Oud 24-01-2014, 19:55
jaser453
jaser453 is offline
Hallo.
Ik ben jasper.
En ik vindt een meisje leuk.
En wil haar graag iets voor valentijnsdag geven.
maar het moet wel iets speciaals zijn.
Iemand tips of ideeën?

Laatst gewijzigd op 24-01-2014 om 21:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2014, 09:54
feniks
feniks is offline
Als dat meisje van niks weet, en jou niet of nauwelijks kent, wordt een speciaal kadootje op valentijnsdag een totale afgang. Dus ik hoop dat ze je kent.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 12:36
Dutchdoesusa
Dutchdoesusa is offline
hoi jasper,

Wat op het moment helemaal hot is is het aanbieden van een liefdesslotje. zij kan dan zelf bepalen of ze deze met jou wel of niet wil ophangen. dit kan een simple slotje zijn maar ook een mooie. uiteindelijk moet je er voor zorgen, (als ze wil) dat jij en haar naam op het slotjes staan bv. dan is de liefde bezegeld.

het is heel populair en gebreurd overal te werld zo ongeveer. volgens mij was het in rome begonnen ofzo maar in parijs en frankfurt hangen vet veel slotjes aan die bruggen.

in nederland hebben we 4 locaties heb ik ff snel gezocht. rotterdam, amsterdam, utrect en sneek zinds kort blijkbaar.

iig dit soort slotjes kan je bv halen bij een internetwinkel. hier had ik mijn ook besteld. deze werd ver netjes afgeleverd enzo. wij hadden onze namen er in laten graveren maar je kan ook gewoon een stift pakken en het er op schrijven. (wel permanent marker gebruiken anders is het er vet snel weer af buiten)

iig mijn vriendin vond het super geweldig en romantisch. na het ophangen ff uit eten geweest

Laatst gewijzigd op 27-01-2014 om 16:50. Reden: reclame voor een internetbedrijf.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 15:02
feniks
feniks is offline
eh ja, dat is leuk voor met je vriendin. Dit meisje is, zoals ik begrepen heb, nog niet zijn vriendin.
Dus dan ga je niet meteen liefdesslotjes voorstellen. Dat is gewoon freaky.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 15:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
eh ja, dat is leuk voor met je vriendin. Dit meisje is, zoals ik begrepen heb, nog niet zijn vriendin.
Dus dan ga je niet meteen liefdesslotjes voorstellen. Dat is gewoon freaky.
Mee eens

Jasper, vertel eens wat meer over jou en dit meisje. Hoe goed ken je haar? Als je haar niet echt kent kan je, als je toch echt wat wil doen, een valentijnskaart sturen, maar dan vraag ik me af op dat veel oplevert
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 18:40
-Hellshooter-
Avatar van -Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Als je weet wat ze lekker vindt, kan je haar ook wat lekkers geven (snoep bijv.) en een valentijnskaart uiteraard
__________________
*Blub*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Valentijnsdag: Enige tips?
Nuex
13 10-02-2017 07:40
Liefde & Relatie jullie tips en mening nodig!
questionman1
4 03-02-2016 14:49
Seksualiteit Valentijnsdag verder gaan
FonkY_aSS_bitcH
63 16-02-2005 11:44
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic
Verwijderd
411 06-01-2004 10:35
Liefde & Relatie wat doen jullie met valentijnsdag?
xxSweetLoverxx
12 05-02-2003 17:33
Liefde & Relatie Waarom dèze Valentijnsdag wél speciaal is...
Tijnnn
7 04-02-2002 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.