Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 19:33
maanluna
maanluna is offline
Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen, vanaf het eerste moment vond ik hem interesant! Die avond heel leuk geklets/gelachen. Uiteindelijk hebben we ook gezoend. Waarbij het initiatief echt meer uit hem kwam dan uit mij.

De tweede keer dat ik hem zag heb ik hem beter leren kennen, en had ik echt het gevoel dat er een klik was. Die avond heb ik weer met hem gezoend. Op dat moment was ik wel een beetje verliefd aan het worden, maar al vrij snel werd duideljk dat hij niet dezelfde gevoelens voor mij heeft.

Maar hij is wel een hele goede vriend geworden (in de maand dat ik hem ken) De laatste 3 dagen hebben we samen (met nog 4 andere vrienden) opgetrokken, en het was echt onwijs gezellig. Heb ook al best wel veel met hem gemsned. Maar hij beschouwd mij echt als goede vriendin en verder niets. Wat hij heet gezegd is dat hij het zoenen heel leuk vond, maar had daar geen verdere gevoelens bij. Hij weet verder ook niet echt wat ik voor hem voel, hij weet wel dat ik hem leuk vond (maar niet hoe diep dat zit ed).

Nou hoorde ik van een vriend van hem, dat hij zondag zin had om mij te zoenen (toen is dat niet gebeurd maar goed) En zaterdag gaan we weer samen naar een feest, en nu ik dit weet heb ik zoiets van ik zou best wel met hem willen zoenen. Want dat kan hij ontzettend goed. Maar ik twijfel ook, want ik weet dat ik er meer bij ga voelen. Aan de andere kant denk ik ook van, misschien gaat hij toch meer voor mij voelen en moet ik wel met hem gaan zoenen als de situatie zich aandient! wat zouden jullie in mijn geval doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2003, 19:39
Anijs
Anijs is offline
Ik zou met hem gaan zoenen

Maar dat ben ik.. Als ik flieft ben op een jongen en hij wil met mij zoenen dan slaak dat niet af! Maar als je weet dat hij toch niets met je wil ja.. na die zoen ben je natuurlijk nog verliefder.. en als hij Jou dan nog steeds niet wil.. dan voel je je nog kutter.. en dat terwijl je er misschien net een beetje overheen bent fzo..
Maar ik zou het altijd proberen.. je kan hem natuurlijk verliefd laten worden

Maar IK ben IK.. jij moet doen wat jij voelt! Suc6!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:47
Verwijderd
Ik zou het wel doen... ik had ongeveer hetzelfde als jij - ik had al 2 keer gezoend met een jongen, vond hem zo leuk dat ik bijna verliefd was, en toen meldde hij dat het hem niet verstandig leek om nog vaker te zoenen, want dan zou hij mij aan het lijntje houden oid. Gr, ik had echt gedacht dat hij mij leuk vond, zo gedroeg hij zich ook.
Nou ja, na een paar weken was dat wel over, zo diep zat het nou ook weer niet. Ik vond hem nog steeds aantrekkelijk en interessant, maar op zich kon hij me niet zo heel veel meer schelen. Toen echter kwam ik hem weer tegen in de discotheek. Hij kwam op mij af, ging vlak bij ons zitten, begon met ijsklontjes te klieren, oftewel hij was ongegeneerd aan het flirten. En ik klierde net zo hard terug, vrijwel zonder er bij na te denken. We stonden dan ook weer vrij snel te zoenen
Nou ja, ik wist dus van te voren dat ik hem weer leuk zou kunnen gaan vinden, en dat deed ik ook, maar dat had ik er wel voor over... het was beter dan niets, en bovendien ging het ook vrij snel weer over.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:52
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
ik heb een tijdje trug gezoend met mijn beste vriend, die ik al een jaar leuk vond.... de dag derna heb ik met hem er over gepraat via msn, en hebben we toch besloten om goede vrienden te blijven, bang dat onze vriendschap over zou gaan. eerst had ik daar wel een beetje moeite mee, maar ik vond ook wel dat het de juiste beslissing was...

en maar goed ook dat ik niets met hem heb, anders had ik nou mijn huidige vriendje niet gehad

als ik jou was zou ik proberen hem uit je hoofd te zetten. ik snap best dat je met hem wilt zoenen, maar misschien is het beter om een paar dagen geen contact met hem te zoeken, en tegen hem te zeggen dat je het eerst een beetje wil laten zakken. en ga op zoek naar andere jongens, dat helpt ook wel (bij mij dan). als je totaal over hem heen bent is het veel makkelijker om goede vrienden te zijn.

kijk maar of je er iets mee kan, ik ben natuurlijk ook geen expert, en ik weet ook niet hoe jij in elkaar zit, bij mij heeft het in ieder geval wel geholpen toen.
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:53
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Onbekend Mijsje schreef op 22-07-2003 @ 20:39:
Ik zou met hem gaan zoenen

Maar dat ben ik.. Als ik flieft ben op een jongen en hij wil met mij zoenen dan slaak dat niet af! Maar als je weet dat hij toch niets met je wil ja.. na die zoen ben je natuurlijk nog verliefder.. en als hij Jou dan nog steeds niet wil.. dan voel je je nog kutter.. en dat terwijl je er misschien net een beetje overheen bent fzo..
Maar ik zou het altijd proberen.. je kan hem natuurlijk verliefd laten worden

Maar IK ben IK.. jij moet doen wat jij voelt! Suc6!
Tjah, dit zou ik ook typen dus ff simpel gedaan
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:12
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
hup zoenen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:47
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Er zijn dus twee mogelijkheden: 1. Je zoent wel met hem en 2. Je zoent niet met hem..

Bij mogelijkheid 1 heb je een leuke avond en wordt je waarschijnlijk nog verliefder op hem.. De kans is groot dat hij door nog een avondje met jou te zoenen nog steeds niet verliefd wordt op jou.. Als dat idd dan blijkt zal je je echt klote voelen denk ik zo..

Dan mogelijkheid 2: Je wijst hem af (voor hoeverre je dat afwijzen kan noemen maar goed) hebt een leuke avond met hem gewoon als vrienden weet de dag erna waar je aantoe bent...

Maar goed zo werkt het natuurlijk niet.. Je verliefd op hem, wilt met hem zoenen ook al weet je wat er waarschijnlijk erna gaat gebeuren... ik denk dat ik dan toch met hem zou zoenen ook al is het misschien niet het verstandigste...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Op welke leeftijd je eerste serieuze relatie?
melody95
33 23-05-2012 13:50
Liefde & Relatie Eerste vriendje/zoen/seks
*flawless*
27 13-03-2011 19:54
Psychologie Waarvan heb jij vandaag genoten*
lso
314 04-10-2004 21:38
Liefde & Relatie Wat doe ik fout?
Ymir
56 30-05-2004 11:02
Liefde & Relatie De eerste zoen
Verwijderd
139 14-05-2004 12:21
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.