Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2017, 21:03
xVandaag
xVandaag is offline
Hoi

Me vriendin en ik zijn best verliefd, maar ik zou is een keer wel stap verder willen gaan... Maar lastige is ik ben bang om bijv haar te ontdekken of om het te vragen of zij ook wil... we zijn allebei best verlegen! En ik ben bang als ik het vraag dat ze me raar en vies vindt. Of als ik stap verder gaat dat ze boos wordt.

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 21:18
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Tijdens zoenen hou je elkaar toch beet? Doe met je handen beetje naar beneden naar de onder rug of kont en als ze het niet wilt zal ze het zeggen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 21:29
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Tijdens zoenen hou je elkaar toch beet? Doe met je handen beetje naar beneden naar de onder rug of kont en als ze het niet wilt zal ze het zeggen
Oke... en dan als ik haar daar vast heb kan ik soms stapje verder? Als ze het goed vindt?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 22:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke... en dan als ik haar daar vast heb kan ik soms stapje verder? Als ze het goed vindt?
Kijk hoe ze daar op reageert (verbaal of non-verbaal via lichaamstaal), doet ze het terug? Misschien voorzichtig je hand eens op haar rug onder haar t-shirt doen als je zoent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 16:20
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Je kunt toch eventueel vragen of je eens bij haar mag voelen. En wat later kijken. En nog wat later haar vingeren. En zij natuurlijk aan jou laten zitten...
Nou dan komt mijns inziens de rest vanzelf! Vergeet niet vast condooms aan te schaffen! En steeds bij je te hebben!
Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:36
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Je kunt toch eventueel vragen of je eens bij haar mag voelen. En wat later kijken. En nog wat later haar vingeren. En zij natuurlijk aan jou laten zitten...
Nou dan komt mijns inziens de rest vanzelf! Vergeet niet vast condooms aan te schaffen! En steeds bij je te hebben!
Succes!
Oke... maar ja dat bedoel ik met verlegen dat vindt juist ja eng/verlegen om te vragen omdat bang bent dat ze me dan raar vindt...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:36
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Kijk hoe ze daar op reageert (verbaal of non-verbaal via lichaamstaal), doet ze het terug? Misschien voorzichtig je hand eens op haar rug onder haar t-shirt doen als je zoent.
Thx voor tip
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:37
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Je kunt toch eventueel vragen of je eens bij haar mag voelen. En wat later kijken. En nog wat later haar vingeren. En zij natuurlijk aan jou laten zitten...
Nou dan komt mijns inziens de rest vanzelf! Vergeet niet vast condooms aan te schaffen! En steeds bij je te hebben!
Succes!
Thx voor tip!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 21:44
Dr4akje
Dr4akje is offline
Op het moment dat je beide verlegen bent zijn zulke dingen vaak lastig. Ik ben het met bovenstaande reacties eens dat je eens moet proberen om wat meer te gaan proberen. Probeer inderdaad haar eens op andere plaatsen aan te raken en kijk naar haar reactie.

Als zij net zo verlegen is, kan het zomaar zijn dat ook zij meer wilt, maar dat niet durft. Probeer er sowieso geen issue van te maken, dan wordt het al snel een obsessie. Sex is een mooie manier om liefde te tonen, maar vaak komt het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 21:24
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Op het moment dat je beide verlegen bent zijn zulke dingen vaak lastig. Ik ben het met bovenstaande reacties eens dat je eens moet proberen om wat meer te gaan proberen. Probeer inderdaad haar eens op andere plaatsen aan te raken en kijk naar haar reactie.

Als zij net zo verlegen is, kan het zomaar zijn dat ook zij meer wilt, maar dat niet durft. Probeer er sowieso geen issue van te maken, dan wordt het al snel een obsessie. Sex is een mooie manier om liefde te tonen, maar vaak komt het vanzelf.
Thx
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ?
Amberx08
28 30-01-2017 21:42
Algemene schoolzaken Verlegen..
~Onmymind
9 15-11-2012 10:50
Psychologie verlegen
lovenasty
5 19-11-2007 18:49
Liefde & Relatie Wel of niet gaan + verlegen
ydhja22
27 27-10-2006 14:35
Psychologie te verlegen
meesje
7 20-10-2006 10:43
Liefde & Relatie extreem verlegen...
l{us
16 10-05-2004 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.