Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2007, 21:31
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
toftoftoftof!
En ik hoop zoooo dat hij die kamer heeft. Alleen was de eerste indruk niet echt goed door zo laat te reageren moeilijk en zo. Maar het moet!

edit: Bah, net een smsje dat hij de kamer niet heeft . Maar hij is zo leuk dat iedereen toch met hem in een huis zou moeten willen wonen
__________________
Don't worry, be happy

Laatst gewijzigd op 23-01-2007 om 22:22.
Advertentie
Oud 23-01-2007, 21:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Had vanmiddag eigenlijk helemaal geen zin om die bus in te stappen en naar 'm toe te gaan, maar ben blij dat ik toch gegaan ben Damn, hij is zó sexy! En weetje... Het wordt alleen maar beter. <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-01-2007, 22:15
Verwijderd
Heel erg slecht
Oud 23-01-2007, 22:49
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
morgen zie ik haar voor t laatst



































althans, voor de komende 2 weken! echt, we hebben er beiden FLINK de smoor over in, dat het even de laatste keer is. tentamens, examens, proefwerken, inlever-meuk; school/uni is NIET leuk als je net samen wat hebt.... maar ach, t kan erger denk ik maar zo.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-01-2007, 23:35
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hmm Hij is sneller met stage klaar dan verwacht Dus we kunnen binnenkort eindelijk écht samen zijn zonder verplichtingen enzo

misschien weekendje weg boeken voor volgende maand, dan zijn we een jaar samen

vandaag trouwens 11 maanden kwamen we pas s'middags ofzo achter, maarja, het gaat zo snel allemaal.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 23-01-2007, 23:46
Verwijderd
verliefdverliefdverliefd.
Oud 24-01-2007, 06:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Letterlijk ziek van verdriet volgens mij. Gisteren getroffen met de griep. (Heerlijk is dat, heb je nog meer tijd om over alles na te denken...)

Vannacht weer over hem gedroomd, dat we weer bij elkaar waren. Zeer vervelend wakker worden En ook elke keer als mijn telefoon afgaat hoop ik dat hij het is... (en toch ook weer niet).

Ik sta echt achter mijn beslissing, maar god, wat is dit moeilijk
__________________
<):o)
Oud 24-01-2007, 08:00
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
waarom!?! waarom worden we ziek, nu we van alllleee dagen in het jaar, zometeen een weekend weggaan met zijn twee.
Oud 24-01-2007, 08:46
Tonnie B.
Avatar van Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Uiteindelijk toch maar gebeld... En nu hebben we morgenavond een date.
Oooh, en ik vind dat eng, dat je dan iets afspreekt om elkaar te keuren om te kijken hoe je elkaar vindt...
Maargoed, ook wel weer leuk spannend, we gaan 'r gewoon een leuke avond van maken. Heb niks te verliezen en als het een genante benoening wordt, dan is dat achteraf ook wel weer grappig
__________________
krak!
Oud 24-01-2007, 08:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik mis d'r, echt zo naar om allebei tetamens te hebben en daardoor heen tijd .
Dan maar wachten tot het weekend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-01-2007, 09:07
Verwijderd
ik zit een beetje op een ander spoor dan mijn sociale omgeving..

die doen het allemaal rustig aan, gaan weinig uit, weinig drankjes doordeweeks, met hun relatie op de bank, terwijl ik juist heel veel behoefte heb aan veel en wild stappen...

verder heb ik wel een date dit weekend (met het meisje van tennis) dus ben benieuwd..
Oud 24-01-2007, 09:25
Verwijderd
Dit tweepersoonsbed is ook verdorie veelste groot voor als je er in je eentje op slaapt..
Waar is die tweede persoon nou weer gebleven..
Oud 24-01-2007, 09:49
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Hm had graag bij m'n vriend in bed gelegen vannacht, dat is toch stukken fijner. Hij kan zo fijn kroelen
Oud 24-01-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-01-2007 @ 07:13 :
Letterlijk ziek van verdriet volgens mij. Gisteren getroffen met de griep. (Heerlijk is dat, heb je nog meer tijd om over alles na te denken...)

Vannacht weer over hem gedroomd, dat we weer bij elkaar waren. Zeer vervelend wakker worden En ook elke keer als mijn telefoon afgaat hoop ik dat hij het is... (en toch ook weer niet).

