Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2019, 18:34
Verwijderd
Als dit whatsapp was dan ontvingen jullie allemaal voicemessages, want ik heb weer een heleboel onsamenhangende en samenhangende dingen te vertellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2019, 18:55
Verwijderd
Doe even j nummer pm'en ik hou wel van onsamenhangende dingen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2019, 19:05
Verwijderd
Wil je echt een voicemessage nu? Wees voorbereid, ik ben goed in rants deadlock naamzoek

Wat wil je dat ik zeg!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2019, 19:09
Verwijderd
Alle samenhangende en onsamenhangende rants die je maar kwijt wilt! Ik kan alleen niet terug ranten want mijn moeder is een beetje zuur vanavond
Met citaat reageren
Oud 04-12-2019, 19:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Als dit whatsapp was dan ontvingen jullie allemaal voicemessages, want ik heb weer een heleboel onsamenhangende en samenhangende dingen te vertellen.
zelfs Destruct!, Haller de Steen en ik?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2019, 21:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
zelfs Destruct!, Haller de Steen en ik?
hahaahahahahahaha, nee.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 09:50
Verwijderd
Iedereen mag mij berichten sturen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Wil je echt een voicemessage nu? Wees voorbereid, ik ben goed in rants deadlock naamzoek

Wat wil je dat ik zeg!
Ja dat kan ze goed heur
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:32
Verwijderd
Sorry, ik was plotseling afwezig, omdat ik moest huilen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:34
Verwijderd
Ben je klaar met huilen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:35
Verwijderd
Nee ik ben nog bezig
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:36
Verwijderd
Oh. Kan ik iets voor je doen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:36
Verwijderd
Dat kan God alleen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Dat kan God alleen
En Henk
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:44
Verwijderd
Nou. Eh. Doe god de groetjes dan maar eh.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:45
Verwijderd
Thoughts and prayers

Maar serieus ik voel me niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:46
Verwijderd
Ik voel een verdwijning van minstens 8 dagen aankomen :kluizenaar:
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Nou. Eh. Doe god de groetjes dan maar eh.
En Henk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2019, 11:51
Verwijderd
Ja dooe even voicemessagen dan!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 16:41
Verwijderd
PM je nummer!

Soms kom ik met random dingen en ik weet dat ik toen ik voor het eerst iets naar deadlock stuurde dat ik dat spannend vond.

Ik heb nu hoofdpijn, heel erg dus je krijgt dan een andere keer een voicemessage en dat kan een random fact zijn waar niemand op zit te wachten of een anekdote die ik vooral zelf heel leuk vind of een rant over een miniscuul dingetje waarvan ik denk ik de cop moet callen en je krijgt het net zoals hier zonder interpuctie of je krijgt het juist wel over hoe ik bijvoorbeeld een date dump tot in de details en ook hoe vaak hij de vork gebruikt enzo en wat hij precies zeg met welke intonatie etc.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik voel een verdwijning van minstens 8 dagen aankomen :kluizenaar:
4 dagen, viel mee dit keer
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 21:51
Verwijderd
Jonge wie heeft dat nog meer, kom je om 6 uur thuis, ga je eten, helemaal kapot, wil je eigenlijk tukken etc. En dan ineens 21:30 helemaal wakker en ineens productief?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 21:52
Verwijderd
Beetje in mezelf-praat-topic is dit
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 21:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Beetje in mezelf-praat-topic is dit
ok boomer
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Jonge wie heeft dat nog meer, kom je om 6 uur thuis, ga je eten, helemaal kapot, wil je eigenlijk tukken etc. En dan ineens 21:30 helemaal wakker en ineens productief?
Dit heb ik nooit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2019, 22:09
Verwijderd
Ben je er nog?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jonge wie heeft dat nog meer, kom je om 6 uur thuis, ga je eten, helemaal kapot, wil je eigenlijk tukken etc. En dan ineens 21:30 helemaal wakker en ineens productief?
Nou ja, niet productief, maar ik kan dan niet slapen iig. Zelfs niet als ik kapotmoe ben.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:16
Verwijderd
Trimmie <3 hoe is het?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:16
Verwijderd
IK GING LAATST DENKEN AAN JE!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:18
Verwijderd
Er werd ergens een vergelijking tussen dino x en dino y gemaakt en toen dacht ik "Als ik nu zoveel van dino's af zou weten als Trimm, hoefde ik dat niet op te zoeken."
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ben je er nog?
Ja ja ja <3

