Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2017, 22:16
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Stel je vind mij leuk en zou met mij uit gaan.
Later vertel ik dat ik een chronische ziekte heb.
Zou je dan niet verder willen of zou het je niks uitmaken?

Dit zou dan zijn waar je mee moet dealen:
Ik moet elke dag sochtens pillen nemen 2x en savonds weer 2x.
En ik moet elke 2 maanden naar het ziekenhuis.
Voorderest kan ik b.v op een zaterdag op zondag niet echt utislapen maximaal 8.45 moet ik opstaan door de maximale tijd tussen pillen savonds en sochtens dus ik moet sochtens om 8.45 en om 9.15 en savonds eerst bij het eten en dan om 9.30
En het enige wat ik niet mag ik rauw vlees en moet veel drinken. thats it

en stel je dit voor:

Dat ik mijn nier nu sinds mijn 4e heb en nu 16 jaar meegaat(nier is van een donor)
Normale nier van een donor gaat 10 tot 15 jaar mee.
Dus je hebt kans dat je opeens in het ziekenhuis komt te liggen en dan 3-5 per week moet spoelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2017, 23:14
E2001
E2001 is offline
Ik heb zelf 2 chronische longaandoeningen en een hartritmestoornis. Ik heb nooit problemen gehad met meiden en ze steunde me altijd. Moet zelf ook elke dag medicijnen innemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 15:04
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik heb zelf 2 chronische longaandoeningen en een hartritmestoornis. Ik heb nooit problemen gehad met meiden en ze steunde me altijd. Moet zelf ook elke dag medicijnen innemen.
Hi

thx voor je bericht. Dat is mooi en maakt mij minder zenuwachtig want dacht dat meiden vaak er op af zouden knappen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 20:22
Darrell
Darrell is offline
nee joh, zou me daar niet druk over maken. Het zou denk ik wel anders zijn als je bijv. nog maar 10 jaar te leven hebt, maar wat je beschrijft zou geen probleem moeten zijn! En je kunt toch prima uitslapen? Gewoon weer je ogen dichtdoen als je je pillen hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 20:40
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
nee joh, zou me daar niet druk over maken. Het zou denk ik wel anders zijn als je bijv. nog maar 10 jaar te leven hebt, maar wat je beschrijft zou geen probleem moeten zijn! En je kunt toch prima uitslapen? Gewoon weer je ogen dichtdoen als je je pillen hebt gehad.
Ik heb het geprobeerd maar doordat ik me eerste pillen moet en half uur erna de 2e blijf ik meestal wakker. Meestal eet ik erna ook gelijk iets en kan dan niet meer slapen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 20:54
Darrell
Darrell is offline
Ja snap ik wel. maar op een gegeven moment raak je er aan gewend denk ik als je het blijft proberen. sommige mensen moeten elke nacht meerdere keren naar de wc, dat gaat dan ook op de automatische piloot en daarna slapen ze gewoon verder.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 21:14
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ja snap ik wel. maar op een gegeven moment raak je er aan gewend denk ik als je het blijft proberen. sommige mensen moeten elke nacht meerdere keren naar de wc, dat gaat dan ook op de automatische piloot en daarna slapen ze gewoon verder.
Dat is zeker waar. Ga het een paar keer weer proberen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 14:35
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Sommige mensen zullen er wel op afknappen, andere mensen niet.

Maar als je echt van iemand houdt gaat het om de persoon, het totaalplaatje, dus ik zou me er niet druk om maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.