Oud 04-04-2005, 19:06
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Hoi, sinds een aantal weken ben ik lid van een datingsite. Na mijn vorig vriendinnetje wordt het weer eens tijd voor meer contact met andere meisjes. Alleen heb ik tot nu toe weinig, zeg maar gerust geen succes gehad. En daar baal ik best wel van! Ik weet niet wat waar het aanligt . Ik heb een leuke foto, en een volledig profiel met genoeg informatie. Ik heb diverse meisjes een berichtje gestuurd, maar de meeste van hen reageren niet, en als ze al reageren dan is het een geen-interesse bericht.
Wat doe ik dan fout?? Misschien een meer uitdagendere foto? Zoals een ontbloot bovenlijf? Zulke foto's heb ik regelmatig de revue zien passeren. Misschien dat dat helpt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 19:08
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Misschien moet je maar weer Aziatische uitbuitertjes gaan proberen .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:09
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ga eens naar buiten en mensen ontmoeten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 04-04-2005 @ 19:08 :
Misschien moet je maar weer Aziatische uitbuitertjes gaan proberen .
Zulke opmerkingen zijn niet nodig. Serieuze reacties graag en anders reageer je maar niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:17
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik denk dat je gewoon moet gaan stappen enzo, dan is het veel leuker om iemand te leren kennen. mij lijkt het helemaal niks zo'n dating site. iemand kan zich via zo'n site heel anders voordoen. ik zou niks van die reacties aantrekken en gewoon een vriendinnetje in jouw omgeving zoeken!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:19
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Het is niet zo dat het mijn enige manier is om meisjes te ontmoeten, maar het is wel een makkelijke manier.
Maar zijn er misschien mensen die wel succes hadden op zo'n site? Of zijn er nog mensen met goede tips?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:37
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 04-04-2005 @ 19:19 :
Maar zijn er misschien mensen die wel succes hadden op zo'n site? Of zijn er nog mensen met goede tips?
Mijn zus heeft haar vriend leren keren via zo'n site, en dat gaat nu al ruim een half jaar goed.

Misschien reageer je wel op het verkeerde "type" meisje? Meisjes die wel daar zitten maar idd beoordelen op de foto, en daarbij een voorkeur hebben voor een foto waarop zoveel mogelijk te zien in. Genoeg meisjes die genoeg hebben aan een foto waarop je hoofd te zien is. Ik weet niet wat voor verhaal je erbij hebt staan, misschien dat je daar aan kan sleutelen tot het een leuk/spontaan verhaal wordt?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 04-04-2005 @ 19:06 :
Hoi, sinds een aantal weken ben ik lid van een datingsite. Na mijn vorig vriendinnetje wordt het weer eens tijd voor meer contact met andere meisjes. Alleen heb ik tot nu toe weinig, zeg maar gerust geen succes gehad. En daar baal ik best wel van! Ik weet niet wat waar het aanligt . Ik heb een leuke foto, en een volledig profiel met genoeg informatie. Ik heb diverse meisjes een berichtje gestuurd, maar de meeste van hen reageren niet, en als ze al reageren dan is het een geen-interesse bericht.
Wat doe ik dan fout?? Misschien een meer uitdagendere foto? Zoals een ontbloot bovenlijf? Zulke foto's heb ik regelmatig de revue zien passeren. Misschien dat dat helpt!
Mijn idee is dat je op een relatiesite of datingsite juist eerder kans hebt op one-night stands. Mensen zoeken elkaar op, gebruiken elkaar en dumpen elkaar weer. Zo'n site is lekker anoniem, mensen liegen dan erg makkelijk over zichzelf.

Liegen over beroep, opleidingsniveau en dergelijke gebeurde er veelvuldig.

Verder is de man/vrouw verhouding op een datingsite absoluut verkeerd. Er zitten veel en veel en veels teveel mannen op. Dat bevordert het natuurlijk allemaal niet. Dat weet ik uit ervaring.

Ik heb namelijk voor de gein eens een profiel aangemaakt, een leuke zwart-wit foto van een meisje erbij geplaatst en een cliche verhaaltje erbij verzonnen.

De enorme hoeveelheid reacties was echt te ziek gewoon. Het totaal aantal reacties bedroeg in 1 maand ruim 1000 stuks. Zelf had ik ook een eigen profiel aangemaakt, wat wel naar waarheid was ingevuld. Ik kreeg slechts 3 reacties. Ik had echt een leuk verhaal erbij gezet. Duidelijke, mooie foto's van mezelf ook, voor mij werkt zo'n site absoluut niet.

