Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Bekijk resultaten poll: Krijg jij studiefinanciering van de overheid?
ja 0 0%
nee, ik leen het bij 0 0%
nee, maar mijn ouders geven mij dit 1 100.00%
nee en ik hoef het niet 0 0%
Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2017, 20:25
ThomasDW123
ThomasDW123 is offline
Hallo allemaal. Zoals bekend is krijgen de nieuwe studenten geen studiefinanciering meer. Dit is, zeker voor studenten, best een hoop geld dat hier misgelopen wordt. Tevens zorgt het huidige leenstelsel ervoor dat studenten afstuderen met torenhoge schulden en zullen ze minder geneigd zijn om op kamers te gaan.

Nu ben ik benieuwd of de keuzes die politieke partijen maken direct in verband staan met de uitkomsten van de tweedenkamer verkiezingen van 15 maart.

Doe nu mee aan het onderzoek en WIN (!!!) een 25 euro bol tegoedbon.

https://docs.google.com/a/disqounts....mgHrQ/viewform
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2017, 20:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit hoort op studeren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 08:40
Verwijderd
Wat een interessante post weer.

Citaat:
Hallo allemaal. Zoals bekend is krijgen de nieuwe studenten geen studiefinanciering meer. Dit is, zeker voor studenten, best een hoop geld dat hier misgelopen wordt.
Hoezo "zeker voor studenten"? Wie lopen er nog meer geld mis? Wat een rare bijzin.



Citaat:
Tevens zorgt het huidige leenstelsel ervoor dat studenten afstuderen met torenhoge schulden en zullen ze minder geneigd zijn om op kamers te gaan.
Heb je bronnen voor beide stellingen? Ik zou bijvoorbeeld ook kunnen betogen dat studenten gedwongen worden om kritischer te zijn op hun financiële situatie en dus helemaal niet hogere schulden maken dan "vroeger". Dat ouders meer meebetalen. Ik heb daar geen bronnen voor, maar het zou even goed kunnen als wat jij zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.