Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2013, 13:40
Verwijderd
Even snel bijlezen tussen twee patienten door
Wat worden er een aantal rare moves gemaakt, Aila die ineens vol aan het bashen is op Absinthe, en bij de volgende quote moest ik hardop lachen:

Citaat:
En kijken we naar eerder rondes heeft Elin3 twee keer alleen gestaan (verdacht), heeft absinthe twee keer in het verkeerde rijtje gestaan en lieveheersbeest, nou die heeft alleen nog maar rare moves gemaakt (als noob of toch niet?).

En eigenlijk vind ik absinthe dan het gevaarlijkst/verdachtst. Je bent te smooth of zo en roept dat je mensen ontzettend verdacht vindt (lieveheersbeest, tina), om vervolgens wel iedere ronde op iemand anders te stemmen wat dan toevallig net goed uitkomt. Nu weer naar Lusi/Q die dan zeker weten geliefde is.
Hoezo heb ik rare moves gemaakt? Toen iedereen per se wilde dat we drie rijtjes gingen stemmen heb ik daar braaf aan meegedaan, ook al vond ik de persoon waar ik toen wel op moest stemmen niet eens verdacht. Puur en alleen in het belang van de groep gedaan. Behalve mijn eerste stem die ik hier door noobgedrag niet had gepost, heb ik zo ver als ik weet niks raars gedaan.

Lekker stemmingmakerij dus, maar dat is ook niet zo gek als alle wolven en geliefden er nog in zitten
Advertentie
Oud 06-11-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad risicovol, maar jij bent volgens mij te ervaren om iedere keer alleen te gaan staan. Ik vond het gewoon raar hoe dat rijtje van Lusi/Q ineens gevuld werd, voor mij is Eline ook net zo goed verdacht, alleen daar kun je nauwelijks iets uit peilen.

Waar ik echt de kriebels van kreeg is deze post van jou (pagina 6):


Je zegt eerst mij wel te geloven en wilt wel met me mee gaan, te aardig voor als je als burger nooit zeker weet wie je wel en niet kunt vertrouwen. En vervolgens vind je Arpos het meest verdacht, die ik dan weer niet verdacht vond, dus je ging helemaal niet met mij mee. Maar dit zijn allemaal vage redenaties, vandaar dat ik het toen niet had gezegd. Maar in combinatie van iedere keer verkeerd staan, wordt het toch een stuk verdachter.

Maarrrrr als iedereen er echt zo zeker van is dat Lusi/Q een triootje vormt naar aanleiding van wat de evilziener (!!!) zegt, wil ik daar best in mee gaan. Andere aanknopingspunten voor de geliefden hebben we ook niet. Alleen stem ik liever Eline of Absinthe omdat ik die verdachter vind vanwege stemgedrag.
Achteraf gezien snap ik heel goed dat het raar is hoe makkelijk ik mee ben gegaan in het stemmen op Lusi, maar dat heb ik dus al uitgelegd: ik kreeg de indruk dat Mutant ziener was en Mutant vs Lusi maakte dat ze Lusi sowieso zou hebben opgevraagd (als evilziener denk ik dat nog steeds). Daarom wilde ik wel op Lusi meegaan, in de hoop dat het een wolf of anders in elk geval boeiende informatie op zou leveren. Mooier kan ik het ook niet maken, het was gewoon een domme fout. Eline zegt hier niets over en zij was degene die Mutants aanzet aangreep om een derde rijtje te maken. Verder houdt ze zich angstvallig stil, dus ik wil best mee op haar stemmen.


