Oud 06-01-2004, 21:31
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Hoeveel doen jullie voor school? de richtlijn op vwo is anderhalf uur per dag, maar het gemiddelde in mijn klas ligt zeker onder het half uur en ik moet zeggen dat ik ook weinig doe.Wel wat leren af en toen maar ook niet veel, werkstukken en po's uitstellen en dan alles de laatste dag maken.
En lange dagen valt opzich mee
maandag 3 uur
Dinsdag 8
woensdag 5
donder 8
vrijdag 6
En dan heb ik nog ongeveer 4 tussenuren

Hoe het verder gaat op school
Ik sta er niet egt heel goed voor maar dat komt omdat een een paar makkelijke vakken egt helemaal nix heb gedaan.
Ik sta 4 onvoldoendes waarvan ik er 2 makkelijk kan ophalen, misschien zelfs wel 3 en het is dus ook me plan om wel over te gaan
Verder moet ik zegggen dat ik ik me wel beetje erger aan dingen afsluiten bij ckv en gym majah... dat was het wel...
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2004, 21:35
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ik mag maandag t/m vrijdag altijd van het 1e t/m het 5e uur naar school. dan werk ik eik wel verrekte hard.

eenmaal thuis doe ik vrijwel nix meer.

ik sta gemiddeld over al een 7 voor dus...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:36
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Vreselijk ja... dat gym en ckv...

Daar loop ik ook behoorlijk mee achter..

Ik heb 3 dagen 7 uur en 2 dagen 6..
verder 2 tussenuren.. en ik gloof nog 2 x het eerste uur vrij...

het gaat opzich wel goed

Beste jaar tot nu toe..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
maandag 6 uur
dinsdag 2 uur
woensdag 6 uur
donderdag 4 uur
vrijdag 4 uur
+ 3 tussenuren

super weinig les dus. Thuis doe ik tegenwoordig ook niet veel meer. Alleen de handelingsdelen en het belangrijke huiswerk, maar daar valt steeds minder onder
Vlak voor toetsen is het wel werken geblazen. Heel de dag leren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:40
Verwijderd
Dit geldt alleen voor dit blok:
maandag: vrij
dinsdag: 80 minuten les + projecttijd
woensdag: 80 minuten les + projecttijd
donderdag: 80 minuten les
vrijdag: vrij

Dat zijn de tijden die ik op school zit. Projecttijd verschilt per week en dan per dag en soms zit ik voor andere opdrachten nog wel eens een uurtje (of wat langer) op school. Thuis besteed ik gemiddeld ongeveer tussen de 1 en de 6 (?) uur per dag aan huiswerk.

Tot nog toe gaat het prima. Vorig blok had ik geen enkele onvoldoende (laagste cijfer een 7), dit blok heb ik nog geen cijfers gehad (op een goed/uitstekend voor een presentatie na dan).
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 22:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
maandag en dinsdag en donderdag tot 15.10
woensdag tot 16.10
vrijdag tot 13.00 uur

verder besteed ik, voor mn gevoel meer tijd aan dingen als po's dan de meeste klasgenoten.
mn afgelopen toetsweek ging níet goed.
waarom?! geen idee... ik vond het gewoon écht moeilijk.
sta 1 onvoldoende momenteel.
xxx
btw, voor po's heb ik wel altijd boven de 7
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 22:18
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb niet echt lessen dus ik ben nooit elke week het zelfde op school... soms ga ik pas rond half 4 weg... en soms ben ik om 12 uur al weg... het ligt er maar net aan waar ik zit in heb.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 23:02
Verwijderd
Op dit moment hoef ik bijna geen lessen te volgen, omdat ik met m'n enkel zit (lang leve mijn aardige conrector!), maar normaal zijn mijn lesuren:
Maandag: 7 uur
Dinsdag: 6 uur
Woensdag: 5 uur
Donderdag: 4 uur
Vrijdag 4 uur (had tot de Kerstvakantie 7 uur, maar nu heb ik geen gym meer)

