Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 19:29
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Ik wil graag binnenkort paddo's proberen. Kunnen jullie me een bepaalde soort aanraden, en hoeveel moet ik nemen.. Omdat ik nooit eerder gepaddo't heb wil ik het liefst beginnen met een niet zo sterke soort en een kleine dosering.. iemand tips
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 19:32
herz
herz is offline
oh dude, ik ben nog screwed up en jij wilt alweer paddo's proberen.
oh fuck, we screwen dit echt zwaar up op dit forum
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:33
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:48
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Ik raad je aan te beginnen met mexicaanse, colombiaanse of een combinatie vd twee. Hawaiiaanse geven (meer) visuals/hallucinaties en zijn sterker waardoor je waarschijnlijk eerder bad zult gaan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:57
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml
Alles wat je wilt weten.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:22
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Ik heb vemiddag me eerste paddo trip gedaan ben ook een beginner

Het was heel leuk maar lastig te omschrijven hoe het voelt. Alsof je op de stroom van het leven meedrijft....?

Ik heb de paddo's puur gegeten dus gewoon 5 tot 10 minuutjes erop gekauwd. Ik vond ze niet vies... maar neutrale smaak.

Eerst merkte ik niks, het duurde wel een tijdje. O ja ik heb 3 verse genomen, Mexicaanse. Het moet 3-8 gram geweest zijn.

Nouja succes in ieder geval, en veel plezier
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:24
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik raad je aan om tussen 2 trips rust te nemen om alles te verwerken
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:27
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
vraagje tussendoor kan je mooi tekenen op paddo's?

ik wou het gaan proberen maar ben het helemaal vergeten

is het zo dat je ineens mooi kan tekenen ofzo. want ik had een keer zon tekening op internet gezien die iemand op lsd had gemaakt. vroeg me af werkt dat ook zo bij paddo's?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:30
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
cactus metro schreef op 07-04-2004 @ 21:27 :
vraagje tussendoor kan je mooi tekenen op paddo's?

De een wel, de ander niet
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:53
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
thee zetten, heeft dat effect op de sterkte? Lijkt me relaxter dan die dingen wegknauwen..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:00
Verwijderd
ja ik kwam niet aan tekenen toe, elke 3 keer niet, ik had er echt geen behoefte aan, jammer want ik zou echt wel willen weten hoe ik dan zou tekenen misschien volgede keer maarja
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:10
O.B.
O.B. is offline
Citaat:
cactus metro schreef op 07-04-2004 @ 21:22 :
Ik heb vemiddag me eerste paddo trip gedaan ben ook een beginner

Het was heel leuk maar lastig te omschrijven hoe het voelt. Alsof je op de stroom van het leven meedrijft....?

Ik heb de paddo's puur gegeten dus gewoon 5 tot 10 minuutjes erop gekauwd. Ik vond ze niet vies... maar neutrale smaak.

Eerst merkte ik niks, het duurde wel een tijdje. O ja ik heb 3 verse genomen, Mexicaanse. Het moet 3-8 gram geweest zijn.

Nouja succes in ieder geval, en veel plezier

3tot8 gram verse paddo's???Da's toch VEEEEEL te weinig?!?
of ligt het aan mij?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:14
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
O.B. schreef op 07-04-2004 @ 22:10 :
3tot8 gram verse paddo's???Da's toch VEEEEEL te weinig?!?
of ligt het aan mij?
7 gram hawaiiaanse word als een portie verkocht..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:20
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
JA MAARRRRRRRRRR het was de 1e keer

Weet niet hoeveel gram het was. 1 grote, 1 middelgrote en 1 kleine verse paddo Mexicaanse had ik opgevreten.

Is het trouewns normaal dat die dingen zwart worden na een tijdje kauwen? Als ze normaal wit zijn? Want dat zag ik namelijk.

