Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 13:16
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Hoe moet ik het stoppen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 13:17
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
sloop je pc
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:52
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Nee serieus ik blijf er echt aan plakken en wil er niet voor goed mee stoppen, maar het loopt uit de hand.
Hoe kan ik dat ik gewoon 1 uurtje per dag ga ofzo!\
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:57
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Gewoon andere dingen gaan doen en proberen er niet aan te denken.
Als je thuis gaat zitten in dezelfde kamer als je pc en steeds maar denkt 'nee ik mag niet' dan werkt dat niet echt.
Gewoon iets heel anders doen, ga lekker naar buiten, naar vrienden...etc
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:58
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
serieus, je kunt natuurlijk een tijdschakelaar qua stroom dr op zetten

verder gewoon het standaard 'afleiding zoeken'.....neem een bijbaantje voor de tijd dat je computert
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:02
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 28-07-2003 @ 14:57:
Gewoon andere dingen gaan doen en proberen er niet aan te denken.
Als je thuis gaat zitten in dezelfde kamer als je pc en steeds maar denkt 'nee ik mag niet' dan werkt dat niet echt.
Gewoon iets heel anders doen, ga lekker naar buiten, naar vrienden...etc
Ja ik ga wel naar mensen toe.
Maar altijd als ik thuis ben, ga ik er gelijk naar toe.
En wat moet ik buiten doen?
Citaat:
serieus, je kunt natuurlijk een tijdschakelaar qua stroom dr op zetten
Werkt niet als ik de steker eruit doe hou ik dat 1 dag vol.

Citaat:
verder gewoon het standaard 'afleiding zoeken'.....neem een bijbaantje voor de tijd dat je computert
Ik heb nu voor de vakantie een bijbaan 2 uurtje maar.
Ik ben heel lui om een baan te zoeken, wil wel, maar meestal lukt het gewoon niet om actie te ondernemen.
Ik ga wel naar het uitzendbureau maar dat soort baantjes hou ik altijd nooit lang vol.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:07
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Zorgen dat je zo min mogelijk (alleen) thuis bent.
Of natuurlijk lekker uhhh..gaan tekeken, schilderen, puzzelen weet ik t iets wat je leuk vind om te doen, maar nooit aan toe komt omdat je altijd achter je pc zit.

Opzich als je overdag leuke dingen met je vrienden hebt gedaan lijkt het mij niet zo'n probleem als je 's avonds een paar uur achter je pc gaat zitten.
Maar om er hele dag achter te zitten is idd minder, al doe ik t zelf ook wel eens te lang hoor

Bij mij komt t vanzelf mn neus uit na een tijdje en moet ik gewoon wat anders doen.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:29
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 28-07-2003 @ 15:07:
Zorgen dat je zo min mogelijk (alleen) thuis bent.
Of natuurlijk lekker uhhh..gaan tekeken, schilderen, puzzelen weet ik t iets wat je leuk vind om te doen, maar nooit aan toe komt omdat je altijd achter je pc zit.

Opzich als je overdag leuke dingen met je vrienden hebt gedaan lijkt het mij niet zo'n probleem als je 's avonds een paar uur achter je pc gaat zitten.
Maar om er hele dag achter te zitten is idd minder, al doe ik t zelf ook wel eens te lang hoor

Bij mij komt t vanzelf mn neus uit na een tijdje en moet ik gewoon wat anders doen.
tja ik weet niet het die dingen die jij zegt lukken gewoon niet en een boek lezen ook niet!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:31
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Kijk bijvoorbeeld me post 60 per dag dat is toch niet meer normaal!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:44
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Oude hobby oppakken? Wat deed of doe je nog steeds graag voordat je een computer had?
Zoek iig iets wat je leuk vind naast het computeren. Knutselen, bouwvliegtuigjes in elkaar zetten, boeken lezen, tekenen, muziek luisteren/verzamelen, op vakantie gaan, films kijken, poolen/biljarten/snookeren oid

