Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 13:37
meisje833
meisje833 is offline
Waarom doen sommige jongens/mannen zo stom als je er iets mee hebt gehad, of in mij geval bijna iets mee hebt gehad..

met stom bedoel ik: negeren, onaardig doen, beloven vrienden te blijven maar daar is niks van te merken,
bijv. een jongen waar ik dan bijna iets me heb gehaden en hij afhaakte omdat ik het toch niet voor hem was praat niet meer met mij behalve als ik iets zeg tegen hem, maar dan is het nog bot of heel kortaf..

ik vind het zo jammer, want met de meeste jongens ben ik dan van te voren goed mee omgegaan goede vrienden of kon er goed m,ee praten in het echt en op msn, en dan gebeurd er wat ( je krijgt iets, of bijna iets en het gaat net niet door omdat de jongen afhaakt ) dan zijn ze opeens totaal veranderd..
Ik vind dat enorm balen want ik ben zo iemand die gewoon leuk en gezellig met iemand om wil blijven gaan, waarom willen hun dat dan nooit.

Het is niet dat ik jongens er mee wil beledigen ofzo miss doen vrouwen het ook wel, maar ik heb dit dus altijd met jongens

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 13:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 14:17
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
de jongen durft je eigenlijk niet onder ogen te komen omdat hij het er zelf ook moeilijk mee heeft.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:35
Verwijderd
waarom ligt het toch altijd aan de jongens? misschien ligt het aan jou... houd op met zeuren over jongens of wordt pot
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:40
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-09-2004 @ 15:35 :
waarom ligt het toch altijd aan de jongens? misschien ligt het aan jou... houd op met zeuren over jongens of wordt pot

Iemand heeft iets soortgelijks tegen jou gezegd
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 03-09-2004 @ 15:40 :

Iemand heeft iets soortgelijks tegen jou gezegd
nee, mannen zeiken niet, ook al zijn ze homo... zeiken over het andere geslacht dat is iets vrouweigen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sommige jongens weten er niet mee om te gaan denk ik, zeker als de meid al snel een nieuwe vriend heeft.
Heb ik ook gehad met mijn ex hoor. Tijdje nadat het uit was en zij al weer een vriend had ook weinig mee gepraat op MSN en zo (ook al was zij weinig online), maar zoiets had ik dus nog nooit gehad, was mijn eerste relatie, dus ja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:33
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-09-2004 @ 15:51 :
nee, mannen zeiken niet, ook al zijn ze homo... zeiken over het andere geslacht dat is iets vrouweigen
Mits de vrouw ontiegelijk irritant is en me het bloed onder de nagels vandaan haalt zal ik er iets van zeggen maar voor de rest heb je gelijk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 03-09-2004 @ 15:51 :
nee, mannen zeiken niet, ook al zijn ze homo... zeiken over het andere geslacht dat is iets vrouweigen
jij komt nooit in een kroeg hey?

**mannen kunnen er ook wat van hoor
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:41
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-09-2004 @ 16:35 :
jij komt nooit in een kroeg hey?

**mannen kunnen er ook wat van hoor
******************** Dronken Mannen ********************
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:52
waves
Avatar van waves
waves is offline
het is ook moeilijk, want er staat dan toch 'iets' tussen jullie in, misschien merk jij het niet zo maar die ander wel..

praat er anders een keer over
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:18
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik weet niet. Mijn ex deed onwijs stom. Maar dat lokte ik ook ook geloof ik.... ik bedoel ik was ook onwijs irritant tegen hem. Misschien zijn die jongens bang dat je alsnog wat met ze wil beginnen als ze aardig zijn ofzo?
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:33
Verwijderd
Heeft er gewoon mee te maken dat sommige jongens eerst willen weten wat ze voor je voelen. En voor een jongen is het niet makkelijk om een meisje onder ogen te komen die ze afgewezen hebben terwijl ze je wel leuk vinden.

Verder is het moeilijk om dan een gespreksonderwerp te vinden, dus een tip begin zelf het gesprek. En zeg hem gewoon eerlijk dat je het vervelend vind hoe hij tegen je doet, misschien heeft hij het niet eens door, omdat hij het uit zelf bescherming doet.