O ja en thee zetten ervan,dat kan ook. MAar dan moet je ze geloof ik drogen. Kauwen is het makkelijkste en ik vond het niet vies.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:25
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Die paddo'tje van cactus op azarius ga ik denk ik maar proberen.. Is het trouwens erg belangrijk dat je op die dingen blijft kauwen, gewoon kauwen, doorslikken voldoet dat al niet ?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:34
Faery
Faery is offline
Citaat:
]{ing schreef op 07-04-2004 @ 22:14 :
7 gram hawaiiaanse word als een portie verkocht..
Mexicaanse in porties van 30 a 35 gram.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:40
Verwijderd
ik vat t niet waarom iedereen moeilijk doet met die grammen bij paddo's je vreet tog gewoon een doosje leeg
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:41
O.B.
O.B. is offline
Citaat:
Bleater schreef op 07-04-2004 @ 22:25 :
Die paddo'tje van cactus op azarius ga ik denk ik maar proberen.. Is het trouwens erg belangrijk dat je op die dingen blijft kauwen, gewoon kauwen, doorslikken voldoet dat al niet ?
maakt volgens mij niks uit...ik vond ze zoo smerig dat ik ze metteen met grote slokken cola heb opgegeten..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2004, 21:50
Faery
Faery is offline
Citaat:
Fishy schreef op 07-04-2004 @ 22:40 :
ik vat t niet waarom iedereen moeilijk doet met die grammen bij paddo's je vreet tog gewoon een doosje leeg
Als je op het doosje kijkt hoeveel gram er in zit kun je er later stoer over praten op gele fora.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:52
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
Fishy schreef op 07-04-2004 @ 22:40 :
ik vat t niet waarom iedereen moeilijk doet met die grammen bij paddo's je vreet tog gewoon een doosje leeg
Uhm omdat mijn doosje 50 gram was
beetje veel voor in 1 keer he
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:55
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
Bleater schreef op 07-04-2004 @ 22:25 :
Die paddo'tje van cactus op azarius ga ik denk ik maar proberen.. Is het trouwens erg belangrijk dat je op die dingen blijft kauwen, gewoon kauwen, doorslikken voldoet dat al niet ?
Ik heb gelezen:
Dat je ze ook kan doorslikken. Maar dan duurt het veel langer voordat het begint te werken (60 ipv 20 minuten ofzo).

Probeer ze gewoon te kauwen zou ik zeggen, als het niet lekker is slik je ze door en wacht je gewoon iets langer.

O ja en het beste is op een lege maag he. Ik heb niks gegeten vandaag maar toen die paddo's eenmaal begonnen te werken ging ik vreten als een beest (LETTERLIJK) dus gewoon alles eetbaars in je strot proppen, letterlijk proppen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:08
keesmobach
keesmobach is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
cactus metro schreef op 07-04-2004 @ 22:52 :
Uhm omdat mijn doosje 50 gram was
beetje veel voor in 1 keer he
ohja maar wij gaan dan nooit moeilijk doen metgrammen ,dan dzeggen wij gewoon "half doosje" is ook duidelijk lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:51
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
Fishy schreef op 08-04-2004 @ 16:11 :
ohja maar wij gaan dan nooit moeilijk doen metgrammen ,dan dzeggen wij gewoon "half doosje" is ook duidelijk lijkt mij
was geen doosje, t was een zakje

uhm maar ... als je nou zegt .... half doosje.... dan weet je toch niet hoe groot het doosje was..... dan kan het alles betekenen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:11
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
top, bedankt allemaal

Philosopher' stones heeft iemand daar ervaringen mee, die dingen hebben voor mij een lichtelijke voorkeur omdat je daar minder van hoeft te eten 5-9 gram vs de 30 gram mexicanen.. Zijn die dingetjes een beetje te eten voor een paddo n00b?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 16:12
Faery
Faery is offline
Citaat:
Bleater schreef op 08-04-2004 @ 17:11 :
top, bedankt allemaal

Philosopher' stones heeft iemand daar ervaringen mee, die dingen hebben voor mij een lichtelijke voorkeur omdat je daar minder van hoeft te eten 5-9 gram vs de 30 gram mexicanen.. Zijn die dingetjes een beetje te eten voor een paddo n00b?
Smaken naar zoete walnoten ofzo.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:50
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Faery schreef op 08-04-2004 @ 17:12 :
Smaken naar zoete walnoten ofzo.
klinkt goed
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Faery schreef op 08-04-2004 @ 17:12 :
Smaken naar zoete walnoten ofzo.
Bittere walnoten bedoel je
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Bleater schreef op 08-04-2004 @ 17:11 :
top, bedankt allemaal

Philosopher' stones heeft iemand daar ervaringen mee, die dingen hebben voor mij een lichtelijke voorkeur omdat je daar minder van hoeft te eten 5-9 gram vs de 30 gram mexicanen.. Zijn die dingetjes een beetje te eten voor een paddo n00b?
Nee ik zou geen philosopher stones nemen als beginner..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:48
Dreams
Avatar van Dreams
Dreams is offline
truffels zijn perfect voor te beginnen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
cactus metro schreef op 07-04-2004 @ 22:55 :
Ik heb gelezen:
Dat je ze ook kan doorslikken. Maar dan duurt het veel langer voordat het begint te werken (60 ipv 20 minuten ofzo).