Een verslaving gaat niet meteen over, dat duurt meestal wel een tijdje voordat je echt helemaal van die computer af bent. Daarnaast, 60 post per dag is ook maar een gemiddelde, joh don't worry, uiteindelijk komt alles goed.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:45
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 28-07-2003 @ 15:31:
Kijk bijvoorbeeld me post 60 per dag dat is toch niet meer normaal!
Dat is inderdaad behoorlijk extreem. Misschien is het een idee om voor jezelf per dag een schema op te zetten van wat je die dag doet, en dat je daarin maximaal 1 uur computertijd voor jezelf reserveert. Om je vraag wat je buiten kunt doen te beantwoorden: je zou kunnen gaan wandelen of fietsen of dingen kunnen gaan bezichtigen.
Je schreef dat je op zich wel een baan wilt zoeken, maar dat het je meestal gewoon niet lukt om actie te ondenemen. Waardoor lukt je dat niet, en waardoor komt het dat je zo'n baan nooit lang volhoudt?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:59
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dat 'schema opzetten' van mathfreak lijkt me een hele goede....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:11
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 28-07-2003 @ 15:45:
Dat is inderdaad behoorlijk extreem. Misschien is het een idee om voor jezelf per dag een schema op te zetten van wat je die dag doet, en dat je daarin maximaal 1 uur computertijd voor jezelf reserveert. Om je vraag wat je buiten kunt doen te beantwoorden: je zou kunnen gaan wandelen of fietsen of dingen kunnen gaan bezichtigen.
Je schreef dat je op zich wel een baan wilt zoeken, maar dat het je meestal gewoon niet lukt om actie te ondenemen. Waardoor lukt je dat niet, en waardoor komt het dat je zo'n baan nooit lang volhoudt?
Ik wordt heel snel deppri van werken, maar ben meestal te lui om te zoeken en te lui om iets anders te doen en dat is moeilijk.
En wordt meestal snel ontslagen, heb geen zin in verschrikkelijk werk, maar wel in werk.
Ik ben zo lui en moe om dingen te ondernemen.
Het gaat op de een of ander manier niet.

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:14
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 28-07-2003 @ 15:44:
Oude hobby oppakken? Wat deed of doe je nog steeds graag voordat je een computer had?
Zoek iig iets wat je leuk vind naast het computeren. Knutselen, bouwvliegtuigjes in elkaar zetten, boeken lezen, tekenen, muziek luisteren/verzamelen, op vakantie gaan, films kijken, poolen/biljarten/snookeren oid

Een verslaving gaat niet meteen over, dat duurt meestal wel een tijdje voordat je echt helemaal van die computer af bent. Daarnaast, 60 post per dag is ook maar een gemiddelde, joh don't worry, uiteindelijk komt alles goed.
Ik fitness de elke dag om me tijd te vullen voor de rest niks, misschien moet ik dat maar weer gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:17
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 28-07-2003 @ 15:59:
Dat 'schema opzetten' van mathfreak lijkt me een hele goede....
Ik vergeet dat soort dingen en raak ze kwijt.(adhd)
En op de een of ander manier ben ik er niet vanaf te slaan dan doe ik hem uit en dan ga ik over 10 min weer veder.
Ik ben een beetje moedeloos en zo vergeet ik het een beetje zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 28-07-2003 @ 16:11:
Ik ben zo lui en moe om dingen te ondernemen.
Het gaat op de een of ander manier niet.
Ik kan me voorstellen dat je lui en moe bent, dat ben ik ook. Ik weet ook heel goed waar het door komt: door de vakantie. Je hoeft niets, dus je doet niets, dus je wilt niets. Dan kan je jezelf nergens toe zetten en blijf je moe en lusteloos.

Maak afspraken met je ouders. Bijvoorbeeld dat je boodschappen voor hen moet doen of dat je samen een dagje weg gaat, al is het maar een stuk fietsen. Spreek met vrienden af, ga naar het strand, lees een goed boek. Zodra je weer in een ritme bent en gewend bent dingen te doen over de dag gaat het allemaal een stuk beter.

Een uurtje geleden voelde ik me helemaal misselijk en lusteloos. Ik ben even boodschappen gaan doen, ik voel me prima nu.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:21
BBEM
BBEM is offline
een andere verslaving zoeken?
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
>> <<

Anyway... PC op een openbare plek zetten, en tegen iedereen in je omgeving zeggen dat je maar van 14h tot 16h achter dat ding mag zitten, en dat ze je anders mogen slaan.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2003, 15:25
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-07-2003 @ 16:18:
Ik kan me voorstellen dat je lui en moe bent, dat ben ik ook. Ik weet ook heel goed waar het door komt: door de vakantie. Je hoeft niets, dus je doet niets, dus je wilt niets. Dan kan je jezelf nergens toe zetten en blijf je moe en lusteloos.