Thuis doe ik alleen het belangrijke huiswerk als de handelingsdelen en de PO's. Voor een tentamenweek ben ik echt wel aan het blokken.
Vergeleken met veel van m'n vrienden doe ik heel erg weinig, maar ik doe vaak dingen op het laatste moment. Tot nu toe ben ik nog niet echt in de problemen gekomen daarmee. Ik sta overal goed voor: geen onvoldoendes Maar nu nog maar hopen dat ik m'n eindexamen ga halen dit jaar...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 07:19
Verwijderd
Ik heb dit jaar besloten om in de les harder te gaan werken en daarom thuis zeker weten niets meer te moeten doen(zodat ik die tijd mooi weer aan andere dingen kan besteden)

Ik zit 2 dagen van 8.30 - 15.15 (5)
1 dag van 10.00 - 15.15 (4)
1 dag van 8.30 - 14.05 (4)

Eigenlijk doe ik niet zo veel voor school en dat merk je ook wel.. Ik snap vrij snel dingen in wiskunde/aardrijkskunde ofzo.. en met talen kan ik wel goed zinnen maken Dus mijn resultaten zijn niet bar slecht.. (ik sta echt niet overal voldoende voor, maar dat heeft andere oorzaken)

In vergelijking met klasgenoten doe ik heel erg weinig maar dat komt denk ik doordat ik vorig jaar ookal niet zoveel heb gedaan en die klasgenoten toen ookal keihard aan het blokken waren..

Maarja, het lukt nog steeds een beetje
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:16
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Maandag & Donderdag: 8.00-15.45
De rest: 8.00-14.55

En nog gemiddeld een uurtje hw per dag, inclusief verslagen , werkstukken etc.

Maar ik ga binnenkort naar een ander profiel overstappen, ben benieuwd wat het dan wordt
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:11
Verwijderd
Lestijden:

Maandag 9:05-15.45 (1 tussenuur)
Dinsdag 8:15-14.55
Woensdag 8.15-15.45 (3 tussenuren)
Donderdag 8:15-13.40
Woensdag 8:15-13.40 (2 tussenuren)

Ik doe niet echt heel veel voor school. Ik heb gewoon geen zelfdiscipline en ik stel echt alles op het laatst uit. (met dank aan de computer). Er zijn dagen waarop ik niks doe qua huiswerk en er zijn dagen dat ik me kapotwerk... Verschilt heel erg.
Ik sta gelukkig best wel redelijk voor alle vakken, (laagste 5.4 wiskunde, hoogste 9.3 Duits I), daar ben ik wel blij om.

Offtopic: Ik had vandaag een 9.2 voor maatschappijleer, joehoe!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:14
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ma: 9.15 - 15.30
Di: 8.30 - 14.30
Wo: 9.15 - 14.30
Do: 8.30 - 13.50 (1 tussenuur + toneel dus ik zit tot 4 uur op school)
Vr: 8.30 - 15.30

Ik doe weinig en het gaat goed.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:28
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
maandag: 09.20-15.10
dinsdag: 08.30-14.20
woensdag: 09.20-16.00
donderdag: 08.30-16.00
vrijdag: 08.30-15.10

Ik denk dat de tijd die ik thuis aan school besteed gemiddeld is, er zijn mensen die veel minder doen en er zijn mensen die meer doen. Het is wel zo dat de vakken waar ik het minste tijd aan besteed over het algemeen ook mijn minst goede vakken zijn, maar het laagste cijfer op m'n rapport was een 7, dus ik ben niet van plan voor die vakken harder te gaan werken.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:56
Verwijderd
Maandag: 9.20 - 14.40 (1 tussenuur)
Dinsdag : 8.30 - 15.25
Woensdag: 8.30 - 14.40 (2 tussenuren)
Donderdag: 9.20 - 12.40 (2 tussenuren)
Vrijdag: 8.30 - 14.40

Op zich wel een normaal rooster, maar over 4 weken krijgen we nieuw rooster dus ik hoop dat dat fijner wordt.

