Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 30-07-2007 @ 18:08 :
Niet om heel lullig te zijn hoor, maar was jij niet degene die na je vorige relatie(s) al heel snel weer een nieuw iemand had? Anyway, das klote, sterkte

Ontopic: nou jaaa zeg Sprak vandaag weer eens een gast die ik aan het begin van dit jaar heb leren kennen, en toen kwam het onderwerp op seks (hij heeft een soort van scharrel). Maar toen ie doorkreeg dat ik daar vrij weinig over in te brengen heb (wat wil je als maagd...), heeft ie me keihard uitgelachen en uitgemaakt voor oude vrijster. Nee gelukkig wist ik dat zelf nog niet, maar toch bedankt
Hij hoopt je door peer pressure ook in bed te krijgen.
Advertentie
Oud 30-07-2007, 17:13
Verwijderd
Het is zo fijn om bij hem te zijn. <3
Oud 30-07-2007, 17:16
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Na hem een tijdje heel veel te hebben gezien, zien we elkaar nu min of meer bewust even niet meer tot donderdag.. daarna gaan we 10 dagen op vakantie en het moet tenslotte wel leuk blijven.

Ik vind het fijn om even op mn kamer te zijn, maar toch ontbreekt er iets
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-07-2007, 17:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben op het moment happy single.

Soms wil ik even een arm om me heen, maar gelukkig trekt die vervelende gedachten vaak al snel weer weg.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 30-07-2007, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 18:12 :
Hij hoopt je door peer pressure ook in bed te krijgen.
Hm... geen succes
Oud 30-07-2007, 17:45
Verwijderd
kmissem weer
Oud 30-07-2007, 17:48
Heja
Heja is offline
Het is een sukkel
Oud 30-07-2007, 17:56
Verwijderd
wtf zooooo in de war. Na relatie van 3,5 jaar twijfel ik zwaar. En dan kom ik op vakantie een leuke jongen tegen. twijfel twijfel twijfel
Oud 30-07-2007, 18:27
Verwijderd
Ik ben een beetje in de war... Maar toch ook weer niet

Dus ja, ik ben in de war
Oud 30-07-2007, 18:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
GuMM schreef op 30-07-2007 @ 19:27 :
Ik ben een beetje in de war... Maar toch ook weer niet

Dus ja, ik ben in de war
verwarrend
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-07-2007, 18:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
AAAAAAAAAAAARGHHHHH.


Stomme spelletjes spelen op msn waar ik eindelijk nog eens mee win (winstpercentage is 62-37 in haar voordeel, na 500 partijtjes ofzo) en als ik dan eens win is ze meteen slechtgezind.



AAAAAAAAAAAAARGHHHHH.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-07-2007, 18:55
Luego
Luego is offline
Naar bed geweest met m'n ex-scharrel .... Te dom voor woorden en ik heb nog ingestemd met een date vanavond ook.
Maar het was toch ook weer zo fijn en vertrouwd dat iker eigenlijk geen spijt van heb, en ook zelfs zo leuk dat ik bang ben dat misschien een van ons verliefd gaat worden terwijl we allebei weten dat het gewoon niet gaat werken....
Weet het niet zo goed!
Oud 30-07-2007, 19:05
Verwijderd
Vandaag alweer een jaar.
Oud 30-07-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dott schreef op 30-07-2007 @ 19:37 :
verwarrend
Ja
Oud 30-07-2007, 19:27
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Na maanden van vermaak, nu saaie momenten op dagen dat die niet horen.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 30-07-2007, 19:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik denk dat ik n beetje verliefd op m aan het worden ben. ik vind het doodeng. hij geeft ook wel signalen af dat ie me meer dan gewoon wel leuk vindt maar ik durf het bijna niet te denken want straks is het niet zo en ben ik mooi weer de lul. het is wel duidelijk dat we meer dan 'scharrels' van elkaar zijn, maar wat?!
maar als ik bij m ben is alles goed en komt het niet in me op het erover te hebben
maar ik moet eigenlijk niet zeiken want het is zoo leukkk
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-07-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 30-07-2007 @ 20:46 :
ik denk dat ik n beetje verliefd op m aan het worden ben. ik vind het doodeng. hij geeft ook wel signalen af dat ie me meer dan gewoon wel leuk vindt maar ik durf het bijna niet te denken want straks is het niet zo en ben ik mooi weer de lul. het is wel duidelijk dat we meer dan 'scharrels' van elkaar zijn, maar wat?!
maar als ik bij m ben is alles goed en komt het niet in me op het erover te hebben
maar ik moet eigenlijk niet zeiken want het is zoo leukkk
Eigenlijk heeft ie ernaast nog 3 chickies.
Oud 30-07-2007, 19:54
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-07-2007, 20:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat goed zonder hem, ik heb het leuk .