Maak afspraken met je ouders. Bijvoorbeeld dat je boodschappen voor hen moet doen of dat je samen een dagje weg gaat, al is het maar een stuk fietsen. Spreek met vrienden af, ga naar het strand, lees een goed boek. Zodra je weer in een ritme bent en gewend bent dingen te doen over de dag gaat het allemaal een stuk beter.

Een uurtje geleden voelde ik me helemaal misselijk en lusteloos. Ik ben even boodschappen gaan doen, ik voel me prima nu.
Ik heb altijd al gehad dat ik niet de energie steek om de mensen te blijven onderhouden en dan blijven er niet veel over, en in nieuwe mensen onderhield ik ook niet echt, en zo erg vind ik dat ook weer niet, maar ik verveel me en dan ga ik maar computer en eigelijk haat ik dit kutding.
Maar, ik kan er niet van af blijven.
en boodschappen doen doe je 20 minuten, ik moet fulltime activiteiten hebben, wie weet wat?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:26
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-07-2003 @ 16:23:
>> <<

Anyway... PC op een openbare plek zetten, en tegen iedereen in je omgeving zeggen dat je maar van 14h tot 16h achter dat ding mag zitten, en dat ze je anders mogen slaan.
klinkt goed vind ik een idee!
Dank tofke!
Moet alleen nog andere ativiteiten zoeken.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:31
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Ik vind het niet eens leuk om te computer!
Alleen verslavend!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:41
Vada
Avatar van Vada
Vada is offline
Msn eraf gooien. Heb je in een keer vrij weinig te doen op je com, en ga je sneller iets anders doen. Ik tenminste..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 16:35
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-07-2003 @ 16:18:
Ik kan me voorstellen dat je lui en moe bent, dat ben ik ook. Ik weet ook heel goed waar het door komt: door de vakantie. Je hoeft niets, dus je doet niets, dus je wilt niets. Dan kan je jezelf nergens toe zetten en blijf je moe en lusteloos.

Maak afspraken met je ouders. Bijvoorbeeld dat je boodschappen voor hen moet doen of dat je samen een dagje weg gaat, al is het maar een stuk fietsen. Spreek met vrienden af, ga naar het strand, lees een goed boek. Zodra je weer in een ritme bent en gewend bent dingen te doen over de dag gaat het allemaal een stuk beter.

Een uurtje geleden voelde ik me helemaal misselijk en lusteloos. Ik ben even boodschappen gaan doen, ik voel me prima nu.
Ik doe/heb ong hetzelfde als pessimistje. Alleen heb niet zo de behoefte om van die "verslaving" te stoppen. Ik zie het niet als een verslaving. Ben niet echt op zoek naar alternatieven want die doe ik toch niet . (nu) .

Hoe kom je dan weer in ritme? Want die van mij is zwaar verneukt. De boven genoemde dingen zullen bij mij niet lukken.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 17:42
Ceiridwen
Avatar van Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Ik heb hier ook best wel erg last van. Als ik nu geen vakantiewerk zou hebben, zou ik weer gewoon hele dagen achter mijn computer zitten. Want zo ging dat altijd bij mij als ik vrij was: ik word rond 3 uur wakker, ik eet niet, ga achter de computer zitten, avondeten, verder computeren tot 4 uur 's nachts en dan slapen. En dat elke dag. Maar ik heb nu vakantiewerk en ik werk ongeveer 4 hele dagen, dus ik ben wel bezig. Maar zodra ik thuiskom ga ik meteen achter de computer zitten.

En vooral tijdens de schooltijd is dat irritant. Zodra ik thuiskom: computer aan, avondeten, verder computeren. 's Avonds/'s nachts in bed moet ik mijn huiswerk leren/maken. Daar heb ik dan harstikke spijt van. Meestal ben ik dan pas rond 12 uur klaar. Ik harstikke moe, en dan neem ik voor om de volgende dag uit school meteen me huiswerk te maken.

