Oud 14-02-2019, 19:54
Verwijderd
Aangezien jullie vaak zeggen dat het Ontzettend Veel Werk is om hier FB te zijn, getuige de standaardreacties met "We hebben ook andere dingen te doen", ben ik wel nieuwsgierig naar hoeveel tijd jullie nou eigenlijk besteden aan het modereren op het forum

Vertel maar!
Advertentie
Oud 14-02-2019, 19:56
Verwijderd
En Jon, is het niet tijd om dit platform óf te sluiten óf er in ieder geval eens een frisse wind door te laten waaien? Om het huidige FB-team hangt een spruitjeslucht die er niet meer uit te krijgen is. In de fucking klas is het minder truttig dan hier.
Oud 14-02-2019, 19:57
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Aangezien jullie vaak zeggen dat het Ontzettend Veel Werk is om hier FB te zijn, getuige de standaardreacties met "We hebben ook andere dingen te doen", ben ik wel nieuwsgierig naar hoeveel tijd jullie nou eigenlijk besteden aan het modereren op het forum

Vertel maar!
Ik wil het ook graag weten. Is er een soort schema met wie wanneer online is of is het gewoon per FB verschillend? Alvast bedankt voor de reacties.
Oud 14-02-2019, 19:58
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
En Jon, is het niet tijd om dit platform óf te sluiten óf er in ieder geval eens een frisse wind door te laten waaien? Om het huidige FB-team hangt een spruitjeslucht die er niet meer uit te krijgen is. In de fucking klas is het minder truttig dan hier.
Bedoel je dat de forummers samen mogen stemmen op nieuwe FB’en?
Oud 14-02-2019, 19:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En Jon, is het niet tijd om dit platform óf te sluiten óf er in ieder geval eens een frisse wind door te laten waaien?
Deze vraag hebben wij als FB's ook bij Jon neergelegd.

We zijn nog steeds benieuwd naar je reactie, Jon
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2019, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Deze vraag hebben wij als FB's ook bij Jon neergelegd.

We zijn nog steeds benieuwd naar je reactie, Jon
Ja! Het grootste gedeelte van de leden die er nog zijn is namelijk wel klaar met vooral jouw en PM en Pluis' gepolitieagent. Afhankelijk van de windrichting en de kleur van de dag.
Oud 14-02-2019, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je dat de forummers samen mogen stemmen op nieuwe FB’en?
Nee, ik wil dat het huidige FB-team oprot.
Oud 14-02-2019, 20:02
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ja! Het grootste gedeelte van de leden die er nog zijn is namelijk wel klaar met vooral jouw en PM en Pluis' gepolitieagent. Afhankelijk van de windrichting en de kleur van de dag.
Ik vind ze juist heel goed. Kunnen wie niet een topic maken waarin we de positieve en negatieve punten van de forumbazen zetten zodat we er met z’n allen aan kunnen werken?
Oud 14-02-2019, 20:03
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Nee, ik wil dat het huidige FB-team oprot.
Ik snap wat je bedoeld. Wil je dan bijvoorbeeld een poll waar we kunnen kiezen uit bijvoorbeeld jou, Elin3 of iemand anders?
Oud 14-02-2019, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze juist heel goed.
De rest van het forum-1 interesseert het echt geen ene kanker wat jij vindt.

Citaat:
Kunnen wie niet een topic maken waarin we de positieve en negatieve punten van de forumbazen zetten zodat we er met z’n allen aan kunnen werken?
Denk even na, dat is het tegenovergestelde van handig.

