Oud 26-07-2017, 23:07
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Hallo iedereen ik heb een vraag want een jongen ik noem hem O. Hij zit samen met mij op een opname afdeling en we zijn super goede vrienden en hij vroeg aan mij of hij mij mocht onderzoeken lichamelijk ofzo wat betekent dat ? En hij vroeg het trouwens alleen aan mij niet aan mij vriendinnen ofzo
X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2017, 00:25
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Hij wilt gewoon seks
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 00:35
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Hij zei destraks trouwens ook tegen mij want ik heb meestal als ik in bed lig nu meestal last van mijn ribben dan zegt hij tegen mij : als je niet kan slapen kan je mij altijd appen en dan kom ik naar je toe en dan kunnen we oefeningen doen voor je pijn zei hij
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 05:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn, waarschijnlijk wil hij je graag naakt zien of aanraken. Als jij dat ook wil is dat prima, maar laat niets toe waar je zelf niet 100% achter staat!

Ik neem aan dat deze jongen geen dokter is, dus lichamelijk onderzoek doen of jou echt helpen met je pijn zal hij niet kunnen. Er zit (denk ik) een andere motivatie achter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 06:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja die jongen wil dus gewoon aan je zitten. En samen op je kamer is vast tegen de regels van het centrum waar je nu opgenomen bent.
Je moet vooral doen wat jij wil, jij bent de baas over je lijf.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 10:29
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Ja dat klopt, Trouwens toen ik me eergisteren gesneden had ( door problemen ) vroeg ik aan O. Of ik van die sneeen litekens nog zou kregen hij zei nee maar wreef op een bepaalde manier over mijn arm ik vond het eigenlijk best wel fijn maar mijn vriendin had zich gesneden en hij deed wat hij bij mij arm had gedaan dat wrijfven over mijn arm niet bij haar gedaan is dit raar ?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 12:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heeft hij een betere band met jou als met haar? Zo niet, dan is er best een kans dat hij geïnteresseerd in je is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 13:30
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Ja ik denk het wel want hoe hij reageert tegenover mij en wat hij doet bij mij doet hij bij niemand hier op de afdeling, hij kijkt trouwens ook best vaak naar mij alleen weet ik niet of dat ermee te maken heeft en hij stuurt via app ook vaak hartjes naar mij

Laatst gewijzigd op 27-07-2017 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 14:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik denk het wel want hoe hij reageert tegenover mij en wat hij doet bij mij doet hij bij niemand hier op de afdeling, hij kijkt trouwens ook best vaak naar mij alleen weet ik niet of dat ermee te maken heeft en hij stuurt via app ook vaak hartjes naar mij
Misschien kan je hem er eens naar vragen? Of durf/ wil je dat niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 18:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat vind je er zelf van dat hij je hartjes stuurt en zoveel aandacht geeft? Als je dat niet chill vindt is het misschien verstandig om iets afstandelijker te worden naar hem toe.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 20:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik ga dit naar liefde en relatie verplaatsen. Daar lijkt dit topic me beter op zijn plek
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 21:30
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Over het algemeen vind ik het niet heel vervelend
Met citaat reageren
Oud 28-07-2017, 06:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Over het algemeen vind ik het niet heel vervelend
Vind je het fijn? Of vind je het wel een beetje vervelend?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling
jolienr
0 13-09-2015 10:56
Studeren Forensisch Onderzoek
Verwijderd
41 07-05-2007 18:07
Vrije tijd Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief
Verwijderd
2 07-05-2005 10:28
Psychologie Onderzoek naar depressie
RaymondLB
29 20-05-2004 12:20
Drugs & Alcohol Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout
Mafheid
8 10-09-2003 11:26
Psychologie Onderzoek naar erfelijke ziekte
Wave
15 27-08-2003 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.