Oud 07-12-2011, 10:08
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Ik zou het fijn vinden als een fb mijn laatste post (de 500e) nog even hierin kan zetten?
Advertentie
Oud 07-12-2011, 10:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp

En kun je m niet zelf kopieren en plakken dan?
En sowieso de link erin: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848057 ?
__________________
Tsja
Oud 07-12-2011, 10:12
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
tvp

En kun je m niet zelf kopieren en plakken dan?
En sowieso de link erin: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848057 ?
Ik kan mijn quote toch niet wijzigen? En daarin mijn post pakken?

Als mijn openingspost niet goed is mogen forumbazen hem nar eigen inzicht veranderen
Oud 07-12-2011, 10:24
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Jeej een wolf. Tevens tvp.
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 07-12-2011, 11:11
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Mooie uitslag. Volgens mij zou er nu iets meer duidelijkheid moeten komen, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wie ik moet verdenken..

O en:

Fawkes, omdat jij het zo moeilijk vindt :

Citaat:
Ik heb daar een paar post naar onder al iets over gezegd dus ga nu niet zo idioot lopen doen hierover. Ik doe het iig niet meer. En ga eens wat beter leren lezen:

http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32153773

Daar is het.

En ik kan geen enkel argument verzinnen waarom je op mij zou stemmen.. Daar heb ik ook nog geen uitleg over gehad? Alleen omdat ik op benbekant16 stem en dan val jij en Black Mamba mij aan, hoogst opvallend omdat ik die laatste speler voor geen meter vertrouw in dit spel.
Je quote uit het vorige topic. Gewoon copy-pasten als je dat wil. En ja, de link doet het wel.
Oud 07-12-2011, 12:09
Kutjeplof
Avatar van Kutjeplof
Kutjeplof is offline
Kijk eens aan, wat een prima uitslag! Toch onze wolfjes verkeerd beoordeeld, dan. Hoewel, ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar Yin Li...
Niet omdat ze bijzonder opviel, maar omdat zij ook niet is gekozen door de wolven in het gelijkspel.
__________________
De vrucht van liefde is dienstbaarheid.
Oud 07-12-2011, 12:52
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Mooie uitslag. Volgens mij zou er nu iets meer duidelijkheid moeten komen, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wie ik moet verdenken..

O en:

Fawkes, omdat jij het zo moeilijk vindt :



Je quote uit het vorige topic. Gewoon copy-pasten als je dat wil. En ja, de link doet het wel.
Nee, dat snap ik wel!

Maar dan zit die quote van Achterwerk er niet bij.
Oud 07-12-2011, 13:20
Kaylee Frye
Avatar van Kaylee Frye
Kaylee Frye is offline
voor uitslag..

beetje lange post helaas.. gister én vandaag wenig tijd.

paar korte dingen:
Ben alleereerst niet blij met pluizig kutje. reden dat ik deze ronde voor yin li ging was mede door haar(hem?) en de typische eerdere posts. Beetje jammer dat we niets van hem horen..want ik ga niet voor derde keer op yin li stemmen alleen vanwege die twee posts. Gelijkspel-reden valt immers weg nu sNaartje toch wolf bleek.. dan bljift alleen een vage hint van pluizig kutje over..
dus Pluizig kutje: wat wil je nu? Ben je een dorpeling die ons probeert te stangen (of erger, een evilziener ofzo) of heb je gegronde redenen en zin we al twee wovlen op het spoor?

Citaat:
Stoer.
@ Kaylee Frye: je zegt dat Fawkes exact hetzelfde doet maar buiten schot blijft en dat dat opvallend is.
Ik zal zo even nakijken of Fawkes idd onder the economist stond in ronde 1 (want neem aan dat je dat bedoelt?) maar het verschil is dat Fawkes niet één van de mensen is tussen wie het gelijkspel de vorige keer ging.
Daarentegen is Fawkes wel opvallender en irritanter met zijn gedrag en Snaartje is dat weer niet.
Fawkes zou voor mij ook een kandidaat zijn. Maar neem aan dat we deze ronde gelijkspel willen zien te voorkomen he?
En Yin Li vind ik ook niet zo opvallend eigenlijk, tenminste niet in negatieve zin.
fawkes staat in ronde 1. idd ook onder economist; en net als snaartje wilde hij eerst lekker los gaan staan en ging hij pas in een rijtje staan toen meer mensen dat deden; als hij bang was om in een bestaand rijtje te gaan stan..
Om die reden schoof ik Snaartje/Faweks naar voren als verdacht; rijtje plus onwilligheid in rijtje te gaan staan. maar fawkes had daarnaast nog raar gedrag (pusherig naar anderen; manipulativer)

maar redenatie dat hij verdacht is omdat mensen hem wel noemen, maar toch snaartje stemmen bleek dus niet op te gaan; miss dat wolfen snaarjte minder beschermde omdat economist toch al veell stemmen had
Wel typisch dat toen snaartje er uit leek te gaan aantal mensen ineens niet voor yin li wilde gaan (terwijl gezien gleijkspel vorige keer kans op wolf ook aanweizg was) maar wel voor fawkes
sterkt me in de gedachte dat als hij slecht is hij evilzienerv/verrader is; geen wolf...
Want vertrouwen doe ik hem nog niet.

