Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2007, 17:45
_marco_
_marco_ is offline
Hoi iedereen,

een prachtig forum hebben jullie!

Ik heb wat advies nodig. Ik ben 2 weken geleden een meisje tegengekomen op een feestje.
Ik kende haar al van zien want ze was 1 van de vele nieuwe leden van onze jeugdvereniging. Ze bleef op het einde van
het feestje bij mij hangen en ik bij haar. En we hebben wat gepraat. Ik had onmiddelijk iets van: wat een tof meisje!
Ik droomde al onmiddelijk weg van haar de dag erna. Toen ik op msn ging had ze mij al toegevoegd vooraleer ik haar emailadres kon opzoeken.
We praatten nu en dan een beetje op msn. Nooit heel erg veel. Vorige week kon ik niet uitgaan. Donderdagavond hebben we een uurtje gechat over
een beetje vanalles. Gewoon vriendschappelijk. Zij veranderde tijdens het gesprek regelmatig haar fotootje en ik moest zeggen wat ik ervan vond.
In sepia en zo... Ik stak zo opeens door dat ik het meisje op de foto mooier vond dan de kleuren waarmee we aan het spelen waren tijdens ons msn gesprek.
Het afscheid op msn was met vele kusjes.
Ook vroeg ze of ik haar vanavond ging ophalen met de auto want ze moest eerst babysitten voor de fuif begint. Maar nu heeft ze toch afgewezen omdat ze meekan met vriendin.
Ik ben bijna 21 en heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad buiten vroeger éénmaal heftig verliefd en afgewezen. Zij is
bijna 18.
Vandaag wisten we precies niet te veel te zeggen op msn. Ik vroeg haar of ze mee ging gaan schaatsen. Dat gaan we binnenkort doen met onze jeugdvereniging.
Ze vroeg, waarom vraag je dat aan mij. Ik zei: schaatsen is leuk. Maar niet dat ik haar leuk vond ofzo. Haar afbeelding was verandert naar een schattig fotootje met een klein meisje die een jongetje kust.
Ik vroeg van, heb je jou foto verandert. Ze vroeg wat ik ervan vond. Ik zij schattig.
Ik vroeg haar of ik haar vanavond ook een kusje mocht geven.

ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : sorry hoor
ik : ander onderwerp!


en toen heb ik het gesprek gestopt. Er kwam gewoon dada maar geen kusjes meer...

Ik zal haar vanvond zien. Waarschijnlijk samen met haar vriendinnen.
Ik ben echt verliefd op haar...
Ik weet, niet te veel verwachten...

En dan is er nog mijn persoonlijke kant.
Ik kom eigenlijk uit een depressie en slik nog altijd antidepressivia. Dit verhaal ga ik niet uitleggen maar in grote lijnen was ik ongelukkig omdat ik
eigenlijk nog nooit een vriendin of iemand om diepe gesprekken mee te voeren had. Ik kon ook niet echt relativeren en mijn studies gingen voor alles ...Ik voel met nu wel al een maand veeeel beter. En ben nu echt mezelf en zo zonder me iets aan te trekken van anderen. Ik voel me echt gelukkig. En nu komt opeens dat meisje in mijn wereld. Ik vind het zelfs bangelijk voor mezelf dat ik smoorverliefd ben op dat meisje maar anderzijds blijf ik er heel nuchter bij zonder veel verwachtingen.

Wat denken jullie...
Zou dit meisje verliefd zijn op mij?
Best niet te snel handelen zeker en gewoon afwachten ?

bedankt!

Laatst gewijzigd op 20-10-2007 om 17:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2007, 17:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
ik vraag nooit of ik een zoen mag geven, dat gebeurt alleen maar als je heel heel erg dronken bent Ik zou gewoon gezellig met haar optrekken, en vragen aan dr of ze nog iets met je wilt drinken enzo. En mischien komt er wel een geschikt momentje om te zoenen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 18:02
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 18:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik vraag nooit of ik een zoen mag geven, dat gebeurt alleen maar als je heel heel erg dronken bent Ik zou gewoon gezellig met haar optrekken, en vragen aan dr of ze nog iets met je wilt drinken enzo. En mischien komt er wel een geschikt momentje om te zoenen.
Ja dat.

