Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2018, 09:19
PMast
PMast is offline
Beste,

Voor mijn studie Commerciële Economie voer ik een onderzoek uit naar de afnemersbehoeften van mensen uit Noord-Holland bij het aanschaffen van een nieuw matras en daarvoor heb ik jouw mening nodig.

Het invullen van deze enquête duurt tussen de 5 en 10 minuten en je zult mij er enorm mee helpen. Ook als je niet uit Noord-Holland komt heb ik nog wat aan je data!

Via de onderstaande link kun je de enquête invullen:
https://www.thesistoolspro.com/surve...n5a65ec8327371

Heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2018, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Beste,

Voor mijn studie Commerciële Economie voer ik een onderzoek uit naar de afnemersbehoeften van mensen uit Noord-Holland bij het aanschaffen van een nieuw matras en daarvoor heb ik jouw mening nodig.

Het invullen van deze enquête duurt tussen de 5 en 10 minuten en je zult mij er enorm mee helpen. Ook als je niet uit Noord-Holland komt heb ik nog wat aan je data!

Via de onderstaande link kun je de enquête invullen:
https://www.thesistoolspro.com/surve...n5a65ec8327371

Heel erg bedankt!
De enquête is overduidelijk alleen maar voor mensen uit Noord-Holland. Je stelt hier dat dat niet nodig is. Je zit kortom je eigen onderzoeksresultaten te verneuken en neemt je studie blijkbaar niet serieus, ziet het als een moetje. Er is in de enquête ook geen optie om aan te geven dat je niet uit Noord-Holland komt, dus er is geen manier om de "fouten" uit de onderzoeksresultaten te filteren. Ik heb deze link doorgestuurd aan Avans Hogeschool.

Daarnaast zijn niet alle vragen even logisch. Je wordt bijvoorbeeld gedwongen een bedrag te noemen dat je overhebt voor een Botman matras. Maar ik heb daar geen bedrag voor over, ik zou van een ander merk kopen, ongeacht de prijs van Botman matrassen. De optie "ik koop geen Botman matras ongeacht de prijs" oid staat er niet tussen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.