Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2017, 03:34
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Ik wil iemand wat tonen wat ik voel maar hebben jullie van het forum daar tips voor want die datum staat voor mijn deuren, ramen en andere openingen van het huis!
Ik hou van haar, jongens.
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2017, 08:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Belangrijke vraag: Hoe is jullie contact nu? Is ze een goede vriendin, klasgenoot of iemand die je vaag kent van de sportvereniging. Vertel eens wat meer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 19:29
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik moest hieraan denken:

https://www.youtube.com/watch?v=T2OtZ8lgxGM
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 19:54
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
ik zie geen verband
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 19:58
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Belangrijke vraag: Hoe is jullie contact nu? Is ze een goede vriendin, klasgenoot of iemand die je vaag kent van de sportvereniging. Vertel eens wat meer
Ik ken haar goed van mijn eigen klas en ik zie haar iedere dag en kan haar altijd appen en zij heeft gewoon iets dat me altijd Happy maakt en haar kuchjes vind ik net zo schattig als een happy huppelend konijntje!
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 21:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ken haar goed van mijn eigen klas en ik zie haar iedere dag en kan haar altijd appen en zij heeft gewoon iets dat me altijd Happy maakt en haar kuchjes vind ik net zo schattig als een happy huppelend konijntje!
Spreken jullie ook wel eens met z'n tweeën af?

Waar had je zelf al aan gedacht?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 07:02
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
We hebben nog nooit afgesproken
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 07:32
Verwijderd
Hoi, nou als eerst even een vraagje. ik snap dat je haar leuk vind maar
wat is jullie relatie en dan bedoel ik meer hoe ziet zij jou. Ziet ze je als gewoon en klasgenoot, vriend of echt een hele goede vriend want als we dat weten kunnen we denk ik beter helpen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 15:27
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Als een klasgenoot die klein en grappig is meer verteld ze nooit en ja onze relatie is gewoon nog vriendschappelijk maar wel goede vriendschap
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2017, 19:18
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Ik zou zeggen vertel het haar Gwn, dat weet ze het, dan weet jij of ze jou ook leuk vind, het is beter zo dan op een of andere geheime aanbidder manier.
Gr. Raymond
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 06:31
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Dankjewel iedereen ik heb alles gelezen
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 16:03
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
heyy, misschien een beetje laat maar nou en. Uit mijn ervaring zie ik vaak dat jongens denken dat meisjes het raar vinden als je ze verteld dat ze je leuk vindt. Ook denken jongens dan vaak dat de meisjes het door gaan roddelen. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is want 9 op de 10 meisjes is best onzeker in de puberteit ( ik weet niet hoe oud je bent maarja ) meisjes vinden het dus juist leuk om te horen dat een jongen ze leuk vindt. En geloof me als ze zegt ik vind jou niet leuk en jij vraagt of ze het aan niemand door wil vertellen doet ze dacht ook echt niet zomaar want wij meisjes kunnen echt wel een geheim bewaren. Een leuke manier om haar te vertellen dat je haar leuk vindt is misschien iets eerder naar school gaan met een roos, op haar wachten dan de roos geven en zeggen dat je haar leuk vindt, gwn doen en scheit hebben! ( als je het niet durft kan je ook gwn vragen of ze bvb meeloopt naar de kluisjes ofso en dan vertel je dr gwn dat je dr leuk vindt ) ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 16:32
Verwijderd
Citaat:
heyy, misschien een beetje laat maar nou en. Uit mijn ervaring zie ik vaak dat jongens denken dat meisjes het raar vinden als je ze verteld dat ze je leuk vindt. Ook denken jongens dan vaak dat de meisjes het door gaan roddelen. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is want 9 op de 10 meisjes is best onzeker in de puberteit ( ik weet niet hoe oud je bent maarja ) meisjes vinden het dus juist leuk om te horen dat een jongen ze leuk vindt. En geloof me als ze zegt ik vind jou niet leuk en jij vraagt of ze het aan niemand door wil vertellen doet ze dacht ook echt niet zomaar want wij meisjes kunnen echt wel een geheim bewaren. Een leuke manier om haar te vertellen dat je haar leuk vindt is misschien iets eerder naar school gaan met een roos, op haar wachten dan de roos geven en zeggen dat je haar leuk vindt, gwn doen en scheit hebben! ( als je het niet durft kan je ook gwn vragen of ze bvb meeloopt naar de kluisjes ofso en dan vertel je dr gwn dat je dr leuk vindt ) ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Ja was iedereen maar zo slim hé. (Sorry Jongens) maar ja heel vaak met een meisje om gaan en dan er in boren dat je der niet leuk vind terwijl dat wel zo is. En het klopt meisje zijn erg onzeker al lijkt dat echt niet zo(spreek uit ervaring oke) Ik zelf heb het ook en soms denk ik dat niemand me mag en leuk vindt ik ga best wel veel om met jongens en ben dan ook goed bevriend met hun maar ja wrs vindt niemand me leuk en dat heeft me eig. best wel onzeker gemaakt.

En wat hierboven al gezegd wordt. Geef een roos dat is denk ik het beste wat je haar kan geven en dat zal ze ook super leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 06:40
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Dat is een super idee
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een roos, goed idee?
CheeseHead
1 10-02-2016 11:38
Liefde & Relatie jullie tips en mening nodig!
questionman1
4 03-02-2016 13:49
Liefde & Relatie Hoe krijg ik haar aandacht?
lennardwem
13 08-02-2015 22:19
Liefde & Relatie valentijnsdag tips
jaser453
5 27-01-2014 17:40
De Kantine Anoniem saaien over seksualiteit met Sense #1613
Lorelei
500 15-02-2012 21:06
Seksualiteit Valentijnsdag verder gaan
FonkY_aSS_bitcH
63 16-02-2005 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.