Oud 30-09-2016, 20:52
sefa007
sefa007 is offline
Hoii, Ik ben Sefa nieuw op het forum,

Ik vind mij eigen hellaas te dik ...
voel mij eigen er te onzeker over als mensen zegen je bent een beetje aangekomen heb ik al zoon rot gevoel in me en ga ik er alles aan doen om die kg weg te krijgen alleen lukt mij niet
ik ben begonnen elke smorgens als ontbijt havermout te eten en in plaats van frisdrank gwn water maar dat is deze week allemaal verpest had nergens meer zin in en heb meteen gemerkt dat ik snel aan kom jammer genoeg

Ik weeg: 72,9KG
Lengte: 1,75m

Fotos Via link hoe ik er uit zie Elke mening accepteer ik,

https://gyazo.com/ef2c308165c1223d1afe029b3ed50d1a
https://gyazo.com/0ebf8def058292674cb11c9d943d82ea

Laatst gewijzigd op 30-09-2016 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2016, 20:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou nou, dat valt nog wel een beetje mee. Je hebt nog een gezond gewicht, maar je bent gewoon niet zo slank als je zou willen zijn. De oplossing zit in lekker veel bewegen (sporten, bezig zijn), want als je veel doet, heb je geen tijd om ongezonde dingen te eten
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2016, 20:01
sefa007
sefa007 is offline
Iemand toevallig tips voor in de fitnes etc bijv een schema voor mij ?
En afvallen en voor spieren kweken massa wil eerst graag 65 kg wegen is mijn doel,
Met citaat reageren
Oud 07-10-2016, 14:54
pietjeneinstijn
pietjeneinstijn is offline
Citaat:
Iemand toevallig tips voor in de fitnes etc bijv een schema voor mij ?
En afvallen en voor spieren kweken massa wil eerst graag 65 kg wegen is mijn doel,
Vraag het is bij de fitness
Met citaat reageren
Oud 07-10-2016, 15:50
sefa007
sefa007 is offline
Daar ben ik te verlegen voor ...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2016, 17:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Voor fitness is het heel belangrijk om persoonlijk advies te krijgen. Als je teveel doet loop je kans op blessures, en bij te weinig gebeurt er niets. En een boel mensen trainen verkeerd door bijvoorbeeld oefeningen over te slaan of verkeerde combinaties te maken.

Het is heel simpel: je loopt naar iemand die werkt in de sportschool en je vraagt "hebben jullie ook trainingsschema's?"
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 16:53
sefa007
sefa007 is offline
Hier ben ik dan weer!
Met meer resultaten,

Lengte: 1,77
Gewicht 63kg

Ben nog niet heel erg tevreden over me gewicht wil toch die 60kg aan tikken!
Hier 2 foto's hoe ik er nu momenteel uitzie!
https://gyazo.com/0a5567b2776f250f00edc1681580e427
https://gyazo.com/0b7bd2650c12d1d19624bc9246c8822e