En verder zou ik je aan willen raden om te proberen (ja ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan) om je niet teveel druk hierover te maken. Ik heb zelf geen ervaring met depressies, maar een aantal mensen om mij heen wel. Ik heb het idee dat je op moet passen om niet een terugval te krijgen door onzekerheid enzo. Je zegt dat het nu juist weer goed met je gaat, zorg dat dat zo blijft

En praat met haar 'in het echt', want msn.. tja.. is nogal onpersoonlijk

Succes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 18:24
Osmoian
Osmoian is offline
Uit je verhaal kan ik opmaken dat ze je meer als een vriend ziet dan iemand waar mee ze een relatie zou willen aangaan. Ik adviseer je ook niet meer al te veel met haar te praten op msn, want als ze al enig gevoel voor je heeft zal dat snel verdwijnen als je alleen maar vriendschappelijk met haar op msn blijft praten.

Het spreekt trouwens al boekdelen als ze jouw afzegt omdat ze met een vriendin meekan rijden, als ze echt wat in je zag zou ze maar al te graag met jouw mee willen rijden.

Ik wil niet pretenderen dat ik uit jouw verhaal al helemaal kan ontleden wie jij bent en hoe je in elkaar zit, maar het lijkt me dat je te veel op zoek bent naar een ander. Lees deze zin maar is na:
"maar in grote lijnen was ik ongelukkig omdat ik eigenlijk nog nooit een vriendin of iemand om diepe gesprekken mee te voeren had."

Om gelukkig te zijn moet je meer het in jezelf zoeken denk ik, vind iets wat je echt leuk vind en ga daar volledig voor. Dat zal je een veel meer gevoel geven van in controle zijn over je leven, het klinkt misschien niet echt overtuigend maar geloof me ik spreek uit ervaring. Good luck ermee.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 19:08
Verwijderd
Ik denk dat je meer gewoon een vriend bent dan partner in spe. Sorrieknorrie. Ik kan er ook helemaal naast zitten want ik ken jou en dat meisje niet, maar bij wat ik nu lees lijkt 't me dat je er niet al te veel van hoeft te verwachten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 20:59
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Sorry, kansloos. Move on.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 03:25
_marco_
_marco_ is offline
Citaat:
Sorry, kansloos. Move on.
Ik heb een berichtje gekregen dat het te laat was na het thuiswachten en haar ma het de moeite niet vond haar door te voeren voor een uurtje nog ...

Eigenlijk me totaal niet rot gevoeld erdoor. Een teken dat ik onbewust voorbereid was op de afwijzing. Of misschien beginnen de antidepressivia echt goed te werken dat ze mijn gevoelens blokkeren wat ik heel erg bangelijk vind...

Bedankt voor jullie reacties hé !!

En ja, die fuiven, muziek stond keihard. Ik kende er redelijk veel mensen maar praten was geen makkie met dat geluid zo luid... Jammer toch ... Ergerlijk...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 07:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het ziet er niet naar uit dat het meisje je leuk vindt, maar wat houdt je tegen om eens een keer met haar af te spreken?
Verder ben ik het eens met dit:
Citaat:
Om gelukkig te zijn moet je meer het in jezelf zoeken denk ik, vind iets wat je echt leuk vind en ga daar volledig voor. Dat zal je een veel meer gevoel geven van in controle zijn over je leven, het klinkt misschien niet echt overtuigend maar geloof me ik spreek uit ervaring. Good luck ermee.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 10:55
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Probeer voortaan dit is:

1) Pik geen dingen van meisjes die je van een dikke zeug met volop pukkels en vet haar ook niet zou pikken
2) Jij bent hier de prijs
3) Je hebt 50 andere meisjes in je leven. Niet? Gedraag je er dan naar.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 11:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Probeer voortaan dit is:

1) Pik geen dingen van meisjes die je van een dikke zeug met volop pukkels en vet haar ook niet zou pikken
2) Jij bent hier de prijs
3) Je hebt 50 andere meisjes in je leven. Niet? Gedraag je er dan naar.

