Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2017, 23:14
Nigelvandersch
Nigelvandersch is offline
Goedennacht

Ik heb een goede vriendin die ik een paar jaar geleden heb ontmoet na een tijdje bleek ze gevoelens voor me te hebben we hebben een paar keer in de begin fase van een relatie gezeten maar toen nog niet verteld tegen onze ouders na een tijdje besloot zij om er een punt achter te zetten maar wel als vrienden door te gaan. Nu zijn we een paar maanden verder maar blijft ze wel vaak fysiek contact met me maken en houd ze me hand vast als we ergens lopen. Laatst sliep ik bij der en sliepen we lepeltje lepeltje en hield ik der kont vast (en ze was schaars gekleed) en lag ik tv met der te kijken in bed en kruipte ze helemaal tegen me aan en hield ze me hand vast. Ik weet nu echt niet hoe het zit tussen ons?? Kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2017, 06:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Praat er eens over met haar!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 17:53
JRN_epiclord
Avatar van JRN_epiclord
JRN_epiclord is offline
Citaat:
Goedennacht

Ik heb een goede vriendin die ik een paar jaar geleden heb ontmoet na een tijdje bleek ze gevoelens voor me te hebben we hebben een paar keer in de begin fase van een relatie gezeten maar toen nog niet verteld tegen onze ouders na een tijdje besloot zij om er een punt achter te zetten maar wel als vrienden door te gaan. Nu zijn we een paar maanden verder maar blijft ze wel vaak fysiek contact met me maken en houd ze me hand vast als we ergens lopen. Laatst sliep ik bij der en sliepen we lepeltje lepeltje en hield ik der kont vast (en ze was schaars gekleed) en lag ik tv met der te kijken in bed en kruipte ze helemaal tegen me aan en hield ze me hand vast. Ik weet nu echt niet hoe het zit tussen ons?? Kan iemand mij helpen?
Kijk het is duidelijk dat je niet gefriendzoned bent. en hoe moeilijk het ook is, vertel je ouders dat je haar mag en toch een beetje iets voor der voelt, want je kan gewoon echt een relatie krijgen met haar en het lijkt niet of jullie alleen goeie vrienden zijn. Heb je misschien een Broer/Zus die je daar advies over kan vragen ? Naar mijn ervaring helpt dat miscchien wel
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 20:07
Magno
Magno is offline
Hey Nigel,

het is klaar en duidelijk. Als ze je aanraakt en zelfs tegen je aankruipt dan wil ze je hoor. Veel duidelijkere tekenen zal je niet krijgen van een vrouw. Alles hangt er van af wat jij wil. Wil je haar echt? Dan zou ik wel verder gaan en ook seksueel worden als je haar niet kwijt wil. Of blijf je liever gewoon vrienden, dan praat je beter met haar zodat je haar het minst kwetst.

Als je gevoelens voor d'r hebt kan je wel 'BINGO' denken hoor, goed gedaan. Succes ermee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Liefde & Relatie vind ze me nou leuk ofniet
icetea296
15 30-07-2012 17:52
Liefde & Relatie Hoe weet ik of ze me nog leuk vindt?
traxx14
3 30-08-2010 02:30
Liefde & Relatie Houd ze nog van mij/Vind ze me nog leuk?
Verwijderd
26 14-03-2010 17:47
Liefde & Relatie Hoe kan ik erachter komen dat ze me echt leuk vindt?
Mark Borger
5 02-01-2010 06:54
Liefde & Relatie Vind ze me nu leuk of heeel erg leuk?
Zomaar_even
30 05-02-2007 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.