Ik mis hem, maar moet nog wel wennen aan de manieren van contact houden. Vooral msn gesprekken enzo, ik moet er nog even inkomen, ben er niet zo goed in voor m'n gevoel . Maar al spreek ik hem een tijdje niet zo goed, ik heb genoeg vertrouwen in ons om gewoon af te wachten tot ik hem weer zie.

Maar het wachten is dus niet vervelend, het heeft wel wat . Woensdag begint zijn talencursus en is hij niet meer alleen, en dat vind ik ook een fijn idee. Vanavond uit en gezellig doen met mijn vriendinnen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-07-2007, 20:53
Verwijderd
gadverdamme ik voel me blegh en ik weet niet waarom
Oud 30-07-2007, 21:07
Verwijderd
Ik bedenk me opeens dat hij natuurlijk óók gaat rebounden. Dat is nou ook weer niet de bedoeling. Eh. Ik vind exen maar ingewikkelde gevallen, hoe ga je daar nou goed mee om?
Oud 30-07-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-07-2007 @ 22:07 :
Ik bedenk me opeens dat hij natuurlijk óók gaat rebounden. Dat is nou ook weer niet de bedoeling. Eh. Ik vind exen maar ingewikkelde gevallen, hoe ga je daar nou goed mee om?
niet meer spreken of zien.. voorlopig, dan deal je iig alleen met het gemis, niet met nieuwe pijn
Oud 30-07-2007, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 30-07-2007 @ 22:11 :
niet meer spreken of zien.. voorlopig, dan deal je iig alleen met het gemis, niet met nieuwe pijn
Mja probleem is dat we echt heel dicht bij elkaar wonen en elkaar dus zeker tegen gaan komen. De vorige keer heb ik gezegd dat ik hem echt niet meer wilde zien, maar toen ben ik de hele tijd bang geweest om hem tóch tegen te komen (en toen woonden we nota bene aan de andere kant van de stad van elkaar). Dat was óók niet wat.

En het gemis is vooralsnog niet zo heel erg, dus ik hoop dat het ook niet erg is als ie idd zal rebounden. Ik bedoel, het hele jaar heb ik gedacht dat er niets ergers was dan dat hij verliefd zou worden op iemand anders, en nu is hij dat zo ongeveer en het doet me eigenlijk vrij weinig. Maar over dat rebounden maak ik me dan wél zorgen, terwijl dat juist niks zal betekenen dan

Edit: Ik wacht wel gewoon net zoals de volgende keer af hoe het gaat... als ik het niet kan hebben, kan ik dan alsnog zeggen dat ik hem niet meer wil zien. Mja. Vind het allebéi niks zo.
Oud 30-07-2007, 21:48
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik wil echt weer een leuke jongen ontmoeten, maar ja dat gaat moeilijk als je alleen maar aan het werk bent.
Oud 30-07-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 30-07-2007 @ 22:48 :
Ik wil echt weer een leuke jongen ontmoeten, maar ja dat gaat moeilijk als je alleen maar aan het werk bent.
Ben je boekhouder dan ofzo?
Oud 30-07-2007, 22:05
Verwijderd
hetzelfde als alle weken hiervoor
Oud 30-07-2007, 22:05
Verwijderd
Ze is lekker op vakantie en mailt/smst/belt en ze heeft het ongelofelijk naar dr zin Nog 11 nachtjes!<3
Oud 30-07-2007, 22:10
vedetje
vedetje is offline
en nu wordt hij zo onzeker

hij zegt me dat hij me zoveel wil zien omdat hij bang is me kwijt te raken, hij vraagt me over hoe mijn studiegenoten zijn omdat hij bang is dat hij maar net zoals iedereen is en vroeg wat het verschil was, waarom hij en niet iemand anders

omdat ik van jou hou???

huh, het verbaast me van hem

was ik een jaar lang de onzekere partij, vond ie me nu leuk of niet, was ik zijn enige etc.