De 3 reacties die ik kreeg, waren van een rioolmonster, een trol en een slet.
De paar berichtjes die ik naar andere meiden stuurde, werden niet gelezen of niet beantwoord. Ik denk dat dat niet gebeurde, omdat je als vrouw op zo'n site werkelijk overspoeld wordt met mail. Zoveel mail, dat je die nooit allemaal zou kunnen beantwoorden.

Het profiel had ik vooral uit nieuwsgierigheid aangemaakt, in de zin van: wat voor vrouwen/meisjes reageren er op mij en hoe werkt zo'n site. Zeker niet om serieus iemand te ontmoeten en meer.

Ik zou zeggen: verwacht niet zoveel van zo'n site? Het is enkel lucreatieve business op dit moment voor de eigenaren van de sites.

Misschien moet je het eens op Scholieren.com proberen?
Die zijn tenminste nog gratis!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:59
Verwijderd
De meeste datingsites richten zich óf op one night stands, óf op volwassenen. Gezien het feit dat jij jong bent en een relatie wil, schiet je daar inderdaad niet veel mee op.

De moeder van mijn vriend heeft haar vriend via een datingsite leren kennen. Maarja, zij is dan ook 50.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:07
Verwijderd
misschien moet je mensen niet van het internet plukken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:20
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Nee, ik ben niet op zoek naar one-night-stands. Ik hoef ook niet direct een vaste relatie, maar eerder leuk contact met meisjes. Zoals een paar dates, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:33
Verwijderd
ga dan gewoon naar een disco ofzo.
over internet weet je nooit wat voor mensen je voor je hebt.
of zelf bent natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:50
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 04-04-2005 @ 19:06 :
Ik heb een leuke foto, en een volledig profiel met genoeg informatie.
Wat is de link van je profiel?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:56
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-04-2005 @ 20:50 :
Wat is de link van je profiel?
Mja dan kunnen wij het eens bekijken en er misschien aan sleutelen ... Mar zoek eens verder dan het internet lang is en ga eens naar buiten, stel ook niet van die rare eisen als "ik wil speciaal een Aziatisch meisje" of "ze moet zelf geen inspraak hebben".. Zulke dingen werken hier niet in Nederland..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:05
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Envy schreef op 04-04-2005 @ 19:08 :
Misschien moet je maar weer Aziatische uitbuitertjes gaan proberen .
sorry, maar ik dacht hetzelfde
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 04-04-2005 @ 19:08 :
Misschien moet je maar weer Aziatische uitbuitertjes gaan proberen .

Nou Dat wilde ik ook zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 04-04-2005 @ 19:06 :
[B]Ik heb een leuke foto, en een volledig profiel met genoeg informatie. ]

Misschien is de foto wel leuk, maar ben jij het niet


Sorry maar serieus reageren bij de topic van PierdeRegenworm is gewoon ECHT onmogelijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2005, 22:51
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 04-04-2005 @ 20:56 :
Mja dan kunnen wij het eens bekijken en er misschien aan sleutelen
Ja, en dan kan meteen de twijfel over de echtheid van de TS weggenomen worden.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:57
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik denk ook dat het beter is dat je eens naar een discotheek gaat ofzo!
Datingsites & chats zijn alleen maar voor one night stand of voor het zoeken van vrienschap (zeldzaam) en die dan mss uitgroeit tot een relatie (zeer zeldzaam of + 40)
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:09
RoB!N
RoB!N is offline
Dating site gaat toch echt niet werken
Probeer een chatbox ofzow en als je echt graag een meisje wil ga je na de disco. Word dronken en beland bij 1 of ander mokkel in bed
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:15
blupp
blupp is offline
Ow jee, mr Wurm is back.
Laat alsjeblieft je profiel zien..gun ons ook een lolletje, ok?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:29
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
jah misschein is een uitdagendere foto idd wel goed. doe maar 1tje met ontbloot onderlijf ben je origineel, chix interpreteren originaliteit als 'spontaan'
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 10:11
Verwijderd
Ik kan er idd helemaal over meepraten. Het probleem ligt gewoon in het feit dat het gros van de vrouwen die een profiel aanmaken gewoon afwachten wat voor reacties ze krijgen en dan een keuze maken uit een paar gozers die er fantastisch uitzien. Ze hoeven er zelf niks voor te doen.

Bij de mannen is het gewoon anderom. Wij krijgen geen reacties (misschien heel af en toe) en moeten zelf aan het werk en dan maar hopen dat er een keer iemand reageert.