En dan die post van mij. Ik zeg precies dát wat jij nu verdacht vindt, nl. de tegenstelling. Ik vertrouwde jou (en na de bewezen onschuld van arpos doe ik dat nog meer) en wilde daarom best met je meegaan in het 'stemmen op iemand uit het rijtje Tina', máár het probleem was nu net dat ik Arpos daar het meest verdacht vond. Ik zeg het letterlijk zo, dus in die zin was ik niet helemaal met je mee nee.
Oud 06-11-2013, 15:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik leg mijn stemgedrag net uit. Dat vind je nog steeds verdacht? Ronde 1 Arpos lijkt me duidelijk, ronde 2 Tina ook. Alleen ronde 3 is inderdaad niet handig van me geweest, maar ik leg net uit waarom ik toen die keuze gemaakt heb. Als je me dan nog steeds niet gelooft, prima, maar ik ben bang dat je dus precies dát doet waar Lusi (die je wel gelooft) voor waarschuwt.
Over Eline: het enige wat me daaraan opviel is dat ze vaak alleen staat. Net als LP overigens. Dat vind ik verdachter stemgedrag. In een los rijtje staan is nl. altijd veilig, in het geval van gelijkspel op papier. Ik zou toch veel te risicovol spelen voor een wolf? Ik snap serieus niet dat je dat niet ziet.
Eh, ik weet niet hoor, maar ik stond alleen de eerste ronde alleen, op Lusi/Q, maar in ronde 1 is dat niet gek. In ronde 2 heb ik in eerste instantie op Arpos gestemd, maar omdat Tina uit lijfsbehoud stemde en ik in mijn eentje niet veel nut had, heb ik geswitcht naar Tina voor gelijkspel, en dat heb ik ook zo aangegeven. In ronde 3 heb ik op Arpos gestemd, als een van de eersten. Ik snap dus niet waar je deze BS vandaan haalt, maar het lijkt er eerder op dat jíj om je heen slaat.

Anyway, ik ben de hele dag weg geweest en ga straks uit eten, dus ik stem op Lusi/Q, omdat ik denk dat ze geliefden zijn met iemand. Indien er iets wereldschokkends gebeurt, wil ik best wisselen, maar liever niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2013, 15:49
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Over de verdachtmakingen op Absinthe, ze staat wel vaak onder het verkeerde rijtje, dat maakt haar inderdaad verdacht. Maar ik vind haar wel een waardevolle speler, veel posts en analyses. T zou jammer zijn als ze dorpeling (of zelfs ziener ofzo!) blijkt te zijn!

Ook vind ik het erg verdacht dat Aila out of the blue met Absinthe-bashen begint, en zelfs nog verdachter dat Ietje direct meegaat hierin. Zit hier een link tussen deze 2 (wolven/geliefden?)?
En Absinthe is een waardevollere speler dan bijvoorbeeld Lusi/Q?
En ik ga niet mee met Aila, had dat afgelopen nacht bedacht en vanochtend geplaatst. Dat kan ik niet bewijzen, maar moet je maar van me aannemen. En zoals ik al eerder zei vallen Eline en Lieveheersbeest ook onder dat rijtje.

@Lieveheersbeest, je vergeet je move van je stem op Arpos als vijfde waardoor de rijtjes totaal uit verhouding waren.
Oud 06-11-2013, 15:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pff, toch tussen college's door even bijgelezen. Ik ging met Mutant mee omdat ik ook vermoedde dat zij ziener was. Evil ziener danwel, maar ik zou het nog steeds niet vreemd vinden als Lusi geliefde is. Ik stem vandaag weer Lusi, bij gebrek aan duidelijkere signalen van bad guys.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-11-2013, 16:00
Verwijderd
Om mijn eigen hachje te redden ga ik op absinthe stemmen. Hopelijk doen meer mensen dat.
Oud 06-11-2013, 16:41
Verwijderd
Ik vind dat Ailá heel raar post.

Citaat:
Wat k nog niet helemaal kan vatten is waarom sommige mensen gelijkspel willen. Dat is toch helemaal niet goed?

Daarnaast moet ik dat gedoe van die stemlijstjes weer even in mijn vingers krijgen. Om maar meteen voor duidelijkheid te zorgen: Ik heb niet gestemd, excuses. Ik had 2 dagen lang enorme chaos op mijn werk dus was er niet
Deze post is raar. Op het moment van posten viel hij niet op, maar wat je hier zegt is op een rare manier niet in overeenstemming met wat je later allemaal beweert:
- Je snapt niet waarom mensen gelijkspel willen, maar later roep je juist dat jij niet verdacht bent omdat jij degene was die iedereen naar een papieren gelijkspel leidde.
- Je moet dat 'gedoe met die stemlijstjes weer even in de vingers krijgen'. Later beweer je juist dat jij die stemlijstjes altijd al nutteloos vond, dat je er geen waarde aan hechtte... Wat wil je nu dan precies in de vingers krijgen?
- Je hebt niet gestemd. Okee, kan gebeuren, is op zich niet heel verdacht. Maar toch.