Probeer ze gewoon te kauwen zou ik zeggen, als het niet lekker is slik je ze door en wacht je gewoon iets langer.

O ja en het beste is op een lege maag he. Ik heb niks gegeten vandaag maar toen die paddo's eenmaal begonnen te werken ging ik vreten als een beest (LETTERLIJK) dus gewoon alles eetbaars in je strot proppen, letterlijk proppen.
Ja hoor... vooral proberen dat doorslikken . Had ik weer, normaal duurde het zo'n 40 min voor ze begonnen te werken en ik had gelezen dat als je ze gewoon doorslikte zonder te kauwen het een uur tot anderhalf uur zou duren voor het zou werken.
Dus ik slikte voor mijn laatste examen een stel van die dingen door zodat ik mooi na mijn examen een flinke trip kon beleven (vraag me niet waarom ik toen zo gek was om dat in school, onder een examen te nemen, maar goed). Ik begin mijn examen, na een kwartier: hey wat is mijn bloes zo gestructureerd, na 20 min: verdomme, ik krijg déjà vues (voor mij altijd het begin), na 25 min: shiiiiiit ik zit te trippen. Maar snel mijn examen volgekalkt en toen 1,5 uur in stilte in een volle examen zaal zitten spacen . DAMN! Maar daar trap ik dus nooit meer in, niet kauwen voor vertraging zorgen .
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:58
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Mutant schreef op 08-04-2004 @ 20:51 :
Ja hoor... vooral proberen dat doorslikken . Had ik weer, normaal duurde het zo'n 40 min voor ze begonnen te werken en ik had gelezen dat als je ze gewoon doorslikte zonder te kauwen het een uur tot anderhalf uur zou duren voor het zou werken.
Dus ik slikte voor mijn laatste examen een stel van die dingen door zodat ik mooi na mijn examen een flinke trip kon beleven (vraag me niet waarom ik toen zo gek was om dat in school, onder een examen te nemen, maar goed). Ik begin mijn examen, na een kwartier: hey wat is mijn bloes zo gestructureerd, na 20 min: verdomme, ik krijg déjà vues (voor mij altijd het begin), na 25 min: shiiiiiit ik zit te trippen. Maar snel mijn examen volgekalkt en toen 1,5 uur in stilte in een volle examen zaal zitten spacen . DAMN! Maar daar trap ik dus nooit meer in, niet kauwen voor vertraging zorgen .
ziek!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:39
herz
herz is offline
ik vind hem cker wel strak.
Maar zijn de mexicaantjes goed, en hoeveel moet je nemen voor een goeie trip. (volgens jullie)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:09
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
10 a 15 gram verse lijkt me wel redelijk voor de eerste keer..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:12
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 08-04-2004 @ 20:51 :
Ja hoor... vooral proberen dat doorslikken . Had ik weer, normaal duurde het zo'n 40 min voor ze begonnen te werken en ik had gelezen dat als je ze gewoon doorslikte zonder te kauwen het een uur tot anderhalf uur zou duren voor het zou werken.
Dus ik slikte voor mijn laatste examen een stel van die dingen door zodat ik mooi na mijn examen een flinke trip kon beleven (vraag me niet waarom ik toen zo gek was om dat in school, onder een examen te nemen, maar goed). Ik begin mijn examen, na een kwartier: hey wat is mijn bloes zo gestructureerd, na 20 min: verdomme, ik krijg déjà vues (voor mij altijd het begin), na 25 min: shiiiiiit ik zit te trippen. Maar snel mijn examen volgekalkt en toen 1,5 uur in stilte in een volle examen zaal zitten spacen . DAMN! Maar daar trap ik dus nooit meer in, niet kauwen voor vertraging zorgen .
was dat soms voor the national school of retards?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:00
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
paddo´s zijn lekker
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2004, 10:13
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 09-04-2004 @ 10:00 :
paddo´s zijn lekker

ik eet ze altijd met een beetje chips. Kan heus geen kwaad, trip wordt er niet minder van. Helaas schijnt bier nogal een negatieve uitwerking op paddo's te hebben.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:20
Verwijderd
Gewoon vreten, stelletje mietjes!