Ik was even mijn muzieklijst aan het bijwerken, denk dat ik door ga tot 02 met werken en dan morgen weer met een brakke kop rondlopen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
GODVERDOMME DAT IS ZO LIEFF! Zo veel weet ik nou ook weer niet van dino's hoor.
En verder gaat het wel okee? Moet fulltime 'werken' (aka 8 uur lang staan en me de tyfus vervelen) waardoor ik de shit die ik leuk vind moet missen, maar hee, dat is de leven. :*(
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoe is de eigen-huis-life?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ja ja ja <3

Ik was even mijn muzieklijst aan het bijwerken, denk dat ik door ga tot 02 met werken en dan morgen weer met een brakke kop rondlopen
Nou, klinkt als een plan.
Citaat:
GODVERDOMME DAT IS ZO LIEFF! Zo veel weet ik nou ook weer niet van dino's hoor.
En verder gaat het wel okee? Moet fulltime 'werken' (aka 8 uur lang staan en me de tyfus vervelen) waardoor ik de shit die ik leuk vind moet missen, maar hee, dat is de leven. :*(
maar er wordt niks speciaals gedaan vanwege de winter? Hmpf. En je boi?

Citaat:
Hoe is de eigen-huis-life?
GOED GOED GOED OMG. ECHT. Mijn moeder appte dat het wel stil was en dat ze ons best wel miste. Ik heb maar niet gezegd dat dat niet wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:33
Verwijderd
Oh nu ben ik ineens moe
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:34
Verwijderd
Ah fijn ik open instagram en ik zie meteen een oog met een loa loa worm en een arts een bloedzuiger uit iemand zijn neus trekken lekker hoor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2019, 22:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
maar er wordt niks speciaals gedaan vanwege de winter? Hmpf. En je boi?
Nee, want de pipo's op kantoor vinden het teveel moeite/geld kosten om winkels om te bouwen of dingen op het menu te zetten die mensen willen kopen in de winter. Maar hee, als ze zo graag geld willen verliezen...

En m'n boi...tsja, kweenie. Ik was afgelopen weekend nog bij 'm, maar ben bang dat het weer es zo is dat ik hem leuker vind dan hij mij.

Citaat:
GOED GOED GOED OMG. ECHT. Mijn moeder appte dat het wel stil was en dat ze ons best wel miste. Ik heb maar niet gezegd dat dat niet wederzijds is.
LEKKAH!!! Mijn vader wil ook nog steeds dat ik weer thuis kom wonen, maar ik zoek nog liever een mooie kartonnen doos uit dan dat ik dat ooit doe. Je eigen plek hebben is NICE.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Oh nu ben ik ineens moe
ga je slapen nu dan?

Citaat:
Ah fijn ik open instagram en ik zie meteen een oog met een loa loa worm en een arts een bloedzuiger uit iemand zijn neus trekken lekker hoor
Lekkerrrrrr
Citaat:
Nee, want de pipo's op kantoor vinden het teveel moeite/geld kosten om winkels om te bouwen of dingen op het menu te zetten die mensen willen kopen in de winter. Maar hee, als ze zo graag geld willen verliezen...

En m'n boi...tsja, kweenie. Ik was afgelopen weekend nog bij 'm, maar ben bang dat het weer es zo is dat ik hem leuker vind dan hij mij.



LEKKAH!!! Mijn vader wil ook nog steeds dat ik weer thuis kom wonen, maar ik zoek nog liever een mooie kartonnen doos uit dan dat ik dat ooit doe. Je eigen plek hebben is NICE.


Wat rot van je boi. Heb je het hem al eens gevraagd? Verder ben ik echt waardeloos voor dat soort dingen, ik zit al ruim10 jaar in een relatie en heb nul ervaring met dat soort dingen.

Jaaaaaa het is zo fijn zelf. En Doris is awesome. Ze riep al twee dagen HA PAPA toen Jos binnenkwam.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 22:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb dan weer geen ervaring met relaties, want blijkbaar ben ik eng ofzo.
Deze boi is niet bepaald spraakzaam, dus vragen helpt niet. Ik probeer het subtiel, maar ik krijg niks terug. Meh.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 23:17
Verwijderd
Het is een cliché maar veelal wel waar; subtiel werkt niet bij mannen.

Houd er wel rekening mee dat er een reële kans is dat je hoe dan ook een nietszeggend antwoord krijgt omdat hij het oprecht niet weet.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 23:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het is een cliché maar veelal wel waar; subtiel werkt niet bij mannen.