Citaat:
haha dit vind ik echt een heel rare opmerking. Het focus is de wolven en niet de geliefden. Die kunnen ook prima 2 dorpelingen zijn.

Edit: oh wacht, ik lees nu pas in de spelregels dat de geliefden altijd winnen als of de wolven of de dorpelingen dood zijn. In dat geval is het misschien wel handig om die geliefden eerst op te ruimen.

Pfff, zo ervaren met dit spel als ik ben vind ik het toch weer ingewikkeld. Ik denk morgen wel weer verder als ik niet meer moe ben
'Ondanks al mijn ervarenheid lukt het me voor geen meter, sorry.'

Citaat:
Volgens mij ben jij een wolf. Ik hou je al het hele spel in het oog, maar om het netjes te kunnen staven moet ik al die posts terugzoeken en het op een rijtje zetten en daar heb ik tot nu toe geen tijd voor gehad. Je stemgedrag spreekt in ieder geval niet voor je.

Dat gezegd hebbende kan je best gelijk hebben over Lusi. Dat weet ik niet. Maar jij weet natuurlijk of zij tot je medewolven hoort of niet. Zo te horen niet
Die stemlijstjes waren toch nutteloos, a?

Verder is dit nogal een boude beschuldiging, zeker omdat je er nul argumenten bij geeft.

Citaat:
Lol, is dit een bekentenis?
Of bedoel je in het verhaal van de spelleider (dat heb ik niet gelezen)
Hoe moeilijk is het om even terug te kijken in het verhaal of Eline daar Mutant heeft vermoord of niet?

Edit: en daarbij edit ze zonder dat aan te geven.
Oud 06-11-2013, 16:42
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Om t een beetje gelijk te trekken ga ik dan mee op Absinthe, ik zie de argumenten tegen haar zeker, maar ik vind het vooral raar hoe het out of the blue ineens gepost werd. Deze lijstjes-argumenten kun je bij meerdere spelers wel bedenken. Het Lusi/Q geliefden-argument is ook maar so-so dus...

Meh ik ben zo bang dat we weer een dorpeling eruit stemmen
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 16:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet vanavond weg en heb geen beter idee dan ook maar op Lusi te stemmen. Wanneer er betere opties voorbij komen ben ik nog wel bereid te wisselen, maar voor nu lijkt me Lusi de beste optie.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-11-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Om t een beetje gelijk te trekken ga ik dan mee op Absinthe, ik zie de argumenten tegen haar zeker, maar ik vind het vooral raar hoe het out of the blue ineens gepost werd. Deze lijstjes-argumenten kun je bij meerdere spelers wel bedenken. Het Lusi/Q geliefden-argument is ook maar so-so dus...

Meh ik ben zo bang dat we weer een dorpeling eruit stemmen
Als je daar zo bang voor bent, waarom ga je dan nu weer op iemand stemmen die je eigenlijk niet verdacht genoeg vindt? Alleen om het een beetje recht te trekken? Jammere in dit spel is juíst dat er zoveel geschaapt wordt met het gelijkspel-argument, en dat er te weinig mensen zelf nadenken. En ja, ik weet dat ik zelf ook vorige ronde die fout gemaakt heb, maar ik ben dan bijvoorbeeld benieuwd op wie je zou stemmen als je wél echt helemaal zelf zou kiezen?
Oud 06-11-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
dus ik stem op Lusi/Q, omdat ik denk dat ze geliefden zijn met iemand.
Citaat:
Ik stem vandaag weer Lusi, bij gebrek aan duidelijkere signalen van bad guys.
Citaat:
Om mijn eigen hachje te redden ga ik op absinthe stemmen. Hopelijk doen meer mensen dat.
Citaat:
Om t een beetje gelijk te trekken ga ik dan mee op Absinthe
Citaat:
Ik moet vanavond weg en heb geen beter idee dan ook maar op Lusi te stemmen.
Even snel het betere knip- en plakwerk om wat duidelijkheid te krijgen.
Dus als het goed is hebben we nu

Lusi/Q
LP (1)
Eline (2)
Neko (5)

Absinthe
Lusi (3)
Tuttebel (4)

Klopt dat zo?