Citaat:
Fawkes
Zodoende blijf ik bij mijn eerste theorie dat benbekant16 een bad guy is die perongeluk in de 1e hangronde in het verkeerde rijtje stond. Ik kan helaas weer niet bijlezen jongens..
Komt ook deze post bij: losse stemo p BBK => perfecte positie voor verrader om stiekem iets anders testemmen
Denk dat we er rekening mee moeten houden dat minimaal een persoon metmeerdere stemmen extra stem had van verrader..

overigens: 'theorie' over BBK heb ík als eerste genoemd en is overgenomen door Fawkes als 'zijn' theorie... maar itt hem vind ik haar juist pas als derde verdacht naar voren komne en geen sterke theorie; niet als eerste.. leek dus makkelijek manier om mee te liften op andere theorien.

--------
ik ga er even vnauit dat gelijkspel dus sowieso snaarjte - economist was:

snaarjte stemde yin li - tweemaal op een rij - vraag is waarom. er werd namelijk terecht aangehaald dat ze ook economist kon stemmen.
Maar: ze wist dat ze er uit zou gaan => had cliche (? dacht ik) niet last minute economist gestemd was het gene gelijkspel gweeest en lag ze er uit.
kan twee redenen bedenken waarom yin li stemmen ipv economist:
- grotere kans dat iemand anders gelijkspel wilde en voor economist ging. stond zij daar wilde men miss niet mee gaan
- yin li stemmen in hoop dat als zij wofl blijkt dit voor yin li pleit? omdat ze er tweemaal uit leek te gaan is reverse-optie hier wel mogelijk als 'laatste poging'. Is namelijk enige keer dat ik reverse ooit zie voorkomen: door wolfen die er toch uitgaan

deze post valt ook op:
Citaat:
Yin Li
Eens! Op deze manier weten we natuurlijk niets van elkaar. Het zou voor wolven nu nogal makkelijk zijn om in de niets-zeggende massa te verdwijnen.

Cliché, je mag mijn stem op Fawkes in het stemlijstje verwerken. Ik wilde graag nog andere meningen afwachten, maar aangezien die op zich laten wachten stem ik maar alvast. Als ik mijn stem wijzig, dan horen jullie het nog.
stemt niet uit zelfbehoud op snaarjte; gaat mee op fawkes. Interessant.
wissel later is wel logisch...

momenteel blijf ik fawkes als optie houden voor verrader (enzo niet dan speelt ie iig irritant arrogant).. ben geneigd japonica, cliche en BM te vertrouwen; japonica/bm door ronde 2 en cliche omdat ik daar heel erg mee op een lijn zit en zou me echt verbazen als wolf en dorpeling zo hetzelfde redeneren
yin li... lastig: heb dingen tegen haar maar komt vooral door Pluizig kutje: wil daar eerst reactie van. later eens kijken of stemlijstejs nog iets interessnats voortrbrengen.
__________________
~ Shiny! ~
Oud 07-12-2011, 14:06
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
voor uitslag..

beetje lange post helaas.. gister én vandaag wenig tijd.

paar korte dingen:
Ben alleereerst niet blij met pluizig kutje. reden dat ik deze ronde voor yin li ging was mede door haar(hem?) en de typische eerdere posts. Beetje jammer dat we niets van hem horen..want ik ga niet voor derde keer op yin li stemmen alleen vanwege die twee posts. Gelijkspel-reden valt immers weg nu sNaartje toch wolf bleek.. dan bljift alleen een vage hint van pluizig kutje over..
dus Pluizig kutje: wat wil je nu? Ben je een dorpeling die ons probeert te stangen (of erger, een evilziener ofzo) of heb je gegronde redenen en zin we al twee wovlen op het spoor?
Hier ben ik ook benieuwd naar, want nu Snaartje wolf lijkt vind ik Yin Li eigenlijk weinig verdacht meer (ze was me sowieso al niet echt negatief opgevallen, zoals ik al vaker heb aangegeven) en het gelijkspel lijkt ook tussen Snaartje en the economist te zijn geweest. In hangronde twee zag het er namelijk zo uit:

Snaartje
Stoer.
the economist (Dorpeling)
Spaanse Kraag
Lady Grey
Japonica
RareVogel

the economist
Kutjeplof
Isaja
Yin Li
Derk Boerrigter
Mariken92
Achterwerk

Yin Li
Pluizig Kutje
Kaylee Frye
Cliché
Black Mamba
Snaartje (Wolf)

en aangezien Snaartje onder Yin Li staat en haar stem dus niet meetelt is het gelijkspel tussen Snaartje en the economist het meest voor de hand liggend, hoewel het niet de enige mogelijkheid is: Als onder alle drie een wolf staat kan het ook gelijkspel zijn geweest tussen drie mensen, bijvoorbeeld.

