Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2017, 21:21
martijndg
martijndg is offline
Hee,
Ik ben verliefd op een meisje, en we zijn ondertussen zo ver dat ik haar graag eens mee uit wil vragen. Maar het probleem is dat ik bij een ander meisje waar ik mee bezig was een nogal nare reactie kreeg toen ik liet blijken dat ik haar echt leuk vond. Daarom ben ik nu bang om haar mee uit te vragen, omdat ik bang ben dat het weer misgaat en ik weer voor de hele vriendinnengroep voor lul sta. Iemand die hiermee kan helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2017, 21:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vraag haar een beetje casual mee uit. Ga samen bij één van jullie thuis een film kijken, of ga een ijsje halen samen. O, en vraag het als ze alleen is, niet wanneer ze tussen al haar vriendinnen staat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 22:23
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Hee Martijn,

Stoer dat je gewoon op dat andere meisje afgestapt bent. Helaas houd je altijd meisjes die je (op een nare manier) afwijzen. Dat gebeurt de leukste jongens.

Als 4 leuke meisjes je afwijzen en het 5e leuke meisje zegt wel ja, dan is het toch allemaal niet voor niks geweest. Zo moet je maar denken. Laat je niet ontmoedigen!

Ik wil wel proberen om je te helpen. Hoe heb je het vorige keer precies aangepakt? En wat ben je nu van plan? Hoe ken je het meisje eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 21:48
martijndg
martijndg is offline
Hallo Mark,
Alvast bedankt voor de hulp.
De vorige keer was ik gewoon wat met haar aan het appen, en toen heb ik een keer per ongeluk een screenshot gemaakt van een snapchat. Toen ik haar vervolgens mee uit vroeg had ze zoiets van ik date niet met stalkers. Een dag later wist de hele vriendinnengroep dat ik een stalker was die alle snapchats screenshot. Uiteindelijk heb ik dit met haar uitgepraat, maar de vriendinnengroep blijft me raar aankijken.

Het huidige meisje zit bij mij in de klas, en ik was van plan gewoon een keer op haar af te stappen en te vragen of ze een keer mee iets wil gaan eten of drinken ofzo in de stad.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 22:45
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het lijkt mij prima om gewoon eens op haar af te stappen. Het kan inderdaad helpen als haar vriendinnen er niet bij zijn. Heb je nu al contact met die klasgenoot? Heb je enig idee wat ze van je vindt?

Oh, en in het vervolg maar niet meer "per ongeluk" screenshots maken van snapchats
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 14:48
martijndg
martijndg is offline
Ik app regelmatig met haar en gewoon een beetje snapchat enzo. Ik denk dat ze me ook wel leuk vind, maar ik zie dat soort dingen nooit echt goed, dus weet ik het niet zeker.

De screenshot was overigens echt per ongeluk, ik heb namelijk een optie op mijn telefoon om screenshots te maken zonder dst je het ziet, dus anders zou ik dat gebruikt hebben
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 16:35
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Handige app mag ik die ook hebben 😂
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 17:02
martijndg
martijndg is offline
Is geen app, is gwn een standaard optie
Met citaat reageren
Oud 02-07-2017, 21:40
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
De vriendinnengroep zijn granaten die je niet kan ontwijken. De beste oplossing is om ze daarom te negeren. Fuck wat zij over jou denken, en ga er voor.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaippuccino #1937
Verwijderd
500 14-08-2015 18:13
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 114#
duivelaartje
495 26-11-2007 16:19
Verhalen & Gedichten Begin van verhaal
girlie_009
6 24-11-2005 15:30
Psychologie Wat was jouw grootste kinderangst?[school-opdracht]
Deliveran©e
71 07-01-2004 18:41
Liefde & Relatie Twijfel: Is dit nou liefde of wíl ik dat 't liefde is?
Methuselah
34 09-04-2003 10:35
Psychologie mam...(tekst voor/aan mam)
aboe
31 23-03-2003 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.