Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2007, 20:10
Verwijderd
ik hou het maar bij vrijgezel zijn..meer zit er niet in blijkbaar
Advertentie
Oud 30-05-2007, 21:23
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
haha. Nu weet ik het zelf ook niet meer. Of ik hem wel terug wil. damn. Gewoon maar wachten op reactie dan maar dus.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-05-2007, 21:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Pfff... Oké, maandag reageerde hij goed, nu gewoon niet. Echt niet. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik alles wat hij zegt of doet wel heel kritisch bekijk op dit moment. Argh. Ik hoop echt dat het morgenavond gewoon leuk is, want dan weet ik iig waarom ik mezelf zo gek zit te maken...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-05-2007, 22:55
Verwijderd
Trophus en Stout!, ja, het kan heel goed, gewoon leuke dingen doen met jongens zonder dat er iets achter zit. Maar ik kom er maar niet achter of hij nou meer wíl of niet, juist omdat hij vaak dat soort signalen geeft (...en als ik niets hoef met een jongen, herken ik die opeens wél). Ik vind het wel leuk om af en toe wat te drinken dus ik ga het ook zeker doen. Maar zal vriendlief toch wel met enige regelmaat noemen, want ik vind het niet wat als hij meer denkt. En ik weet dat ik in mijn doen en laten soms nogal flirterig kan doen dus ik moet gewoon een beetje opletten Nja ik doe moeilijker dan nodig

OT: Vriendlief is zo leueuk. En hij vind mij even leuk. Ik heb hem net in bed gestopt en ben de deur weer uitgesneakt en dan is hij zooo schattig. <3
Oud 30-05-2007, 23:35
Verwijderd
Gisteren samen naar de bios geweest (Pirates 3 ) en morgen zijn we lekker allebei vrij en dan naar de dierentuin samen! Jeej!
Oud 31-05-2007, 00:00
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Niet goed en niet slecht. Neutraal denk ik. Ik vind vrijgezel, voor nu even, wel ok. Even rust.
Oud 31-05-2007, 02:54
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 30-05-2007 @ 14:44 :
Omdat je hem duidelijk interessant vindt.
Misschien en ik heb het hem net aan de telefoon gevraagd, raar gesprek (ik aangeschoten na werken in de kroeg, hij slaperig) en ik weet het gewoon niet meer. Ik maak het allemaal moeilijker dan het is en heb het idee dat ik het nu al verpest heb. Morgen op dezelfde plek uit en ben benieuwd.
Oud 31-05-2007, 06:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik ben in de war. En die stomme smsjes van hem helpen dan níet. Als het vanavond niet ontzettend leuk is (ik hem niet heel erg leuk vind) heeft het verder ook niet echt veel zin meer ofzo.
Oud 31-05-2007, 08:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
We horen bij elkaar. En dat voelt helemaal niet eng en bedreigend en vrijheidsrovend, dat voelt meer als dat ik iemand heb die me steunt en die ik steun en dat we samen de wereld aankunnen en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-05-2007, 08:29
Verwijderd
@ ChocLot; sterkte enzo!

OT: straks naar hem toe, maar nu eerst leren En gisteren tijdens mn werk kwam mn leukste collega nog even langs, gebeld met een goede vriendin die ik al veel te lang niet gezien heb.. I love my job
Oud 31-05-2007, 09:21
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik mis hem, maar volgens mij speelt ook heel erg de angst mee dat we het samen niet redden.. waardoor ik me extra aan hem vastklamp nu
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-05-2007, 11:41
Dzjun
Dzjun is offline
Samen uitslapen, knuffelen en kinderen voor kinderen luisteren in bed is
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 31-05-2007, 11:47
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gister een heel fijn gesprek met hem gehad. Baal enorm dat ik de laatste tijd zo gestresst ben en daarnaast enorm moe. Hij is lief en heel erg begripvol. Vind het alleen een beetje eng dat het zo langzamerhand wel erg serieus begint te worden...
Oud 31-05-2007, 16:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
De stress is weg! Het essay is 6500 woorden en de presentatie ging goed . Dus nu voel ik me fijn.