Maar ik wil eigenlijk ook nog steeds weten waarom Pluizig Kutje zo stellig (en zonder echte redenen te geven) op Yin Li ging staan, want er is natuurlijk de kleine kans dat we gewoon twee wolven tegelijk te pakken hadden.. En dus @ Pluizig Kutje: enlighten ons.

Citaat:
fawkes staat in ronde 1. idd ook onder economist; en net als snaartje wilde hij eerst lekker los gaan staan en ging hij pas in een rijtje staan toen meer mensen dat deden; als hij bang was om in een bestaand rijtje te gaan stan..
Om die reden schoof ik Snaartje/Faweks naar voren als verdacht; rijtje plus onwilligheid in rijtje te gaan staan. maar fawkes had daarnaast nog raar gedrag (pusherig naar anderen; manipulativer)

maar redenatie dat hij verdacht is omdat mensen hem wel noemen, maar toch snaartje stemmen bleek dus niet op te gaan; miss dat wolfen snaarjte minder beschermde omdat economist toch al veell stemmen had
Wel typisch dat toen snaartje er uit leek te gaan aantal mensen ineens niet voor yin li wilde gaan (terwijl gezien gleijkspel vorige keer kans op wolf ook aanweizg was) maar wel voor fawkes
sterkt me in de gedachte dat als hij slecht is hij evilzienerv/verrader is; geen wolf...
Want vertrouwen doe ik hem nog niet.

Komt ook deze post bij: losse stemo p BBK => perfecte positie voor verrader om stiekem iets anders testemmen
Denk dat we er rekening mee moeten houden dat minimaal een persoon metmeerdere stemmen extra stem had van verrader..
Ik vind Fawkes helemaal niet verdacht en ik wil ook niet op hem stemmen. Hij speelt ontzettend aanvallend en ik snap dat mensen dat irritant vinden, maar ik vind hem niet verdacht. Ik snap dat dit me verdacht kan maken, maar hij is gewoon helemaal niet bezig als wolf. Evilziener of verrader zou eventueel kunnen, maar hij zet zichzelf te veel in the picture en maakt "te domme" fouten en blijft te stellig alleen staan en apart stemmen op mensen die amper stemmen hebben. Het klinkt gewoon niet slim genoeg voor een wolf, snap je?

Citaat:
overigens: 'theorie' over BBK heb ík als eerste genoemd en is overgenomen door Fawkes als 'zijn' theorie... maar itt hem vind ik haar juist pas als derde verdacht naar voren komne en geen sterke theorie; niet als eerste.. leek dus makkelijek manier om mee te liften op andere theorien.
Ik kan de theorie op zich wel begrijpen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niemand meer écht verdacht vind en daarom moet ik straks bij gebrek aan beter toch gaan stemmen op iemand voor wie op z'n minst al argumenten zijn, of die een beetje verdacht zijn.. En vandaar dat ik ook graag wil weten waarom Fawkes benbekant nog meer verdacht vindt, behalve zijn stem in de eerste ronde..

Citaat:
--------
ik ga er even vnauit dat gelijkspel dus sowieso snaarjte - economist was:

snaarjte stemde yin li - tweemaal op een rij - vraag is waarom. er werd namelijk terecht aangehaald dat ze ook economist kon stemmen.
Maar: ze wist dat ze er uit zou gaan => had cliche (? dacht ik) niet last minute economist gestemd was het gene gelijkspel gweeest en lag ze er uit.
Dat was ik niet. Dat was Achterwerk. Ik heb in ronde twee Yin Li gestemd om het gelijkspel te maken.

Citaat:
kan twee redenen bedenken waarom yin li stemmen ipv economist:
- grotere kans dat iemand anders gelijkspel wilde en voor economist ging. stond zij daar wilde men miss niet mee gaan
- yin li stemmen in hoop dat als zij wofl blijkt dit voor yin li pleit? omdat ze er tweemaal uit leek te gaan is reverse-optie hier wel mogelijk als 'laatste poging'. Is namelijk enige keer dat ik reverse ooit zie voorkomen: door wolfen die er toch uitgaan
Hmm, ja als je het zo bekijkt zou dit eigenlijk wel kunnen. Wolven die op elkaar stemmen als ze er bijna uit lijken te gaan zodat de andere wolf onschuldig lijkt.. Misschien moet ik straks echt even de posts van Yin Li na gaan lopen, want ze komt naar mijn idee echt heel oprecht over.