Graag jullie mening wand in mijn ogen zie ik geen verschil

En wil echt graag beginnen weer met fitnes ben al een tijdje niet meer geweest
omdat ik geen strak schema heb dus als iemand voor mij een schema zou kunnen maken? of me er bij kunnen helpen Zou dit echt tof zijn! wand in de fitnes durf ik het niet te vragen te verlegen haha en dan echt puur foor meer spiermassa te kweken Haha
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 17:14
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Niks mis mee toch, je hebt een gezond gewicht. Ik zou als ik jou was gewoon naar iemand in de sportschool toe lopen en hun wat vragen stellen, uit ervaring weet ik dat ze je bijna altijd wel willen helpen. ( Als je bij basic fit sport heb je ook z'n app voor schema's, ik weet niet of je die ook kunt gebruiken als je niet bij basic fit sport). Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 17:48
vivian777
Avatar van vivian777
vivian777 is offline
je was prima en nu ook hou het hier maar bij
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 18:22
sefa007
sefa007 is offline
Citaat:
Niks mis mee toch, je hebt een gezond gewicht. Ik zou als ik jou was gewoon naar iemand in de sportschool toe lopen en hun wat vragen stellen, uit ervaring weet ik dat ze je bijna altijd wel willen helpen. ( Als je bij basic fit sport heb je ook z'n app voor schema's, ik weet niet of je die ook kunt gebruiken als je niet bij basic fit sport). Succes!
ik sport inderdaad bij basic fit En Thx voor de tip over die app ga ik nu even na kijken!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 18:22
sefa007
sefa007 is offline
Citaat:
je was prima en nu ook hou het hier maar bij
Bedankt Wil toch die 60kg bereiken
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 18:27
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Waarom wil je zo graag 60 kilo wegen?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 19:24
sefa007
sefa007 is offline
Citaat:
Waarom wil je zo graag 60 kilo wegen?
Ik weet het niet eigenlijk hoe lager het getal is voel ik me veel verzekerder het is een rare gevoel ieder geval haha
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 19:29
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
heeey, ik ken je gevoel wel een beetje, toen ik in groep 7 zat had ik namelijk 18 kilo overgewicht! ik ben naar een diëtist gegaan ( wat bij jou bij lange na nog niet nodig is! ) en die raden me aan om elke dag minstens een half uur intensief te bewegen, elke dag een goed en gezond ontbijt, lunch en avondmaal en verder genoeg fruit eten. ook niet te veel snoepen leer jezelf aan 1 snoepje of koekje per 3 dagen en dan kom je er wel! wat je vooral niet moet doen is maaltijden gaan overslaan, daardoor krijg je later op de dag honger en kan je eetbuien krijgen. ( dit houdt in dat je in 1x heel veel eet en er daarna spijt van hebt. ) ik hoop dat je hier wat aan hebt! ( ff voor dat begintstukje ik was toen 1,62 lang en woog iets van 70 kilo, ben nu 16 jaar oud 1,72 lang en 53 kilo dus bij mij heeft t geholpen!! )
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 19:30
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
ik ben nu dus juist best wel slank voor mijn lengte, k moet juist wat meer eten hahah
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 19:51
sefa007
sefa007 is offline
Citaat:
heeey, ik ken je gevoel wel een beetje, toen ik in groep 7 zat had ik namelijk 18 kilo overgewicht! ik ben naar een diëtist gegaan ( wat bij jou bij lange na nog niet nodig is! ) en die raden me aan om elke dag minstens een half uur intensief te bewegen, elke dag een goed en gezond ontbijt, lunch en avondmaal en verder genoeg fruit eten. ook niet te veel snoepen leer jezelf aan 1 snoepje of koekje per 3 dagen en dan kom je er wel! wat je vooral niet moet doen is maaltijden gaan overslaan, daardoor krijg je later op de dag honger en kan je eetbuien krijgen. ( dit houdt in dat je in 1x heel veel eet en er daarna spijt van hebt. ) ik hoop dat je hier wat aan hebt! ( ff voor dat begintstukje ik was toen 1,62 lang en woog iets van 70 kilo, ben nu 16 jaar oud 1,72 lang en 53 kilo dus bij mij heeft t geholpen!! )
Als ik 53kg zou wegen zou ik zo trots op me eigen zijn he haha maar denk 60kg en dan met een goed schema spiermassa opbouwen,
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 20:30
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Als je spiermassa wilt opbouwen zou ik niet meer gaan afvallen. Het is makkelijker om spiermassa te kweken vanuit een laagje vet. Als je nu goed gaat trainen dan zet je het zo binnen 2/3 maanden om naar spieren. Als je spiermassa wilt kweken uit niets (daar bedoel ik mee zonder dat je wat vet hebt op je lichaam) gaat dat een stuk moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2017, 16:11
sefa007
sefa007 is offline
Citaat:
Als je spiermassa wilt opbouwen zou ik niet meer gaan afvallen. Het is makkelijker om spiermassa te kweken vanuit een laagje vet. Als je nu goed gaat trainen dan zet je het zo binnen 2/3 maanden om naar spieren. Als je spiermassa wilt kweken uit niets (daar bedoel ik mee zonder dat je wat vet hebt op je lichaam) gaat dat een stuk moeilijker.
Dit wist ik niet bedankt! voor je tip,
Met citaat reageren
Oud 20-01-2017, 00:06
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik vind 53 kilo wel wat weinig eerlijk gezegd. Ik vind je nu al vrij skinny, dus ik zou er niet teveel meer afhalen. Als ik jou was zou ik meer focussen op trainen in de sportschool, dan krijgt je lichaam ook een mooie vorm. En focus je niet teveel op gewicht. Kijk liever hoe je lichaam eruit ziet, dat is belangrijker dan gewicht.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2017, 12:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Je past 2x in mij en ik vind al goed
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 18:59
sefa007
sefa007 is offline
Jow, daar ben ik dan weer,

