Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2014, 13:06
helencarol
helencarol is offline
Hoi Iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Helen

Ik zat dus laatst wat nieuws artikelen te lezen en toen kwam ik op het onderwerp zeemeerminnen, en dat sprak me erg aan. Ik heb foto's gezien die zo ontzettend echt leken dat ik me afvroeg wat jullie hiervan denken. Geloven jullie in zeemeerminnen dat soort dingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2014, 13:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja natuurlijk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 13:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Uiteraard. Al die verhalen kunnen toch niet verzonnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 14:00
Verwijderd
Ja, ik geloof in deze:

Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 14:00
helencarol
helencarol is offline
Citaat:
Uiteraard. Al die verhalen kunnen toch niet verzonnen zijn?
Is dit sarcastisch of meen je dit? Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezien
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 14:01
Verwijderd
Laat eens wat van die artikelen en foto's zien?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Is dit sarcastisch of meen je dit? Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezien
Schrödinger is een briljante wetenschapper, als hij denkt dat t zo is geloof ik t echt wel.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 14:05
helencarol
helencarol is offline
Citaat:
Laat eens wat van die artikelen en foto's zien?
Deze bijvoorbeeld: http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Ik vind het er serieus echt uitzien en het filmpje is ook indrukwekkend, wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 14:06
helencarol
helencarol is offline
Citaat:
Schrödinger is een briljante wetenschapper, als hij denkt dat t zo is geloof ik t echt wel.
Moet je deze even kijken: http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 18:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
http://www.xolxol.ph/2014/08/pirates...-fake.html?m=0
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 19:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dus die zeemeerminnen spelen in een film?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 22:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik was in eerste instantie wat sceptisch, maar als Qimm en Schrödinger erin geloven en er dan ook nog eens zo'n overtuigend artikel wordt gepost dan helencarol, dan kan ik niet anders dan er ook in geloven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 05:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Van een groep mensen die meer activiteit wil, sarcasme is echt uitnodigend.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 07:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zeemeerminnen zoals jij ze beschrijft geloof ik niet in. Kinderen die met een mermaid-ziekte geboren worden zijn helaas wel echt. Op YouTube staat hier een interessante docu over!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Van een groep mensen die meer activiteit wil, sarcasme is echt uitnodigend.
Hey, let op: hier komt een mooie tu-quoque

Op beleidszaken gaan de laatste vier topics (niet meegerekend de sticky nieuw pestbeleid) allemaal over zaken waarmee het forum misschien weer wat nieuw leven zou krijgen, wat meer activiteit. Ik heb even snel de postlijst doorgenomen. Aantal posts van Little Phoebe in die topics: 0 (nul, zero). Wellicht handig om eerst wat actiever en zichtbaarder met de discussie met leden bemoeien over activiteit op het forum en wat hieraan te doen voordat je hier zodra er een leuk grapje gemaakt wordt te komen katten. Nu komt het over alsof het je op zich niet boeit dat het forum sterft (dat mag overigens, ik ben er persoonlijk stiekem wel blij mee), maar dat het je wel steekt dat leden zich met het beleid "bemoeien" en dan flauw gaat doen en die leden daarop aanspreekt als het een keertje zo uitkomt.

Oprechte vraag: wat valt er onder de functie van forumbaas+? Is het echt alleen baas zijn van een groepje forumbazen/een deelforum of zit er ook een strategische component bij, wordt er van verwacht dat je ook de toekomst van het forum en de doelen van scholieren.com-hq in de gaten houdt?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 20:08
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Dus die zeemeerminnen spelen in een film?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 20:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hey, let op: hier komt een mooie tu-quoque

Op beleidszaken gaan de laatste vier topics (niet meegerekend de sticky nieuw pestbeleid) allemaal over zaken waarmee het forum misschien weer wat nieuw leven zou krijgen, wat meer activiteit. Ik heb even snel de postlijst doorgenomen. Aantal posts van Little Phoebe in die topics: 0 (nul, zero). Wellicht handig om eerst wat actiever en zichtbaarder met de discussie met leden bemoeien over activiteit op het forum en wat hieraan te doen voordat je hier zodra er een leuk grapje gemaakt wordt te komen katten. Nu komt het over alsof het je op zich niet boeit dat het forum sterft (dat mag overigens, ik ben er persoonlijk stiekem wel blij mee), maar dat het je wel steekt dat leden zich met het beleid "bemoeien" en dan flauw gaat doen en die leden daarop aanspreekt als het een keertje zo uitkomt.

Oprechte vraag: wat valt er onder de functie van forumbaas+? Is het echt alleen baas zijn van een groepje forumbazen/een deelforum of zit er ook een strategische component bij, wordt er van verwacht dat je ook de toekomst van het forum en de doelen van scholieren.com-hq in de gaten houdt?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Had jij vroeger rare gedachtenkronkels?
Verwijderd
99 29-03-2009 20:38
Films, TV & Radio Disney films
Mark Almighty
143 26-02-2006 19:44
Films, TV & Radio Charmed #2
Blubje
500 16-10-2004 12:41
Algemene schoolzaken Weet iemand een onderwerp voor mijn geschiedenis werkstuk?
Shadina
41 14-03-2004 12:48
ARTistiek [tekening]
je zuster
22 23-12-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.