Dan heeft ze vast spontaan wél interesse briljante inzichten, chapeau
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Dan heeft ze vast spontaan wél interesse briljante inzichten, chapeau
Nou ja hij heeft wel gelijk in dat een jongen die niet meteen doet of jij het einde van de wereld bent, heel wat interessanter is dan een wanhopig typje dat meteen verliefd is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:43
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dan heeft ze vast spontaan wél interesse briljante inzichten, chapeau
Misschien moet ik toch maar eens een signature gaan gebruiken:

"Niet met mij in discussie gaan, ik weet het beter. No exceptions"
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 17:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Misschien moet ik toch maar eens een signature gaan gebruiken:

"Niet met mij in discussie gaan, ik weet het beter. No exceptions"
Het was geen poging tot discussie.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 12:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik vroeg haar of ik haar vanavond ook een kusje mocht geven.

ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : sorry hoor
ik : ander onderwerp!
Als je al een kans had, heb je het daar mee verpest.

Vrijwel alle meiden vinden aandacht leuk. Voordat je verliefd wordt op iemand zou ik in ieder geval uitsluiten dat het haar alleen daar om gaat. Dus: eerst zoenen/neuken, dan verliefd worden.

Citaat:
Misschien moet ik toch maar eens een signature gaan gebruiken:

"Niet met mij in discussie gaan, ik weet het beter. No exceptions"
Wat dat betreft doe je het niet veel beter dan de eerste de beste autist. Die 'weten' vaak ook dat ze gelijk hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:57
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik ben ook "deels" autistisch (voor zover dat mogelijk is want je bent of autistisch of je bent het niet, maar dit ligt ingewikkelder).
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 17:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik ben ook "deels" autistisch (voor zover dat mogelijk is want je bent of autistisch of je bent het niet, maar dit ligt ingewikkelder).
Ondanks dat ik al 27 jaar mezelf ben verbaast het me af en toe hoe goed ik eigenlijk ben Het verklaart een hoop van je reacties in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
verbaast het me af en toe hoe goed ik eigenlijk ben

En jij basht autisten?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2007, 22:42
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Het verklaart een hoop van je reacties in ieder geval
Not really, want in dat spectrum ben ik niet autistisch. Het heeft niets te maken met eigen wereld/tunnelvisie/etc.

ps thread hijack much?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 14:07
Alex111
Alex111 is offline
Jij bent bijna 21 en zij is bijna 18 ?
Jij moet gewoon iemand van je eigen leeftijd zoeken. Vind het altijd zo slap als die adolescenten een meisje van 17/18/19 najagen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 17:27
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
20 en 17. Een onoverbrugbaar verschil.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
20 en 17. Een onoverbrugbaar verschil.


valt mee, ik ken iemand van 14 die al 3 jaar verkering heeft mat iemand van 17.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:35
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Jij bent bijna 21 en zij is bijna 18 ?
Jij moet gewoon iemand van je eigen leeftijd zoeken. Vind het altijd zo slap als die adolescenten een meisje van 17/18/19 najagen.
:') wat een gezeik allemaal. Als ik moest zeggen wat ik allemaal slap vind dan ben ik morgen nog niet klaar en daar kom jij meerdere malen in voor.

Kijk, als het nou 21 en 13 was, ok.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 19:15
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
:') wat een gezeik allemaal. Als ik moest zeggen wat ik allemaal slap vind dan ben ik morgen nog niet klaar en daar kom jij meerdere malen in voor.
????
Ik kom er meerdere malen in voor?
Dan zou ik wel eens willen weten wat je precies bedoelt. Volgens mij geef ik hier gewoon mijn mening, hoor. Ik weet niet hoe of waarom jij je aangevallen voelt ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:41
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik doe niet aan verbal jousting dus uitleg krijg je niet, herlees het totdat je het begrijpt of je ogen beginnen te bloeden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2007, 10:10
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
valt mee, ik ken iemand van 14 die al 3 jaar verkering heeft mat iemand van 17.
Ik reageerde op Alex111.

Oja en als de ts hier nog eens komt: ook als je niet wanhopig bent, kun je nog wel zo overkomen, en dat is dodelijk. Je moet niet afhanklijk zijn van een eventuele verkering voor je geluk, zie de post van Osmoian.
En ban msn als versiermiddel.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 22:49
_marco_
_marco_ is offline
Citaat:
Ik reageerde op Alex111.

Oja en als de ts hier nog eens komt: ook als je niet wanhopig bent, kun je nog wel zo overkomen, en dat is dodelijk. Je moet niet afhanklijk zijn van een eventuele verkering voor je geluk, zie de post van Osmoian.
En ban msn als versiermiddel.
Ik denk niet dat ik wanhopig overkom tov haar.