Ik vind drie lijstjes echt onwenselijk, maar vind beiden niet echt verdacht... Ik denk er nog even over na. Gelukkig is de deadline wat later

Laatst gewijzigd op 06-11-2013 om 17:40. Reden: Miste een haakje van een quote
Oud 06-11-2013, 17:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn stem doorgegeven en ga nu weg. Ik lees vanavond of we goed zaten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Even snel het betere knip- en plakwerk om wat duidelijkheid te krijgen.
Dus als het goed is hebben we nu

Lusi/Q
LP (1)
Eline (2)
Neko (5)

Absinthe
Lusi (3)
Tuttebel (4)

Klopt dat zo?

Ik vind drie lijstjes echt onwenselijk, maar vind beiden niet echt verdacht... Ik denk er nog even over na. Gelukkig is de deadline wat later
Ik had mijn stem ook al doorgegeven hierboven. Ik heb Lusi gestemd.

Drie lijstjes is een heel slecht idee, dat hebben we de vorige ronde wel gezien.
Oud 06-11-2013, 17:48
Verwijderd
Mijn stem op Lusi moge ook duidelijk zijn, dat zei ik gisteravond al.
Oud 06-11-2013, 17:49
Verwijderd
@Sigmund: Ohja, ik zie het (doordat je zei 'ik stem op jou' ipv 'ik stem op Lusi' had ik het gemist). Super verdacht natuurlijk

Lusi/Q
Absinthe
Sigmund
LP
Eline
Neko

Absinthe
Lusi
Tuttebel
Oud 06-11-2013, 17:50
Verwijderd
Oke, mobiel lijstjes maken is een bijzonder slecht idee
Oud 06-11-2013, 17:59
Verwijderd
Alia stemde ook op Absinthe, toch?

Volgens mij heb je dan iedereen.
Oud 06-11-2013, 18:01
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Alia en ietje stemden beiden op absinthe dacht ik. Ietje zei wel nog te kunnen wijzigen...
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 18:02
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
De enige die we nog missen is Tina.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 18:13
Verwijderd
Zo dan

Lusi/Q
Absinthe
Sigmund
LP
Eline
Neko

Absinthe
Lusi
Tuttebel
Aila
Ietje
Oud 06-11-2013, 18:15
Verwijderd
Ik twijfel even wat wijsheid is: gelijkspel kunnen we niet uitlokken als er nog twee stemmen moeten komen. Is het dan niet handiger om op totaal iemand anders te stemmen die daarmee echt geen kans maakt om opgehangen te worden, zodat we meer info uit de lijstjes kunnen halen?
Oud 06-11-2013, 18:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik wil wel mee op iemand anders lieveheersbeest. Wie heb je in gedachten? Ikzelf vind aila erg verdacht.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 18:24
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Als dat handig is dan, misschien is t beter als ik op absinthe blijf staan omdat dat rijtje korter is nu.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 18:26
Verwijderd
Ik kan wel switchen? Dan moet ik dat wel nu weten, zometeen ben ik voetbal kijken. [edit]Al vind ik het wel belangrijk dat Lusi er uit gaat. Hmm, ik denk er nog even over.
Oud 06-11-2013, 18:40
Verwijderd
Ik ben heel erg voor een grote switch naar Aila. Al was het maar omdat ik dan het idee heb dat ik weloverwogen kan stemmen, en niet moet kiezen tussen Absinthe of Lusi. Dat vind ik namelijk heel moeilijk.