En als hij het express doet dan weet je waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:53
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
omdat sommige jongens nu eenmaal zakken zijn zonder respect voor andermans gevoelens.

simpel

(ik zeg sommige he, voor ik hier stromen reacties krijg sommige is nog een grote minderheid van het geheel )
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:34
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 03-09-2004 @ 16:35 :
jij komt nooit in een kroeg hey?

**mannen kunnen er ook wat van hoor
ik hang altijd in de kroeg, ik heb geen idee waar jij het over hebt hoor schat... of bedoel je kerels van 50+? nou ik zou ook zeiken na 25 jaar huwelijk, maar jullie beginnen na een week verkering al
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:11
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
sybje schreef op 03-09-2004 @ 18:33 :
Heeft er gewoon mee te maken dat sommige jongens eerst willen weten wat ze voor je voelen. En voor een jongen is het niet makkelijk om een meisje onder ogen te komen die ze afgewezen hebben terwijl ze je wel leuk vinden.

Verder is het moeilijk om dan een gespreksonderwerp te vinden, dus een tip begin zelf het gesprek. En zeg hem gewoon eerlijk dat je het vervelend vind hoe hij tegen je doet, misschien heeft hij het niet eens door, omdat hij het uit zelf bescherming doet.

En als hij het express doet dan weet je waar je aan toe bent.
tjah ik weet niet of hij het expres doet, hij heeft nog nooit een vriendin gehad en nadat hij mij had afgewezen heeft ie opeens een vriendinnetje van 14 nog wel :-( hij is 19
ben bang dat ie met haar ook lullig tegen me gaat doen, want hij kan ook niet aardig doen heeft opeens altijd wel wat op te merken ik praat te veel doe dit en dat niet goed echt vervelend, dalijk gaat hij met haar ook zo lomp doen, want hij zit nog in de zelfde vriendengroep ook :-(
ik snap het niet hoo ik heb hem alleen leuk gevonden hij mij ook, en toen was ik ze type niet meer maar hij kan toch wel normaal doen ik heb hem niks ergs aangedaan toch?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:43
Verwijderd
Jullie zitten in dezelfde vriendengroep hé? Wie is er eerder bijgekomen, want het kan zijn dat zijn vrienden jou niet mogen of negatief over jou zijn. En dat hij dan hun mening overnemt.
Of hij vond het misschien te close worden.

Dat meisje wat hij nu heeft is gewoon om jou te vergeten, die opmerkingen ook. Zodat hij voor zijn gevoel de goede keuze heeft gemaakt.

Kortom weer eens een jongen die niet over zijn gevoelen durft te denken of te praten...Helaas zijn er daar veel te veel van.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 03:10
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 03-09-2004 @ 14:37 :
Waarom doen sommige jongens/mannen zo stom als je er iets mee hebt gehad, of in mij geval bijna iets mee hebt gehad..
NEWSFLASH: They've just lost interest in you.

De enige "jongens" waar je contact nog mee zult hebben na een dergelijke conclusie dat een relatie niet meer gaat is hetzelfde soort die zo verlegen is als de P en alles op "suckt".

Alhoewel.. meestal zijn die jongens zo lief en eerlijk en aardig dat je ze alleen maar als "vriend" ziet en er verder niks mee wilt hebben omdat je bang ben het stuk te maken.

Conclusie dus: Vrienden blijven na een relatie zit er nooit in. Ook wel logisch anders had je net zo goed nog bij elkaar kunnen blijven.

en tot slot, een zin als "Laten we wel vrienden blijven ook al lukt onze relatie niet!" is slechts een licht verband om de wond. Niets meer en niets minder. Kom nou.. wie gaat zijn tijd nou verdoen een vriend te zijn met een meisje die je toch niet meer "op de markt" is voor die persoon.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Conclusie dus: Vrienden blijven na een relatie zit er nooit in. Ook wel logisch anders had je net zo goed nog bij elkaar kunnen blijven.
Daar ben ik het niet mee eens, mijn ex is mijn beste vriend nu . We waren gewoon niet meer verliefd op elkaar, dus dan had je niet "net zo goed bij elkaar kunnen blijven".

