Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2017, 18:49
LOVEMEE
LOVEMEE is offline
Hey
Dus ik en een goede vriend zijn heel eerlijk tegenover elkaar. Wij hadden het laatste over sex. Wij hadden besloten intiemer met elkaar te worden. Wij hebben al alles gedaan behalve sex. Voor ons moest het perfect zijn, want het is de eerste keer. Maar wij weten nog niet hoe wij beginnen moeten. Wij weten wat wij lekker vinden, maar niet hoe wij de eerste keer het beste aangaan. Ik zou graag tips willen krijgen hoe ik mijn beste vriend het beste geil maak. Ook wou ik graag tips hoe wij het beste kunnen doen voor het aangenaam te maken voor beide. Hij gebruikt een condoom en ik ben al 2 jaar bezig met de pil dus veilig doen wij het in ieder geval. Graag zoveel mogelijks tips wel a.u.b

Groetjes Victoria

Laatst gewijzigd op 10-06-2017 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2017, 19:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat doen jullie nu al? Zoenen? Handwerk? Mondwerk? Bouwt de seksuele spanning langzaam op? Hoe gaat dat tussen jullie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-06-2017, 20:23
LOVEMEE
LOVEMEE is offline
Wij hebben al handwerk, mondwerk, zoenen en tongen. De seksuele spanning is er amper, duurt dan wel lang tot dat die er is. Tussen ons gaat het goed en zeggen eerlijk wat we willen en wat niet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2017, 23:59
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Zoizo neuken op een plek waar niemand is. Niet dat als je zit te neuken je steeds bang bent dat je ouders binnen komen ofzo. En het moet een comfortabele plek zijn. Doe het rustig aan en neem je tijd. Als hij stappen achteruit zet wacht dan even. Als hij stappen vooruit zet, zet dan ook stappen naar voren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 08:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wij hebben al handwerk, mondwerk, zoenen en tongen. De seksuele spanning is er amper, duurt dan wel lang tot dat die er is. Tussen ons gaat het goed en zeggen eerlijk wat we willen en wat niet.
Seksuele spanning en aantrekkingskracht is i.m.o. juist datgene wat seksuele activiteit zo fijn maakt. Het elkaar een beetje uitdagen, verleiden of simpelweg beginnen met zoenen en merken dat je eigenlijk veel meer wil dan alleen zoenen. Het fysieke deel voelt lekker, maar juist de interactie met de ander maakt het leuk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 09:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Wij hebben al handwerk, mondwerk, zoenen en tongen. De seksuele spanning is er amper, duurt dan wel lang tot dat die er is. Tussen ons gaat het goed en zeggen eerlijk wat we willen en wat niet.
Is dat een lijstje van wat jullie met elkaar doen of wat je ooit al eens hebt gedaan? Als je al zo ver bent samen is de stap naar penetratie namelijk niet zo groot
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 10:08
LOVEMEE
LOVEMEE is offline
Bedankt voor de tips, maar ik heb nog een vraag.
Wij wouden in het water/douche beginnen zijn er daar dingen waarop wij moeten letten? Of is dit een slecht idee?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 10:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor de tips, maar ik heb nog een vraag.
Wij wouden in het water/douche beginnen zijn er daar dingen waarop wij moeten letten? Of is dit een slecht idee?
Je vagina sluit zich altijd een beetje wanneer deze nat wordt, en water heeft ook niet dezelfde werking als glijmiddel of afscheiding. Geen ideale omstandigheden dus. Als ik jullie was zou ik het eerst eens gewoon in de slaapkamer proberen, en daarna verder experimenteren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 12:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Water glijdt niet zo lekker, maar het is wel heel leuk samen onder de douche! Als het niks wordt kun je altijd nog verhuizen naar de slaapkamer
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 12:38
LOVEMEE
LOVEMEE is offline
Zijn er bepaalde dingen die het aangenamer maken? Wij zijn alleen dat is al geregeld, maar wij hebben nog altijd het probleem dat wij elkaar slecht kunnen stimuleren. Hoe kunnen wij ons beter stimuleren en hoe zorgen wij ervoor dat het orgasme lang genoeg is voor beide. Wij willen er geen spijt van krijgen en kunnen genieten zolang mogelijk. Wij zijn beide 18
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 17:34
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
maar wij hebben nog altijd het probleem dat wij elkaar slecht kunnen stimuleren. Hoe kunnen wij ons beter stimuleren?
Vertel elkaar goed wat je lekker vindt en stuur de ander bij als het de 'verkeerde' kant op gaat! Dus als hij iets doet wat jij niet zo lekker vindt bij bijvoorbeeld het beffen dan vertel je hem lief dat je het niet fijn vindt en hoe hij het wel zou moeten doen
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Hoe oud voor dj en hoe te beginnen
CrazyPinguin
3 09-12-2014 20:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Transformatie bij grafieken:hoe te beginnen?
Diamera
8 24-10-2010 17:19
Muziek hoe te beginnen met n eigen nummer
mona toet
40 02-09-2005 09:19
Verhalen & Gedichten Een boek schrijven... hoe?
Rj11
53 29-06-2005 07:43
Software & Hardware [Prog] C++: hoe te beginnen?
pietervdb
16 28-05-2005 09:27
Liefde & Relatie Een gesprek beginnen
Dotcom
12 05-12-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.