Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2017, 20:35
randommeisjexx
randommeisjexx is offline
Hey allemaal, ik ben randommeisjexx en nieuw op t forum!
Dit wordt een redelijk lang verhaal, maar ik heb even advies nodig van buitenstaanders, dus alle reacties zijn welkom!
Er zit dus een jongen in m'n klas, ik noem hem even K. Dit jaar zat ik voor het eerst bij Kin de klas en we hadden meteen een klik en uiteindelijk was hij een van mijn beste vrienden. We spraken ook af en deden ook veel samen zonder anderen erbij en ik zag hem altijd als een van mijn beste vrienden tot afgelopen donderdag. We stonden in de rij om onze boeken in te leveren, het was onze laatse dag school en daarna zou hij op vakantie gaan voor 3 weken dus zou ik hem ook even niet meer zien. Terwijl K en ik in de rij stonden kwamen er ineens geruchten dat hij mij leuk zou vinden en K werd ook ineens heel verlegen, maar ik probeerde me er niks van aan te trekken. Toen uit school werd ik toch achterdochtig en besprak ik het met mijn beste vriendin en zij heeft K dus geappt of hij mij echt leuk vindt en tot mijn verbazing gaf hij toe dat hij me leuk vindt. Ik wist echt niet wat ik hiermee aanmoest aangezien K altijd echt wel mn maatje was enzo... Ook had ik hem nooit eerder gezien als een jongen waar ik een relatie mee zou kunnen beginnen, maar toen ging ik erover nadenken en ondanks dat hij best lelijk is, is hij wel heel erg m'n type. Maar ik denk ook dat je iemand niet in een paar dagen ineens leuk kan vinden en ik weet dus echt niet wat ik hiermee aanmoet. Toen vandaag wou ik K appen, maar hij had dus tegen m'n vriendin gezegd: 'je mag t tegen niemand verder vertellen!' dus als ik hem app krijgt mijn vriendin straks ruzie met hem. Ook is hij nu op vakantie dus ik kan ook niks met hem afspreken om het uit te praten. Dus lang verhaal kort ik weet dat een van mijn beste vrienden mij leuk vindt, maar dat kan ik niet aan hem vertellen en ik twijfel of ik hem leuk vind.
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven!!
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2017, 20:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geef het wat tijd...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 23:05
Ben Strik
Ben Strik is offline
Waarom zou je niet hele goede maatjes met hem kunnen zijn als je in een relatie zit? Dat hij lelijk is zal (voor mij iig) niet opwegen tegen dat het echt je type is zeg maar. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 21:47
annenatasja
annenatasja is offline
App hem, maar zeg niet dat je het van je vriendin gehoord hebt. Zeg dat je het gevoel hebt dat hij je leuk vindt, en zeg dat je het wel zou willen proberen met hem.
Wacht er niet te lang mee, want na de vakantie zou hij al iemand anders leuk kunnen vinden... Sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie meer dan gewone vriend?
Hartje
12 11-03-2006 18:32
Verhalen & Gedichten Dag goede vriend
Tink*
5 05-01-2006 18:13
Liefde & Relatie Verliefd op goede vriend
Hannekeuh
10 31-01-2005 15:45
Liefde & Relatie gevoelens voor een goede vriend..
Twirp©
18 05-12-2004 12:30
Liefde & Relatie verliefd op goede vriend..
*Margaritha*
5 04-11-2004 16:26
Liefde & Relatie slapen met een goede vriend/in
hopefully
25 26-04-2003 03:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.