Ik doe op zich helemaal niets voor school, soms in de les een beetje maar thuis eigenlijk helemaal niets.
Ik sta er op dit moment redelijk voor, alleen voor economie onvoldoende... dus ik hoop dat ik het Vwo zo kan halen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 20:36
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
t/m de 5e klas deed ik ook niet bijzonder veel voor school.
Meestal in het weekend een paar uurtjes om te zorgen dat ik niet té achterloop.
Voor natuurkunde haalde ik 6en en voor wis en scheikunde 7es.

Maar dit jaar dacht ik opeens bij mezelf: 'je zit nu in 6vwo jongetje, nu mag je niet meer aankloten, de toetsen van dit jaar tellen het vaakst mee, enz, enz'

Dit jaar doe ik dus best wel veel vinnik. Ik zorg dat ik altijd op schema ben en begin een week van tevoren met een toets.
Ik haal dan ook dit jaar 8-9

wiskundeleraar: 'vooral jouw gemiddelde is dit jaar heel erg omhoog gegaan'

rooster:
maandag: 8.30 - 15.15
dinsdag: 10.05 - 15.15
woensdag: 8.30 - 16.00
donderdag: 8.30 - 15.15
vrijdag : 10.05 - 13.00

met 9 z-uren geloof ik
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 20:47
Verwijderd
ma/di/vrij: 8-15.30
wo 8.45-15.30
do 8.00-14.30

en best veel tussenuren :/ Ik heb altijd algauw het gevoel dat ik veel gedaan heb terwijl het vaak niet veel voorstelt... Maar ik besteed er zeker wel aandacht aan, vooral aan PO's en proefwerken. Ik stel wel veel uit wat niet zo handig is.. want dan hoopt alles zich op. Mijn cijfers zijn prima (gem. +-7,5)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:19
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
ma: 8.20-15.40 ( 1 tussen uur)
di: 8.20-12.00 ( 1 tussenuur)
woe: 8.20-15.50 ( 1 tussenuur)
do: 8.20-15.50 ( 3 tussenuren)
vrij: 8.20-15.00 ( 1 tussenuur)

Ik heb best een K*T rooster.
Krijg over 4 weken een nieuwe, hoop dat ie beter is.

Doe thuis 1,5 -2,5 uur per dag aan huiswerk, gaat over algemeen goed. In het weekend doe ik haast niet. ( evt. leren voor toetsen alleen)
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb op
maandag 6 uur
dinsdag 6 uur
woensdag 6 uur
donderdag 6 uur
vrijdag 4 uur

Geen eerste uren vrij

Hoe gaat het ? Slecht slecht SLECHT SLECHT. Ik doe te weinig op dit moment, maar daar gaat verandering in komen, ik heb eerst slaap nodig

Maar ik zie dat examen helemaaaaal niet zitten. Echt niet. Sta misschien voor 3 vakken voldoende en de rest allemaal 5en enzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2004, 21:39
Verwijderd
maandag: 6 uur (2 tussenuren)
dinsdag: 6 uur
woensdag: 9 uur (1 tussenuur)
donderdag: 6 uur
vrijdag: 7 uur (1 tussenuur)

Echt een hele harde werker ben ik niet, dat ben ik wel een tijd geweest, maar doe ik vooral wat nodig is. En PO etc blijven (te) lang liggen. Het gaat op zich heel goed, bijna allemaal voldoendes. Een onvoldoende dit jaar. Alleen wiskunde loopt niet zo lekker. Ik moet wel zeggen dat ik het niveau af en toe best wel pittig is, dus voor sommige vakken moet ik wel aardig wat moeite doen. Maar ik doorsta het tot nog toe zeer redelijk.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:51
Verwijderd
ma: 6uur
di: 8 uur
wo:7 uur
do:8 uur
vr:6 uur
0 tussenuren

aan huiswerk doe ik gemiddeld 5 minuten per dag. een gemiddelde omdat ik bijna nooit iets doe maar als ik wat doe is dat meestal een paar uur. verder ben ik heel veel afwezig geweest omdat ik ziek was, sinds het nieuwe jaar ga ik weer hele dagen naar school, ik mis alleen op woensdag het 7e uur. punten zijn over het algemeen wel goed maar ik heb dus heel veel gemist enzo.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:53
mar87
mar87 is offline
Ik heb in totaal 31 lesuren, waarvan 5 studieuren.

