Oud 07-05-2012, 11:07
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Omdat rond de examens al zo'n wolk hangt van serieus gedoe en urenlang blokken vind ik dat het tijd is voor een topic met alle bloopers, grappen en grappige momenten rondom je examens.
Dus post hier alle grappige momenten tijdens bijles, het leren zelf, de examens, maffe opmerkingen van leraren over de examens, onzin die je op internet vindt en gewoon alles wat ook maar iets met eindexamens te maken heeft. Maar examenstunts zijn ook welkom!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Advertentie
Oud 15-05-2012, 10:20
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik moest trouwens wel lachen toen wij technologie examen hadden een paar weken terug, iedereen werd bij het lokaal tegengehouden omdat we echt niet overbodige spullen mee mochten nemen, en dus ook geen scharen en rekenmachines.
En ja hoor, uiteindelijk bleken we dus wel scharen en rekenmachines nodig te hebben, en toen mochten die leraren dus heel snel nog even vanalles gaan regelen zodat toch iedereen die opdrachten kon doen!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 15-05-2012, 10:22
Joke:D
Joke:D is offline
Toen we 2 weken geleden IB examen zaten te maken ging het inbraakalarm af. En de docente was vergeten haar telefoon op stil te zetten
Oud 15-05-2012, 10:40
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Wij werden vriendelijk verzocht om niet meteen laks te bellen als we last hadden van de surveillance maar gewoon onze hand even op te steken, dan hebben we er zelf ook nog wat aan. kon ik wel om lachen
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 15-05-2012, 16:38
Miloutchi
Miloutchi is offline
Je hoort wel dat er af en toe klachten zijn over dat de leraar te knap is. XD

*steekt hand op*
'Wat is er?'
'Meneer, u bent te knap. Ik kan me niet goed concentreren.'
Oud 26-05-2012, 15:51
Pauline <3
Avatar van Pauline <3
Pauline <3 is offline
We hadden vorig jaar een leerkracht die altijd onverwachts schreeuwde als hij les gaf om zeker te zijn dat iedereen nog oplette. De dag voor ons eerste examen hadden de leerlingen van een jaar hoger al examens. Een leerkracht kwam aankloppen om te vragen of onze leerkracht een beetje stiller wou schreeuwen omdat de klas naast ons examens hadden. 😃
Oud 26-05-2012, 15:58
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Toen ik mijn nederlands examen maakte was er een surveillant en die ging echt bij iedereen 10 seconde naast de tafel staan en dan naar de volgende daar weer 10 seconde staan etc.etc.etc. En op een gegeven moment zat echt iedereen elkaar aan te kijken van 'moet dat nou zo nodig?' en toen moesten veel mensen wel moeite doen om hun lach in te houden want het is gewoon schijtirritant als zo'n vent op je vingers gaat staan kijken.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 26-05-2012, 16:03
DiceGFX
DiceGFX is offline
Het was zo stil dat iedereen mijn maag kon horen, haha.. Mn eten was ik vergeten in mijn kluis, dus ik kon ook niet even vragen om naar mijn kluis te gaan.
Oud 26-05-2012, 18:07
Basvg
Basvg is offline
Bij ons viel deze week eerst iemand flauw (zakte op weg naar de uitgang in elkaar) en een halfuur later moest iemand overgeven. Heel smakelijk Dus toen kwamen er twee concierges opdraven om het schoon te maken.

Laatst gewijzigd op 28-05-2012 om 13:45.
Oud 26-05-2012, 21:30
Joke:D
Joke:D is offline
Ik ben behoorlijk snel met de teksten voor Engels, en toen ik al bijna klaar was met de voorkant van t antwoordblad, had de jongen naast me alleen de eerste 2 open vragen ingevuld. Een van de vmbo-engels leraren surveilleerde, en hij zag t verschil, en je zag hem echt een paar keer heen en weer kijken, van wat is hier nu aan de hand. Was op dat moment behoorlijk grappig en ik moest mn lachen inhouden
Oud 28-05-2012, 15:26
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
De aller-aller-allergrootste blooper van m'n examens zijn wel de atlassen die mijn school bij de aardrijkskunde examens op de banken heeft gelegd.

School, bedankt! Tot 18 juni! En stel dat het dan niet goed, tot augustus! Heb er echt zin in... Not.
Oud 29-05-2012, 09:46
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Stonaldinho, moet je eens vragen of je school te weinig aanmeldingen had aangezien ze het nieuws ermee hebben gehaald!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 29-05-2012, 09:53
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
@Duckdonkey: denk niet dat ze nu meer aanmeldingen krijgen
Oud 29-05-2012, 18:08
Joke:D
Joke:D is offline
Wij zitten, net als 90% van t land, in de gymzaal. Daar zijn van die ronde draai-deurknoppen in plaats van gewone. Door de stress en de hitte had bijna iedereen klamme handen, en kregen nogal wat mensen de deur niet open XD
Oud 29-05-2012, 21:18
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Er zat een fout in het filosofie-examen, op de achterkant van het laatste blaadje. Onze afdelingsleider zei dat we het boekje op de betreffende pagina moesten openslaan om het te verbeteren. Toen niemand z'n boekje opendeed maar enkel zijn boekje omdraaide werd hij chagrijnig, en vroeg ons herhaaldelijk de juiste pagina voor ons te nemen. Die man is zo grappig als hij boos is
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Oud 30-05-2012, 14:49
Joke:D
Joke:D is offline
met nog 5-10 minuten op de klok voor het muziek examen was iedereen al klaar en zaten we met zn allen (ofja, de helft die een kwartier voor tijd nog niet klaar was) op de tafels te kletsen omdat we het lokaal nog niet uit mochten. De vakdocent deed gezellig mee (de 2e surveillant keek nogal verveeld) en toen de afdelingsleider kwam controleren dat we niet te lang doorwerkten zag je hem denken 'wat is hier aan de hand'
Oud 30-05-2012, 19:14
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Vanmiddag vloog er een vliegtuig door de geluidsbarrière heen tijdens economie. Nooooou, iedereen schrok zich natuurlijk helemaal lam. Er werd wel even om gelachen (omdat het zó abrupt was), maar daarna was 't weer stil.
Oud 30-05-2012, 23:51
LOLexamen
Loll, bij biologie at ik mijn boterhammen zo snel op van de trek dat ik rare blikken naar me keek En bij MAW was het zo onprofessioneel; staat er ''in een onderzoek van Maurice de Hondt''

Verder viel een surveillante bijna van haar stoel, ik ging zo hard stuk met nog een paar anderen
Ads door Google
Oud 21-06-2012, 16:06
Cherry_97
Wij zitten voor onze examens in een klas met vooraan een verhoogje. Toen onze surveillant ons examen uitdeelde, viel hij ervan. We moesten ons echt inhouden om niet te lachen want een surveillant die vlak voor je neus op de grond valt is super grappig
Oud 21-06-2012, 23:58
Joke:D
Joke:D is offline
bij de herexamens verwisselde onze surveillant 2 vriendinnen die enigszins op elkaar lijken, en wou dat het meisje dat Nederlands (3u) herkanste na 2,5 uur laten inleveren, terwijl haar vriendin die Engels (2,5 u) herkanste, als ze zelf niet goed opgelet had, gewoon door had kunnen werken. Het meisje dat Nederlands herkanste heeft nog geprobeerd de surveillant uit te leggen dat ze de ander was, Nederlands aan het maken was en nog een half uur had, maar hij snapte het maar niet.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.