Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2005, 19:45
FonkY_aSS_bitcH
Avatar van FonkY_aSS_bitcH
FonkY_aSS_bitcH is offline
Ik heb nu dus een maand met me vriend en we hebben gezoend en met de hand en mond gedaan,, nu willen we op valentijnsdag met elkaar naar bed alleen voor mij is het de 1e keer en ik ben wel zenuwachtig en ook een beetje onzeker over me lichaam..hebben jullie nog tips!? alvast bedankt
__________________
...:dOnt talK juSt kiSS:...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:58
Vlinderr
Vlinderr is offline
Euhm, tjaa geniet ervan En vooral verwacht er niet te veel van, voor tzelfde geld lukt t niet, gaat er wat mis, you'll never know
Maar heel veel plezier, en geniet ook gewoon dat jullie bij elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:59
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Wat cliche
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:41
Verwijderd
Dat dacht ik vorig jaar ook, samen met een vriendin*grinnik*
Is er toch niet van gekomen, had andere dingen te doen op die dag. Dus.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:59
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-02-2005 @ 21:41 :
Dat dacht ik vorig jaar ook, samen met een vriendin*grinnik*
Is er toch niet van gekomen, had andere dingen te doen op die dag. Dus.
samen met een vriendin? geil
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 22:49
Verwijderd
Hmm ik zou het iig niet zo doen, gepland, en dan nog wel op valentijnsdag! Je verwacht er dan mss wel iets heel erg moois&romantisch van, wat dan dus tegen kan vallen! Ik vind eigenlijk dat het spontaan moet komen..

Verder tips, toch nog... niet onzeker zijn, ga er maar van uit dat je vriend jou echt wel de leukste, knapste en mooiste vindt, niet gespannen zijn (nou ja proberen dan he )... en stel je er nog niet al te veel bij voor, dan valt het nooit tegen.

En de eerste keer mag mislukken, immers oefening baart kunst toch
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 23:17
Verwijderd
Ja, doe het niet in een bad vol met verzadigd zoutzuur.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 23:31
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-02-2005 @ 23:49 :
(...)

oefening baart kunst toch
Of kinderen, als je niet uitkijkt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 23:52
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-02-2005 @ 00:17 :
Ja, doe het niet in een bad vol met verzadigd zoutzuur.
Wat, etsen ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 23:56
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
justhanna schreef op 03-02-2005 @ 20:59 :
Wat cliche
Ja, maar ook praktisch.
Gewoon alle speciale dingen plannen op Valentijnsdag. Eerste zoen, eerste keer sex, zoveel jaar verkering, verlovingsdag, trouwdag.. Dan vergeet je tenminste niet meer wanneer het was.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 00:12
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
A* schreef op 04-02-2005 @ 00:56 :
Ja, maar ook praktisch.
Gewoon alle speciale dingen plannen op Valentijnsdag. Eerste zoen, eerste keer sex, zoveel jaar verkering, verlovingsdag, trouwdag.. Dan vergeet je tenminste niet meer wanneer het was.
Wanneer is Valentijn ook weer ? Aiii.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 08:41
AnalSushi
Avatar van AnalSushi
AnalSushi is offline
Citaat:
EggeD schreef op 04-02-2005 @ 01:12 :
Wanneer is Valentijn ook weer ? Aiii.
Oh jij wil vast ook verder gaan? Wat is de volgende stap Bassie?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 09:53
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Hoezo plan je dat Is toch veel leuker als het spontaan komt?

En tips geven heeft denk ik ook niet echt zoveel zin, je moet doen wat jij leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 09:58
waves
Avatar van waves
waves is offline
enige vorm van planning moet er bij je eerste keer wel aan vooraf gaan. zorg voor n voorbehoedsmiddel bijvoorbeeld.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 10:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-02-2005 @ 00:31 :
Of kinderen, als je niet uitkijkt.
De vrouw baart de kinderen, joh.

En OT: tips: Goed ontspannen, geen dingen doen die je niet wil doen.. gewoon precies dezelfde tips als voor de mensen die het niet op valentijnsdag doen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 04-02-2005 @ 00:52 :
Wat, etsen ?
Nee, kletsen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 10:59
Verwijderd
en niet dóór liggen gaan als je pijn hebt. Ophouden. Seks hoort geen pijn te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:58
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-02-2005 @ 11:59 :
en niet dóór liggen gaan als je pijn hebt. Ophouden. Seks hoort geen pijn te doen.
Uh. Ik had de eerste keer ook vrij veel pijn ondanks dat hij het heel lief en voorzichtig en langzaam deed. Ik denk niet dat je gelijk moet stoppen, door dat eerste stuk moet je (althans, ik) even heen.
(Natuurlijk wel stoppen als hij gewoon maar gaat liggen raggen, niet reagerend op jouw pijn. Maar dat spreekt voor zich).
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 12:40
Verwijderd
slecht hoor: een vrijpartij plannen?