en ik doe zeer weinig voor school. Ik leer een rep. en ik maak de werkstukken enz. gewoon. maar verder......

en ik sta overal wel goed voor.
meest 7ens en 8en gemiddeld
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 21:27
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik zit nu in het eerste jaar op de hogeschool in de richting kleuteronderwijs heb 24 uren les per week. Enne ik heb geen testen over het jaar, dus is het wel héél erg verleidelijk om niet naar m'n lessen te kijken. Gelukkig geven ze nu en dan wel es een opdracht of een voorbereiding waardoor je toch verplicht bent om je lessen na te kijken. Maar bij mij helpt het heel erg om goed op te letten in de les (heb ook nog maar twee maal een les overgeslaan en het was dan nog bewegingsopvoeding). Het is ook een grote hulp geweest dat ik uit de richting handel-wiskunde kwam uit een moeilijke school, ik heb even gedacht om het op te geven verleden jaar omdat ik enorm veel moest leren, maar het is een enorme hulp geweest naar dit jaar toe. De pakken die we moeten kennen vallen echt enorm goed mee buiten verleden jaar. Daarom is het ook zo geen probleem geweest door niet veel naar m'n lessen te kijken (heb nu namelijk examen en het gaat goed). Alleen verlies ik enorm veel tijd over het jaar met knutselopdrachten (echt grote knutselopdrachten vb. een spel maken, muziekinstrumenten maken, een boekje maken,...) Over het algemeen lukt het me wel .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 23:08
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
maandag: 7 uur
dinsdag: 4 uur
woensdag: 6 uur
donderdag: 3 uur
vrijdag: 5 uur

Lijkt heel relaxt, maar is het zeker niet! Ik heb erg veel tussenuren, en ook eerste uren vrij enzo, dus elke dag laat thuis. (die uren die hier boven staan heb ik dus les, maar mijn dagen duren langer, want de tussenuren zitten er niet bij in)

Uuuhm, ik doe voor de 2e keer 4 havo, dus vandaar dat ik niet zoveel les heb. 'k Werk niet zo heel hard voor school, zeker in de les zelf niet, maar op zich gaat het wel goed..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:28
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
maandag 7 uren
dinsdag 7 uren
woensdag 7 uren
donderdag 8 uren
vrijdag 7 uren
(een uur duurt bij ons drie kwartier)

vin ik genoeg doe niks meer en sta voldoende
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 11:46
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Maandag: 7uur
Dinsdag: 5 uur
Woensdag: 3,5 uur per week (7 in de 2 weken)
Donderdag: 6 uur
Vrijdag: 3,5

Thuis doe ik best veel voor school, denk dat ik wel boven die gemiddelde 1,5 zit. Het gaat ook best goed, gelukkig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 13:58
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Op het ogenblik doe ik helemaal niks voor school. Waarom? Omdat ik in februari aan nieuwe studie begin en het geen zin heeft om nog te beginnen aan blok 3 (de eerste twee blokken zijn nu afgerond).Nu moet ik zeggen dat ik vrij weinig deed en dat ik toch goed scoorde (alle vakken gehaald, op één vak na- dat ik nu inmiddels ook gehaald heb ). Vanaf februari zal ik echter wel hard moeten gaan werken- voor het eerst in m'n leven - omdat ik dan naar een hoger niveau ga (van HBO naar universiteit) maar ik heb er wel heel veel zin in.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 14:41
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
maandag: 7 uur
dinsdag: 7 uur
woensdag: 8 uur
donderdag: 7 uur
vrijdag: 7 uur

Een lesuur is 50 minuten. Thuis doe ik zo weinig mogelijk maar m'n huiswerk (bijna) altijd wel. Dit is het beste jaar tot nu toe
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 14:45
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik zit nu in het 2de jaar van bedrijfseconomie (Universiteit van Tilburg). Het gaat goed, zonder veel inspanningen haal ik al m'n studiepunten. Ik ben nu per week ongeveer 12 uur per week druk met m'n studie.