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:04
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
(I) Of je maakt er kleine stukjes van en je stopt ze in een bakje met een lekkere smaak yoghurt.? Toen ik ze ging eten had ik dat klaargezet maar ik had ze toch maar gewoon opgegeten, zo vies waren ze niet, het had wel iets grappigs om er zo op te kauwen. Dan hoef je ook niet langer te wachten totdat ze in je bloed komen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:20
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
gooi het in een omelet, werkt goed (en smaakt goed...) plus je hebt nog een klein ontbijt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:20
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dreams schreef op 08-04-2004 @ 20:48 :
truffels zijn perfect voor te beginnen
nee.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:41
Verwijderd
Ik had wel es wat getekend, maar dat was iets heel bizars.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cactus metro schreef op 09-04-2004 @ 12:04 :
(I) Of je maakt er kleine stukjes van en je stopt ze in een bakje met een lekkere smaak yoghurt.? Toen ik ze ging eten had ik dat klaargezet maar ik had ze toch maar gewoon opgegeten, zo vies waren ze niet, het had wel iets grappigs om er zo op te kauwen. Dan hoef je ook niet langer te wachten totdat ze in je bloed komen ofzo.

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-04-2004 @ 09:12 :
was dat soms voor the national school of retards?
Nee, een hele beschaafde school met rijkeluiskindjes in uniform Ik deed zelfs Latijn- Grieks
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:07
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-04-2004 @ 13:00 :
Nee, een hele beschaafde school met rijkeluiskindjes in uniform Ik deed zelfs Latijn- Grieks
sorry hoor, maar je bent gewoon stom als je paddo's eet voor je examen....als je verhaal al waar is, wat ik zeer betwijfel...

lijkt me namelijk niet dat iemand zo dom kan zijn om dat te doen.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-04-2004 @ 13:07 :
sorry hoor, maar je bent gewoon stom als je paddo's eet voor je examen....als je verhaal al waar is, wat ik zeer betwijfel...

lijkt me namelijk niet dat iemand zo dom kan zijn om dat te doen.
Toen was ik niet stom, gewoon gek . En als je wilt ga ik wel ff terug contact zoeken met de mensen die toen bij me in de klas zaten Sandy stond erbij toen ik ze opat en die heeft me erna moeten helpen de trap af te komen omdat ik geen steek kon zien en Nelle heeft nog met me op de wc zitten schuilen omdat ik er niet meer uitdurfde

Het interesseerde me toen allemaal niet en het was een vertalingsexamen, normaal heb je die na 3 kwartier, 1 uur wel af, genoeg tijd om ze te laten werken dus, maar dat viel een beetje tegen. Ik heb wel meer onder schooltijd gedaan toen dat niet bepaald pluis was, nu snap ikzelf niet meer waarom, toen was ik gewoon echt gestoord.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:17
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-04-2004 @ 13:14 :


Het interesseerde me toen allemaal niet en het was een vertalingsexamen, normaal heb je die na 3 kwartier, 1 uur wel af, genoeg tijd om ze te laten werken dus, maar dat viel een beetje tegen. Ik heb wel meer onder schooltijd gedaan toen dat niet bepaald pluis was, nu snap ikzelf niet meer waarom, toen was ik gewoon echt gestoord.
hehe fruitcake
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:18
Verwijderd
Mja ...
Ik moet birthmark wel gelijk geven da's vrij eh.. onslim om te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:22
Verwijderd
Zoals ik al zei: ik spoorde toen niet
Ik zat toch op internaat en mijn ouders wisten niet wat ik door de week deed en ondertussen maalde het maar in mijn hoofd Als ik onder direct toezicht van iemand had gezeten en niet met een leidster voor 30 man, had ik waarschijnlijk in therapie geschopt geweest en was het vast allemaal anders gelopen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-04-2004 @ 13:18 :
Mja ...
Ik moet birthmark wel gelijk geven da's vrij eh.. onslim om te doen.
voor het eerst zeker?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Paddo's beginnen.
MikeyMo
122 13-05-2012 02:33
Drugs & Alcohol Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot!
m3tr01dm1nd3d
500 23-04-2010 12:35
Drugs & Alcohol Waar kan je het beste mee beginnen?
woolkie
52 03-08-2008 12:00
Drugs & Alcohol [eerste keer] Wiet of paddo's?
Severus
24 25-10-2006 21:23
Drugs & Alcohol Kaalkopjes
ShadowX
61 06-12-2005 12:26
Drugs & Alcohol space cake, of andere gerechten...
slisje
18 20-03-2002 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.