Zo is het veel relaxter met hem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2004, 13:08
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
sybje schreef op 05-09-2004 @ 03:43 :
Jullie zitten in dezelfde vriendengroep hé? Wie is er eerder bijgekomen, want het kan zijn dat zijn vrienden jou niet mogen of negatief over jou zijn. En dat hij dan hun mening overnemt.
Of hij vond het misschien te close worden.

Dat meisje wat hij nu heeft is gewoon om jou te vergeten, die opmerkingen ook. Zodat hij voor zijn gevoel de goede keuze heeft gemaakt.

Kortom weer eens een jongen die niet over zijn gevoelen durft te denken of te praten...Helaas zijn er daar veel te veel van.
tjah ik kwam er later bij, maar het is niet dat die vrienden mij niet aardig vinden, ze vinden hem juist stom dat ie mij heeft laten gaan en snappen hem niet zo, maarja ik ben z'n type helaas niet, ik ben te ingewikkeld voor hem ga overal diep op in ( ben niet zo nuchter ) ben te bijdenhand, heb me eigen willetje en praat te veel dat ben ik dan via via te weten gekomen, maarja wat wil ie dan een hersenloos trutje die niks zegt alleen maar ja nee en amen? en die hij onder de duim kan houden
Ik hoop niet dat ie rot gaat doen met haar expres, van kijk eens hoe leuk meisje ik heb nu

en wat je zegt te close worden, tjah hij heeft nog nooit een vrienden gehad en is niet echt volwassen ik daarintegen heb al twee relaties achter de rug en denk dus heel anders over een relatie en heb andere eisen, miss heeft dat heb afgeschrikt, hij wil miss ook wel iemand die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad ofzo

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:39
Verwijderd
Omdat mensen nu eenmaal soms stom doen, vooral in lastige situaties. En jongens dus ook.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 06:40
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 05-09-2004 @ 14:08 :
via via te weten gekomen, hij wil miss ook wel iemand die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad ofzo
Klinkt niet echt alsof jullie veel hebben gepraat. Is verder geen aanval op jou hoor .

Maar helaas zijn er nog van die jongens en meisjes die niet durven te zeggen wat ze van je vinden en dat je het dan via via moet horen. Volwassen is hij zeker niet.

En wat hij dan wil? Ik denk een dom meisje dat de hele dag door breezers drinkt en belspelletjes kijkt. Tja als hij dat wil vind het prima, maar dan heeft hij geen toestemming om op te scheppen over zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:10
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
waarom doen sommige jongens zo stom nadat je er iets mee gehad hebt of bijna dan..
Misschien doen ze onaardig tegen je omdat ze al seks met je hebben gehad. Mij inziens de meest logische verklaring voor je probleem.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:19
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Lúthien Alcarin schreef op 05-09-2004 @ 09:25 :
Daar ben ik het niet mee eens, mijn ex is mijn beste vriend nu . We waren gewoon niet meer verliefd op elkaar, dus dan had je niet "net zo goed bij elkaar kunnen blijven".

Zo is het veel relaxter met hem
Hij is jouw beste vriend ja, maar andersom weet je het niet. Misschien speelt hij maar wat mee omdat hij geen zin heeft om je te kwetsen of om moeilijk te doen of hij gewoon ruggegraat mist om te zeggen dat hij niet meer met je om wil gaan.

...of hij hoort inderdaad tot de 1% mensen die echt nog goed met een ex om kan gaan...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 21:36
CyWu
CyWu is offline
In mijn vriendenkring kennen ze mij als een ongelooflijke klootzak, zeker bij de meiden waar ik vroeger iets mee had. Ik negeer de dames en ik ben grof.

Wel het is niet omdat ik zo een klootzak ben dat ik dat doe het is om mij te beschermen, jaja de klootzak heeft een hart (klein zwart en koud) maar toch het is een hart. Ik ben meestal bang dat mijn gevoelens zullen blijven duren als ik veel met die persoon omga en dat breekt mij hart iedere keer ik haar zie. Dus negeer ik haar... Ik weet ook wel dat ik daarmee die meisjes kwets maar zij weten ook dat ik een ongelooflijke klootzak ben en nemen vanzelf hun afstand (als ze me goed genoeg kennen) en na een maand kan ik terug kan praten met haar zonder het gevoel te hebben dat mij hart wordt doorboord met duizend brandende messen gedrengt in zwavelzuur.
__________________
- I became insane with long intervals of horrible sanity - Poe
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 21:53
Verwijderd
Daarom. Vrouwen doen meestal precies hetzelfde. Alleen dan tegen d'r vriendinnen en niet tegen hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2004, 23:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
meisjes doen dat ook.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 10:37
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ja, jongens doen altijd raar als ze gedumpt zijn..eerst zeuren ze dat ze dan wel zo graag vrienden willen blijven, en als je dan vervolgens voorstelt gezellig een keer af te spreken, like friends do, dan krijg je allemaal vage smsjes a la: nee, sorry, ik kan je toch niet zien, het ligt niet aan jou maar aan mij, blabla.