Niet dus.

Het is echt heel irritant, maar ik raad je toch aan om gewoon werk te zoeken en dat te houden. Je doet het dan wel tegen je zin, maar je wil stoppen met die verslaving en dan moet het maar.
__________________
Dacht het niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:01
poesiefox
poesiefox is offline
Eh, zorg dat het veel geld kost, dus inplaats van kabel of ADSL, ga je weer naar het ouderwetse telefooninternet. Dan houdt je moeder het heus wel in de gaten! Een uurtje, tussen zes en zeven uur s'avonds, en als je meer compt, sleurt zij je er wel achter vandaan.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 19:03
Verwijderd
Hoelang zit je achter de pc gemiddeld per dag?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:24
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 28-07-2003 @ 17:35:
Ik doe/heb ong hetzelfde als pessimistje. Alleen heb niet zo de behoefte om van die "verslaving" te stoppen. Ik zie het niet als een verslaving. Ben niet echt op zoek naar alternatieven want die doe ik toch niet . (nu) .

Hoe kom je dan weer in ritme? Want die van mij is zwaar verneukt. De boven genoemde dingen zullen bij mij niet lukken.
Ritme is moeilijk om op te bouwen en nog moeilijker om vast te houden. Ik heb absoluut geen ritme, ben nu ongeveer al een jaar bezig om een redelijk normaal en vast ritme te ontwikkelen.
Met toezicht, streng toezicht, lukte het aardig. Zonder toezicht lukt het totaal niet. Ik heb een baan, 32 uur in de week, begin om 7 uur dus moet best vroeg opstaan. Je zou zeggen dat je dan rond een uur of 23:00 wel moe moet zijn, als je om 5:25 bent opgestaan. Alleen dan nog lukt het niet om in slaap te vallen. Om een aantal redenen.

De belangrijkste is dat ik zelf helemaal niet wil gaan slapen. De nacht is het tijdstip waarin ik mij prettig voel. Ik haat ochtenden, middagen eigenlijk ook wel. Alleen avond en nacht zijn nog redelijk plezierig.

Een andere reden is dat ik vaak veel spanning heb en daardoor last krijg van angsten, beelden en hoop andere zooi. Dan komt er zeer weinig van slapen terecht.

Als ik pogingen doe om in slaap te komen, ga ik vaak filosoferen. Altijd over dezelfde vraagstukken, komt ook nooit een antwoord uit en daar kan ik geen genoegen mee nemen, dus ontstaat er een langdurige cirkel.




Om terug in het ritme te komen heb je in elk geval motivatie nodig. Een toekomstbeeld is daarbij ook wel handig.
Een structuur schema helpt ook aardig vaak. Schrijf tijden op, tijd waarop je opstaat, wanneer je welke activiteit gaat doen,etc...in het begin zal het schema niet erg uitgebreid zijn. En dat hoeft ook niet. Je moet eerst een aantal vast tijden kunnen volhouden. Opstaan, ontbijt, activieit, lunch, activiteit, avondeten, naar bed. Zet daar tijden bij, hou je ook aan deze tijden. Hoeft niet op de minuut, geef jezelf wat speling, een kwartier tot een halfuur bijvoorbeeld. Hou dit eerst een paar weken vol, als dat lukt heb je al een hele grote stap gezet.

Dan ga je een verdere invulling aan je schema geven. Breidt uit kwa activiteiten, verzin nieuwe dingen, kijk waar je interesses liggen en doe daar wat mee. Probeer een aantal dingen uit, sommige zullen bevallen en andere niet. Als dit dan ook lukt, dat je de tijden die je voor jezelf hanteerd ook naleeft, dan moet je gaan afbouwen. Delen van het schema niet meer strikt volgen, maar jezelf wat meer vrijheid geven. Hou nog wel de tijden van opstaan goed vast. Da's 1 van de belangrijkste punten uit het schema. Er moet een bepaalde regelmaat in blijven zitten. Als je die kan behouden heb je het schema niet meer nodig.