Citaat:
deze post valt ook op:

stemt niet uit zelfbehoud op snaarjte; gaat mee op fawkes. Interessant.
wissel later is wel logisch...

momenteel blijf ik fawkes als optie houden voor verrader (enzo niet dan speelt ie iig irritant arrogant).. ben geneigd japonica, cliche en BM te vertrouwen; japonica/bm door ronde 2 en cliche omdat ik daar heel erg mee op een lijn zit en zou me echt verbazen als wolf en dorpeling zo hetzelfde redeneren
yin li... lastig: heb dingen tegen haar maar komt vooral door Pluizig kutje: wil daar eerst reactie van. later eens kijken of stemlijstejs nog iets interessnats voortrbrengen.
Hier ben ik het trouwens ook mee eens. Black Mamba en Japonica zijn ook mensen die ik absoluut niet verdenk. Van jou weet ik het eigenlijk niet, maar dat komt vooral omdat je zo bovenop Fawkes zit terwijl ik hem helemaal niet verdacht vind - en ik weet dat het nergens op slaat, maar als iemand precies het tegenovergestelde zegt als ik gaat er automatisch een belletje rinkelen, zeg maar.

Eh maar verder wil ik nog even iets zeggen: Ik weet dat er een ontzettend kleine kans is, maar wat nu als we twee wolf-geliefden hebben? Dan moeten we sowieso de volgende wolf niet ophangen (niet dat er al zekerheid is over de wolven, maar je snapt wat ik bedoel).. Tenzij we precies ook een geliefde te pakken hebben. Ik weet het, rampscenario , maar ik moest het toch even kwijt.

Nu eerst maar eens afwachten wat de wolven doen vanavond, want zelfs met de rijtjes die we nu hebben is er niet echt veel informatie... Ik denk dat ik volgende ronde wel ga stemmen op benbekant of Yin Li, denk ik.. Ik heb het idee dat er veel informatie komt zodra één van die twee weg is. Dan weten we ook meer over Fawkes en/of Pluizig Kutje, en om heel eerlijk te zijn weet ik ook absoluut niet wie ik anders zou moeten verdenken, want niemand valt me op..

Ook wil ik even vragen wat we met Rhodium gaan doen? Volgens mij is hij de persoon die niet meer meedoet, maar moeten we hem dan maar gewoon gaan negeren? Wat nu als hij een slechte rol heeft? En aan een speler die niet stemt hebben we sowieso niets, dus misschien is hij een optie 'bij gebrek aan beter'?

Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 14:13.
Oud 07-12-2011, 14:23
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Citaat:
En vandaar dat ik ook graag wil weten waarom Fawkes benbekant nog meer verdacht vindt, behalve zijn stem in de eerste ronde..
Nogmaals, die V staat niet voor Veeboer
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 07-12-2011, 14:29
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Nogmaals, die V staat niet voor Veeboer
Aw sorry.

Ik vergeet het steeds en op één of andere manier komt "benbekant" mannelijk over, of zo..
Oud 07-12-2011, 14:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
halp ik was het topic kwijt
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-12-2011, 14:51
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
halp ik was het topic kwijt
Oud 07-12-2011, 15:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat was dus een soort tvp
__________________
you're not my demographic
Oud 07-12-2011, 17:38
RareVogel
Avatar van RareVogel
RareVogel is offline
Jeeej Wolf dood
Oud 07-12-2011, 17:40
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Mooi, een wolf eruit En aangezien Snaartje in de gelijkspelronde op mij stemde, ga ik ervan uit dat het gelijkspel was tussen the economist en Snaartje.

Citaat:

en aangezien Snaartje onder Yin Li staat en haar stem dus niet meetelt is het gelijkspel tussen Snaartje en the economist het meest voor de hand liggend, hoewel het niet de enige mogelijkheid is: Als onder alle drie een wolf staat kan het ook gelijkspel zijn geweest tussen drie mensen, bijvoorbeeld.
Als onder alle drie een wolf staat, dan zou het toch nog steeds geen gelijkspel tussen drie zijn geweest, of kijk ik dan verkeerd?

En over de geliefden (ik weet even niet meer wie het aanhaaldde), het ís natuurlijk een optie dat de geliefden twee wolven zijn, maar die kans acht ik zo klein dat het me beter lijkt om eerst op zoek te gaan naar de wolven. Wat niet wil zeggen dat we helemaal niet meer op de geliefden zouden moeten letten, al heb ik zelf nog helemaal geen idee over eventuele geliefden.
Oud 07-12-2011, 17:55
Japonica
Avatar van Japonica
Japonica is offline
Pro-Ananiem
Stoer.
Derk Boerrigter
Pluizig Kutje
RareVogel
Mariken92 (dorpeling)
Black Mamba


