Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 19:49
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
De Amerikaan Bobby Julich (CSC) heeft zondag de eindzege behaald in Parijs-Nice, de eerste wedstrijd van de ProTour.

De 7de en laatste etappe, een rit over 135 km van en naar Nice, kwam op naam van de Spanjaard Alejandro Valverde (Illes Balears). Hij spurtte op de Promenade des Anglais sneller dan de Italiaan Franco Pellizotti en de Luxemburger Kim Kirchen.

Door de bonificatieseconden springt Valverde in de eindstand nog over de Spanjaard Constantino Zaballa naar de tweede plaats. De Duitser Jens Voigt (CSC) werd 6de, en snoepte zo nog de puntentrui af van Tom Boonen.


Waar zijn de wielerliefhebbers gebleven? Ik zag nog geen topic over deze ronde...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2005, 21:28
PV
PV is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 13-03-2005 @ 20:49 :
Waar zijn de wielerliefhebbers gebleven? Ik zag nog geen topic over deze ronde...
In het algemene topic over het Wielerseizoen 2005 staan wat reacties.. maar ook niet echt veel nee. Ikzelf heb maar 1 etappe gezien Maargoed ben ook niet een echte wielerliefhebber, alleen de Tour de France.

Leuk dat Julich heeft gewonnen Waar eindigde Dekker?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 21:38
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Julich
Die werd toch ooit nog es derde in de Tour, waarna iedereen ging zeggen dat ie de Tour nog een keer zou winnen... en nu deze comeback ik vind het wel leuk

Gisteren trouwens mooie overwinning voor Joost Posthuma
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 22:25
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
PV schreef op 13-03-2005 @ 22:28 :
In het algemene topic over het Wielerseizoen 2005 staan wat reacties.. maar ook niet echt veel nee. Ikzelf heb maar 1 etappe gezien Maargoed ben ook niet een echte wielerliefhebber, alleen de Tour de France.

Leuk dat Julich heeft gewonnen Waar eindigde Dekker?
Welke Dekker? Thomas of Erik.. Beide voor Rabobank.
Ze kwamen vandaag beide in beeld toen ze samen invielen. Thomas werd 9de, Erik het 20ste ... vandaag. Eindstand weet ik niet.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 22:40
PV
PV is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 13-03-2005 @ 23:25 :
Welke Dekker? Thomas of Erik.. Beide voor Rabobank.
Ze kwamen vandaag beide in beeld toen ze samen invielen. Thomas werd 9de, Erik het 20ste ... vandaag. Eindstand weet ik niet.
Erik natuurlijk Zie net dat ie 11de is geworden, toch nog vrij redelijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.