Dit komt dus ongeveer neer op hetzelfde wat mathfreak in zijn post zei. Het ligt in elk geval grotendeels aan je motivatie. Als je echt uit je ouwe ritme en in een nieuw ritme wil komen, moet je een schema kunnen naleven. Als je slechtst af en toe een ander ritme wenst te hebben, zal het zeer moeilijk zijn om je ritme ook echt te veranderen.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
heey,

mathfraek's schema idee is niet slecht denk ik
en wat ik nog wilde toevoegen... ik heb niet alles gelezen eigenlijk

net als bij een rook/snoep/drank verslaving helpt in een keer stoppen of heel veel minderen niet.
probeer het eens af te bouwen.

als je nu bijv. 7 uur per dag achter de computer zit, dagelijks... doe het dan de volgende dag 6 1/2 uur. hou dat 3 dagen vol. dan weer een keer 7 uur. dan 1 dag 6 1/2 uur. en dan drie dagen 6 uur. dan een dag 6 1/2 uur dan een dag 6 uur en dan drie dagen 5 uur. enz. net zolang totdat je op niveau bent. zoals je ziet, is dan af en toe een terugval niet erg.

het is maar een optie... proberen kan altijd.

-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 11:52
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Dank het schema werkt wel en ik heb als het goed is morgen een fulltime vakantie baan!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 12:01
Verwijderd
koop een gitaar en probeer te spelen, heeft bij mij geholpen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:59
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-07-2003 @ 12:52:
Dank het schema werkt wel en ik heb als het goed is morgen een fulltime vakantie baan!
Fantastisch.
Succes voor morgen wat die baan betreft.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 14:45
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-07-2003 @ 12:52:
Dank het schema werkt wel en ik heb als het goed is morgen een fulltime vakantie baan!
god joh!

dit helpt vast
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:03
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 29-07-2003 @ 14:59:
Fantastisch.
Succes voor morgen wat die baan betreft.
Het is toch uitgesteld naar maandag, maar toch!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 08:48
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 28-07-2003 @ 14:16:
Hoe moet ik het stoppen?
1. Raam open.
2. Computer eruit.
3. Raam dicht.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:28
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
volgens mij was je probleem niet zozeer die computerverslaving, maar verveling... Dat je gaat computeren uit verveling was slechts een bijzaak
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:19
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
-wekker om 8 uur 's ochtends zetten
-tas inpakken voor het strand
-strand


help bij mij al vind ik nog niet echt dat ik een verslaving heb.. och .. t gaat over zodra de vakantie voorbij is
(k voel het dan gelijk als ik tot half 3 zit te computeren )
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2003, 17:36
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-07-2003 @ 12:28:
volgens mij was je probleem niet zozeer die computerverslaving, maar verveling... Dat je gaat computeren uit verveling was slechts een bijzaak
Juist, ja dit is wat helemaal klopt en dat is best wel een probleem.
En alles wat ik heb geprobeerd me uit vervelling te halen valt bijna tegen.

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 18:36:
Juist, ja dit is wat helemaal klopt en dat is best wel een probleem.
En alles wat ik heb geprobeerd me uit vervelling te halen valt bijna tegen.
Wat heb je dan zoal geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 02:14
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 30-07-2003 @ 14:19:
-wekker om 8 uur 's ochtends zetten
-tas inpakken voor het strand
-strand


help bij mij al vind ik nog niet echt dat ik een verslaving heb.. och .. t gaat over zodra de vakantie voorbij is
(k voel het dan gelijk als ik tot half 3 zit te computeren )
LOL ja koos k snap

hehe u ook hier lol...

Mja.. jij zit wel tot 2 uur te internetten.. al is t nu al bij mij 03.14

Kzie je morgen wel bij femke

weer een dag oznder internet..

En ff op die reactie hierboven van iemand.
Een gitaar heeft me ook erg geholpen en ben nu altijd leuk aan t spelen en binnenkort gaat k een nieuwe gitar kopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Computer verslaving!
king112
46 17-05-2003 21:33
De Kantine Leuk spelletje
Unexplained
9 04-03-2003 17:59
De Kantine Jouw handschrift.
Quiana
83 11-02-2003 14:21
ARTistiek Lord Of The Rings is slecht en fout
^AmArU^
73 25-04-2002 21:28
Psychologie Drugs
dystopia
37 15-04-2002 20:04
Psychologie Computerverslaafde??
LaLaH
11 16-01-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.