Vanavond eten met een vriendinnetje dat nu in Amsterdam woont, daarna naar één of andere interessante avond over Opus Dei, dan misschien nog even op stap en dan bij mijn vriendje in bed kruipen. Wordt het leven nog beter?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-05-2007, 17:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Heb de laatste tijd teveel gedachtes in mijn hoofd.
Vanavond gezellig film kijken bij een vriendin. We kunnen beide wel wat opvrolijking gebruiken
__________________
<):o)
Oud 31-05-2007, 17:39
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Kan ik hem vertrouwen? Waarom doe ik zo moeilijk? Hij wil mij, en ik wil hem..
Oud 31-05-2007, 19:29
Verwijderd
Mijn vriendje is de allerleukste en allerliefste op de wereld. Zo.
Oud 31-05-2007, 19:59
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik kan me niet voorstellen dat hij iets aan me heeft, zo'n hopeloos wrak ben ik nog nooit geweest, maar hij blijft ontzettend lief en geduldig. Ik heb echt geluk met hem.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 31-05-2007, 21:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben verschrikkelijk blij met hem. Al ruim 8 maand samen, en voelt echt eng goed. Helemaal in de wolken nog.

Zijn examens zijn morgen eindelijk achter de rug, dus de komende tijd zal ik hem wel weer meer zien. En daar ben ik blij mee. Wel rot dat ik een beetje gestressed ben de laatste tijd en dat hij wel weet dat er wat is, maar ik er niet over durfde te praten ivm met zijn examens.

Dringend tijd voor goede gesprekken dus. Al weer heleboel leuke dingen samen gepland. Dus dat gaat helemaal goedkomen! Nooit verwacht dat het zo zou worden, maar ik voel me echt helemaal blij met hem.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-05-2007, 22:04
bingomassacre
bingomassacre is offline
Goed, hij kijkt batman en we hebben vandaag zelf bagels gemaakt
Oud 31-05-2007, 22:12
Drlove
Drlove is offline
verward en met tegenstrijdige gevoelens. De twee meisjes waar ik bijna een trio mee had maken me in de war. De ene ( seksvriendinnetje) is veel minder leuker dan de ander. Zij is echt hot. Blijkt dus dat zij mij wel ziet zitten. Alleen zij ze dat ze nooit monogaam kan zijn en woont ze best ver. Maar ze is zo leuk......
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Oud 31-05-2007, 22:28
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Jeej weer internet!!!

En alles gaat okey nieuwe huis bevalt goed samen, wat een ruimte ineens, ik raak hem zelfs weleens kwijt
en toen het met mij niet goed ging was daar vriendje, vrienden en de familie ineens die me allemaal steunden, en dat is fijn.

En volgende week zijn we alweer 3 jaar samen en ik heb te druk om maar ook iets te verzinnen... Maar dat komt vast wel goed... Tijd vliegt!
Oud 31-05-2007, 23:58
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 31-05-2007 @ 23:04 :
Goed, hij kijkt batman en we hebben vandaag zelf bagels gemaakt
goed zo!

ot: ik gedraag/voel me als een verliefd, aanhankelijk, áfhankelijk tutje en ik vind het maar stom eigenlijk. ik vond mezelf cooler toen het slecht ging en ik eigenlijk zo min mogelijk aan hem probeerde te denken. achja, dan maar minder cool, en veel gelukkiger.
Oud 01-06-2007, 00:37
Verwijderd
Ik heb het idee dat dit een hele leuke zomer gaat worden. Lig niet voor niks wakker natuurlijk, net besloten (?) dat ik m wil, en hoe. Hij lacht zo leuk, whihi.
Oud 01-06-2007, 01:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 30-05-2007 @ 14:03 :
Waarom vind ik het vervelend om viavia te horen dat hij veel 'neukertjes' (wat een woord) heeft?
Vraag je je dat nou serieus af?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 01-06-2007, 08:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
We gaan vandaag samen winkelen en elkaar helemaal in het nieuw steken, en dat is leuk en ik heb er zin in. En hij ook schijnbaar.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 01-06-2007, 08:32
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oeh, zijn glimlach in een stralende ochtendzon is stiekem toch best leuk om de dag mee te beginnen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 01-06-2007, 09:00
Nuck
Nuck is offline
Ik heb superveel zin om hem weer te zien
__________________
As if!
Oud 01-06-2007, 09:10
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Lieve mailtjes aan hem sturen is leuk.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-06-2007, 09:31
Verwijderd
Zitten we op de fiets; "Wat lach je nou?" "Niets, gewoon leuk om naar jou te kijken." <3