Ik sta echt achter mijn beslissing, maar god, wat is dit moeilijk
Pff, zo herkenbaar allemaal. Het wordt écht gemakkelijker, hoor. Dit is het moeilijkste gedeelte, het wennen aan een leven waar hij niet meer continu in voorkomt. Dat is even heel erg, maar het duurt echt niet zo heel lang. Juist omdat je achter je beslissing staat, denk ik dat het daarna niet zo heel moeilijk meer zal zijn.

Die dromen vond ik ook het ergste. Of nou ja, de dromen niet, maar het wakker worden. Ik heb het nog nooit zo erg gevonden om wakker te worden En je weerstand gaat enorm omlaag door het verdriet (en het moe zijn daarvan en het geen zin hebben in eten of bewegen), daardoor word je inderdaad sneller ziek. *cyberknuffel geeft*

Ontopic: Ja hier dan wel goed Hij is lief en wij zijn leuk samen.
Oud 24-01-2007, 11:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-01-2007 @ 12:10 :
Pff, zo herkenbaar allemaal. Het wordt écht gemakkelijker, hoor. Dit is het moeilijkste gedeelte, het wennen aan een leven waar hij niet meer continu in voorkomt. Dat is even heel erg, maar het duurt echt niet zo heel lang. Juist omdat je achter je beslissing staat, denk ik dat het daarna niet zo heel moeilijk meer zal zijn.

Die dromen vond ik ook het ergste. Of nou ja, de dromen niet, maar het wakker worden. Ik heb het nog nooit zo erg gevonden om wakker te worden En je weerstand gaat enorm omlaag door het verdriet (en het moe zijn daarvan en het geen zin hebben in eten of bewegen), daardoor word je inderdaad sneller ziek. *cyberknuffel geeft*
Ja, precies!
Ik probeer er ook gewoon niet te vaak aan te denken, want daar word ik alleen maar verdrietig van.
Ugh, en nu heb ik de komende week ook niets meer te doen

[edit]
schaamtevolle spellingsfout
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 16:46.
Oud 24-01-2007, 12:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Verliefd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-01-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-01-2007 @ 12:46 :
Ja, precies!
Ik probeer er ook gewoon niet te vaak aan te denken, want daar wordt ik alleen maar verdrietig van.
Ugh, en nu heb ik de komende week ook niets meer te doen
Op een gegeven moment lukt dat ook wel, hoor, dan ben je gewoon weer druk met andere dingen. Maar het blijft nog wel even door je hoofd spoken, denk ik.

Escapisme Ik heb enorm veel films gekeken, tv-series gevolgd, boeken gelezen - allerlei dingen waarbij jij als persoon even niet meer 'bestaat' en je alleen maar meeleeft met wat de personages beleven. Dan zijn je gedachten tenminste wat afgeleid als je alleen bent.
Oud 24-01-2007, 12:46
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
In al die maanden mailden we nooit, praatten we zelden en wisten we de halve tijd niet wat er echt in elkaar omging. Zo fijn dat één gebeurtenis alles heeft kunnen veranderen. Ineens is het van een oppervlakkige relatie zonder toekomst uitgegroeid tot een relatie met diepgang, gevoel en vooral veel toekomst.

Ik ben blij. En morgen zie ik hem weer.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 24-01-2007, 14:54
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
En toen waren we tot 03.00 uur in het verpleegtehuis en hebben we afscheid genomen van zijn oma. Vrijdag crematie. Alzheimer is een kutziekte, en herseninfarcten ook.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 24-01-2007, 15:09
Verwijderd
eigenlijk gaat het echt goed! hij gaat in/na de zomervakantie misschien met vrienden naar utrecht, en ik zit dan in groningen.. ben benieuwd hoe dat gaat. hij heeft dan geen ov, dus kan niet echt makkelijk naar mij toe, dat is wel jammer. als het werkt is het mooi, als het niet gaat werken is het héél erg kut. maarja, we zien wel, het duurt ook nog een tijd, en misschien gaat het niet eens door
Oud 24-01-2007, 15:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
groningen-utrecht is toch wel te overleven? (maarja als je anders gewend bent misschien niet idd)

ot: vandaag zag ik mn leuke studiegenoot maar ik deed lekker bot, eigen schuld

en ik hoorde van een andere jongen dat sommige jongens 'bang' van mij zijn. of geen toenadering durven te zoeken omdat ze denken dat ik uit de hoogte ga doen ofzo. ik snap het niet
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-01-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 19-01-2007 @ 16:13 :
Oud 24-01-2007, 15:46
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Luna schreef op 24-01-2007 @ 16:23 :
ot: vandaag zag ik mn leuke studiegenoot maar ik deed lekker bot, eigen schuld

en ik hoorde van een andere jongen dat sommige jongens 'bang' van mij zijn. of geen toenadering durven te zoeken omdat ze denken dat ik uit de hoogte ga doen ofzo. ik snap het niet
Ik weet niet wat die leuke studiegenoot gedaan heeft, maar misschien heeft je reactie bij de eerste iets met het tweede te maken?

