nee doe mij maar de jongens, ieder meisje waarop ik ben wijst me altijd af en jongens overwegen het wel dus ik hoef niet...
Toch heeft hij me aan het denken gezet ik werd toen blootgesteld aan dat ik iets miste aan mijn leven en het gevuld moest worden! Toen ben ik droevig rondjes gaan lopen en piekeren ik ben radeloos in wat ik verder moet doen en in mijn dorp wandel ik iedere dag maar ik ben gevlucht naar huis vandaag want overal waren meisjes en ze keken naar mijn gefiets en ik kon dat niet volhouden. Zo verlegen ben ik voor hun want ze zijn niet stoer en sterk en charmant en knap en aardig maar juist schattig, lief, behulpzaam en complimenteus en daar ben ik niet goed mee dus dit moest even op het forum
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2017, 06:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hey, positief denken! Je bent pas 13 en de meiden die jou afgewezen hebben zijn waarschijnlijk ook ongeveer net zo oud. De relaties die je op die leeftijd hebt zijn vaak nog niet zo serieus. Je mist er niet zo veel aan. Tsja, seks en intimiteit misschien, maar ook niet elk meisje van 13 is daar al aan toe.

Waar denk je vooral dat jouw behoefte ligt? In het hebben van een relatie of juist op seksueel gebied?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 14:13
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Misschien kan je meisjes die je aardig en leuk lijken 'opsporen' via instagram of als je het toch aandurft een gesprek met ze aan te gaan en zo aan iets van sociale media te komen. Zelf heb ik nooit aan een meisje die langsliep ofzo gevraagd van 'wat is je insta'. Maar als je ze dus hebt gevonden op insta zonder te vragen in het echt kan je een reactie onder een foto plaatsen of een bericht sturen. Ga een beetje praten en desnoods voeg je haar toe op snapchat zodat je foto's met elkaar kan uitwisselen (geen naaktfoto's mocht je of iemand dat denken die dit leest!) om 'het ijs te breken'. Praat niet te veel via internet want dit kan het weer moeilijk maken om in het echt met elkaar te gaan praten (dit heb ik 1x gedaan en heb er heel veel spijt van). Gebruik het vooral om een afspraakje te regelen. Onthoud altijd dat er genoeg vissen in de zee zwemmen en iedereen wel eens een fout maakt daar leer je van!! Goede vrienden worden met een meisje kan ook helpen want zij kunnen jou ook weer helpen met relaties en wat Elin3 ook zei relaties stellen nog niet zo heel veel voor op jouw leeftijd. Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 22:34
KlaasFaak666
Avatar van KlaasFaak666
KlaasFaak666 is offline
Citaat:
ieder meisje waarop ik ben wijst me altijd af
Ik ken het man!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 21:08
Psychologie Vaak onzeker
Paulusma P
4 16-02-2006 23:31
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 18:41
Psychologie alles wat ik doe in mijn leven maakt mij onzeker...
Verwijderd
2 09-11-2003 22:08
Psychologie De dood
Loezzel
23 06-09-2003 08:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.