Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2017, 22:08
VVAnoniem
VVAnoniem is offline
Hallo scholieren van het internet

Ik zit in een redelijk lastige situatie, Mijn ouders zijn van Hindoestaanse afkomst. Dit is opzich geen probleem maar ik durf dus niet iemand aan te spreken, ik heb verder ook geen hobbies, sport, werk of een opleiding waar ik leuke meisjes tegen kom. Ik ga ook niet uit omdat ik dit in het verleden wel eens heb gedaan maar het niet veel aanvondt.

Tja waarschijnlijk zal ik reacties krijgen dat ik lui ben en meer mn best moet gaan doen, onzeker over mezelf ben ik niet, het is puur mn thuis situatie en geen flauw idee hebben wie ik zal moeten aanspreken. iemand enig idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2017, 22:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe oud ben je? En waarom zie je je afkomst als iets negatiefs?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-07-2017, 22:54
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Als ik het goed begrijp zit je thuis en doe je niks? Tja je zult toch iets moeten gaan doen als je mensen wilt ontmoeten. Ik heb zelf Hindoestaanse vrienden en die gaan soms naar feestjes speciaal voor Hindoestaanse jongeren om anderen te leren kennen.

Verder zijn er genoeg manieren om een meisje te vinden: Ga werken, ga iets leuks doen, ga de stad in, download apps waarmee je meisjes kunt leren kennen. Heb je wel wat vrienden/kennissen waar je contact mee hebt?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2017, 23:35
VVAnoniem
VVAnoniem is offline
Citaat:
Als ik het goed begrijp zit je thuis en doe je niks? Tja je zult toch iets moeten gaan doen als je mensen wilt ontmoeten. Ik heb zelf Hindoestaanse vrienden en die gaan soms naar feestjes speciaal voor Hindoestaanse jongeren om anderen te leren kennen.

Verder zijn er genoeg manieren om een meisje te vinden: Ga werken, ga iets leuks doen, ga de stad in, download apps waarmee je meisjes kunt leren kennen. Heb je wel wat vrienden/kennissen waar je contact mee hebt?
Ik was er al bang voor om over te komen als iemand die geen sport heeft, geen hobbies heeft, geen werk heeft. Ik heb wel hobbies namelijk ICT en met mn auto bezig zijn, ik ben werkzaam in een diepvries omgeving waar geen tot amper meiden werken. Ben zojuist klaar met mijn MBO4 opleiding en wacht nog op mijn diploma. Ik leef in een dorp ergens op het boerenland, het dorp is niet groot en er zijn geen "Speciala feestjes voor hindoestaanse jongeren om anderen te leren kennen" De stad is is niet veel aan aangezien het niet echt een stand is. Heb wel eens apps geprobeerd zoals hot or not, badoo en tinder. Maar ook hier niet echt veel succes op. Heb toevallig gisteren iemand leren kennen en zeer actief mee lopen chatten. Heb zelfs haar nummer maar ineens was het (zonder iets verkeerd gezegd te hebben) geblokeerd op whatsapp en haar profiel was verwijderd op de app).

Citaat:
Hoe oud ben je? En waarom zie je je afkomst als iets negatiefs?
omdat die cultuur andere normen en waarden hebben dan de culturen in Nederland. Mijn ouders zijn van een andere generatie waar relaties enz taboe is. Mijn ouders hebben het dan bijvoorbeeld ook niet over seksuele voorlichting, die vinden het niet oke als ik uitga. Ik zelf ben hier geboren en ga met mijn vrienden om, ik ga met ze om zoals nederlanders onder elkaar maar thuis kan ik dat niet zeg maar. Ik ben trouwens 19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Verhalen & Gedichten Hopeloos verliefd...
hansjest
2 03-02-2004 16:47
Liefde & Relatie hopeloos in relaties ?
shuriken
8 31-01-2003 20:38
Seksualiteit Hopeloos?
X_michael_X
25 04-10-2002 21:50
Verhalen & Gedichten Nutteloos, hopeloos, eindeloos...
Secreet
3 02-06-2002 08:23
Liefde & Relatie Hopeloos
chanelletje
3 28-03-2002 23:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.