Pluizig Kutje
Cliché
Kutjeplof
Isaja
Yin Li
Alpaca's

the economist
benbekant16
Lady Grey
Kaylee Frye
Fawkes
Snaartje (wolf)
Japonica


Maakt 6-5-5 en dus was het voor hangronde 1 ineens logisch dat PA eruit ging. En ik weet eigenlijk niet wat dat verder zegt, maar ik wilde het toch even melden voor mijn eigen overzicht.
Oud 07-12-2011, 18:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Er hebben nu al twee mensen aangegeven te willen stoppen met het weerwolfspel. Iemand die geïnteresseerd is om mee te spelen mag zich melden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Ads door Google
Oud 07-12-2011, 18:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ja, jammer.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-12-2011, 18:20
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Pro-Ananiem
Stoer.
Derk Boerrigter
Pluizig Kutje
RareVogel
Mariken92 (dorpeling)
Black Mamba


Pluizig Kutje
Cliché
Kutjeplof
Isaja
Yin Li
Alpaca's

the economist
benbekant16
Lady Grey
Kaylee Frye
Fawkes
Snaartje (wolf)
Japonica


Maakt 6-5-5 en dus was het voor hangronde 1 ineens logisch dat PA eruit ging. En ik weet eigenlijk niet wat dat verder zegt, maar ik wilde het toch even melden voor mijn eigen overzicht.
Heel zinnig, ik zeg dit elke keer al. Daarna zijn kaylee frye en ik begonnen met het creeeren van een papieren 3 gelijke spelen. Benbekant16 en lady grey stodnen er toen al ''veilig''. Zodoende blijft mijn theorie dat benbekant16 (of lady grey) wel eens een wolf kan zijn die helaas op de verkeerde plaats stond tijdens de gelijke spelen.
Oud 07-12-2011, 18:23
Kaylee Frye
Avatar van Kaylee Frye
Kaylee Frye is offline
Citaat:
Mooi, een wolf eruit En aangezien Snaartje in de gelijkspelronde op mij stemde, ga ik ervan uit dat het gelijkspel was tussen the economist en Snaartje.

Als onder alle drie een wolf staat, dan zou het toch nog steeds geen gelijkspel tussen drie zijn geweest, of kijk ik dan verkeerd?
stemlijstje van cliche klopt niet; volgens mij hoort snaarjte nog een extra stem te hebben
(of deze klopt niet http://weerwolfspel.blogspot.com/)
dus 6-6-6 => ieder een wolf plus wolf los.. maar dan heeft verrader dus ook niet gecoverd?

Citaat:
En over de geliefden (ik weet even niet meer wie het aanhaaldde), het ís natuurlijk een optie dat de geliefden twee wolven zijn, maar die kans acht ik zo klein dat het me beter lijkt om eerst op zoek te gaan naar de wolven. Wat niet wil zeggen dat we helemaal niet meer op de geliefden zouden moeten letten, al heb ik zelf nog helemaal geen idee over eventuele geliefden.
eens. als twee wolven er uit zijn wordt het ander verhaal maar tot die tijd laat de wolven maar zoeken

edit: toevoeging:
blijf wel in m'n achterhoofd houden dat als ronde 1 er nog een wolf onder economist staat BM wel evilziener/verrader kan zijn die zo stemlijstje beter probbeerde te laten passen. Maar momenteel toch geneigd haar te geloven (functie van yin li maakt hiervoor ook uit)
fawkes. miss dat ik tunenlvisie heb door irritante manier van spelen en omdat ik hem na hangronde 1 verdachter vond dan snaartje..

rijtjes geven momenteel geen extra info; uitslagen kloppen allemaaal als je Snaarjte invult als wolf.
Hooguit volgorde + wie wat stemt kan info geven.
__________________
~ Shiny! ~
Oud 07-12-2011, 18:32
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Citaat:
stemlijstje van cliche klopt niet; volgens mij hoort snaarjte nog een extra stem te hebben
(of deze klopt niet http://weerwolfspel.blogspot.com/)
dus 6-6-6 => ieder een wolf plus wolf los.. maar dan heeft verrader dus ook niet gecoverd?
Ik heb het even opgezocht en hier:

Citaat:
Ik heb op Yin Li gestemd, economist mtttjah ik vind hem niet heel verdacht op basis van die "eet-post" van gisteren en mocht hij nu op 5 blijven staan en overleven kunnen we hem nog voor een andere gelijkspelstemming misbruiken
zegt benbekant16 op mij te stemmen, dus het lijstje van weerwolfspel.blogspot.com klopt. In dat geval is het inderdaad nog steeds mogelijk dat het gelijkspel tussen drie was, al lijkt het me onwaarschijnlijk dat de verrader niet gecoverd heeft. Of het moet een slechte/inactieve verrader zijn.
Oud 07-12-2011, 18:39
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Sorry dat ik nu wat inactief ben. Lig al de hele dag ziek te zijn en van de computer krijg ik knallende koppijn. Ik zou nog even niet weten wie ik nu verdacht moet vinden... Volgens mij heeft het hangen van snaartje niet echt nieuwe info uit de stemlijstjes opgeleverd.. enige is dat ik de andere spelers onder the economist nu iets minder verdacht vind. Er kán nog een wolf onder staan, maar niet meer zo overduidelijk... Ik wacht erst wel even af wat de wolven doen vanavond...
Oud 07-12-2011, 18:42
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
stemlijstje van cliche klopt niet; volgens mij hoort snaarjte nog een extra stem te hebben
Je hebt gelijk, ik was vergeten de stem van benbekant mee te nemen, terwijl ik wel wist dat 'ie zij er stond.