Als die ex van jou zich ook zo achterlijk gedraagt kan ik alleen maar zeggen dat vriendschap er niet meer in zit, en waarom zou je dan nog moeite besteden aan die gast.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 10:56
Verwijderd
Hoe moeilijk is het om jongens te doorzien? Het is heel simpel: als het uit is en hij wil 'vrienden blijven' dan betekent dat, dat hij denkt dat er nog een kans is om je te neuken. Als hij die niet kan verwezenlijken laat hij begrijpelijkerwijs ook niets meer van zich horen, maar er moet gewoon even bekeken worden of er nog in de rebound gescoord kan worden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 11:13
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-09-2004 @ 00:34 :
ik hang altijd in de kroeg, ik heb geen idee waar jij het over hebt hoor schat... of bedoel je kerels van 50+? nou ik zou ook zeiken na 25 jaar huwelijk, maar jullie beginnen na een week verkering al
hoe bedoel je over 1 kam scheren??

Gozers zijn gewoon makkelijker met gevoelens, net zoals dat jongens je playen. Veel meisjes kunnen niet een maandje iemand playen zonder er zelf gevoelens bij te krijgen, gozers kunnen dat wel.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 11:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 03-09-2004 @ 18:53 :
omdat sommige jongens nu eenmaal zakken zijn zonder respect voor andermans gevoelens.

simpel

(ik zeg sommige he, voor ik hier stromen reacties krijg sommige is nog een grote minderheid van het geheel )
Net als dat er minstens zoveel meisjes zijn die zo doen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:02
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 15-09-2004 @ 12:24 :
Net als dat er minstens zoveel meisjes zijn die zo doen.
Tuurlijk, dat heb ik niet ontkend (enkel verzwegen )
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 15-09-2004 @ 13:02 :
Tuurlijk, dat heb ik niet ontkend (enkel verzwegen )
Daarom vulde ik 'n medeBelg aan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 15-09-2004 @ 12:13 :
Gozers zijn gewoon makkelijker met gevoelens, net zoals dat jongens je playen. Veel meisjes kunnen niet een maandje iemand playen zonder er zelf gevoelens bij te krijgen, gozers kunnen dat wel.
Citaat:
en vervolgens:
hoe bedoel je over 1 kam scheren??
Vind je nou niet dat je een beetje heel erg hypocriet bezig bent?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 13:56
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
omdat ze zich geen houding weten te geven?
omdat ze het moeilijk vinden...
dus gaan ze dom doen.
dat doet iedereen wel eens.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:00
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik weet niet hoe het met jullie zit hoor maar ik zelf ben nog gewoon met me exen bevriend, ook al hebben ze me beide gedumpt

Maar kan nog goed met ze opschieten dus waarom zou ik ouders gaan doen tegen hun dan voor we een relatie hadden?
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:49
*zingzing*
*zingzing* is offline
ja stuk voor stuk doen ze zo,, dat is bij mij ook zo hoor. Ineens ben ik vanalles als het uit is, behalve een aardig normaal meisje. Ook bij jongesn waarmee het bijna wat word, ineens haken ze af, zomaar, van de een op de andere dag, je snapt het NIET.

Tipje van mij.... laat gaaaaan al die jongens, laat ze eerst maar eens uitzoeken hoe ze met dat soort situaties om moeten gaan, ondertussen zoek jij gewoon even lekker verder naar een jongen waar het wel mee klikt, en die wel altijd aardig blijft doen, want die zijn er zeker.
__________________
zing elke dag n liedje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten Schrammen Met Verdriet
.:SuPaHGuRl:.
5 01-06-2003 17:47
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.