Oud 31-12-2002, 16:59
PreCiouZ
PreCiouZ is offline
Stelling: De meeste mensen in Suriname zouden erop vooruitgaan als het land weer bij Nederland zou horen.

Wederom een stelling voor school
Geef je mening Thnx!
__________________
Love and Let Love...... Forever... PreCiouz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2002, 17:37
Verwijderd
Ja, als Moldavië er bij Nederland bijkomt, dan zullen die mensen er ook vast op vooruit gaan.
Logisch dit lijkt me, dat hun er op vooruit gaan, omdat Nederland veel rijker is.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 13:54
PreCiouZ
PreCiouZ is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ja, als Moldavië er bij Nederland bijkomt, dan zullen die mensen er ook vast op vooruit gaan.
Logisch dit lijkt me, dat hun er op vooruit gaan, omdat Nederland veel rijker is.
Dat ligt eraan op welke manier je "EROP VOORUITGAAN" interpeteerd... maaar thnx voor je mening
__________________
Love and Let Love...... Forever... PreCiouz
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 15:36
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
PreCiouZ schreef:
Dat ligt eraan op welke manier je "EROP VOORUITGAAN" interpeteerd... maaar thnx voor je mening
Ja precies, wanneer je bedoelt qua economie zal dat misschien gebeuren, hoger BMP etc. maar er zitten natuurlijk voorwaarden aan vast die uiteindelijk nadelig zullen zijn voor hun cultuur en dan lijkt me geen goed idee.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 16:09
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Dat ligt eraan in welke vorm Suriname dan bij Nederland zou horen. Als het een wingewest wordt zoals het vroeger was dan denk ik niet dat de welvaart of de politieke situatie in Suriname verbetert. Als het echter een soort provincie van Nederland zou worden dan zou Suriname waarschijnlijk veel financiële hulp uit Nederland kunnen krijgen.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 17:55
Youssef
Avatar van Youssef
Youssef is offline
Als Suriname erop vooruit zal gaan, zal Nederland erop achteruitgaan.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:25
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Youssef schreef:
Als Suriname erop vooruit zal gaan, zal Nederland erop achteruitgaan.
Waarom?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:21
PreCiouZ
PreCiouZ is offline
Citaat:
Youssef schreef:
Als Suriname erop vooruit zal gaan, zal Nederland erop achteruitgaan.
Inderdaad, WAAROM?
__________________
Love and Let Love...... Forever... PreCiouz
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:26
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik denk niet dat ze erop vooruit gaan...

Financieel gezien misschien wel, maar het lijkt mij duidelijk dat wij dan ook onze cultuur daar laten bestaan. Zo wordt er in Nederland gewoon Nederlands gesproken, en goed onderwijs naar onze normen gegeven. Daarnaast werkt ons justitieel apparaat iets anders - iets waar ze niet blij mee gaan zijn.

Conclusie: laat ze daar lekker hun gang gaan, zonder financiele steun van Nederland. Dat klinkt als een 12-jarig jongetje dat om zakgeld aan pappa vraagt. Ooit moet het land volwassen worden.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:31
PreCiouZ
PreCiouZ is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik denk niet dat ze erop vooruit gaan...

Financieel gezien misschien wel, maar het lijkt mij duidelijk dat wij dan ook onze cultuur daar laten bestaan. Zo wordt er in Nederland gewoon Nederlands gesproken, en goed onderwijs naar onze normen gegeven. Daarnaast werkt ons justitieel apparaat iets anders - iets waar ze niet blij mee gaan zijn.

Conclusie: laat ze daar lekker hun gang gaan, zonder financiele steun van Nederland. Dat klinkt als een 12-jarig jongetje dat om zakgeld aan pappa vraagt. Ooit moet het land volwassen worden.
Grotendeels heb je gelijk vind ik... alleen wat betreft dat justitieel apparaat is het in Suriname precies hetzelfde... of het wordt nageleefd is een tweede.
__________________
Love and Let Love...... Forever... PreCiouz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwarte Piet
DAH
417 03-08-2016 22:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 21:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De Nederlandse Antillen
Verwijderd
60 11-08-2003 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.