Ze moeten gewoon weg, en er moeten nieuwe komen. Er moet sowieso een veel grotere groep zijn zodat er gemodereerd gaat worden vanuit consensus en er weer een persoonlijkheid ontstaat voor de subforums, niet een stel plussen die overal maar iets doet.
Oud 14-02-2019, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wat je bedoeld. Wil je dan bijvoorbeeld een poll waar we kunnen kiezen uit bijvoorbeeld jou, Elin3 of iemand anders?
Nee, ik wil dat het huidige FB-team oprot.
Oud 14-02-2019, 20:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Denk even na, dat is het tegenovergestelde van handig.
Hoe zou jij een nieuw team samenstellen?
Oud 14-02-2019, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Hoe zou jij een nieuw team samenstellen?
Dat heb ik nog maar een keer of 20 uiteengezet, gebruik de zoekfunctie maar.
Oud 14-02-2019, 20:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat heb ik nog maar een keer of 20 uiteengezet, gebruik de zoekfunctie maar.
Dit is beleidszaken en jij wil een nieuw team. Ik ben hartstikke tevreden met het huidige team. Of je zet het erbij of er komt gewoon geen oplossing...
Oud 14-02-2019, 20:18
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik ben hartstikke tevreden met het huidige team..
Leg eens uit.
Oud 14-02-2019, 20:20
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Leg eens uit.
Ze kiezen geen kant, willen met iedereen bevriend zijn en gaan zelf nooit offtopic.
Oud 14-02-2019, 20:21
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ze kiezen geen kant,
Als dat zo is, waarom ben jij dan nog niet verbannen?
Oud 14-02-2019, 20:23
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Als dat zo is, waarom ben jij dan nog niet verbannen?
Dat geld voor jou hetzelfde. Ze kiezen niet jouw kant en ze kiezen niet mijn kant.
Ads door Google
Oud 14-02-2019, 20:34
Verwijderd
Nou, mijn twee centjes: deadlock heeft gelijk. Doei he.
Oud 14-02-2019, 21:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nee, ik wil dat het huidige FB-team oprot.
Sta jij op als brave burger die graag een FB wilt worden?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Sta jij op als brave burger die graag een FB wilt worden?
Lijkt me niet relevant. Vanwaar de vraag?
Oud 14-02-2019, 21:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Lijkt me niet relevant. Vanwaar de vraag?
Nou ja, je begint te zeuren op dit team, zegt dat iedereen weg moet van het huidige team. Je levert nogal veel kritiek op het team. Je kan het dan toch prima het aanpakken op jouw manier als je een FB bent?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je begint te zeuren op dit team, zegt dat iedereen weg moet van het huidige team. Je levert nogal veel kritiek op het team. Je kan het dan toch prima het aanpakken op jouw manier als je een FB bent?
Rare gedachtengang. Maar euh, het lijkt mij verstandiger dat de doelgroep weer FB wordt. Ik ben FB geweest in een tijd dat jij nog niet bestond, heb niet per se de behoefte om dat weer te doen nee.
Oud 14-02-2019, 21:53
Verwijderd
Overigens ben ik eveneens een poosje FB geweest, tot groot genoegen van o.a. Mark52. En ook ik bedank.
Oud 14-02-2019, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vraag me af of er nog wel een doelgroep is voor zo'n groot en uitgebreid forum maar zoals gezegd hebben wij ook vragen neergelegd bij Jon over de toekomst van het forum.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 14-02-2019, 22:04
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik vraag me af of er nog wel een doelgroep is voor zo'n groot en uitgebreid forum maar zoals gezegd hebben wij ook vragen neergelegd bij Jon over de toekomst van het forum.
Ik hoor van Deadlock en Kuzu dat ze niet nog eens forumbaas willen zijn maar hoe bevalt het jou, Daantje_0705?
Oud 14-02-2019, 22:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gezien het feit dat ik minderjarig ben, lijkt het me ook niet heel apart als ik niet gekozen wordt als eventuele FB. Ik zou het op zich wel leuk vinden, maar ik weet eerlijk gezegd niet heel goed welke verantwoordelijkheid het met zich meebrengt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 22:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik denk dat 90% van de actieve users, fb of niet, te oud is voor hier. Dus ja een frisse wind is wel handig. Misschien is een forum als dit ook wel niet meer van deze tijd.

We hadden een tijdje meer binding met scholieren.com zelf maar dat is gestorven toen die scholieren klaar waren met school.

Ik weet ook niet wat Jon wil.

En pudding je hoeft helemaal niet meerderjarig te zijn om fb te worden. Meestal zoeken we iemand die minstens een jaar lid is en/of actief meedoet, enigszins goed ligt in de groep (dus geen ruzie maakt met Jan en alleman) en die zich gedraagt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 14-02-2019, 22:16
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik denk dat 90% van de actieve users, fb of niet, te oud is voor hier. Dus ja een frisse wind is wel handig. Misschien is een forum als dit ook wel niet meer van deze tijd.