Heel erg gezellig uit eten geweest en Pirates was fantastisch We zijn ook allebei van die nerds die hyper worden van de Transformersreclame, trouwens. Jeugdsentiment! En het is gewoon leuk om zo blij met elkaar te zijn.
Oud 01-06-2007, 10:35
Verwijderd
aah nog 2 dagen en dan komt ie terug....
Oud 01-06-2007, 14:25
Verwijderd
Dierentuin gister was super! Nog even naar de stad geweest samen en nog wat geshopt. Veel geknuffel en lekker gekletst. Een dagje vrij is af en toe erg fijn
Tussendoor een telefoontje gekregen van een vriendin dat ze bevallen was, dus vanavond even kijken naar het 'resultaat' En dan gaan we samen nog stappen met vriendinnen en zijn broer. Druk druk druk maar zo leuk al die lieve mensen!
Oud 01-06-2007, 16:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Owww wat moet ik nou, ik vind m erg leuk en zou het echt kut vinden als hij met iemand anders zou zoenen. Maar ik wil geen relatie (geloof ik), en betekent dat dan dat ik hem niet leuk genoeg vind of ligt het niet aan hem? Ja, wat moet ik met hem? En het zou allemaal niet zoveel uitmaken als ik dacht 'ach we zien wel', maar ik denk er zoveel over na, irritant.
Oud 01-06-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 01-06-2007 @ 17:21 :
Owww wat moet ik nou, ik vind m erg leuk en zou het echt kut vinden als hij met iemand anders zou zoenen. Maar ik wil geen relatie (geloof ik), en betekent dat dan dat ik hem niet leuk genoeg vind of ligt het niet aan hem? Ja, wat moet ik met hem? En het zou allemaal niet zoveel uitmaken als ik dacht 'ach we zien wel', maar ik denk er zoveel over na, irritant.
ik zit in precies dezelfde situatie
Oud 01-06-2007, 17:53
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
Wat zijn we/ze toch weer lief <33
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Oud 01-06-2007, 18:54
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat is ie toch - verdomme (positief) - leuk...
Oud 01-06-2007, 20:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 01-06-2007 @ 18:27 :
ik zit in precies dezelfde situatie
En heb je ondertussen toevallig niet een ontzettende goede oplossing gevonden?
Oud 01-06-2007, 20:26
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Vandaag een goed gesprek met hem gehad. Over zijn bindingsangst en dat hij geen vriendin wil door de sleur en hij later met een vriend wil rondtrekken en daarmee een emotionele band wil en vrouwen niet wil kennen en alleen voor de sex wil, het kwam er op neer dat hij een emotionele band niet kon rijmen met sex. En daaruit voortvloeiend dat hij dus nooit vanuit een goede vriendschap als de onze iets kan beginnen met mij. Hij zei er nog wel bij dat de ideale situatie een groep goede vrienden om hem heen en een leuke daaruit om sex mee te hebben, de smeerlap Fijn dat hij zo eerlijk is, en kan me er ook wel deels in herkennen, snap hem in ieder geval weer een stukje beter.
Oud 01-06-2007, 20:44
George
Avatar van George
George is offline
Damn ik heb zin in morgenavond want examens zijn voorbij dus ze is er ook en hm.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 01-06-2007, 21:04
George
Avatar van George
George is offline
En ik ga mezelf gewoon aanpraten dat ik op dr af durf te stappen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 01-06-2007, 21:51
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
George schreef op 01-06-2007 @ 22:04 :
En ik ga mezelf gewoon aanpraten dat ik op dr af durf te stappen.
ik ga je aanmoedigen als ik er ben

