Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2004, 21:57
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
hallo,

Nou, tijdje geleden heb ik met een collega gezoend waar ik al heel lang gek op ben. Hij is nu ook niet meer mijn collega, vandaar dat we ook gezoend hadden. Dat was voor hem ook een reden om nog niet eerder met me te zoenen. Hij zei toen dat hij het wel al eerder gewild had. Ben toen ik met hem gezoend had blijven slapen, verder nix gebeurd behalve beetje knuffelen enzo. Was echt super. Nou was de volgende ochtend beetje vreemd, we hadden ook alle2 kater.

Maargoed, heb hem nu 2x daarna nog gezien. Maar dan is t in de kroeg, wel gezellig gekletst enzo. Niet meer gezoend sindsdien. Een keer stond ie met een ander meisje veel te praten. Andere keer stond zijn ex (waar ie 5 jaar wat mee gehad heeft) steeds in een straal van 1 meter om hem heen.

Nou vraag ik me af. We hebben binnenkort een personeelsfeest. Hij komt ook. Gratis drank...je snapt het wel. Ik heb zoiets van, wil nog echt wel es met hem zoenen.

ZOU HIJ DAT OOK NOG WILLEN?

Ik hoef echt geen relatie met hem, maar gewoon af en toe zoenen... heerlijk

Enerzijds, hij wou het toen ook dus waarom niet. Maarja toch twijfel ik een beetje. Ben zeker van plan om een move te maken. Maar mijn vraag. Hoe schatten jullie mijn kansen in? Zouden jullie in zijn situatie mij nog eens zoenen?

XXX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2004, 21:59
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Vast wel, doe het gewoon.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:07
Verwijderd
ik zou je in zijn situatie allang gezoend hebben... want ik zou niet zomaar iemand mee naar huis nemen voor een nacht knuffelen. Maar jij wil geen relatie.

Ik zou zeggen, probeer het uit
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:07
Verwijderd
moet je dat nou op je 20e nog steeds op een forum vragen?

het ligt vast aan mij
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:29
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Wat maakt dat uit.

Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening. Wie weet ben jij zo'n jongen die zou zeggen, nee want dan had ik haar al wel eerder gezoend. Als je het zo erg vind, lees je het toch niet?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:33
Vaj
Vaj is offline
Gewoon contact zoeken en dan merk je vanzelf wel hoe hij zich gedraagt tov jou. Dat kan ik nu niet inschatten.

Ik vind het trouwens zinloos zoiets hier te vragen, als jij al niet weet wat hij wil, hoe kan iemand van dit forum daar uitspraak over doen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 07:57
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
zoen die knakker, aangezien je geen relatie wilt heb je toch niets te verliezen! ga er gewoon voor!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 09:43
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 22-12-2004 @ 08:57 :
zoen die knakker, aangezien je geen relatie wilt heb je toch niets te verliezen! ga er gewoon voor!
Idd!
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 09:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat als jij niets met m wil behalve af en toe zoenen, je m geen valse hoop op mss meer moet gaan geven...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 10:15
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Zoen er op los, het is toch een oppervlakkige boer
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 10:57
Verwijderd
probeer niet problemen op te zoeken voor ze er zijn! gewoon gebruik van maken en lekker zoenen! bekijk ter plekke hoe de situatie loopt!

live by the sword, die by th sword
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 12:32
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hey

Ik zoek ook geen problemen. Maar ik vraag me af of er ook jongens zijn die in een dergelijke situatie een meisje wel geweigerd hebben. Want ja toen ik hem in de kroeg tegen kwam heeft hij helemaal geen move gemaakt of wat dan ook. Terwijl ik wel toen ik met hem aan het praten was, hem zoveel mogelijk probeerde aan te raken.

En hem valse hoop geven doe ik niet. Zal eerder andersom zijn. Hij is namelijk nog niet lang vrijgezel na een hele lange relatie. En heeft al paar keer gezegd dat het vrijgezelle leven hem prima bevalt. Dus laat ik zo zeggen, mocht het ervan komen prima. Zo niet ook goed. Maar wil wel graag zo af en toe es gezellig bij hem zijn/zoenen/knuffelen

xxx
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:18
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon zoenen
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 21:00
RoB!N
RoB!N is offline
gebruik hem gewoon voor 1 avond vindt die vast niet erg
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 10:20
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 22-12-2004 @ 22:00 :
gebruik hem gewoon voor 1 avond vindt die vast niet erg
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:59
Verwijderd
Wie niet waagt wie niet wint

Enne waarom heb je niet gewoon meteen seks met hem, als je toch geen relatie wil, zit hij hier waarschijnlijk wel op te wachten (--> ik bedoel jongens willen vaak seks, maar geen relatie)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:13
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
je moet hem wel even duidelijk maken dat je geen relatie wilt.
Straks zit die arme jongen thuis met gevoelens voor jou, en zeg jij, nee ik wil alleen elke keer dat ik uitga met jou zoenen..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 18:35
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hey

Ik denk eerder dat ik meer van hem zou willen dan hij van mij. Hoorde gisteren ook weer van een vriend dat hij zich nog niet wou binden, dus daar hoef ik me echt geen zorgen om te maken.

xxx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2004, 23:23
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
jezus eey, wat een problemen. gewoon op zn bek pakken en klaar. Als ie t nie wilt dan niet, je hebt toch niks te verliezen? als je geen relatie wilt dan is alles tog prima.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 02:57
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
waar doe je zo moeilijk over? t lijkt net alsof je wel heel graag wilt dat t lukt. t is toch maar n MK(meerdere keren)ONS
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 15:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Misschien moet je dat niet van te voren beslissen, maar gewoon kijken hoe het loopt. Dan merk je vanzelf wel aan hem of hij er nog voor in is. Ik zet mijn geld in op 'ja'; omdat hij een vrijgezelle jongen is die jou sowieso aantrekkelijk genoeg vindt om mee te zoenen. Veel plezier.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Liefde & Relatie na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje)
Verwijderd
67 14-05-2004 18:42
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.