Oud 05-01-2019, 12:36
theberto1
theberto1 is offline
Hoi ik ben een jonge van 24 jaar
Ik was bij de vriendin van me beste maat
Daar was een leuke meid die beleeft slapen bij haar dus ik ook omdat ik der beter wil leren kennen de volgende dag ging ze niet op bed effe uitrusten maar op de bank waar ik ook was de vriendin van mij best maat ging op bed dus ik ging naast der slapen en hield me arm om der heen 30min later zijde ze van sorry maar je bent niet mijn type ik ziede op wat voor jongens val je dan zij zei foute jonges/mannen waar wat zijn dat voor jongens dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2019, 12:57
Verwijderd
Worden er tegenwoordig geen toetsenborden, laptops en iPads enzo verkocht met punten en komma's ofzo?

Ik begrijp uit je verhaal dat je je afvraagt wat foute jongens/mannen zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2019, 13:04
theberto1
theberto1 is offline
Citaat:
Worden er tegenwoordig geen toetsenborden, laptops en iPads enzo verkocht met punten en komma's ofzo?

Ik begrijp uit je verhaal dat je je afvraagt wat foute jongens/mannen zijn?
Sorry me Nederland's technische is best laag.
Maar dat is idd me vraag wat is dan een foute jonge/man
Met citaat reageren
Oud 05-01-2019, 13:11
Verwijderd
Nou, dan zal ik maar ontopic gaan in deze post.

Foute mannen en jongens..., tja er zijn zelfs talloze boeken over geschreven.

Foute mannen behandelen hun partners niet met respect, kunnen vreemdgaan, meerdere relaties/dates er op na houden, hebben vaak andere intenties dan hun partners, kunnen dubbele agenda's hebben, liegen, zelfs crimineel etc. Er is niet per se een omschrijving van dé foute man, dat is meestal persoonlijk.

Het zijn vaak de mannen met wie niet een stabiele langdurige trouwe relatie kan worden opgebouwd.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 03:33
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ze wil iemand onbetrouwbaar.. die haar slaat. Misbruikt enz. Ze moet het zelf leren dan draaien ze in hun 20/30 ineens om.. zoeken ze een trouwe hond die dan al bezet zijn
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 03:34
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Nou, dan zal ik maar ontopic gaan in deze post.

Foute mannen en jongens..., tja er zijn zelfs talloze boeken over geschreven.

Foute mannen behandelen hun partners niet met respect, kunnen vreemdgaan, meerdere relaties/dates er op na houden, hebben vaak andere intenties dan hun partners, kunnen dubbele agenda's hebben, liegen, zelfs crimineel etc. Er is niet per se een omschrijving van dé foute man, dat is meestal persoonlijk.

Het zijn vaak de mannen met wie niet een stabiele langdurige trouwe relatie kan worden opgebouwd.
True. Meestal omdat ze zelf zo onzeker als de pest zijn ook
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 08:30
theberto1
theberto1 is offline
Dank jullie wel voor de uit leg er van blijkbaar is het dan ook niet echt mijn type ook dan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 09:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is trouwens vrij creepy om bij iemand die je nauwelijks kent ineens naast haar te gaan slapen als zij ergens ligt en vervolgens je arm haar heen te slaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 12:11
theberto1
theberto1 is offline
Citaat:
Het is trouwens vrij creepy om bij iemand die je nauwelijks kent ineens naast haar te gaan slapen als zij ergens ligt en vervolgens je arm haar heen te slaan.
Ja maar ik vroeg het wel aan der en was wel gewoon goed ziede ze. Dus dat vind ik dan wel erg rare
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 12:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja maar ik vroeg het wel aan der en was wel gewoon goed ziede ze. Dus dat vind ik dan wel erg rare
Misschien vond ze je leuk genoeg om naast te liggen maar niet leuk genoeg om meer mee te doen. Kan ook.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 23:39
theberto1
theberto1 is offline
Citaat:
Misschien vond ze je leuk genoeg om naast te liggen maar niet leuk genoeg om meer mee te doen. Kan ook.
dat denk ik ook want dat zied de vriendin van haar ook. maar ik ga wel zelf aan me twijfelen snappen jullie mijn of moet ik dat niet doen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 06:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dat denk ik ook want dat zied de vriendin van haar ook. maar ik ga wel zelf aan me twijfelen snappen jullie mijn of moet ik dat niet doen
Waarom zou je aan jezelf twijfelen? Je kunt nu eenmaal niet bij iedereen binnen de smaak vallen, en dat is prima.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 19:48
theberto1
theberto1 is offline
Citaat:
Waarom zou je aan jezelf twijfelen? Je kunt nu eenmaal niet bij iedereen binnen de smaak vallen, en dat is prima.
dank jullie wel voor je steun maar heb iemand nog tips wat ik het beste met haar kan doen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 21:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dank jullie wel voor je steun maar heb iemand nog tips wat ik het beste met haar kan doen
Niks, denk ik. Als ze niks met je wil kan je daar weinig aan doen, ben ik bang.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 14:47
Liefde & Relatie Jouw type
Iza
152 21-04-2008 23:07
Liefde & Relatie Meisje met problemen, foute jongen (serieuze vraag)
hhendrikxx
30 03-04-2005 17:09
Liefde & Relatie Mijn contact met dames... (lang verhaal)
Vincent19
146 02-04-2005 14:22
Liefde & Relatie loverboys
miss_nientje
50 16-03-2005 19:21
Liefde & Relatie slegt beeld van jongens....
sweet_boy_15
28 04-07-2003 21:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.