en nu dat we echt een koppel zijn is hij onzeker, dat hij niet goed genoeg is voor mij

en die onzekerheid vind ik helemaal niet leuk: of het is een tekort aan vertrouwen in mij, of een tekort aan vertrouwen in zichzelf

nja, kijken hoe het evolueert!
ik vind het ontzettend leuk dat ie zoveel tijd met mij wil doorbrengen (en we brengen die ook altijd leuk door) maar de reden vind ik niet echt geslaagd


mijn beste vriendje is niet geslaagd voor een examen, en een andere vriendin heeft het niet afgelegd uit angst. Bah, ik haat het als de 1 vooruitgaat en de ander blijft steken
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 30-07-2007, 23:41
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 22:52 :
Ben je boekhouder dan ofzo?
Op m'n 18e? Doe ik goed. Nee ik werk bij La Place, maar mijn collega's zijn losers/players en de gemiddelde leeftijd van de klanten is 50+.
Oud 30-07-2007, 23:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Goed gesprek gehad met een collegaatje, bij haar wat wezen drinken ! Was goed en heel fijn, vooral omdat ik er hier niet over kan praten... Majah relaxed.

Verder snap ik mannen niet en zal ik dat ook nooit doen, maar ach, ook dat overleef ik wel, ik vermaak me iig wel. Ik zie wel wat komend weekend me brengt...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-07-2007, 00:08
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
Lyne schreef op 31-07-2007 @ 00:41 :
Op m'n 18e? Doe ik goed. Nee ik werk bij La Place, maar mijn collega's zijn losers/players en de gemiddelde leeftijd van de klanten is 50+.
Muha, La Place is inderdaad niet veel soeps
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 31-07-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 30-07-2007 @ 17:06 :
bijna een maand? volgens mij meer een weekje ofzo..
jij kent mijn ex dus?

OT: verrassend goed. nooit geweten dat koffie drinken zo leuk kon zijn.
Oud 31-07-2007, 01:33
Verwijderd
Hij zat aan mijn haar en aan mn zij maar ik kan tegen kietelen dus dat was al snel niet meer leuk, en aan mn schouders en nog meer aan mn haar. Woensdag gaan we uit, mijn verjaardag vieren. En ik weet nu al dat ik na enige alcohol met m ga zitten kleffen, maar niks met hem wil, terwijl hij niet echt het type van een avond kleffen is en juist wel meer wil. Bah, waarom vallen er toch altijd jongens op mij die meteen een hele toekomst met me zien? En waarom val ik dan niet op die manier op hen?
En waarom denk ik meer aan een jongen die ik één keer heel kort heb gezien dan aan de mensen waarmee ik wekelijks omga?
Oud 31-07-2007, 03:04
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-07-2007, 06:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
He bah. Ik krijg weer nare dromen over mijn ex. Alhoewel, ze zijn totaal niet naar, eerder heel erg fijn ( ), maar wakker worden is dan zo vervelend. Dan realiseer je je dat het niet meer zo is.

Gelukkig heb ik vandaag afleiding in de vorm van een paar gezellige forumers, een Buffy box en heel veel snaai
__________________
<):o)
Oud 31-07-2007, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 29-07-2007 @ 23:14 :
jij en blue angel moeten jullie nieuwe aanwinsten maar ff posten in t fototopic
hehe, komt in orde zal in het weekend eens een foto maken
Oud 31-07-2007, 08:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vind t zoals t nu is aan de ene kant wel relaxed, maar aan de andere kant mis ik toch ergens wel het gevoel van iemand leuk vinden of meer dan normale interesse hebben in iemand.

Naja, ik zie wel wat er gebeurt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-07-2007, 08:50
Verwijderd
Foto's kijken van hetgene dat je het liefste wilt op dit moment is geen goed plan.. Nog tien dagen, dan lekker samen met hem weer daar zijn, oude bekende opzoeken en genieten van de zon, zee en het strand. En afscheid nemen, pff, nog niet aan denken
Oud 31-07-2007, 09:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
wow, nou heb ik al een paar dagen achter elkaar dates enzo met dezelfde jongen! En ik ben ook al zeker 4 keer achter elkaar blijven slapen. Dat is weer eens wat anders dan 4 scharrels in 1 week. Vanavond met hem eten en naar de film
Nu nog een ander probleem oplossen met een jongen die (volgens mij al heel lang) verliefd op me is, en waar ik per ongeluk mee gezoend heb (soms denk ik niet na over de gevolgen en negeer ik m'n verstand totaaaal). Hij heeft me nu zelfs zo'n beetje al "verboden" om met andere jongens te zoenen. Maar kom op, zolang ik nog geen verkering heb wil ik me niet aan regeltjes houden. Plus dat ik jongen nummer 1 erg leuk ga vinden. Binnenkort nummer 2 toch maar vertellen dat het geen succes gaat worden. auw.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 31-07-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 31-07-2007 @ 01:11 :
jij kent mijn ex dus?