We hadden een tijdje meer binding met scholieren.com zelf maar dat is gestorven toen die scholieren klaar waren met school.

Ik weet ook niet wat Jon wil.

En pudding je hoeft helemaal niet meerderjarig te zijn om fb te worden. Meestal zoeken we iemand die minstens een jaar lid is en/of actief meedoet, enigszins goed ligt in de groep (dus geen ruzie maakt met Jan en alleman) en die zich gedraagt.
Ik vind de eisen goed gesteld maar ik las dat Elin3 na een maand al forumbaas was. Hoe kwam dat dan?
Oud 14-02-2019, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Gezien het feit dat ik minderjarig ben, lijkt het me ook niet heel apart als ik niet gekozen wordt als eventuele FB. Ik zou het op zich wel leuk vinden, maar ik weet eerlijk gezegd niet heel goed welke verantwoordelijkheid het met zich meebrengt
Als jij FB wordt, ben ik per direct weg.
Oud 14-02-2019, 22:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hadden we deze hele discussie in 2012 niet al gehad, met exact dezelfde reacties?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-02-2019, 22:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hadden we deze hele discussie in 2012 niet al gehad, met exact dezelfde reacties?
In grote lijnen wel ja, en daar is nooit een beslissing op gekomen vanuit HQ.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 14-02-2019, 22:24
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Vgns mij zijn haller, ik en Destruct!, de enige actieve leden die in de doelgroep vallen
__________________
HANDTEKENING
Oud 14-02-2019, 22:24
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Vgns mij zijn haller, ik en Destruct!, de enige actieve leden die in de doelgroep vallen
Top FB ers worden wij
__________________
HANDTEKENING
Oud 14-02-2019, 22:25
Verwijderd
Mwoah, op veel subfora loopt nog wel redelijk wat van de doelgroep hoor, maar 90% van de posts komt denk ik ook van 10% van de nog actieve leden
Oud 14-02-2019, 22:28
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Mwoah, op veel subfora loopt nog wel redelijk wat van de doelgroep hoor, maar 90% van de posts komt denk ik ook van 10% van de nog actieve leden
Idd
__________________
HANDTEKENING
Ads door Google
Oud 14-02-2019, 22:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In grote lijnen wel ja, en daar is nooit een beslissing op gekomen vanuit HQ.
Naja precies. Geen reactie is ook een reactie op een gegeven moment. Er is duidelijk geen behoefte om nog te investeren in het forum, maar de advertentie inkomsten > de kosten van het hosten van een forum voor een paar gebruikers. Dus zal het blijven draaien en mogen we het blijven gebruiken. Maar ik denk niet dat de hele discussie weer beginnen en hopen dat HQ er iets mee gaat doen heel veel gaat veranderen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-02-2019, 22:32
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Vgns mij zijn haller, ik en Destruct!, de enige actieve leden die in de doelgroep vallen
Jij denkt niet dat PUDDINGPOWER, BlikjeDrinken, J.Hofman en ik ook scholieren zijn? Jij denkt dat jullie drie van de honderden leden die zijn aangemeld de enige zijn?
Oud 14-02-2019, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Naja precies. Geen reactie is ook een reactie op een gegeven moment. Er is duidelijk geen behoefte om nog te investeren in het forum, maar de advertentie inkomsten > de kosten van het hosten van een forum voor een paar gebruikers. Dus zal het blijven draaien en mogen we het blijven gebruiken. Maar ik denk niet dat de hele discussie weer beginnen en hopen dat HQ er iets mee gaat doen heel veel gaat veranderen.
Ik ben niet gewend om te verliezen en zo lang er nog iets leeft, ook al hangt het aan de beademing, dan zal ik er voor vechten.
Oud 14-02-2019, 22:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Als jij FB wordt, ben ik per direct weg.
En ik maar denken dat je me had genegeerd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 22:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Vgns mij zijn haller, ik en Destruct!, de enige actieve leden die in de doelgroep vallen
Ik denk dat alleen jij eraan zou voldoen. Haller en Destruct! hebben bans gehad (ik weet niet hoeveel jij er hebt gehad) ik loop op mijn laatste waarschuwing, dus qua het gedragen op het forum vallen wij af
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Jij denkt niet dat PUDDINGPOWER, BlikjeDrinken, J.Hofman en ik ook scholieren zijn? Jij denkt dat jullie drie van de honderden leden die zijn aangemeld de enige zijn?
Ja kijk, vroeger zouden jullie niet eens echt opvallen, je zou op De Kantine zitten met de overige geestelijke gehandicapten, of in het LJH ofzo. Je zou misschien zelfs wel binnen notime Forumbaas zijn op een of ander subforum als het 10/15 jaar geleden was. Maar op Onzin zouden we geen last van je hebben.