Wat dat betreft zijn de vrouwen op datingsites gewoon ******. Nooit eens zelf een stap nemen, alleen maar afwachten....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 10:18
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Envy schreef op 04-04-2005 @ 19:08 :
Misschien moet je maar weer Aziatische uitbuitertjes gaan proberen .
Hier dacht ik ook meteen aan

Maar zoals gezegd; probeer het eens gewoon in een disco ofzo. Volgens mij is dat makkelijker dan via een datingsite
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2005, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 05-04-2005 @ 10:11 :
Wat dat betreft zijn de vrouwen op datingsites gewoon ******. Nooit eens zelf een stap nemen, alleen maar afwachten....
****** = super schijterig onzeker, zeg dat maar eens.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:11
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-04-2005 @ 22:51 :
Ja, en dan kan meteen de twijfel over de echtheid van de TS weggenomen worden.
Ja, Pierre als je nu je profieltje laat zien, zullen wij ook wat serieuzer reageren, want je komt tot nu toe niet echt als een "IRL person" over maar meer een nieuw sprookjesfiguur van het jaar 2005...

Maar goed om toch maar weer ff on-topic te reageren, het is een feit dat er meer mannen dan vrouwen op zo`n site zitten, maar wat ook een feit is dat de helft nep is of het er een keer opgeplaats heeft en er nooit meer naar kijkt.. De mensen die serieus reageren en die niet alleen op seks doelen zijn meestal gescheiden mensen of mensen die lang vrijgezel zijn en de 30-tig passeren, maar wees gerust er zijn in Europa ongeveer 25 miljoen vrijgezellen moet toch lukken denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:46
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Mensen, ik laat mijn profiel niet zien. Er kan altijd wel iets aan verbeterd worden, maar dan niet hier .
Maar, niemand goede tips of ervaringen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:58
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 05-04-2005 @ 19:46 :
Mensen, ik laat mijn profiel niet zien. Er kan altijd wel iets aan verbeterd worden, maar dan niet hier .
Maar, niemand goede tips of ervaringen?
Een goede tip: laat je profiel zien.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:11
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 05-04-2005 @ 19:46 :
Mensen, ik laat mijn profiel niet zien. Er kan altijd wel iets aan verbeterd worden, maar dan niet hier .
Maar, niemand goede tips of ervaringen?
me= spray rebel

mm waarom maak je dan niet een kleine print screen plaatje van, zodat we je iig kunnen geloven dat je bestaat, want je klinkt erg ongeloofwaardig
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:23
Verwijderd
Mja, daar kom ik weer met mijn datingsite ervaring. Ik heb mijn stage rond en eindwerk over datingsites gemaakt en er 1 ontworpen. Je moet ten 1e bedenken dat de mannen de vrouwen volledig overheersen in aantallen op die sites. Ik meldde mij aan als 24jarige vrouw op zoek naar vrouw voor vriendschap en kreeg binnen de week al 12 reacties van mannen tussen de 35 en 65 die een relatie wilden. Zonder foto, zonder uitgebreid profiel (ik dan).
Dan heb je het probleem van geld. Vele sites vragen onozel veel geld voor het sturen van een berichtje. En dan ga je simpelweg niet reageren als iemand je niet interesseert. Dan kijk je wel goed uit aan wie je je geld besteed. En anders hebben ze een gratis profiel waarbij ze geen berichten kunnen terugsturen.

Er zijn een paar goeie datingsites, maar uiteindelijk zul je daar ook betalen... Uteindelijk komt het erop neer dat de volhouder wint. En als je echt een leuke foto hebt, dan zul je uiteindelijk wel opvallen (fotozappen gebeurt vaak), want veel van die mannen zijn ook niet echt alles ^^.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
blueeyes_jochie schreef op 05-04-2005 @ 20:11 :
me= spray rebel

mm waarom maak je dan niet een kleine print screen plaatje van, zodat we je iig kunnen geloven dat je bestaat, want je klinkt erg ongeloofwaardig
Gelukkig heb jij je ware liefde al gevonden!

Pas maar op dat hij je niet in de boot neemt.

Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:45
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:15
Yurgentje
Yurgentje is offline
Meeet reeel people.... not virtual woman
__________________
Halllow
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:02
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Probeer het hier eens op contact gezocht
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:04
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 05-04-2005 @ 22:02 :
Probeer het hier eens op contact gezocht
Dat had de TS toch al gedaan? Met enormmmmm veel succes
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2005, 22:18
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 05-04-2005 @ 20:34 :
Gelukkig heb jij je ware liefde al gevonden!

Pas maar op dat hij je niet in de boot neemt.

