Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2017, 13:10
rafael13062001
rafael13062001 is offline
ik heb nog nooit verkering gehad maar ben 16 ik vind dat stom ik vind mezelf lelijk en begrijp zelfs meide dat ze niet met mij willen ik ben erg wanhopig ook al is dat stom ik weet niet hoe ik ooit iemand zal krijgen kunnen jullie mij helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2017, 14:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Die onzekerheid maakt je juist minder aantrekkelijk... Vaak is je uitstraling belangrijker dan uiterlijke kenmerken waar jij niet zo trots op bent. Ik vind bijvoorbeeld dat ik vrij brede heupen heb (en vind dat niet zo mooi), terwijl mijn vriend het juist mooi vindt! Wat mooi is is heel subjectief. Belangrijker is dat jij lekker in je vel zit en er verzorgd uitziet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2017, 21:34
rafael13062001
rafael13062001 is offline
tnx
Met citaat reageren
Oud 25-07-2017, 10:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Eerste relatie had ik pas bij 21jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2017, 12:07
Liezeke123
Liezeke123 is offline
hoi, ik ben een meisje en misschien moet je eens een andere look proberen of probeer sneller een gesprek te starten met een meisje dat hebben we graag en toon intresses voor haar hobbys vraag ook wat die zijn en stel er vragen over altijd leuk en als je ziet dat het wat vlotter gaat geef haar eens een compliment bv als je een grapjas bent: mooie rok zouden ze die ook in de jongensafdeling verkopen want ik vind hem zo mooi of anders mooie pull ofzo daarna charmeur en in welk jaar zit je anders kan ik je verder nog tips geven
Met citaat reageren
Oud 25-07-2017, 12:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoi, ik ben een meisje en misschien moet je eens een andere look proberen of probeer sneller een gesprek te starten met een meisje dat hebben we graag en toon intresses voor haar hobbys vraag ook wat die zijn en stel er vragen over altijd leuk en als je ziet dat het wat vlotter gaat geef haar eens een compliment bv als je een grapjas bent: mooie rok zouden ze die ook in de jongensafdeling verkopen want ik vind hem zo mooi of anders mooie pull ofzo daarna charmeur en in welk jaar zit je anders kan ik je verder nog tips geven
Probeer alsjeblieft leestekens en hoofdletters te gebruiken, zo houden we het forum leesbaar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Niemand,
Legend Of Rusj@
1 24-04-2009 16:29
Verhalen & Gedichten Niemand zag
D-But
2 03-10-2006 21:27
Verhalen & Gedichten Niemand
Anki
6 27-07-2004 22:05
Verhalen & Gedichten niemand
prinses eowyn
5 05-06-2003 21:13
Verhalen & Gedichten niemand .....
silketje
4 04-02-2002 16:15
ARTistiek Teamwork: Iedereen, Iemand en Niemand....
Lindatje
4 14-12-2001 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.