Oud 04-06-2012, 22:20
nice person
nice person is offline
ik vroeg me af wat jullie meiden er van vinden als een jonge tijdens te seks een vinger in je kont stopt? Ik hoor veel positieve antwoorden tijdens het beffen maar vraag hoe jullie daar tijdens de seks zelf tegenover staan?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
mijn anus is verboden terrein tijdens de seks, maar er zijn vast wel dames die het prettig vinden
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:24
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Ja, ik vind dat heerlijk. Kom veel heftiger klaar dan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:27
nice person
nice person is offline
denkje dat een meisje het niet zou willen omdat ze het niet lekker vindt of omdat ze het een raar idee vindt?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:29
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Er zijn veel meiden die er niks van willen weten. Ik tot een jaar geleden ook niet trouwens.

Maar het is natuurlijk ook een beetje taboe! Er zullen omgetwijfeld meiden zijn die het daarom niet willen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:37
nice person
nice person is offline
hoe kwam het dat je het een jaar geleden in eens wel wilde?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:39
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Ik was een beetje aangeschoten en dus veel meer ontspannen en minder schaamte. Mijn sekspartner vroeg of ik het wilde proberen en heb toen ja gezegd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik weet wat er leeft aan bacteriën in het maag/darm kanaal en ik vond het vroeger al vreselijk om er een thermometer in te stoppen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
mijn anus is verboden terrein tijdens de seks, maar er zijn vast wel dames die het prettig vinden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 23:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat je moet afgaan op wat je partner ervan vindt, niet wat der gemiddelde forumster zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 23:40
nice person
nice person is offline
Doe ik ook wel alleen even kijken wat redenen zijn voor anderen om het toe te laten als ze het wil doe ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 00:00
Verwijderd
Citaat:
mijn anus is verboden terrein tijdens de seks, maar er zijn vast wel dames die het prettig vinden
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 12:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik heb er niets op tegen, maar het is ook geen must of zo.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Doe ik ook wel alleen even kijken wat redenen zijn voor anderen om het toe te laten als ze het wil doe ik het ook niet
dus je wil wel de reden weten waarom ze het willen en je doet het wel maar als ze het wil doe jij het niet ???
die snap ik niet zo goed want in het begin van de tekst zeg je: Doe ik ook wel alleen....
ik snap het niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 16:01
nice person
nice person is offline
met dat doe ik ook wel bedoel ik de tekst van fizzle-fluffy die zegt dat je af moet gaan op wat de persoon er van vindt. en daarnaast wil ik graag de redenen weten van de vrouwen die het wel toelaten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 16:08
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
met dat doe ik ook wel bedoel ik de tekst van fizzle-fluffy die zegt dat je af moet gaan op wat de persoon er van vindt. en daarnaast wil ik graag de redenen weten van de vrouwen die het wel toelaten
Wat voor redenen wil je horen? Als ze het "toelaten" vinden ze het blijkbaar fijn. Als ze het vreselijk zouden vinden, zouden ze het namelijk niet toelaten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 16:26
nice person
nice person is offline
omdat er verschillende redenen kunnen zijn waarom ze het niet zouden willen, bijvoorbeeld omdat ze het een vies idee vinden of het niet lekker vinden of zich er voor schamen etc.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 16:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
omdat er verschillende redenen kunnen zijn waarom ze het niet zouden willen, bijvoorbeeld omdat ze het een vies idee vinden of het niet lekker vinden of zich er voor schamen etc.
Dat zijn redenen van mensen die het niet toelaten.

Jij vroeg om redenen van mensen die het wél "toelaten" en "omdat ze het lekker/fijn/geil vinden" is dan denk ik wel dé reden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 14:11
Massaro
Avatar van Massaro
Massaro is offline
Citaat:
ik vroeg me af wat jullie meiden er van vinden als een jonge tijdens te seks een vinger in je kont stopt? Ik hoor veel positieve antwoorden tijdens het beffen maar vraag hoe jullie daar tijdens de seks zelf tegenover staan?
In elk geval GE-WEL-DIG om te doen!!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 14:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
In elk geval GE-WEL-DIG om te doen!!!
wat is er nou zo geweldig aan om te doen? Dat je je eigen piemel onder je vinger voelt bewegen? of dat het meisje net wat meer begint te kronkelen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 15:19
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Voor mij hoeft het niet maar als iemand dat van mij verlangt of per se wil dan mag het wel een keer.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 07-06-2012 om 01:46. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 22:45
primaa
primaa is offline
andersom is ook lekker als ze rustig met 1 vinger je prostaat "masseerd" wel glijmiddel gebruiken, bijv tijdens het pijpen je komt dan heel hard klaar
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 22:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
wat is er nou zo geweldig aan om te doen? Dat je je eigen piemel onder je vinger voelt bewegen? of dat het meisje net wat meer begint te kronkelen?
Beide
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 22:59
nice person
nice person is offline
Citaat:
andersom is ook lekker als ze rustig met 1 vinger je prostaat "masseerd" wel glijmiddel gebruiken, bijv tijdens het pijpen je komt dan heel hard klaar
dat wil ik ook wel graag een keer proberen maar ik denk dat ik haar eerst op haar gemak moet krijgen met de anus bij seks gebruiken voordat ze het bij mij zal gaan doen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 18:12
marvaan1999
marvaan1999 is offline
gwn doen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 18:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Tja, als hij graag wil mag hij er wel een vinger in steken hoor. Maar daarna moet hij die gebruikte vinger wel uit mijn buurt houden. Die vinger raakt mij niet meer aan voor hij z'n handen grondig heeft gewassen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:42
lisannexlovee
lisannexlovee is offline
mijn kont is een uitgang geen ingang
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:54
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Tja, als hij graag wil mag hij er wel een vinger in steken hoor. Maar daarna moet hij die gebruikte vinger wel uit mijn buurt houden. Die vinger raakt mij niet meer aan voor hij z'n handen grondig heeft gewassen.

De oplossing is gewoon een condoom om de vinger te gebruiken. Glijdt het ook nog is makkelijker
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 14:33
domie
domie is offline
met een vinger condoom kan lekker zijn heb ik ervaren bij ex-en
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 14:49
Verwijderd
Bestaan er serieus vingercondooms?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 14:52
domie
domie is offline
ja die bestaan
krijg je bij de apotheek
zijn eigelijk bedoeld voor een zetpil in te brengen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 15:17
Verwijderd
Cool
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 15:20
domie
domie is offline
is best fijn
iets voor jou?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 16:48
Verwijderd
Nee, niks voor mij.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 17:53
Verwijderd
Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Als het jou het prettig lijkt dan moet je dat doen. Ik zou wel even om 'toestemming' vragen of kijken of ze het wat vindt en goed naar haar lichaamstaal kijken want niet iedereen kan het waarderen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 01:24
eavdn
eavdn is offline
nee ieeeeewllll
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 01:24
eavdn
eavdn is offline
Citaat:
mijn kont is een uitgang geen ingang
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 10:07
Verwijderd
Ik zou het iig niet zomaar doen, *plop* vinger erin... Eerst even om toestemming vragen dus
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 12:10
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ja anders zou je het gezellige momentje wel kunnen vergeten, en komt er van seks helemaal niks meer terecht.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
mijn kont is een uitgang geen ingang
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.