[afbeelding]
haha nouw dat zijn nog vet oude foto`s vink nie leuk.. maar goed het was wel één van mijn grote liefdes, nu is het gelukkig dees en ben er supertrots op, niet aziatisch maar goed :

me now:


me lievie, gevonde op de kermis en bij het dansen :




psssst: hou heel erg van je mocht je het lezen
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 10:46
blupp
blupp is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 05-04-2005 @ 19:46 :
Mensen, ik laat mijn profiel niet zien. Er kan altijd wel iets aan verbeterd worden, maar dan niet hier .
Maar, niemand goede tips of ervaringen?
Mietje. Volgens mij ben je gewoon een lelijk ventje ofzo, je had ook al iets met een aziatische hoer ofzo die alleen maar je geld wilde omdat ze je gelukkig niet zag. Waar ben je naar op zoek, een chatrelatie?
Loser
Mijn tip: Geef die vrouwen maar op, met dit soort gedrag vindt je toch niets..misschien vindt je wel wat als je je normaal gaat gedragen ipv een reu die perse moet paren met een teefje.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 11:50
WickedDevil
WickedDevil is offline
ah wat liev een BHFH topic
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 15:35
Verwijderd
jij weer
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
WickedDevil schreef op 06-04-2005 @ 11:50 :
ah wat liev een BHFH topic

Nou je het zegt. Inderdaad precies BHFH
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 06-04-2005 @ 15:55 :
Nou je het zegt. Inderdaad precies BHFH
Which would be...?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:08
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 06-04-2005 @ 11:50 :
ah wat liev een BHFH topic
Was da?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:45
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mietje. Volgens mij ben je gewoon een lelijk ventje ofzo, je had ook al iets met een aziatische hoer ofzo die alleen maar je geld wilde omdat ze je gelukkig niet zag. Waar ben je naar op zoek, een chatrelatie?
Joh, als hij zijn profiel niet wil laten zien, dan moet hij dat toch weten. Is ie dan lelijk? En al is ie lelijk? Maakt dat uit? Maakt dat 'em een minder goede lover....
Joh, doe niet zo sneu zelf.

ON-TOPIC: Ik denk dat het probleem idd is dat er veel meer mannen dan vrouwen op zo'n site zitten. Heb je al geprobeerd om heel specifiek te reageren. Mensen met dezelfde interesses....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:59
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-04-2005 @ 16:45 :
Joh, als hij zijn profiel niet wil laten zien, dan moet hij dat toch weten. Is ie dan lelijk? En al is ie lelijk? Maakt dat uit? Maakt dat 'em een minder goede lover....
Joh, doe niet zo sneu zelf.

ON-TOPIC: Ik denk dat het probleem idd is dat er veel meer mannen dan vrouwen op zo'n site zitten. Heb je al geprobeerd om heel specifiek te reageren. Mensen met dezelfde interesses....
Volgens mij ken je meneer de Regenworm dan nog niet zo goed!? Het gaat er niet om of hij lelijk, knap of weet ik veel wat nog meer is, maar meer om de manier.. Want hij bestaat niet en hij verzint al die leuke vragen, stellingen en verhalen uit zijn grote wormenstaart..

Hij begon met Aziaten..
Toen andere vrouwen in de wereld...
Daarna geld en vrouwen....
En nu datingsite geen succes...
Mwa als er nou 2 van zulke topics waren, maar t gaat allemaal over hetzelfde..

Ik kan hem wel analyseren.. Hij is misschien een best leuke jongen/of misschien wel vrouw.. Heeft geen vriendin, zou er graag één willen, maar goed het lukt niet zo.. Daarom gaat hij van die hopeloze acties doen, hij verveelt zich, vraag zich dingen af en generaliseert het, wat weer resulteert in niet boeiende antwoorden terug geven..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:29
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
blueeyes_jochie schreef op 06-04-2005 @ 16:59 :
Want hij bestaat niet en hij verzint al die leuke vragen, stellingen en verhalen uit zijn grote wormenstaart..


Ach, of hij nu wel of niet echt...ik hoop dat ie nog vele topics blijft aanmaken...zijn reacties en die van anderen blijven toch altijd weer heerlijk vermakelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 19:11
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-04-2005 @ 16:45 :

ON-TOPIC: Ik denk dat het probleem idd is dat er veel meer mannen dan vrouwen op zo'n site zitten. Heb je al geprobeerd om heel specifiek te reageren. Mensen met dezelfde interesses....
Dat viel mij ook al op. En ik probeer wel zo veel mogelijk op dames te reageren waarvan ik denk dat we elkaar wel liggen. Tot nu toe geen echt resultaat. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:26
biep
Avatar van biep
biep is offline
ja hey ik wacht op de link naar je profiel en een foto!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:30
blupp
blupp is offline
Ik ook!!
Bewijs dat je echt bent wormpje of kruip terug onder je steen waar je een eeuw hebt liggen marineren.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:35
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 06-04-2005 @ 16:08 :
Was da?
bloodhoundfromhell denk ik dannnn
__________________
huh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe help ik hem
Verwijderd
22 29-07-2008 00:32
Liefde & Relatie Relaties - internetsites
lso
42 13-09-2006 15:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.