Anyway, zelfs al zijn jullie scholieren, hij laat jullie er expres uit omdat hij het eens is met mij dat jullie sfeerverzieken en irritant zijn.
Oud 14-02-2019, 22:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat alleen jij eraan zou voldoen. Haller en Destruct! hebben bans gehad (ik weet niet hoeveel jij er hebt gehad) ik loop op mijn laatste waarschuwing, dus qua het gedragen op het forum vallen wij af
Het is nooit te laat om je leven te beteren

Dat je een ban hebt gehad betekent niet dat je nooit meer forumbaas kunt worden. Je benoemt wel direct een ander probleem: er is nog maar zo weinig doelgroep op het forum dat een forumbazen-team vormen met enkel scholieren best een uitdaging wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2019, 22:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben niet gewend om te verliezen en zo lang er nog iets leeft, ook al hangt het aan de beademing, dan zal ik er voor vechten.
Voor jezelf, of voor de doelgroep?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2019, 22:44
Verwijderd
En je zult als FB maar steeds in conclaaf moeten gaan met "speciale" collegae (jullie weten wie jullie zijn!) met "meningkjes" en "gevoelens", fuck die shit. Horrorbaan.
Oud 14-02-2019, 22:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Rare gedachtengang. Maar euh, het lijkt mij verstandiger dat de doelgroep weer FB wordt. Ik ben FB geweest in een tijd dat jij nog niet bestond, heb niet per se de behoefte om dat weer te doen nee.
+ jou, mij en de anderen van onze catagorie of in een klein afgesloten stukje laten spelen, weg van de rest. Maar goed, dat is ook wel weer een beetje controversieel.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-02-2019, 22:45
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het is nooit te laat om je leven te beteren

Dat je een ban hebt gehad betekent niet dat je nooit meer forumbaas kunt worden. Je benoemt wel direct een ander probleem: er is nog maar zo weinig doelgroep op het forum dat een forumbazen-team vormen met enkel scholieren best een uitdaging wordt.
Kan er dan geen team komen met de huidige bazen en wat scholieren?
Oud 14-02-2019, 22:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het is nooit te laat om je leven te beteren
Nee, zeker niet. Maar ja, Destruct! is voor een jaar geband, als ik wel me aan de regels hou, maar 1x buiten het boekje ga, ben ik ook gelijk geband (gok ik). Dus 1 foutje en gelijk is het klaar op dit moment.

Citaat:
Dat je een ban hebt gehad betekent niet dat je nooit meer forumbaas kunt worden. Je benoemt wel direct een ander probleem: er is nog maar zo weinig doelgroep op het forum dat een forumbazen-team vormen met enkel scholieren best een uitdaging wordt.
Al zou ik een FB-team samen willen stellen, zou ik juist niet alleen maar scholieren willen in dat team. Scholieren hebben een stuk minder ervaring dan volwassenen. Dus daar kunnen de volwassene FB's mee helpen bij de scholieren die FB zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 22:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan er dan geen team komen met de huidige bazen en wat scholieren?
Daar staan we zeker voor open! Al blijft het natuurlijk wel van belang dat iemand geschikt is als forumbaas. Als we iemand elke week een waarschuwing moeten sturen voor het overtreden van forumregels, uitlokken van ruzie of vaak offtopic posten, komt diegene niet zo snel in aanmerking
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2019, 22:48
Verwijderd
Citaat:
+ jou, mij en de anderen van onze catagorie of in een klein afgesloten stukje laten spelen, weg van de rest. Maar goed, dat is ook wel weer een beetje controversieel.
Dat zou ik erg appreciëren maar in dit geval snap ik heel goed als die ruimte niet gegeven zou worden
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.