waarom valentijnsdag? om de ironie?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 04-02-2005 @ 12:58 :
Uh. Ik had de eerste keer ook vrij veel pijn ondanks dat hij het heel lief en voorzichtig en langzaam deed. Ik denk niet dat je gelijk moet stoppen, door dat eerste stuk moet je (althans, ik) even heen.
(Natuurlijk wel stoppen als hij gewoon maar gaat liggen raggen, niet reagerend op jouw pijn. Maar dat spreekt voor zich).
Nouja, je hoeft niet bij het kleinste beetje pijn je al meteen weer aan te kleden, maar als je ontspannen en vochtig genoeg doet en de jongen doet voorzichtig genoeg, dan doet het echt niet langer dan een paar seconden pijn, lijkt me.
Maar ik bedoelde idd vooral het gewoon maar steeds doorgaan ook al heeft het meisje pijn. Veel meisjes lijken te denken dat ze dat dan maar moeten toelaten bij de eerste keer, dat hij lekker op ze ligt te neuken terwijl zij pijn lijden, maar dat moet dus niet vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:19
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-02-2005 @ 21:41 :
Dat dacht ik vorig jaar ook, samen met een vriendin*grinnik*
Strap on a dildo and make me give you head!
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:48
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Kreator schreef op 04-02-2005 @ 14:19 :
Strap on a dildo and make me give you head!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 17:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zet wat muziek op en neem je tijd.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:38
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 04-02-2005 @ 18:25 :
Zet wat muziek op en neem je tijd.
Dan wel een ceedee, voordat er een heel vervelend of ongepast liedje op de radio komt. (Schni, schna, Schnappie kan veeeel té relativerend werken)
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 22:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Slobber schreef op 04-02-2005 @ 20:38 :
Dan wel een ceedee, voordat er een heel vervelend of ongepast liedje op de radio komt. (Schni, schna, Schnappie kan veeeel té relativerend werken)
Of net als mijn eerste keer Usher
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 02:39
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-02-2005 @ 00:17 :
Ja, doe het niet in een bad vol met verzadigd zoutzuur.
Of juist wel
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 08:46
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Wel erg stereotype.
Als jullie niet verder gaan, wachtten jullie dan ook een jaar?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 11:48
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
justhanna schreef op 03-02-2005 @ 20:59 :
Wat cliche
Jep
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 16:21
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Cool, mijn eerste keer was ook op valentijnsdag Eigenlijk wel erg cliché om het dan te doen jah, maar je vergeet het iig niet meer.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:35
Honda-Fanatic
Avatar van Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-02-2005 @ 14:05 :
Nouja, je hoeft niet bij het kleinste beetje pijn je al meteen weer aan te kleden, maar als je ontspannen en vochtig genoeg doet en de jongen doet voorzichtig genoeg, dan doet het echt niet langer dan een paar seconden pijn, lijkt me.
Maar ik bedoelde idd vooral het gewoon maar steeds doorgaan ook al heeft het meisje pijn. Veel meisjes lijken te denken dat ze dat dan maar moeten toelaten bij de eerste keer, dat hij lekker op ze ligt te neuken terwijl zij pijn lijden, maar dat moet dus niet vind ik.
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 18:55
Wenomic
Wenomic is offline
De eerste keer had ik ook best veel pijn maar ik ben niet zo'n 'aansteller' en het voelde aan de ene kant ook wel fijn. Na een tijdje ging het steeds beter. Op het begin is het wel wat klungelen om hem erin te krijgen though, dat doet effe pijn. Maar zodra die in je zit valt het reuze mee

Maar ja tips...Tips...Wij haden het ook een beetje gepland. Niet zovan: dan gaan we dat doen op dat tijdstip, maar eerder als voorbereiding. Gewoon een avond lekker elkaar verwennen en elkaar op gemak stellen en op een gegeven moment vragen of hij/zij het wilt denk k.

Ik dacht ook dat ik heel erg zenuwachtig zou zijn maar het viel heel erg mee. Have a nice valentine en maak je niet druk!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:39
Verwijderd
Het lijkt me afschuwelijk het te plannen. Maar idd, een muziekje aan (Air, Sade) en ontspannen. Al lijkt me dat wel wat lastig als je het zo gepland hebt..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 09:06
Wawl
Wawl is offline
Aha, deze meest intieme momenten van een mensenleven worden tegenwoordig gewoon gepland?

