Oud 08-04-2003, 21:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
En waarom? En welke leraar mag je juist graag? En waarom?

Ik wens mijn geschiedenisleraar erge dingen toe. Jezus, wat een ongelooflijke klootzak is die vent!! Om één of andere onbekende reden moet die man me niet, en dat laat ie nét iets te duidelijk merken.. Nou, mooi dat dat gevoel wederzijds is!

*haat*

Mijn leraren wiskunde, Frans, Duits en Nederlands vind ik wel heel tof, gewoon omdat ze heel vriendelijk en tof zijn, en omdat ze me complimenteren wanneer ik een goede prestatie heb behaald. Dat vind ik heel belangrijk en het geeft me doorzettingsvermogen.

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 21:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 21:11
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
M'n turnlerares! jonges, die heeft dringen een valiumpje nodig!!!!!!!!!!!!!! Ze zit ALTIJD te gillen, te rennen, te roepen en het dringt niet tot dat blonde koppie door dat ik sommige dingen (omgekeerd aan de touwen bengelen bijvoorbeeld echt NIET kan). En het frustreert me dat dat mens bijna vijftig is en in betere conditie is dan ik
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:39
Verwijderd
Hekel: nederlands lerares. Ze is zo ongelooflijk saai, elke les leer je niets (wat op zich niet zo bijzonder is), maar ze verveelt je ook echt. Gaat ze vertellen hoe haar interieur eruit ziet . Dat kan wel leuk zijn, maar niet als zij het vertelt. Echt hele strenge leraren/leraressen heb ik nie, hoewel m'n wiskunde lerares niet de aardigste is.

Leukste leraar is de leraar Aardrijkskunde. Hij weet de stof op een leuke manier te brengen, zodat je het ook makkelijker onthoudt. Hij heeft respect voor de leerlingen, maar haalt wel geintjes uit met ons. Toppie!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:43
wissie
wissie is offline
Ik heb een hekel aan mijn leraar wiskunde, het is een vreemde kerel die niets uit kan leggen en het je kwalijk neemt als je een onvoldoende haalt, wat bij mij nogal vaak gebeurd.

Mijn leraar maatschappijleer vind ik een geschikte vent. Makkelijk in de omgang, duidelijk en doet niet moeilijk als je er een uurtje niet bent
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:50
Verwijderd
Nu heb ik geen leraren, maar van vorig jaar dan:

Die van M&O vond ik echt een stomme leraar, maar als man was hij wel ok. Hij praatte echt constant over zichzelf en legde níets uit en liet je ook níet werken. Hij was gewoon echt vervelend...

Verder mocht ik mijn leraar geschiedenis ook niet super; hij had altijd de neiging je op vervelende manieren aan te raken, daar hebben een vriendin en ik dan ook over geklaagd.. vervolgens is hij dat te weten gekomen en wilde hij ons geruststellen... Dus hij legt een hand op m'n onderrug - bijna m'n kont - en hijgt in m'n gezicht:'Och, Andreatje, je weet toch wel dat ik dat niet zo bedoelde? Andreatje toch... hoe kom je daar nu bij? Ik vind jou en jouw vriendinnetje gewoon erg aardig... Andreatje...' Hij was echt te erg... alles verkleind maken etc... ('Andreatje, pak je schriftje en je boekjes!' ) En hij was gewoon echt vervelend...

En natuurlijk de ergste, waar ik gelukkig maar vier keer les van heb gehad; de gymleraar.
Hij gaf me uitleg bij tennis en zwaaide met het tennisracket om te laten zien. Allereerst ging hij achter me staan, z'n armen zo links en rechts om me heen om het racket vast te houden, dat was al te erg.. Vervolgens sloeg hij met z'n racket echt speels tegen m'n kont en zei:'Whoepa!! Lekker he?' oooh, ik haat die vent echt... Bah, echt een griezel... Ook bij de laatste les van tennis, ik stond met een rode bezwete kop voor hem en hij zei:'Oh, ik hou van vrouwen die zich zo goed kunnen inspannen... ' met zo'n seksistisch kuttoontje erin .. maar ik kreeg wel een 'goed'....

Dat is wel weer genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:53
Verwijderd
Oh ja, de leukste nog!

Tja, hmm... een leraar Engels vond iedereen echt enorm stom en flauw, maar ik vond hem fantastisch! (Hij mij ook ).
Hij had echt coole britse humor, zo cool
Maar ja, hij liet wel erg duidelijk merken dat hij mij ook mocht door me té hoge cijfers te geven... Voor een spreekbeurt van 30 seconden kreeg ik een 9.... en het telde mee als SE
Ach ja, vond het wel leuk om een leraar te hebben die ongelofelijk bij je slijmt