Edit: nu doe ik het weer. Dat zij er stond.***

Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 18:52.
Oud 07-12-2011, 19:06
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Jammer trouwens dat er al 2 mensen niet meer mee kunnen spelen hopelijk is er een vervanger... Maar volgens mij down de meeste spelers die normaal meedoen, nu ook wel al gewoon mee. Zou het een gek idee zijn om de tweede en derde dode dorpeling weer mee te laten spelen, maar dan in rol/functie van degene die niet meer kunnen? Heeft wel een aantal nadelen... Andere optie is om ze er gewoon in te laten en dat het aan de spelers is ze al dan niet op te hangen of eten. Maar dat is vooral voor ons lastig omdat jzij natuurlijk geen info meer achterlaten. Op basis van wat je weet laat je ze er dan misschien in. Als ze achteraf wel wolf zijn (of geliefden! ) is dat knap lullig. Derde optie is dat jun functie, bij gebrek aan vervanging wordt vrijgegeven. Dat is voor zowel de dorpelingen als wolven een evengroot risico...
Advertentie
Oud 07-12-2011, 19:08
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Sorry, telefoon, ik wb typen gaat niet zo goed samen
Oud 07-12-2011, 19:11
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik vind het geen goed idee om dode spelers weer in het spel te betrekken. Spelers worden met een reden gedood, het is dan raar om ze weer in het spel te betrekken. Daarnaast is de eerste speler natuurlijk ook de cupido dus die heeft kennis over wie de geliefden zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-12-2011, 19:18
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Ik vind het geen goed idee om dode spelers weer in het spel te betrekken. Spelers worden met een reden gedood, het is dan raar om ze weer in het spel te betrekken. Daarnaast is de eerste speler natuurlijk ook de cupido dus die heeft kennis over wie de geliefden zijn.
Ik zei ook tweede en derde dode dorpeling wat vindt je vd andere opties?
Oud 07-12-2011, 20:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik zei ook tweede en derde dode dorpeling wat vindt je vd andere opties?
Ik vind het geen optie om dode spelers weer in het spel te betrekken. De enige optie die ik zie is als er geen vervangers zijn, is dat de spelers gewoon "stil" blijven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-12-2011, 21:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 3

1. Derk Boerrigter
2. Achterwerk
3. Stoer.
4. RareVogel
5. Fawkes
6. Cliché
7. Lady Grey
8. Benbekant16
9. Mariken92 (dorpeling)
10. Alpaca's
11. Black Mamba
12. Rhodium
13. Pluizig Kutje
14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido)
15. Yin Li
16. Isaja
17. Icesoul (dorpeling)
18. Kutjeplof
19. Kaylee Frye (dorpeling)
20. Spaanse Kraag
21. Snaartje (weerwolf)
22. Japonica
23. the economist (dorpeling)

Blauw - Opgehangen door de dorpelingen
Rood - Opgegeten door de weerwolven


De wolven hebben wraak genomen door Kaylee Frye op te eten. Zij was een dorpeling. Morgen mogen de dorpelingen weer iemand ophangen, wellicht wordt dan wolf nummer twee opgehangen? Voor 20.30 moeten de stemmen in ieder geval binnen zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-12-2011, 21:07
Kutjeplof
Avatar van Kutjeplof
Kutjeplof is offline
Nou, beter een dorpeling dan een ziener in elk geval. Eens zien wat nu de nuttigste stem wordt.
__________________
De vrucht van liefde is dienstbaarheid.
Oud 07-12-2011, 21:15
Kaylee Frye
Avatar van Kaylee Frye
Kaylee Frye is offline
Gorram wolven!

Ni Ta Ma De. Tian Xia Suo You De Ren Dou Gai Si.
__________________
~ Shiny! ~
Oud 07-12-2011, 21:16
Isaja
Avatar van Isaja
Isaja is offline
Huhu, ik was het topic kwijt

Jammer van Kaylee! Vooral omdat dit nou echt iemand was die ik niet verdacht vond, als één van de weinigen.

Ik moet zeggen dat Pluizig Kutje me nog steeds niet lekker zit. Wat mij betreft gaat mijn volgende stem naar hem (haar?)
Oud 07-12-2011, 21:30
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Jammer Kaylee
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 07-12-2011, 21:32
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Gorram wolven!
Oud 07-12-2011, 21:40
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Jammer van Kaylee! Vooral omdat dit nou echt iemand was die ik niet verdacht vond, als één van de weinigen.
Dit wel een beetje al zaten we lijnrecht tegenover elkaar wat betreft Fawkes. En ik vind het sowieso jammer, want Kaylee was lekker actief. Het was leuker geweest als ze gewoon één van de inactieve mensen eruit hadden gegooid (Rhodium?).
Ads door Google
Oud 07-12-2011, 21:41
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Huhu, ik was het topic kwijt

Jammer van Kaylee! Vooral omdat dit nou echt iemand was die ik niet verdacht vond, als één van de weinigen.