OT: verrassend goed. nooit geweten dat koffie drinken zo leuk kon zijn.
al een jaar of 8 ongeveer.
Oud 31-07-2007, 10:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-07-2007 @ 07:09 :
He bah. Ik krijg weer nare dromen over mijn ex. Alhoewel, ze zijn totaal niet naar, eerder heel erg fijn ( ), maar wakker worden is dan zo vervelend. Dan realiseer je je dat het niet meer zo is.

Gelukkig heb ik vandaag afleiding in de vorm van een paar gezellige forumers, een Buffy box en heel veel snaai
Ik ben weer aan Friends begonnen. In het kader van just gettin' my mind of things... Pfff.

Maar ik moet zeggen dat ik exlief wel aardig verwerkt heb, ik mis hem niet meer zo, het is meer dat er zo nu en dan herinneringen naar boven komen die heel fijn zijn, maar that's it. Afgelopen week heeft me ook geleerd dat hij niet echt je van het was onder de mannen. Ach ja. We houden het dus gewoon bij mooie herinneringen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-07-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 31-07-2007 @ 11:34 :
Ik ben weer aan Friends begonnen. In het kader van just gettin' my mind of things... Pfff.

Maar ik moet zeggen dat ik exlief wel aardig verwerkt heb, ik mis hem niet meer zo, het is meer dat er zo nu en dan herinneringen naar boven komen die heel fijn zijn, maar that's it. Afgelopen week heeft me ook geleerd dat hij niet echt je van het was onder de mannen. Ach ja. We houden het dus gewoon bij mooie herinneringen
Het is heel stom, maar ergens hebben die programma's nog een voorbeeldfunctie ook.. "als dat en dat personage eroverheen komt, kan ik het ook." Bij Buffy is dat alleen lastig want dan moet ik lesbisch worden
Oud 31-07-2007, 11:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-07-2007 @ 12:13 :
Het is heel stom, maar ergens hebben die programma's nog een voorbeeldfunctie ook.. "als dat en dat personage eroverheen komt, kan ik het ook." Bij Buffy is dat alleen lastig want dan moet ik lesbisch worden
Uhu. Tis heel herkenbaar zo nu en dan. Bepaalde personages lijken ook op bepaalde mensen uit mijn omgeving enzo. Heerlijk! Ik laat alleen wel een goed boek ervoor liggen, en dat si dan weer niet de bedoeling Maar ach, tis vakantie, toch?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-07-2007, 11:19
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 31-07-2007 @ 12:18 :
Uhu. Tis heel herkenbaar zo nu en dan. Bepaalde personages lijken ook op bepaalde mensen uit mijn omgeving enzo. Heerlijk! Ik laat alleen wel een goed boek ervoor liggen, en dat si dan weer niet de bedoeling Maar ach, tis vakantie, toch?
Daarom is het vakantie. Ik lees per definitie geen goede boeken trouwens, ik haal alle fantasy en kinderboeken e.d. in die ik moet missen tijdens m'n studie
Oud 31-07-2007, 11:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-07-2007 @ 12:19 :
Daarom is het vakantie. Ik lees per definitie geen goede boeken trouwens, ik haal alle fantasy en kinderboeken e.d. in die ik moet missen tijdens m'n studie
Mijn definitie van goede boeken is vrij breed
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-07-2007, 11:43
George
Avatar van George
George is offline
Omg omg omg <3
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 31-07-2007, 11:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn ouders worden een beetje eng eerst uit eten met zn 4en, en vanavond naar de film met zn 4en.. eek

pff.. in kader tot een ex/goede vriend.. ik ben een bitch, en ik denk dat ik mezelf maar uit zijn leven verwijder, om hem te beschermen.. al deed ik hem absoluut niet met opzet pijn, ik kan dit schuldgevoel niet aan.. hij is beter af zonder me *snif*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2007, 11:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
George schreef op 31-07-2007 @ 12:43 :
Omg omg omg <3
vertel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2007, 11:51
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Dott schreef op 31-07-2007 @ 12:44 :
vertel
Ken je Jeroen van Atak?
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 31-07-2007, 12:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
George schreef op 31-07-2007 @ 12:51 :
Ken je Jeroen van Atak?
ja ik geloof dat ik weet wie het is ja.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.