Mja, dat was wel de coolste
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:58
euro
Avatar van euro
euro is offline
Mijn lerares Engels. Ja frustraties zijn dat. Ik ben niet echt goed in Engels, nooit geweest, maar ze kan er gewoon niet tegen als je in haar vak niet goed bent.
Ze heeft geen zin om iets uit te leggen (omdat dat toch niet helpt, je bent gewoon slim óf dom), ze flipt op iedereen die haar één woord tegenspreekt uit, ze zegt recht in je gezicht dat je het niet waard bent en ze onderbreekt je midden in je zin om te vertellen dat maar beter iemand anders het kan doen.
Ik zeg zo weinig mogelijk tijdens de Engelse les, om haar te vermijden.
Ik snap van sommige mensen gewoon niet dat ze lera(a)r(es) worden...als ze niet eens het geduld hebben om iets uit te leggen en hun enthiousiasme ver beneden peil is.
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:01
euro
Avatar van euro
euro is offline
Ook de leukste vergeten

Mijn leraar economie is fántastisch. Hij kan goed uitleggen, heeft respect , is rechtvaardig maar kan ook humor in de les toevoegen .
Hij heeft nog veel enthiousiasme in z'n vak en heeft tenminste vertrouwen in z'n leerlingen.
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:26
L1
Avatar van L1
L1 is offline
eigenlijk zijn al mijn leraren/leraressen wel ok. al beginnen sommige leraren wel irri te worden. Steeds van die flauwe grapjes maken (geschiedenis).
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:23
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
M'n leraar Frans hij wil ons les gaan geven vrijdag het 4e uur terwijl we dan dan vrij zijn ivm. exament stunt en een toneelstuk enzo. Krijgen we allemaal een dreig mail dat we moeten komen, want anders moeten we twee 9e uren inhalen!
Echt zooo gemeen.
En dan nog m'n Biologie leraar, die tevens ook m'n mentor is, die heeft iets tegen mij is altijd kwaad, gaat altijd iets anders doen als hij les moet geven. (dan denk je dat is toch niet erg, maar at is het wel, omdat we nu niks doen in de les)
Alle anderen zijn wel oke eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:25
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
En mijn leraar Godsdienst is het leuks, heel grappig enzo en geeft goed les. En m'n ckv leraar is ook leuk, we mogen zo'n beetje zelf weten of we komen en eerdig ook. Hij had ook commentaat op m'n leraar frans, was het volledig met ons eens.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:37
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 09-04-2003 @ 18:23:
M'n leraar Frans hij wil ons les gaan geven vrijdag het 4e uur terwijl we dan dan vrij zijn ivm. exament stunt en een toneelstuk enzo. Krijgen we allemaal een dreig mail dat we moeten komen, want anders moeten we twee 9e uren inhalen!
Echt zooo gemeen.
wie heb je voor frans?

ik heb echt een afschuwelijke hekel aan mijn leraar gsB.. wat een eigenwijze kwal zeg... ik zit helemaal geïsoleerd achterin de klas, het meisje naast me is aan de andere kant vd klas gezet, omdat we een slechte invloed op elkaar zouden hebben... zij heeft een gesprek met m aangevraagd, en toen heb ik overal de schuld van gekregen van die kerel... *kots* wat een ontzettende l*l zeg...

ik mag mijn lerares ckv3 bv wel, want hoe ontieglijk lelijk mijn werkstuk ook is, ik krijg er altijd nog wel een redelijk goed cijfer voor
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mijn lerares Duits. Ze laat heel erg duidelijk merken dat ze mensen niet mag en benadeeld deze ook (is zelfs bewezen). Ze mag mij dus ook niet, en kan dan ook niks anders doen dan negatief zijn over de dingen die ik doe. Ben ook erg bang dat ze me bij mondeling dr aan naait.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 23:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De leraressen Frans en Nederlands heb ik echt een super hekel aan. God, wat zijn die twee erg! Mogen mij niet, ik hen niet en dus ontstaan d'r nogal eens woordwisselingen, waarbij ik als leerling altijd de lul ben.

De docent maatschappijleer, engels, levo en ckv1 mag ik wel. Ze doen nooit zo moeilijk, hebben begrip voor situaties en hebben humor. Proberen ook niet intens om hun zin door te drijven, maar luisteren ook naar wat je te zeggen hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:31
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Mijn Wiskundeleraar is echt heel erg. Ik heb hem al 4 jaar, en het ziet er naar uit dat ik hem nog wel even heb... Hij heeft eerst 3 jaar geroepen dat wij geen gymnasiasten zijn, en nu probeert hij dmv blikken etc ons duidleijk te maken dat we achterlijk zijn..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
mijn ecoleraar;

- hij loopt altijd te schelden en te vloeken.

- legt 'slimme' mensen extra dingen uit en aan de 'domme' schenkt hij geen aandacht.

- hij discrimineert (echt waar!)

- hij kan niet nakijken (met als gevolg dat iedereen een punt lager kreeg dan hij/zij behoorde te hebben, en iedereen dat wilde veranderen waarop hij heel boos werd...)

