Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2017, 12:59
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Heyy
Ik merk de laatste dagen dat er wat mis is met mijn hartritme.
Een paar dagen geleden had ik een hartklopping, heel snel voor een paar seconden. Gister werd ik wakker met een super zwaar gevoel in mijn lijf en had voor een uur lang in rust, in mijn bedje, een hartslag van 130. de rest van de dag was mijn hartslag 95. Normaal heb ik in rust een hartslag tussen de 60-70. Ik was verschrikkelijk duizelig en zag vaker zwart maar vandaag is dat niet meer zo erg. Ook voel ik me super slap en moe. Heeel soms gaat mijn hart ook onregelmatig kloppen voor een keertje.
Vannacht had ik nog nooit zo veel gezweet terwijl ik het koud had! Ik moest vaker mijn topje verwisselen omdat die super doorweekt waren, net zoals mijn bed. Alleen vannacht voelde ik me misselijk, nu niet.

Ik heb nog nooit last gehad van warmte, zeker niet omdat ik deels indonesisch ben, warm land. Wanneer het 30 graden is zweet ik normaal nog niet eens. Raak ook nooit verbrand. Kan echt heel goed tegen warmte. Het is ook vaker warmer geweest en had nergens last van. Daarom zit ik eerder te denken dat het misschien een hartritmestoornis kan zijn.. Heb ook een zwak hart want ik doe geen sport of oefeningen.
Omdat dit alles niet constant is lijkt dit met meest op de hartritmestoornis AVNRT.
Sinds vanmorgen heb ik een constante hartslag van rond de 100.

Sorry voor de lange Topic :')
Zou dit volgens jullie door de warmte komen of niet?

gr Nikki
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 13:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Drink je genoeg met dit weer?

Een hartfilmpje is best snel gemaakt. Ik zou zoiets toch even met je dokter bespreken en als het nodig is verwijst die je door naar de cardioloog.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 13:13
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Heb dagen dat ik veel drink en weinig drink. gister en vandaag al heb ik veel gedronken maar eergisteren niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 14:13
Darrell
Darrell is offline
Ik zou langs een arts gaan als je je er zorgen om maakt. beter voorkomen dan genezen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 16:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zomaar een uur in rust op 130 zitten hoort niet, en daar moet je zeker mee naar de dokter!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 18:40
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Kan geen kwaad om even langs de huisarts te gaan..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid speedpil gehad --> pijn
pimpo
7 08-10-2001 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.