OT: Ik vind het stom als bij hem alles tegen zit, en tegelijk en dan wil ik hem opvrolijken maar ik kan er niks aan doen en zeker niet als hij er niet is. Maar met ons gaat het super.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 24-01-2007, 15:46
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Citaat:
Luna schreef op 24-01-2007 @ 16:23 :
groningen-utrecht is toch wel te overleven? (maarja als je anders gewend bent misschien niet idd)
Niet zo makkelijk als je geen OV hebt, lijkt me...

OT: Prima, echt super eigenlijk.. Ik zie hem wel ontzettend vaak, we wonen zo ongeveer samen, maar dan met aparte kamers in aparte huizen. Maar geen ergernissen, eigenlijk minder dan ooit. En we zijn ook helemaal over ons dipje van een maand geleden heen. Toen hadden we steeds ruzie. Ik had niet gedacht dat zoiets zomaar kan verdwijnen en dat de verhouding na anderhalf jaar ineens nog zo anders kon worden. Maar het kan Toch goed, dat een mens zoveel aan zichzelf kan veranderen.. Als je maar heel heel hard wilt

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 15:49.
Oud 24-01-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 24-01-2007 @ 16:46 :
Ik weet niet wat die leuke studiegenoot gedaan heeft, maar misschien heeft je reactie bij de eerste iets met het tweede te maken?
nee het is die jordaan attitude die een beetje misunderstood wordt in Utrecht..
Oud 24-01-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 24-01-2007 @ 16:23 :
groningen-utrecht is toch wel te overleven? (maarja als je anders gewend bent misschien niet idd)
het lijkt me vrij lastig worden als hij geen OV heeft, anders was het zeker wel te doen. opzich zou het ook wel te doen moeten zijn, maar ik heb zo'n naar voorgevoel dat het niet echt gaat lukken. maargoed, als het 'meant to be' (bleh) is, dan zal het allemaal wel los lopen
Oud 24-01-2007, 15:50
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Citaat:
uuuf schreef op 24-01-2007 @ 16:49 :
het lijkt me vrij lastig worden als hij geen OV heeft, anders was het zeker wel te doen. opzich zou het ook wel te doen moeten zijn, maar ik heb zo'n naar voorgevoel dat het niet echt gaat lukken. maargoed, als het 'meant to be' (bleh) is, dan zal het allemaal wel los lopen
Hoe lang heb je al met hem, als ik vragen mag?
Oud 24-01-2007, 15:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-01-2007 @ 16:47 :
nee het is die jordaan attitude die een beetje misunderstood wordt in Utrecht..
true.
jij begrijpt het wel

edit: die 2 dingen hadden dus niet met elkaar te maken nee. die jongen had het er echt zelf naar gemaakt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-01-2007, 16:02
Verwijderd
Citaat:
bladertje schreef op 24-01-2007 @ 16:50 :
Hoe lang heb je al met hem, als ik vragen mag?
1,5 jaar
Oud 24-01-2007, 16:07
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
bladertje schreef op 24-01-2007 @ 16:46 :
Niet zo makkelijk goedkoop als je geen OV hebt, lijkt me...
tsja het kost wat.. maar hij kan toch wel een kortingskaart aanschaffen neem ik aan? dan reist ie met 40% korting.. dat moet toch te doen zijn dan? komt heus wel goed hoor.
Oud 24-01-2007, 16:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
muy bien.
Al begrijp ik m niet altijd... (hoe hij met stress omgaat zou MIJ alleen maar gestresster maken, maar goed... bij hem werkt het blijkbaar)
__________________
Tsja
Oud 24-01-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 24-01-2007 @ 17:07 :
tsja het kost wat.. maar hij kan toch wel een kortingskaart aanschaffen neem ik aan? dan reist ie met 40% korting.. dat moet toch te doen zijn dan? komt heus wel goed hoor.
hij gaat geen opleiding doen, dus hij krijgt ook geen stufi. volgens mij heeft hij zelf nog geen idee waar hij het geld vandaan moet halen hij heeft dus waarschijnlijk ook niet echt veel geld te besteden, laat staan aan treinkaartjes