Ben ongeveer weer is 5 a 4 kg afgevallen,
Lengte: 177cm
Gewicht: 58,5kg
weet niet wat ik er van moet denken tevreden blij?
Voel me nu een botje.. mensen zegen het ook tegen mij dat ik tedun ben etc
Mijn doel was spiermassa opbouwen alleen ben zoon persoon die 1x naar de fitnes gaat en dan pas weer over 3 maanden ofzo weer gaat door geen zin en door geen motivatie
voel me nu vrij onzeker aan me armen dat ze zo dunnetjes zijn schaam me voor als ik korte mouwen aan ga doen.. met deze warme dagen

heeft iemand tips voor me dat ik thuis wat oefeningen kan doen? zoals voor een sikspack ofzo of voor me arme heb thuis wel gewicht liggen maar niet zoals als een sportschool met al het apparatuur heb gegooglte maar vind het toch fijner om hier met mensen over te praten..

Momenteel hoe ik er uit zie:
https://gyazo.com/2a7e60f6c8d769d96cf28eb6a47e47da
https://gyazo.com/dac969ffb33425bbd7828f7ba7b2d5a8
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 21:59
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het beste is om advies te vragen in de sportschool, maar dat is al gezegd en hier ben je te verlegen voor. Je kunt gaan zwemmen. Daarmee train je alle spieren en krijg je een mooi lichaam (kijk maar naar alle topzwemmers). Ook kun je op youtube filmjes opzoeken met tips welke oefeningen je thuis of op de sportschool kunt doen. Succes.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 22:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je ziet trouwens echt wel veel verschil met eerst. Je bent echt slank geworden. Als je nu nog spieren weet te kweken zie je er super goed uit
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 10:34
sefa007
sefa007 is offline
Citaat:
Je ziet trouwens echt wel veel verschil met eerst. Je bent echt slank geworden. Als je nu nog spieren weet te kweken zie je er super goed uit
Thx!
In je 1ste bericht wat je toen zij ben indd te verlegen alleen alleen sporten is zo saai en geen motivatie en als ik met iemand samen zou gaan is het gezelliger alleen ken niemand die fitnest momenteel uit me vriendengroep..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 11:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je bent goed bezig geweest. Meer afvallen zou ik niet doen want je ziet er zo goed uit en je gewicht lijkt me prima voor jouw lengte.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 11:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op YouTube staan een heleboel oefeningen die je thuis kunt doen met je eigen lichaamsgewicht. Denk maar aan opdrukken.

Aangezien je wel gewichtjes hebt, kun je specifiek voor je armen oefeningen opzoeken. Scott Herman heeft wel goede filmpjes, ook over de juiste voeding als je spieren wil kweken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 13:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Op YouTube staan een heleboel oefeningen die je thuis kunt doen met je eigen lichaamsgewicht. Denk maar aan opdrukken.

Aangezien je wel gewichtjes hebt, kun je specifiek voor je armen oefeningen opzoeken. Scott Herman heeft wel goede filmpjes, ook over de juiste voeding als je spieren wil kweken.
Wel voorzichtig zijn als je zonder begeleiding traint. Als je een oefening consequent fout doet kan je ook schade toebrengen aan je lijf.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 14:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daarom raad ik hem aan om video's op te zoeken, zodat hij niet zonder instructies aan de slag gaat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 17:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daarom raad ik hem aan om video's op te zoeken, zodat hij niet zonder instructies aan de slag gaat
Een video zal het niet zeggen hoor, als je de oefening net niet helemaal goed doet. Die kan immers niet kijken naar jouw uitvoering en kan geen advies geven over hoe geschikt deze oefeningen voor jou zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 21:48
sefa007
sefa007 is offline
Thx voor de tips allemaal �� Alleen heb moeite met ne motievatie en het doorzetten ervan en ik ga liever mer iemand same naar de fitnes die er ook verstand van heeft dus ik zoek ee soorr van maar ofzo voor fitnes ����

Laatst gewijzigd op 04-08-2017 om 00:01.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid te dik/te mager
voyager
60 25-10-2005 23:20
Flora & Fauna Kwart westerse katten en honden te dik
Boogie
15 16-09-2003 13:01
Psychologie te dik?
Bella_De_Koe
21 17-02-2003 16:41
Lichaam & Gezondheid ben ik te dik?
liefmeiskuh
19 05-02-2003 23:00
Lichaam & Gezondheid Ben ik te dik ?
sientje
5 03-03-2002 18:58
Lichaam & Gezondheid ben ik te dik
lieveknuf
40 10-11-2001 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.