Waarom laat je het niet gewoon gebeuren? Nu moet alles zo geforceerd waardoor de kans op een teleurstelling alleen maar groter is.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 20:26
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Aan de bovenstaande reacties heb ik alleen nog toe te voegen dat onzekerheid over je lichaam echt niet nodig is tijdens seks. Misschien ben je zelf erg kritisch, maar als hij met je in bed ligt is hij echt niet bezig met je minpunten maar vindt hij het juist erg fijn en geil om tegen je aan te liggen. Dat hij daar ligt, zegt al dat hij je mooi en aantrekkelijk vindt. Zeker als het je vriendje is.

Het zou zonde zijn om je niet te durven laten gaan omdat je onzeker bent over je uiterlijk. Bekijk het eens van de andere kant; hoe kritisch bekijk jij zijn lichaam? Knap je af als hij niet perfect is of vind je hem alsnog heel aantrekkelijk?

Veel plezier en maak er wat van .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:53
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Maak er een fijne dag van.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 00:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
justhanna schreef op 03-02-2005 @ 20:59 :
Wat cliche
Dat niet alleen, ik vind het gewoon walgelijk
1. plan je geen seks.
2. Doe je dat wel, ga dan tegen alle liefelijke stromen in (niet het mijne): doe het de 15de
3. Ontspan, blijf rustig en verwacht er maar niet teveel van
4. Schop het wipkonijn wanneer jou iets niet zint of wanneer hij geen rekening met je houd..
5. tis laat, dus voorlopig geen verdere toelichting
6. Veel plezier
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:49
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
HvJ schreef op 07-02-2005 @ 01:47 :
Dat niet alleen, ik vind het gewoon walgelijk
1. plan je geen seks.
2. Doe je dat wel, ga dan tegen alle liefelijke stromen in (niet het mijne): doe het de 15de
3. Ontspan, blijf rustig en verwacht er maar niet teveel van
4. Schop het wipkonijn wanneer jou iets niet zint of wanneer hij geen rekening met je houd..
5. tis laat, dus voorlopig geen verdere toelichting
6. Veel plezier
Haha sorry maar mijn 1e keer was allesbehalve walgelijk.. Of het nou op valentijnsdag gebeurde en we het planden of spontaan een week erna: het veranderde niets aan het feit dat het een mooie avond was die we niet snel vergeten..
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 03-02-2005 @ 21:59 :
samen met een vriendin? geil
*zucht*
Ik bedoelde eigenlijk dat die vriendin van mij dat van plan was met haar vriend en ik met mijn vriend.


Citaat:
Suusjuhh schreef op 05-02-2005 @ 17:21 :
Cool, mijn eerste keer was ook op valentijnsdag Eigenlijk wel erg cliché om het dan te doen jah, maar je vergeet het iig niet meer.
Ik vergeet mijn eerste keer ook niet hoor. De datum en het tijdstip, nouja ongeveer dan, niet.

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:09
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
wat zit iedereen toch te zeuren over op valentijnsdag met elkaar naar bed gaan? als het toch goed voelt, dan is het leuk om op valentijnsdag te doen! en over dat je geen sex moet plannen: je kan het beter wel plannen dan helemaal niet, omdat je dan lekker relaxed bent, je kan het fijn romantisch maken met KAARSJES red hot chili peppers of jack johnson
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:15
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Geplande seks hoeft volgens mij helemaal niet minder te zijn dan opgeplande seks. Toen mijn vriend en ik voor het eerst naar bed gingen wisten we van te voren ook wel dat het dat weekend zou gaan gebeuren en dat schepte bij ons voornamelijk een hoop duidelijk omdat we beiden nogal onzeker zijn was dat eigenlijk wel fijn.

Het belangrijkste is denk ik dat je er de tijd voor neemt. Trek er zeker een paar uur voor uit en laat je niet gek maken doordat het al zo laat is op de klok.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Fragezeichen schreef op 08-02-2005 @ 13:15 :
Geplande seks hoeft volgens mij helemaal niet minder te zijn dan opgeplande seks. Toen mijn vriend en ik voor het eerst naar bed gingen wisten we van te voren ook wel dat het dat weekend zou gaan gebeuren en dat schepte bij ons voornamelijk een hoop duidelijk omdat we beiden nogal onzeker zijn was dat eigenlijk wel fijn.