maar ik zie allemaal wel of het goed komt, en het duurt nog een halfjaar, dus ik maak me er ook nog niet echt druk om. het loopt vast wel los
Oud 24-01-2007, 16:14
__
Avatar van __
__ is offline
ot: beetje vreemd maar dat heb je soms. niet negatief vreemd ofzo. vriendschappelijk zit alles helemaal goed, ik krijg het meer naar mn zin hier op kamers en leer meer mensen kennen enzo. en qua vrienden in brabant zit ook alles goed en de datum en bestemming van de vakantie liggen al vast en daar ben ik heel blij mee
ohja en een vriend van me gaat in de zomer van en naar parijs fietsen voor KiKa en ik ben helemaal onder de indruk want ik kom er net achter en ik vind het echt goed van hem
Oud 24-01-2007, 16:14
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
uuuf schreef op 24-01-2007 @ 17:12 :
hij gaat geen opleiding doen, dus hij krijgt ook geen stufi. volgens mij heeft hij zelf nog geen idee waar hij het geld vandaan moet halen hij heeft dus waarschijnlijk ook niet echt veel geld te besteden, laat staan aan treinkaartjes

maar ik zie allemaal wel of het goed komt, en het duurt nog een halfjaar, dus ik maak me er ook nog niet echt druk om. het loopt vast wel los
hij gaat ook niet werken dus?
Oud 24-01-2007, 16:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
awhh we zouden elkaar vandaag niet zien, maar hij heeft het nu zo geregeld dat hij vanavond toch nog even kan langskomen .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 24-01-2007, 16:39
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Beetj in dubio. Aan de ene kant wil ik er heel graag voor hem zijn, hem troosten (vooral omdat ik ook zn beste vriend was/ben, en hij verder niet echt goede vrienden heeft met wie hij het er over kan hebben), maar aan de andere kant word ik er zo ongelukkig van om met hem te praten. Ik wil helemaal niet weten dat hij zo verdrietig is door mij, wil niet horen dat zn leven nu kut is.
Ik wil zooo graag dat hij weer gelukkig is, dat hij het zo ook prima vindt.
Ik dacht eigenlijk dat ik hem heel erg zou missen, maar dat valt wel mee. Komt waarschijnlijk ook door die andere jongen. Miss vind ik hem toch wel leuk Misschien/hopelijk zie ik hem dit weekend.
Oud 24-01-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 24-01-2007 @ 16:51 :
[B]true.
jij begrijpt het wel

B]
It takes one to know one...
Oud 24-01-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 24-01-2007 @ 17:14 :
hij gaat ook niet werken dus?
ja eh. dat is echt een best wel lang verhaal, maar ik zal het een beetje proberen samen te vatten. hij heeft samen met een vriend van hem een bedrijfje, en die vriend van hem denkt dus dat dat beter gaat lopen als ze in utrecht zitten, maar mijn vriend denkt van niet, omdat er 10000 van die bedrijfjes daar zitten. dus ze gaan eerst proberen om daar geld mee te verdienen, en anders gaat hij het jaar erop studeren. maar ik heb ook een ov, dus ik kan ook wel een keer naar utrecht
Oud 24-01-2007, 18:43
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Verliefd op hem.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 24-01-2007, 19:13
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Luna schreef op 24-01-2007 @ 16:51 :
true.
jij begrijpt het wel