Houd er wel rekening mee dat er een reële kans is dat je hoe dan ook een nietszeggend antwoord krijgt omdat hij het oprecht niet weet.
Nou ja, ik wil niet in al te veel detail treden, maar ik heb wel dingen gezegd die toch een soort van respons zouden moeten krijgen.
Ik heb niet ronduit gevraagd 'vind je me leuk?', maar wel gezegd dat ik niet snap dat 'ie me nog niet zat is, of dat ik 'm lief vind, of (voor de grap) dat ik m'n fb-relatiestatus ga aanpassen.
Ik word er gewoon een beetje sip van, want gvd, alweer?!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 00:50
Verwijderd
Citaat:
ga je slapen nu dan?
Nee, ik was weer in de nerd-modus, maar nu ga ik maar wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik wil niet in al te veel detail treden, maar ik heb wel dingen gezegd die toch een soort van respons zouden moeten krijgen.
Ik heb niet ronduit gevraagd 'vind je me leuk?', maar wel gezegd dat ik niet snap dat 'ie me nog niet zat is, of dat ik 'm lief vind, of (voor de grap) dat ik m'n fb-relatiestatus ga aanpassen.
Ik word er gewoon een beetje sip van, want gvd, alweer?!
Lieve Trimmie, dat is alsnog te subtiel. Hij snapt dat niet, want ik zou dat ook niet snappen en een beetje glazig kijken en wtf denken en vervolgens niet antwoorden of niet weten wat te antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 01:05
Verwijderd
waarom ben ik zo'n idioot
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 01:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Heulemaal nie. Hoezo?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 04:37
Verwijderd
Ja ik ben een beetje met Vera hoor, ik ben een malloot die daar ook niet echt op zou reageren. Ik herhaal ook nog eens dat hij wellicht gewoon niet goed weet wat ie voelt. Dat is niet negatief, veel mannen hebben lange tijd nodig om hun emotionele gebeuren te snappen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 08:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja HO, ik zou daar ook niets mee kunnen. Iets duidelijker mag best
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 11:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben gewoon een domme muts en ben bang weer iemand af te schrikken, want dat is m'n lefuh.
Aaaanyhoo, ik ben nu aan het 'werk' en moet nog tot half 8 en ik verveel me nu al de tyfus. Hebben jullie tips voor goede (SFW)websites waar ik me mee kan vermaken?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 13:54
Verwijderd
https://www.studio100fan.eu/encyclop..._Samson_&_Gert

Alle 750+ afleveringen van Samson en Gert. Niet in video, maar een omschrijving van het plot. Gortdroog. Inclusief versprekingen van Samson per aflevering en dat soort dingen. Een voorbeeld:

De Afgevaardigde van de Minister komt naar het dorp. De burgemeester is aan een groot offensief bezig om zijn dorp te laten benoemen tot musicaalste dorp van het land. Hij heeft al aan Samson en Gert gevraagd of ze een liedje willen zingen. Hij vindt één liedje toch maar weinig, dus wil hij dat Alberto ook een liedje zingt, maar er is een groot probleem: Alberto is op vakantie en Octaaf vervangt hem.

Als de burgemeester samen met de Afgevaardigde bij Samson en Gert is, valt hij ogenblikkelijk in slaap, dit omdat hij de avond ervoor naar zes feesten is moeten gaan. Even later belt de minister om de afgevaardigde eraan te laten herrineren dat hij vanavond weer naar een feest moet. De afgevaardigde blijft maar slapen. De burgemeester denkt dat het haar van de afgevaardigde nog gekapt moet worden, dus wordt kapper Octaaf naar het huis van Samson en Gert geroepen. Als dat maar goed afloopt...

Versprekingen van Samson
Alvegarende (Afgevaardigde)
Eigenaardige van de Sinister, Gevaarlijke van de Verkwister en Verzadigde van de Register (Afgevaardigde van de Minister)
Korbief (Sportief)
Plobreem (Probleem)
Zwaluwachtig en zwavelachtig (Zenuwachtig)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 13:55
Verwijderd
Ik kan daar dus rustig een uur lang in lezen, zo geniaal. Krijg er na een tijdje altijd de slappe lach van. Goud, puur goud.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Erectieduur
Kevin540
9 07-07-2011 18:15
De Kantine Bye
Jerommeke
14 24-08-2002 08:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.