Ik moet zeggen dat Pluizig Kutje me nog steeds niet lekker zit. Wat mij betreft gaat mijn volgende stem naar hem (haar?)
ik vind die uc's echt zwaar irritant want ik gooi ze echt allemaal door elkaar. Maar PK had genoemd op Yin Li te willen gaan en leek hier behoorlijk zeker van toch, maar nu laat PK niks meer van zich horen? en oke... ik zal het ook zelf nog wel even nazoeken anders krijg ik weer te horen dat ik wél zelf moet lezen

en ik mag hopen dat PK een hij is een geen zij
Oud 07-12-2011, 21:43
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Dit wel een beetje al zaten we lijnrecht tegenover elkaar wat betreft Fawkes. En ik vind het sowieso jammer, want Kaylee was lekker actief. Het was leuker geweest als ze gewoon één van de inactieve mensen eruit hadden gegooid (Rhodium?).
maar misschien is ze wel gegeten ómdat ze zo op Fawkes zat.
Dan is het nog maar de vraag hoe dat te intepreteren...
Oud 07-12-2011, 21:55
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
maar misschien is ze wel gegeten ómdat ze zo op Fawkes zat.
Dan is het nog maar de vraag hoe dat te intepreteren...
Bedoel je dat Fawkes wolf is en ze Kaylee hebben gegeten omdat zij hem verdacht vond? Of dat ze Kaylee hebben gegeten zodat wij Fawkes gingen verdenken terwijl hij onschuldig is?

Er kunnen zoveel redenen zijn en het lijkt me niet slim om conclusies te trekken. Kaylee blijkt dorpeling, dus dat geeft aan dat ze wel oprecht was in haar verdenkingen, maar ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat Fawkes slecht is..

En op zich geeft haar dood ook weer niet zoveel informatie in de lijstjes, jammer genoeg.
Oud 07-12-2011, 22:11
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Citaat:
Er kunnen zoveel redenen zijn en het lijkt me niet slim om conclusies te trekken. Kaylee blijkt dorpeling, dus dat geeft aan dat ze wel oprecht was in haar verdenkingen, maar ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat Fawkes slecht is..

En op zich geeft haar dood ook weer niet zoveel informatie in de lijstjes, jammer genoeg.
Dat ze oprecht is in haar verdenken, hoeft niet te betekenen dat haar verdenkingen kloppen, dus je hóeft niet te geloven dat Fawkes slecht is. Al heb ik die neiging wel.

Dat haar dood niet veel informatie geeft, betekent dat de wolven veilig willen eten. Maar wat dat dan weer zou kunnen betekenen, weet ik niet.
Oud 07-12-2011, 22:48
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Ik ga nu naar Londen en ben 2 dagen niet thuis.
Oud 08-12-2011, 07:42
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Vandaag ben ik de hele dag weg en áls ik nog online kan komen is dat pas rond een uur of 8, of zo. Dus ik stuur nu alvast een stem door naar de Spelleider (want ik vind het lame om helemaal niet te stemmen). Ik zet hem voor de zekerheid op Rhodium, want die is inactief. Eigenlijk neig ik naar benbekant16 of Yin Li (omdat er voor die twee allebei redenen zijn; voor Yin Li de aanwijzing van Pluizig Kutje; voor benbekant de theorie van Fawkes), maar ik wil er niet naast zitten en per ongeluk mensen meeslepen met mijn (eerste?) stem en op die manier mezelf verdacht maken. Ik weet het, het is een pussy-move, maar dan zet ik mijn stem liever op een inactief iemand dan per ongeluk op een onschuldige.

Ik ga proberen om nog online te komen, maar ik weet dus niet zeker of dat lukt. Alleen vandaag is een probleem, want de rest van de week heb ik wel tijd. Sorry hiervoor.
Oud 08-12-2011, 08:37
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Bedoel je dat Fawkes wolf is en ze Kaylee hebben gegeten omdat zij hem verdacht vond? Of dat ze Kaylee hebben gegeten zodat wij Fawkes gingen verdenken terwijl hij onschuldig is?
Nou dat weet ik dus niet. Ik bedoelde dus ook dat je daar weer verschillende conclusies uit kunt trekken. Maar dus óf dat Fawkes slecht is en mensen nog wel eens mee kunnen gaan met Kaylee omdat ze wel goed en oprecht en kritisch speelt. óf dat de wolven voor een veilig iemand gingen (geen extra info uit de stemlijstjes) maar wel iemand die ons aan het twijfelen brengt, zoals nu dus gebeurd, over hoe we dit nu moeten interpreteren.
Oud 08-12-2011, 08:41
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Vandaag ben ik de hele dag weg en áls ik nog online kan komen is dat pas rond een uur of 8, of zo. Dus ik stuur nu alvast een stem door naar de Spelleider (want ik vind het lame om helemaal niet te stemmen). Ik zet hem voor de zekerheid op Rhodium, want die is inactief. Eigenlijk neig ik naar benbekant16 of Yin Li (omdat er voor die twee allebei redenen zijn; voor Yin Li de aanwijzing van Pluizig Kutje; voor benbekant de theorie van Fawkes), maar ik wil er niet naast zitten en per ongeluk mensen meeslepen met mijn (eerste?) stem en op die manier mezelf verdacht maken. Ik weet het, het is een pussy-move, maar dan zet ik mijn stem liever op een inactief iemand dan per ongeluk op een onschuldige.