- als je het niet snapt ben je dom en als je voor Winnie de jong (ofzow, die ene uit LPF, die nu haar eigen partij heeft) bent, ben je slim.. (wat is DAT nou weer voor theorie)

enkele toffe leraren zijn;
wiskunde (nee, het VAK wiskunde is niet leuk, alleen de docent is wel aardig) aardrijkskunde, ckv (soms). Mja, de andere leraren vallen ook wel mee.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:02
huytuneng
Avatar van huytuneng
huytuneng is offline
Een bepaalde gymleraar maakte me altijd woest door me dingen (voor) te laten doen die ik niet kon (turnen...) en hij benadeelde iedereen die beroerd was in gym. zak die hij was. Verder was m'n leraar duits verschrikkelijk. Heel flauw: hij ging met pensioen het jaar NADAT ik examen had gedaan.

Mijn leraar klassieke talen was echt een geweldige man humor en kon erg goed uitleggen. Daarnaast besteedde hij ook aan iedereen persoonlijke aandacht, dat kon natuurlijk alleen maar omdat de klas zo klein was.
__________________
läheb mööda...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:41
Verwijderd
ik kan m'n natuurkunde leraar ECHT niet uitstaan.......hij praat SAAI.....zit constant te wauwelen over het christelijke van onze school.....en hij geeft ook nog eens scheikunde aan mij.....dus ik heb hem 4x per week
En de leukste?Ehm......geschiedenis denk ik.Hij is grappig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2003, 12:48
Thomas
Thomas is offline
Geen enkele, want zoveel contact heb ik niet met hun.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:11
ananas15
ananas15 is offline
Ik kan mijn natuurkunde, geschiedenis, techniek - leraren niet echt uitstaan.
__________________
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd...!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:25
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
mijn geschiedenisleraar, Dick van Voorst. En maar zeiken dat we slecht zijn, echt hij houdt niet op.

Ik vind eigenlijk al mn andere leraren wel ; behalve mn lerares Frans, die hangt ergen tussenin.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:52
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Hekel: leraar geschiedenis af en toe, hij kan af en toe gewoon een ontzettende klootzak zijn die zijn leerlingen chanteert op een achterbakse wijze, en omdat ie mij niet zo moet.

Hekel: leraar gym, viese ouwe k*t geilerd, die vies doet bij de meisjes, moet hem gewoon niet.

Hekel: lerares verzorging, dom vies onverzorgd mens, uit haar bek stinkend, overspannen dat ze is zet ze ons eruit als we uit het raam kijken.

Hekel: lerares Beeldende vorming, doet gewoon onlogisch, takkewijf, alles moet op haar manier, psies volges "haar" regels, en ze pikt je snoep gewoon in!

Hekel: lerares engels, gemeen mens, snauwt je gelijk af, blond, duf, k*t

Hekel: leraar informatica, schimmellip, snugger, traag, dom, debiel

Hekel: leraar muziek&levensbechouwing, doet vaag, dom, nerden acties die niet leuk zijn, af en toe te vaak op zijn teentjes getrapt

Leuk: lerares frans, vrolijk, goed uitleggend, begrijpend, aardig, klein (en dus niet zo bedreigend)

Leuk: lerares nederlands, heeft zelf puberzoon, begrijpt ons, handig, goed uitleggend, humor

Leuk: leraar wiskunde, goeie vent, vrolijk, blij, aardig, goede uitlegger, soms af en toe iets te sjaggo.

Leuk: lerares bio, begrijpend, goeie uitlegger, lollig, nerden acties die lollig zijn

Leuk: mentor, lollig, aardig, begrijpend, regelt opsig wel goed voor ons, goeie vent
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 21:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 11-04-2003 @ 19:52:


Hekel: lerares verzorging, dom vies onverzorgd mens, uit haar bek stinkend, overspannen dat ze is zet ze ons eruit als we uit het raam kijken.

en dat geeft VERZORGING als ze STINKT en er ONverzorgd uitziet?!!
*sorry, kon het NIET laten, dit ff te zeggen *
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 00:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een hekel aan 1: M'n scheikunde leraar omdat hij nou al 3 jaar tegen me zegt dat het me toch niet lukt en dat ik beter wat anders kan gaan doen.
2: M'n wiskunde leraar/mentor, omdat hij achter m'n rug om tegen de ouders van anderen over mij gaat praten en mij dan noemt als slecht voorbeeld. En omdat hij me gewoon nooit helpt omdat ie vind dat ik een hopeloos geval ben.
3: m'n gym lerares/coordinator, omdat ze altijd van die doodsaaie lange gesprekken houd over wat ik nou eigenlijk wil met m'n leven en dat ik dat nou toch is moet gaan uitzoeken wadiewadiewadiewa.....
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:20
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
... schreef op 11-04-2003 @ 21:06:
en dat geeft VERZORGING als ze STINKT en er ONverzorgd uitziet?!!
*sorry, kon het NIET laten, dit ff te zeggen *

NEE KIJK DAS PSIES WAT IK DUS BEDOEL?! zown gedrocht moet dan verzorging geven? ehum.....
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 09:42
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04
Algemene schoolzaken welke leraar/lerares zou jij wel willen ontslaan en waarom??!!!
friesinnetje
24 01-06-2002 22:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gedichtenbespreking deel 3
Wouty
6 19-10-2001 19:07
ARTistiek gedichtenbespreking deel 3
Wouty
5 18-10-2001 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.