edit: die 2 dingen hadden dus niet met elkaar te maken nee. die jongen had het er echt zelf naar gemaakt.
hmm, zit jij bij djembé?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 24-01-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 24-01-2007 @ 19:43 :
Verliefd op haar
Oud 24-01-2007, 20:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 24-01-2007 @ 20:13 :
hmm, zit jij bij djembé?
hoe weet jij dat?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-01-2007, 20:13
Tonnie B.
Avatar van Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Pffff... en nu slaan de twijfels opeens ontzettend toe, of ik wel met die gozer moet daten morgen...
Mijn ex... tevens mijn beste vriend. Ik kom net bij hem vandaan. Bij hem voelt alles zo ontzettend vertrouwd.. Ik zie hem bijna dagelijks. Wij samen zijn echt zo'n perfect koppel, het voelt zo vertrouwd en het is zo gezellig en fijn met hem..
En als ik dan aan hem vertel dat ik morgen een afspraakje heb met een andere jongen, dan zie ik aan hem dat het hem pijn doet. En voor mij zelf voelt het eigenlijk ook niet goed
Verdomme, hoe krijg ik hem nou na al die tijd écht uit mijn hoofd...
Zolang het tussen ons niet helemaal over is in iig niet, maar ik wil dat ook eigenlijk misschien wel niet.
Maar zo gaat het ook niet langer.
Onduidelijkheid t/m.
__________________
krak!
Oud 24-01-2007, 20:29
Verwijderd
Vandaag koos ik niet voor mezelf maar voor vriendschap.
Oud 24-01-2007, 20:30
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-01-2007 @ 07:13 :
Letterlijk ziek van verdriet volgens mij. Gisteren getroffen met de griep. (Heerlijk is dat, heb je nog meer tijd om over alles na te denken...)

Vannacht weer over hem gedroomd, dat we weer bij elkaar waren. Zeer vervelend wakker worden En ook elke keer als mijn telefoon afgaat hoop ik dat hij het is... (en toch ook weer niet).

Ik sta echt achter mijn beslissing, maar god, wat is dit moeilijk
same here (en ik wil er niet over praten)
maar die laatste zin beschrijft het mooi,
je staat erachter, maar toch kun je iemand niet zomaar loslaten...
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 24-01-2007, 20:33
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik heb haar vandaag weer gezien. man oh man ik ben zo onmogelijk verliefd. mijn tshirt ruikt nog naar haar ik kan haar nu 2 weken niet zien ivm studie enzo, maar ach; volgende week nieuwe gitaar. das nog wel wat schrale troost. maar t liefst zie ik haar nu weer! ze is zo ongelooflijk lief en knap enzo...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-01-2007, 20:46
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
WOW
Ik heb net ruim een uur met hem aan de telefoon gehangen. We hebben gekletst over heel veel, gelachen, serieus en minder serieus. Ik gloei helemaal. Het maakt bijna niet meer uit of het iets wordt tussen ons, de basis is al zo gruwelijk goed, onvoorstelbaar. Nu maar wachten tot het moment waarop we het naar een hoger plan tillen. Oeh, heb nu al zin om het aan mijn vrienden te vertellen en met hem er over na te praten. Hij is zo, ontzettend, leuk!
Oud 24-01-2007, 21:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Tonnie B. schreef op 24-01-2007 @ 21:13 :
Pffff... en nu slaan de twijfels opeens ontzettend toe, of ik wel met die gozer moet daten morgen...
Mijn ex... tevens mijn beste vriend. Ik kom net bij hem vandaan. Bij hem voelt alles zo ontzettend vertrouwd.. Ik zie hem bijna dagelijks. Wij samen zijn echt zo'n perfect koppel, het voelt zo vertrouwd en het is zo gezellig en fijn met hem..
En als ik dan aan hem vertel dat ik morgen een afspraakje heb met een andere jongen, dan zie ik aan hem dat het hem pijn doet. En voor mij zelf voelt het eigenlijk ook niet goed
Verdomme, hoe krijg ik hem nou na al die tijd écht uit mijn hoofd...
Zolang het tussen ons niet helemaal over is in iig niet, maar ik wil dat ook eigenlijk misschien wel niet.
Maar zo gaat het ook niet langer.
Onduidelijkheid t/m.
Het eerste wat ik dacht was dat hij ook niet uit je hoofd verdwijnt wanneer je hem nog dagelijks ziet en het flink onder je neus gewreven wordt hoe vertrouwd het wel niet voelt en hoe gezellig en fijn het met hem is... Maar hé, dat ben ik maar.

OT: Blegh. Ik haat het om te moeten wachten op een smsje. Aan de andere kant moet ik niet zo zeuren. Maar ik wil zo graag smsen met m'n nieuwe echt TE hippe telefoon!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-01-2007, 21:58
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Hihi.. toch wel leuk om te horen dat hij me nog leuk vindt En ik vind hem ook nogsteeds geweldig.. hij is lief en fijn en o zo vertrouwd. Ik voel me veilig bij hem
Oud 24-01-2007, 22:11
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-01-2007 @ 21:33 :
ik kan haar nu 2 weken niet zien ivm studie enzo, maar ach; volgende week nieuwe gitaar.
typisch
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.