Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 15:54
mrwobblekitten
Avatar van mrwobblekitten
mrwobblekitten is offline
Hallo,
Ik, een jongen van 16 jaar, heb sinds ongeveer een maand een vriendin, zo ongeveer voor het eerst op de basisschool na, dus erg onervaren; zij is ook erg onervaren en redelijk preuts.
We hebben al redelijk wat afgekust, maar nog niks ook maar in de richting van zoenen, en we weten beide ook niet wat we moeten doen, aangezien we beide een ervaring van zegmaar 0 hebben, nog helemaal groen.
Heeft iemand hier een suggestie/oplossing voor?
Bedankt,
mrwobblekitten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2013, 16:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Eén kusje geven (op haar mond, dus ) en dan nog een. En nog een. En steeds meer. En dan je mond een beetje open doen. En dan met je tong even langs haar lippen. Dat allemaal alleen als ze ook meewerkt, niet in je eentje het hele rijtje afwerken als ze een beetje verschrikt in een hoekje blijft zitten.

En het gaat vast best, want ik was ook groen en geheel onervaren toen ik wat met mijn ex had, die óók groen en geheel onervaren was. Hij heeft me een aantal keer ondergekwijld en het duurde misschien even voor ik van 'bijna zoenen' naar 'zoenen' ging, maar goed, is ook goedgekomen. Je merkt vanzelf wel wat werkt en wat niet werkt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 16:34
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Er is niet maar één goede manier om te zoenen (of überhaupt lichamelijk met elkaar bezig te zijn). Jullie moeten gewoon samen uitzoeken wat fijn is. Iedereen kan hier wel manieren neerzetten, maar dan weet je nog niet wat jij fijn vindt, of je vriendin. Wat Em. zegt kan prima, maar ik vind bijvoorbeeld gelik aan mijn lippen niet fijn. Dat verschilt dus bij iedereen. Zolang jullie je comfortabel voelen bij elkaar komt het vanzelf goed. En niet vergeten dat je ook moet kunnen praten over dit soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 16:43
mrwobblekitten
Avatar van mrwobblekitten
mrwobblekitten is offline
Dat wordt gewoon uitzoeken en proberen dus denk ik
Ik kan er wel met haar over praten, makkelijk, alleen ik ben van mening dat het dan zo geforceerd overkomt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 16:53
Verwijderd
Je hebt vast weleens een film gezien waarin gezoend werd. Imiteer en improviseer van daaruit.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 02:02
Yannickje
Yannickje is offline
Gewoon, doen?
En als ze aangeeft dat ze het (nog) liever niet wil, niet verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 07:39
mrwobblekitten
Avatar van mrwobblekitten
mrwobblekitten is offline
Ik weet dat ze het wil, alleen hoe, dat is meer het probleem. Afkijken bij films is een mogelijkheid, maar na het kijken van allemaal tutorials en zoenscenes etc heb ik nog steeds last van faalangst.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 08:39
feniks
feniks is offline
En zolang je die faalangst fijner vindt dan gewoon een keer te zoenen (en desnoods de mist ingaan), zul je nooit zoenen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 08:46
mrwobblekitten
Avatar van mrwobblekitten
mrwobblekitten is offline
Dat is wel helemaal waar ja. Naja, proberen it is.
Ik ga vanmiddag nog naar haar toe, dus hopelijk is er gelegenheid om wat te proberen.
__________________
Screw you guys, i'm going home.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 09:57
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet zoveel over nadenken, gewoon doen. Iedereen zoent anders. Gewoon een beetje gaan ontdekken met ze tweetjes
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 12:23
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ogen dicht en zoenen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 17:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik weet dat ze het wil, alleen hoe, dat is meer het probleem. Afkijken bij films is een mogelijkheid, maar na het kijken van allemaal tutorials en zoenscenes etc heb ik nog steeds last van faalangst.
Maar het hoeft ook helemaal niet meteen perfect. Nog genoeg tijd om meer te zoenen en vanzelf beter te leren wat voor jullie werkt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 19:17
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Het is maar zoenen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 08:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mijn ervaring is dat het vanzelf goedkomt zolang je maar niet te hard probeert.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 13:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
na het kijken van allemaal tutorials
Een tutorial om te zoenen, het moet niet erger worden
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:46
mrwobblekitten
Avatar van mrwobblekitten
mrwobblekitten is offline
Citaat:
Een tutorial om te zoenen, het moet niet erger worden
http://www.wikihow.com/Be-a-Hippie-in-Middle-School
Te laat
__________________
Screw you guys, i'm going home.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 10:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
En, was er gelegenheid eergisteren?
Je moet je niet zo druk maken joh. Als je het allebei wilt, kan er eigenlijk niets misgaan. Daarnaast heeft zij ook nog nooit gezoend dus heeft ze geen referentiekader
Hoe het voor mij werkt(e), is door steeds langere kussen te geven. Veel mensen maken de "fout" door van één kusje met kort lipcontact meteen door te gaan naar vol tongen. Dat vind ik persoonlijk gewoonweg goor. Ik vind het fijn om bij het kussen lang lipcontact te hebben en dan een beetje je mond open doen en uiteindelijk je tong erbij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 17:05
mrwobblekitten
Avatar van mrwobblekitten
mrwobblekitten is offline
Helaas, ze kon niet afspreken, en ze is nu een paar daagjes weg, dus de volgende gelegenheid is vrijdag vrees ik :/
__________________
Screw you guys, i'm going home.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2013, 18:54
jellzzz
jellzzz is offline
mijn vriend heeft het opgegeven moment gewoon gevraagd, ik was ook heel verlegen en totaal onervaren, maar dat komt na even 'oefenen' vanzelf goed
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 21:37
Rednom
Avatar van Rednom
Rednom is offline
Gewoon niet eens beginnen aan 'kusjes' gewoon meteen beginnen met het goede
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 10:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kusjes zijn fijn!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
En zolang je die faalangst fijner vindt dan gewoon een keer te zoenen (en desnoods de mist ingaan), zul je nooit zoenen.
Ja doei, het kan ook vanuit de ander komen he. Zoenen is altijd dat één van de twee risico neemt en gewoon begint.
Citaat:
Gewoon niet eens beginnen aan 'kusjes' gewoon meteen beginnen met het goede
Citaat:
Kusjes zijn fijn!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2017, 23:59
anoniempersoon7
anoniempersoon7 is offline
ik had veel struggles met de eerste kus}zoenen dus
ik ging filmpjes opzoeken om het te leren maar het heeft eigenlijk geen zin gehad ze zeggen alles gaat vanzelf en dat is ook waar

je kust een paar keer diegene.
je begint de tong te voelen en voelt dat de mond verder open gaat.
je tongen raken elkaar aan en dan eigenlijk doe je het dan al er is geen logica voor het tongen zelf
het voelt een beetje het zelfde als je je eigen tong over elkaar heen schuift

gewoon doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin van maat maakt avances naar mij
Armoed
46 07-02-2008 11:35
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Liefde & Relatie De Magische techniek van het Zoenen
Simon
56 11-09-2005 11:19
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.