Edit: al is een nieuw gelijkspel met drie ongeveer even grote rijtjes natuurlijk niet echt oké. Dus misschien moet ik toch maar gaan kiezen.
Oud 06-11-2013, 18:50
Verwijderd
Ik blijf gewoon op Lusi staan. Gelijkspel is leuk enzo, maar we moeten de wolven niet in de kaart spelen. Als ze zometeen weer mogen kiezen maken we het er ons niet gemakkelijker op.
Oud 06-11-2013, 18:58
Verwijderd
Als ik het hele Lusi-gebeuren teruglees, komt het op mij vooral over als een soort van bitchfight tussen Lusi en Mutant. Het blijft ook heel lang stil rond Lusi, alleen de evilziener noemt haar een paar keer, maar ze wordt niet algemeen als verdacht gezien. Op een gegeven moment komt er een soort catfight tussen Mutant en Lusi. Dan verzint Mutant het om drie rijtjes te maken. Ze wil namelijk graag op Lusi stemmen. Eline gaat daar als eerste in mee. Hierbij noemt ze helemaal geen argumenten, ze doet het gewoon maar direct. Absinthe gaat mee voor de drie rijtjes, maar geeft aan Lusi helemaal niet zo heel verdacht te vinden. Lieveheersbeest gaat ook mee, ondanks dat ze Arpos verdachter zegt te vinden.
Met andere woorden: de Lusi-stemmers willen allemaal drie rijtjes, verder wordt er nergens echt uitgelegd waarom zoveel mensen (of wolven!) ineens besluiten dat Lusi wel een goede keuze is.

Okee blablabla. Ik weet het écht niet. Ik geloof van allebei eigenlijk niet dat ze evil zijn. Misschien is Lusi geliefde, maar ja, eigenlijk ben ik daar niet zo van overtuigd. Sterker nog, ik ben er heel erg niet van overtuigd. Ik ben heel erg bang dat we een grote fout maken als we haar ophangen. Mutant kon namelijk ook zo op haar hameren omdat ze een functie heeft.

In dit verhaal vind ik Eline het raarste. En Ailá dus, zoals ik een eindje hierboven uitlegde. Hen zou ik allebei graag zien hangen.

Ik neig naar Absinthe, maar ik denk niet dat ze evil is, gewoon een dorpeling met een tunnelvisie. Als ik op haar stem maak ik wel een gelijkspel, in ieder geval op papier. Wat zouden jullie daarvan vinden?
Oud 06-11-2013, 19:08
Verwijderd
Ik verwijs graag terug naar een post van mij, die Lusi voor mij toch definitief verdacht maakte: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post33348677

En daarbij, dit is voor de bad guys wel een makkelijk gelijkspel misschien, omdat ze de verrader en leerlingheks hebben kan de stemming behoorlijk ontregeld worden.
Oud 06-11-2013, 19:10
Verwijderd
Oh ik vind niet dat iedereen nu ineens moet gaan switchen, want dan krijgen we hetzelfde gedoe als de vorige keer met die drie rijtjes. Daar deed ik toen fanatiek aan mee, maar achteraf dacht ik: huh waarom? Goed gespeeld toen door de evilpartij!

Ik stem op Sigmund, juist omdat ik hem totaal niet verdacht vind en zeker weet dat hij er dan niet uit gaat, maar dan hebben we misschien wel meer duidelijkheid over welk rijtje loopt te fucken.
Oud 06-11-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik verwijs graag terug naar een post van mij, die Lusi voor mij toch definitief verdacht maakte: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post33348677

En daarbij, dit is voor de bad guys wel een makkelijk gelijkspel misschien, omdat ze de verrader en leerlingheks hebben kan de stemming behoorlijk ontregeld worden.
Hm ja daar heb je ook wel weer een punt...
Oud 06-11-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik verwijs graag terug naar een post van mij, die Lusi voor mij toch definitief verdacht maakte: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post33348677

En daarbij, dit is voor de bad guys wel een makkelijk gelijkspel misschien, omdat ze de verrader en leerlingheks hebben kan de stemming behoorlijk ontregeld worden.
Ja, dat is zo. Hm. Tsja.