ontopic: helemaal goed
__________________
Addicts of communication..
Oud 01-06-2007, 22:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gadverdamme, gaat ie me daar mee lopen chanteren. Wat een hufter. Maargoed, hij zoekt het maar uit, ik vind het ontzettend zielig voor ze, maar ik kan ze niet helpen en ik laat me niet meer chanteren door hem. Ik ben vrij.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 01-06-2007, 22:10
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Miek schreef op 01-06-2007 @ 22:51 :
ik ga je aanmoedigen als ik er ben

ontopic: helemaal goed
Haha HJ vindt dr ook wel leuk maar ze heeft al een keer gezegd dat ze niet hetero is en ze zoent wel met kerels dus theoretisch hebben we allebei 0.5 kans. Waaah. Doe maar, anders durf ik niet.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 01-06-2007, 22:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja deze jongen is zo ongrijpbaar en dat trekt me enorm aan. hmmja, we gaan elkaar snel weer zien, de vraag is alleen, wanneer?!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-06-2007, 03:21
Drlove
Drlove is offline
Over 2 weken komen ze samen naar mij toe, een weekendje stappen en ze blijven slapen. Hoe maak ik duidelijk dat ik de andere leuker vind
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Oud 02-06-2007, 09:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb al een paar dagen niet met hem gecommuniceerd, behalve een mailtje over school. Dus mag ik dan nu vragen naar de brief en afspreken volgende week, of moet ik dan maar wachten tot de week echt begonnen is... anders komt het misschien weer zo wanhopig over.. Maar ik ben wel benieuwd. Ik kan ook een mailtje sturen misschien. God ik maak het mezefl zo moeilijk
__________________
Don't worry, be happy
Oud 02-06-2007, 10:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gisteren was tof, en morgen (en misschien vanavond) wordt nog heel veel leuker. Denk ik, hoop ik, zin in!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 02-06-2007, 12:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Donderdagavond was wel leuk Eerst was het een beetje afstastend, zo van 'hoe ging dat ook alweer?' daarna werd het allemaal wat gemakkelijker enzo. En 't was sowieso fijn om weer naast 'm te slapen enzo. Vrijdagmiddag/avond was reteleuk, en donderdagmiddag ook, trouwens.

Vanavond vriendinnetjesavond! Jeej.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-06-2007, 13:07
Verwijderd
Het gaat echt compleet fout de laatste tijd

Ondertussen alweer een paar keer te ver gegaan met m'n ex, en het schuldgevoel tegenover zijn vriendin begint ondertussen te groot te worden. Bij hem lijkt het juist andersom te gaan: hij lijkt zelfs geaccepteerd te hebben dat hij gewoon vreemdgaat met mij. Maar het blijft niet bij mij: een vriendinnetje zei gisteren en dat ze ook gezoend hebben. Dat was echter eenmalig en ze waren allebei dronken. In totaal zorgt dat er wel voor dat hij z'n vriendin ondertussen echt schandelijk bedriegt, maar ik vraag me af of hij het ooit zal vertellen.

En daarnaast heb ik het voor elkaar gekregen dat die ander ruzie heeft met z'n vriendin om mij. Tussen ons gebeurt echter niks, al blijft hij maar flirten en toespelingen maken als we elkaar zien (wat niet zo vaak is). Het is compleet z'n eigen schuld, maar met bovenstaande meegenomen voel ik me echt een bitch die alleen maar relaties kapot maakt
Oud 02-06-2007, 13:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik ben op dit moment echt gigantisch teleurgesteld in een persoon van wie ik het niet zou verwachten. Wtf. Ik ben een beetje gedesillusioneerd, ik heb zoiets van 'huh?' Ik ben er voor de rest rustig onder, maar het doet wel pijn.

Voor de rest is alles goed, ik heb coole dingen met mijn homies gedaan de afgelopen dagen. Was erg gaaf.
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64
WolterB
500 23-06-2007 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.