Oud 29-10-2019, 23:57
Verwijderd
Beste Forum administratie

Ik wens kenbaar te maken dat ik gebruik wil maken van 'recht om vergeten te worden' (Arrest C-131/12 van het Europese Hof van Justitie) en ik de ombudsdienst een e-mail heb gestuurd en de procedure heb gevolgd zoals deze beschreven staat in de FAQ. Ik heb in navolging van de recente ontwikkelingen geen vertrouwen meer dat mijn gegevens veilig zijn in de databanken van scholieren en wens daarom van mijn recht gebruik te maken.

Doordat mijn berichten bereiken dat de ombudsdienst geen gehoor geeft aan berichten,
post ik voor alle duidelijkheid ook hier mijn aanvraag, zodat er geen verwarring kan ontstaan of mijn aanvraag verloren kan gaat.


Citaat:
Geachte,

In navolging van recente ontwikkelingen, de hack van het forum en het eventueel uitlekken van informatie opgeslagen in de databanken van scholieren, wens ik gebruik te maken van het 'recht om vergeten te worden' (Arrest C-131/12 van het Europese Hof van Justitie).

Volgens de procedure in de FAQ, dien ik de ombudsdienst een e-mail te sturen.
Bij deze heb ik dit gedaan en wens ik kenbaar te maken dat ik mijn volledig account verwijderd zie worden. Ik heb geen vertrouwen meer dat mijn gegevens veilig.

Mijn account: Neo_matrix
mag volledig verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
Neo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2019, 00:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Jon naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2019, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Beste Forum administratie

Ik wens kenbaar te maken dat ik gebruik wil maken van 'recht om vergeten te worden' (Arrest C-131/12 van het Europese Hof van Justitie) en ik de ombudsdienst een e-mail heb gestuurd en de procedure heb gevolgd zoals deze beschreven staat in de FAQ. Ik heb in navolging van de recente ontwikkelingen geen vertrouwen meer dat mijn gegevens veilig zijn in de databanken van scholieren en wens daarom van mijn recht gebruik te maken.
Dat kan je gewoon via https://forum.scholieren.com/verwijderen/ regelen.

Citaat:
Doordat mijn berichten bereiken dat de ombudsdienst geen gehoor geeft aan berichten,
Wat?

Citaat:
post ik voor alle duidelijkheid ook hier mijn aanvraag, zodat er geen verwarring kan ontstaan of mijn aanvraag verloren kan gaat.
Hey meneer "ik kan ook een wet lezen"; Waarom heb je niet gewoon een mail gestuurd? Denk je dat je, als je op reddit een bericht plaatst op een willekeurige subreddit met dit soort meuk, er gehoor gegeven wordt aan een dergelijk verzoek? De eigenaar van een website mag naar eigen inzicht een procedure inrichten, zolang er maar aan de wet wordt voldaan.

Daarnaast sta je niet per definitie in je recht als je zegt dat je posts verwijderd moeten worden; dat is een coulanceregeling die hier gehanteerd wordt voor individuele posts (tenzij er identificerende informatie in een post staat natuurlijk), maar heeft geen enkele juridische basis.

Dus, misschien moet je een paar honderd verdiepingen naar beneden gaan van die toren voor je begint te blazen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2019, 10:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En dan post je dit op Werk, Geld & Recht en niet op Meldpunt & Mededelingen of Beleidszaken?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.