Maar het is niet zo interessant allemaal, ik ben me een beetje aan het oriënteren op andere studies (iets met aardrijkskunde lijkt me leuk). Misschien ga ik iets anders studeren als ik m'n bachelor heb (eind volgend jaar als het goed is). Aan de andere kant is het ook wel aantrekkelijk om een master diploma te hebben, dat is slechts een half jaar extra vakken en een half jaar stage. Tegen die stage zie ik in het geheel niet op.
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 18:30
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
maandag 3 uurtjes les...2 tussenuren
dinsdag 4 uur les....3 tussenuren
woensdag 4 uur les
donderdag 3 uur les en 1 tussenuur
vrijdag 6 uur les...1 tussenuur

mn rooster valt dus opzich wel mee..in de les voer ik eigenlijk vrij weinig uit...

Praktische opdrachten, profielwerkstuk, boekverslagen, documentatiemap....en wiskunde huiswerk maak ik soms...valt opzich nog wel mee...

en heb dan 3 toetsweken dit jaar + het examen...dan is het wel een week van tevoren super hard leren!

Ik zit trouwens in 5havo
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:50
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
maandag: 9:20 ... 14:15
dinsdag: 10:10 ... over 6sen (zit restaurant bij de school, serveren die mensen eten niet zo snel...)
woensdag: 8:30 ... 11:00
donderdag: 8:30 ... 17/18:00 (keuken, voorgerecht ben je snel klaar, nagerecht laat)
vrijdag: 10:10 ... 14:15

ik doe werkelijk geen flikker voor school, let dan meestal wel in de les op en snap alles gelijk, alleen dingen die je in moet leveren maak ik, huiswerk niet word toch niet gecontroleerd
haal ook overal wel voldoendes voor, en dit jaar vmbo examen halen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:04
Slettelina *
Slettelina * is offline
maandag : 6 uur
dinsdag : 8 uur
woensdag: 5 uur
donderdag : 8 uur
vrijdag : 3 uur

Heb aan het begin van het jaar niet veel gedaan. me cijfers waren wel redelijk. Maar ben nu toch meer me best aan het doen want anders red ik me eindexamen denk ik niet en ik wil graag naar de havo dus ik zal meer moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ik doe niks en m'n cijfers zijn kut en ik ga geneens meer naar de lessen omdat ik het toch niet haal en ik zie het niet meer zitten
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:23
boer
Avatar van boer
boer is offline
Ik doe bijna niks. Gewoon huiswerk maken doe ik niet aan, alleen maar handelingsdelen en in de proefwerkweek leer ik elke dag wel wat voor de dag daarna. Mijn cijfers zijkn nettaan goed genoeg, ik zit in 5 havo
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:06
Sandpaper Tears
Avatar van Sandpaper Tears
Sandpaper Tears is offline
Ik heb een nogal een kutrooster met veel tussenuren. Thuis doe ik niks, en in de toetsweek haal ik alles in. En ik heb goede cijfers
__________________
"Father...yes son...I want to kill you//Mother...I want to...@#$%#^****%!!!!!"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:11
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
ma: 7 lesuren
di: 6
woe: 4
do: 4
vrij: 7

Als ik thuis kom, dan maak ik vaak tot een uur of 17.00 huiswerk. Op vrijdagmiddag en zaterdag doe ik niets meer, maar zondagmiddag vaak nog wel wat.

ik denk dat het wel uitmaakt in welke klas je zit: ik zit nu in de examenklas (6vwo) en ik doe in verhouding minder dan de afgelopen twee jaar.

Het gaat trouwens wel goed! ik sta nu precies een 8 gemiddeld, en dat is positief voor de loting voor geneeskunde
__________________
we can be hero's...just for one day...

Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:07
the tourist
the tourist is offline
Vanaf volgende week tot 20 februari ofzo is dit mijn rooster:
Maandag: 10.10 tot 13.55
Dinsdag: 11.25 tot 13.05
Woensdag: 9.20 tot 15.05
Donderdag: 8.30 tot 15.05
Vrijdag: 8.30 tot 12.15

Ik doe niet veel, maar ik sta er wel redelijk voor. Nu nog slagen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2004, 15:25
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Umh, 3 dagen in de week 7 uur en 2 dagen in de week 6 uurtjes les , geen tussenuren
Qua huiswerk, elke dag ongeveer 2 uur. Op vrijdagmiddag en op zaterdag doe ik niks en op zondag bereid ik de repetities van de aankomende week voor en maak dan het huiswerk voor maandag.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 15:44
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hmm eens kijken

maandag 7uur
dinsdag 7uur
woensdag 2uur
donderdag 6uur
vrijdag 2uur

redelijk rooster al had ik t liever wat beter verdeeld gezien.
hoe ik ervoor sta?matig, zeer matig.
ik sta een 4,5 voor wiskunde
een 5 voor economie
en een 5 voor frans

voor de rest wel allemaal 7ens.
En ik zie heel erg op tegen mn examens
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 15:49
Fatality
Fatality is offline
Ik doe er helemaal niets aan, hoewel daar nu wel verbetering in komt.
Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat ik gemiddeld maar een 6.5/7 (oder etwas) sta.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:14
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Hmpf... maandag 8 uur en de rest van de dagen allemaal 7 uur... Blegh, barbaren...

Maar ik heb nu toetsweek Dus lekker weinig les ... Whoej!
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:48
mies87
mies87 is offline
Ik doe Havo en sinds ik door omstandigheden (ziekte) ben blijven zitten doe ik heel veel voor school. In de les en ook veel zelfstudie natuurlijk. Voordat ik bleef zitten deed ik weinig ik dacht dat het wel aan kwam zwaaien zoals dat op de basisschool het geval was maar sinds ik dus ben blijven zitten doe ik heel hard mijn best en haal ik ook super goede punten (laagste cijfer tot nu toe is een 5,5) dusse..
__________________
Liefs,
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zit in 5 vwo, ben in 4 vwo blijven zitten en als ik het zou moeten uitdrukken in uren, besteed ik hooguit 1 uur per week aan school, buiten schooltijd.

Niet dat ik er helemaal niks voor doe, ik doe hier en daar wel eens wat huiswerk op school, in z-uren ofzo...

Maar ik heb het niet nodig en daarnaast vind ik m'n eigen studie veel interessanter.

Het gaat best goed voor iemand die in de les maar 10% meekrijgt en buiten school praktisch niks doet. Ik zit goed op schema voor de 8 gemiste studiepunten (en ik mag er 11 missen)...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 12:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Drie dagen naar school en die dagen ben ik (inclusief reistijd van 2 uur) 9 uur kwijt aan school.
Twee dagen door de week vrij, elk van die dagen 3 uur leren.
Zaterdagen ook 3 uur leren.
Zondagen 1 uur leren

Totaal: 34 uur maximaal. Hendig veel dus. Maja, mijn opleiding is de toekomst, dus doe er veel voor.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:05
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
5 dagen naar school en 3 keer van half 1 tot 3 uur. 1 keer van half 10 tot 2 uur en 1 keer van half 9 tot 3 uur.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:13
zo-af-en-toe
zo-af-en-toe is offline
zit opzich niet heel vaak heel lang op school, maar draait allemaal om de zelfstudie, dus werk me thuis kapot. heel veel verslagen en tentamens.Om dan maar gelijk te zeggen dat toetsweken zwaar a-relaxed zijn, je leert je kapot en gaat nachten door, om het maar enigszins in je kop te krijgen. Maar goed, nog een paar maandjes en dan verder studeren.
__________________
I'm not so tough
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 10:47
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Ik doe veel en het gaat goed.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:34
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Ik doe te weinig, maar het resultaat is redelijk/goed. Als ik er meer tijd aan zou besteden/en ook beter m'n best er voor zou doen, zouden m'n cijfers hoger worden enz. Maar daar ben ik niet gemotiveerd genoeg voor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Algemene schoolzaken vragenlijst , zouden jullie het willen invullen
I love stars
60 18-05-2005 21:33
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.