Ban msn: Ben ik wel akkoord mee maar als je elkaar niet veel ziet is de verleiding groot om het te gebruiken.
Ik zit trouwens regelmatig online en zij praat nu terug spontaan zelf op msn zodra ik online kom.

Je moet niet afhankelijk zijn van een eventuele verkering voor geluk. Dit klopt en dat besefte ik niet voor mijn depressie maar ik ben er dus nu al ten volle van overtuigd dat dit zo is... ! Maar dat wil niet zeggen dat je niet verliefd kunt worden op iemand ook al heb je het niet absoluut nodig voor geluk...

Ik zou nu ook wel eerder voor vriendschap gaan... Maar ik schat dat altijd verkeerd in. Ik was overrompeld door haar aandacht in het begin en werd meteen smoorverliefd! Allé ja... Ik denk dat zij mij wel leuk vind maar ik kan haar totaal niet inschatten wat ze eigenlijk wil
Maar ik gok op gewoon een leuke vriendschap Ze heeft al paar keer gevraagd waar ik zaterdag naartoe ga... Wil ze mijn zo graag zien ? Ik zoek er misschien te snel verliefdheid achter. Best gewoon zijn gang laten gaan... we zien wel ...

Ik heb totaal geen ervaring met vrouwen en ben daar zeer slecht in ...

En het klopt bijna 18 en bijna 21... We leven wel in een verschillende wereld...

ohja, en ik ben ook gewoon inzake karakter geen zo'n grote prater... heb al vlug niet veel inspiratie meer om over iets te zeveren... Dit is gewoon zo... En op msn vervallen de gesprekken ook zo... Ik ben altijd wel wat de stillere...

merci voor jullie reacties !
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik wanhopig overkom tov haar.
Citaat:
Ik vroeg van, heb je jou foto verandert. Ze vroeg wat ik ervan vond. Ik zij schattig.
Ik vroeg haar of ik haar vanavond ook een kusje mocht geven.

ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : sorry hoor
ik : ander onderwerp!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:53
lilsaman
Avatar van lilsaman
lilsaman is offline
Nou, als ervaringsdeskundige moet ik toegeven dat je diepe shit zit!

nee grapje,,,
welke kerel gaat nou ook een meisje op msn vrage of je dr mag zoenen?? ( niet meer doen dus )
en als k jou was zou k eens wat langer met dr omgaan en niet alleen op msn maar ook in real life...
so, veel succes nog met je chickie
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : sorry hoor
ik : ander onderwerp!
Ouch

ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : *KUS*
ik : zo! heb ik het toch gedaan


Gewoon doorgaan alsof er niks gebeurd is
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:10
_marco_
_marco_ is offline
je hebt gelijk hoor

tja wat haal ik toch soms stommiteiten uit
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 11:08
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Jij bent 20?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 11:19
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:

ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : sorry hoor
ik : ander onderwerp!

ze zei, KWEETnie, Niet , nee ,

Ze kon da ook gwn gezegd hebben om je te plagen, vooral met die "mmmmmmm" daarvoor,,,
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 12:19
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
ik : mag ik jou vanvavond dan ook een kusje geven.
zij : mmmmmm
zij : kweetnie
ik : *KUS*
ik : zo! heb ik het toch gedaan
Zo dus.

Citaat:
ze zei, KWEETnie, Niet , nee ,

Ze kon da ook gwn gezegd hebben om je te plagen, vooral met die "mmmmmmm" daarvoor,,,
Dat kan ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat 'VERWACHT' jij in 2013 te bereiken?
Tom Dekker
4 13-01-2013 10:55
Liefde & Relatie Wat verwacht je...
Punkygirl
33 26-04-2005 17:13
Films, TV & Radio Wat verwacht jij van American Wedding (american pie 3)???
The Crash Bash
44 03-09-2003 16:12
Films, TV & Radio nieuwe Tarantino, wat verwachten jullie?
chick-flip
28 11-07-2003 19:00
Films, TV & Radio Wat verwachten jullie van.....?
The Crash Bash
10 24-11-2002 21:39
Games gta vice city (ps2) wat verwachten jullie dur van?
slipkit
11 14-10-2002 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.