Oud 01-06-2017, 22:35
xVandaag
xVandaag is offline
Hey,

Ik heb een vriendin en we zijn best verliefd op elkaar maar... ik begin laatste tijd meer aan seks enzo te denken. Soms denk opeens aan seks terwijl ik dat niet eens wil! Zou dat kunnen komen door puberteit? (Hormonen) en als me vriendin bij me op schoot gaat zitten krijg ik erectie terwijl ik dat niet wil! Dan voel ik me eig best aqward... iemand die iets meer weet?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 22:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat komt gewoon door de hormonen, hele natuurlijke reactie dus, daar hoef je je niet ongemakkelijk bij te voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 23:30
xVandaag
xVandaag is offline
Oke! Bedankt
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 01:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Vaak zien meisjes het juist als een compliment als hun vriendje een stijve van ze krijgt. Ik zou me dus niet zo druk maken.

En dat je meer aan seks gaat denken komt inderdaad door de pubertijd.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 21:57
xVandaag
xVandaag is offline
Oke 👊🏻
Met citaat reageren
Oud 03-06-2017, 00:18
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik ben 13 maar ik herken dit volledig ze hebben t ook een keer gezien en toen was t weeklang jantjejan had een stijve LOL
Met citaat reageren
Oud 03-06-2017, 11:58
Noname00434
Noname00434 is offline
ik heb het vooral als ik uit mijn bed kom dat is hij niet klein te slaan
Met citaat reageren
Oud 03-06-2017, 12:14
rotcher
rotcher is offline
lekker toch
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 03:07
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Aww.

Een stijve penis betekent niet altijd dat je seks wil, he! Misschien kun je daar over praten met je vriendin? Dan kan zij je vertellen hoe 't voor haar is, kun jij uitleggen hoe jij 't ervaart, en dan gaat je ongemakkelijke gevoel vast ook weg.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 22:27
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Aww.

Een stijve penis betekent niet altijd dat je seks wil, he! Misschien kun je daar over praten met je vriendin? Dan kan zij je vertellen hoe 't voor haar is, kun jij uitleggen hoe jij 't ervaart, en dan gaat je ongemakkelijke gevoel vast ook weg.
Dat is idd zo.. maar ik ben best verlegen en me vriendin ook dus dat maakt al chananter/akward atans zo voel ik het drm durf ik het niet echt te vragen... dat is best iritant. Drm denk ik bij me zelf als ik jullie verhalen lees lijkt zo makelijk maar fk moeilijk!

Dat jullie dat gwn durven te vragen! Maar ik zal het idd wat je zegt gaan vragen! (Als het lukt dan)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 22:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is idd zo.. maar ik ben best verlegen en me vriendin ook dus dat maakt al chananter/akward atans zo voel ik het drm durf ik het niet echt te vragen... dat is best iritant. Drm denk ik bij me zelf als ik jullie verhalen lees lijkt zo makelijk maar fk moeilijk!

Dat jullie dat gwn durven te vragen! Maar ik zal het idd wat je zegt gaan vragen! (Als het lukt dan)
Ik heb het daar met mijn ex-vriend wel eens over gehad, omdat ik eigenlijk niet zo veel wist van penissen. Dat was een beetje ongemakkelijk, maar wel heel leerzaam en uiteindelijk ook best vermakelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 00:15
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Er zijn tegenwoordig pilletjes in de handel om een stijve te krijgen, mogelijk komen er binnenkort pilletjes om een stijve te voorkomen!
Hi, hi!
Ik zie een gat in de markt!

Laatst gewijzigd op 18-06-2017 om 01:05.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 01:38
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Er zijn tegenwoordig pilletjes in de handel om een stijve te krijgen, mogelijk komen er binnenkort pilletjes om een stijve te voorkomen!
Hi, hi!
Ik zie een gat in de markt!
Wauw hahahaha
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ECHT niet omhoog
panterman
1 14-04-2003 21:26
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 12:13
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.