Lieveheersbeest, zullen we doen dat jij op Lusi stemt en ik op Absinthe?
Oud 06-11-2013, 19:13
Verwijderd
Oke, deal.

Of word ik hier nu even heel erg gemanipuleerd Nouja, ik weet het niet, dan maar Lusi.
Oud 06-11-2013, 19:18
Verwijderd
Beetje jammer dit. Het zal wel te laat zijn om op aila of Eline te stemmen? Want ik hoor nu al van meerdere spelers dat zij verdacht zijn, maar dan stemmen ze toch op mij (of Lusi als geliefde)
Oud 06-11-2013, 19:18
Verwijderd
Ik vind zelf Aila ook een stuk verdachter dan jou Absinthe...
Oud 06-11-2013, 19:19
Verwijderd
@Tina: mijn tunnelvisie rondom jou is onderbroken dankzij Mutants dood hč, weet niet of je dat gelezen had...
Oud 06-11-2013, 19:22
Verwijderd
@lieveheersbeest: als jij de enige bent die met me mee wil, wijzig ik mijn stem niet, want daarmee doe ik alleen maar mezelf de das om. En dan heb ik natuurlijk ook liever gewoon dat jij op Lusi stemt Maar als meer spelers zich melden misschien wel.

Edit: maar we hebben nog 7 minuten ofzo, dat gaat hem vast niet meer worden
Oud 06-11-2013, 19:23
Verwijderd
Nee snap ik
Oud 06-11-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
@Tina: mijn tunnelvisie rondom jou is onderbroken dankzij Mutants dood hč, weet niet of je dat gelezen had...
Ja, ik bedoelde meer dat ik het idee heb dat je steeds een beetje één iemand uitzoekt en daar dan heel erg bovenop gaat zitten: eerst mij, nu Lusi. Dat maakte jou voor mij ergens wel verdacht, maar ja, ik zie ook wel dat het niet echt een goed argument is om je op te hangen.

En ik voel er gewoon niet veel voor om weer een gelijkspel tussen drie te maken, of om mijn stem helemaal te verspillen aan iemand die er toch niet uitgaat.
Oud 06-11-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
@lieveheersbeest: als jij de enige bent die met me mee wil, wijzig ik mijn stem niet, want daarmee doe ik alleen maar mezelf de das om. En dan heb ik natuurlijk ook liever gewoon dat jij op Lusi stemt Maar als meer spelers zich melden misschien wel.

Edit: maar we hebben nog 7 minuten ofzo, dat gaat hem vast niet meer worden
Ik wil me er ook nog wel bijvoegen, maar drie is ook nog niet genoeg.
Oud 06-11-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil me er ook nog wel bijvoegen, maar drie is ook nog niet genoeg.
Nee, precies. En gelijkspel tussen drie is inderdaad ook niet slim. Toch lief
Oud 06-11-2013, 19:28
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik kan nog mee op aila!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 19:29
Verwijderd
Oh wauw! Hebben we er dan genoeg??
Oud 06-11-2013, 19:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik ga het nu doorgeven!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 19:29
Verwijderd
Ik ook!
Oud 06-11-2013, 19:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb een dejavu gevoel.

Ik hoop maar dat dit goed gaat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-11-2013, 19:32
Verwijderd
Oh jezus, fuck, ok, ik doe mee dus!

Edit: te laat dus. Dat had ik even niet door. Sorry jongens, ik zag te laat dat jullie toch gingen wijzigen
Oud 06-11-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een dejavu gevoel.

Ik hoop maar dat dit goed gaat.
Snap ik. Maar hm. Ja.
Oud 06-11-2013, 19:33
Verwijderd
Haha ik ben echt zo benieuwd naar de uitslag vanavond
Oud 06-11-2013, 19:36
Verwijderd
Neeee ik moest helpen met verhuisdozen inpakken en ben nu dus waarschijnlijk te laat.
Oud 06-11-2013, 19:36
Verwijderd
Noooo ik had om twee voor half nog gekeken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94 topic #2
Spelleider
333 12-11-2013 18:46
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.