Ik ga proberen om nog online te komen, maar ik weet dus niet zeker of dat lukt. Alleen vandaag is een probleem, want de rest van de week heb ik wel tijd. Sorry hiervoor.
n.a.v. deze post vind ik het ook nog wel wat om Pluizig Kutje op te hangen. hij is 1) inactief en had 2) opvallende post. Ik zou idd liever hem dan eerst hangen dan bijv Yin Li. Ik snap nog steeds niet wat er verdacht is aan Yin Li? Behalve wat PK dan zei. Want in hangronde 1 stond ze niet in een heel verkeerd rijtje. In hangronde 2 lijkt het er meer op dat het gewoon gelijkspel was tussen Snaartje en the economist. Natuurlijk kunnen we 2 wolven in het vizier hebben gehad toen, maar die kans is ook weer niet zo heel groot.
En óf Black Mamba óf Fawkes ophangen vind ik ook nog wel wat. Die zitten zo op elkaar te fitten dat ik het wel interessant vind om te weten wat één van hen is...
Oud 08-12-2011, 08:50
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
ik weet ook niet zeker of ik vanmiddag/vanavond nog online kom. ben nog steeds ziek.
Ik stem deze ronde op Pluizig Kutje.
Oud 08-12-2011, 09:22
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Citaat:
Nou dat weet ik dus niet. Ik bedoelde dus ook dat je daar weer verschillende conclusies uit kunt trekken. Maar dus óf dat Fawkes slecht is en mensen nog wel eens mee kunnen gaan met Kaylee omdat ze wel goed en oprecht en kritisch speelt. óf dat de wolven voor een veilig iemand gingen (geen extra info uit de stemlijstjes) maar wel iemand die ons aan het twijfelen brengt, zoals nu dus gebeurd, over hoe we dit nu moeten interpreteren.
Ik vond Fawkes al niet zo oprecht spelen en door het opeten van Kaylee Frye zijn mijn gedachten hierin wel gesterkt. Natuurlijk kan het ook reverse zijn van de wolven, in dat opzicht weet je het eigenlijk nooit.

We kunnen nu wel een inactieve speler ophangen (Rhodium ,PK), want het zou natuurlijk vervelend zijn als zij een slechte functie hebben of geliefden zijn, maar voor hetzelfde geld zijn ze gewoon dorpeling. Dan zou het zonde zijn om ze te hangen. Omdat er nu geen input meer van hen komt, vind ik het lastig om te zeggen om ze wel of niet op te hangen. Natuurlijk liever een inactieve dorpeling dan een actieve dorpeling eruit, maar evengoed liever een wolf dan een inactieve dorpeling eruit, toch?
Oud 08-12-2011, 10:24
Isaja
Avatar van Isaja
Isaja is offline
Ik kan misschien/waarschijnlijk ook niet echt meer online vandaag (internet doet heel moeilijk, heb geen idee wat er aan de hand is ). Ik stuur voor de zekerheid mijn stem op Pluizig Kutje vast naar de Spelleider.
Oud 08-12-2011, 10:47
RareVogel
Avatar van RareVogel
RareVogel is offline
Gelukkig is er geen functie uit.
Oud 08-12-2011, 10:58
Isaja
Avatar van Isaja
Isaja is offline
Waarom zegt iedereen dat toch? De leerling zit er nog in, dus wat dat betreft is het eigenlijk alleen maar fijn als er eerst een goede functie uitgaat.
Oud 08-12-2011, 11:14
Derk Boerrigter
Avatar van Derk Boerrigter
Derk Boerrigter is offline
Citaat:
Waarom zegt iedereen dat toch? De leerling zit er nog in, dus wat dat betreft is het eigenlijk alleen maar fijn als er eerst een goede functie uitgaat.
Er gaat met die dood toch nog een hoop kennis verloren, dus imo is het toch beter als er een slechte functie uitgaat.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 10:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 22:15
De Kantine Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels?
snoopy
176 19-11-2011 12:48
De Kantine Weerwolfspel #89 deel 2
Spelleider
501 17-11-2011 00:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.