Het belangrijkste is denk ik dat je er de tijd voor neemt. Trek er zeker een paar uur voor uit en laat je niet gek maken doordat het al zo laat is op de klok.
Ja maar dat is toch wel anders dan echt een dag uitprikken om verder te gaan. Ik vind het allemaal best leuk voor je, ook al ben ik nog steeds van mening dat ik het na 1,5 maand nogal snel vind. Dat zal wel aan mij liggen. Zorg in ieder geval dat je er geen spijt van krijgt, oftewel, ga HELEMAAL LOSSS!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 09:07
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
justhanna schreef op 03-02-2005 @ 20:59 :
Wat cliche
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 09:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Xabzof schreef op 09-02-2005 @ 10:07 :
Dat zegt iedereen nu wel, maar ik begin me sterk af te vragen of dat wel cliche kan zijn. Een eerste keer is voor iedereen uniek, onvoorspelbaar en persoonlijk. Daar kan weinig cliche aan zijn, ook al is het op Valentijnsdag.

Al vind ik het wel een slecht idee het zo nauwkeurig te plannen. Begin er gewoon aan als je er klaar voor bent, en niet als je er klaar voor bent en dan nog twee weken later.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 12:42
haike2
haike2 is offline
ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je dit vooruit vaststelt, volgens mij word je er alleen maar zenuwachtiger van.

Je hoeft je niet onzeker te voelen, je vriend heeft voor jou gekozen en zal echt niks te klagen hebben over je uiterlijk hoor!
Doe wat je denkt dat het beste is, en als je er nog niet klaar voor bent, laat je niet dwingen om verder te gaan omdat dat nou eenmaal afgesproken is.

veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:50
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
FonkY_aSS_bitcH schreef op 03-02-2005 @ 20:45 :
Ik heb nu dus een maand met me vriend en we hebben gezoend en met de hand en mond gedaan,, nu willen we op valentijnsdag met elkaar naar bed alleen voor mij is het de 1e keer en ik ben wel zenuwachtig en ook een beetje onzeker over me lichaam..hebben jullie nog tips!? alvast bedankt
Ik vind het wel een romantisch idee. En wat is er mis met plannen van de eerste keer? Het kan wel zo zijn dat je daarom wat zenuwachtiger bent, maar jullie kiezen er wel samen bewust voor; dus romantisch vind ik.

Maak er een romantisch dagje van. Doe iets leuks met z`n tweeën. Zorg dat je je goed voelt over jezelf, dus trek leuke kleren aan of zo. Probeer verder te ontspannen en te genieten van alles.
Misschien een idee om er van te voren samen met je vriend over te praten. Spreek bijvoorbeeld af dat als je het niet meer fijn vindt, hij zal stoppen.

Geniet ervan, maar realiseer je dat de eerste keer vaak niet de beste keer is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:16
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
komt mijn mening er ook maar is bij

condooms en muziek bederven niet!

Koop een pakje rubbertjes en dump ze ergens op je kamer (dicht bij je bed ), leg gewoon een stapel cd's bij je cd speler, en doe het als jullie allebij hardstikke opgewonden zijn!
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:45
H4NS0
H4NS0 is offline
Citaat:
FonkY_aSS_bitcH schreef op 03-02-2005 @ 20:45 :
Ik heb nu dus een maand met me vriend en we hebben gezoend en met de hand en mond gedaan,, nu willen we op valentijnsdag met elkaar naar bed alleen voor mij is het de 1e keer en ik ben wel zenuwachtig en ook een beetje onzeker over me lichaam..hebben jullie nog tips!? alvast bedankt
met elkaar naar bed gaan is leuk, maar een geplande 'sekspartij' is naar mijn mening minder leuk dan een spontane.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 09:31
Verwijderd
Mensen, laat haar dat toch lekker plannen als ze dat wil. Juist bij een eerste keer is zoiets wel handig, dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 09:49
altijd de mijne
altijd de mijne is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-02-2005 @ 10:31 :
Mensen, laat haar dat toch lekker plannen als ze dat wil. Juist bij een eerste keer is zoiets wel handig, dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
Volgens mij ben je dan extra zenuwachtig, zou het iig niet gedaan hebben.

Veel plezier vandaag!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:54
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
en?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Valentijnsdag
gentlemen
24 20-01-2010 19:06
Liefde & Relatie Wat doe jij met valentijnsdag???
Chasin'
307 15-02-2007 20:09
Verhalen & Gedichten Column: rare gedachtekronkels
bracelance
8 06-03-2005 22:36
Liefde & Relatie Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :)
Verwijderd
8 12-02-2004 11:27
Flora & Fauna doe JIJ als dierengek ook aan valentijn voor je geliefde huisdieren?
kastdeur
12 18-03-2002 21:04
Liefde & Relatie Love sux.. mijn verhaal.
Horse_Girl
11 06-03-2002 20:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.