Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 17:03
Piper
Avatar van Piper
Piper is offline
ik ben een maand geleden op de 14e januari ongesteld geworden, maar nu is het al de 17e, en nou ben ik nog steeds niet ongesteld
is dit normaal? want ik heb geen flauw idee wat ik moet doen
__________________
Punt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Squirl schreef:
ik ben een maand geleden op de 14e januari ongesteld geworden, maar nu is het al de 17e, en nou ben ik nog steeds niet ongesteld
is dit normaal? want ik heb geen flauw idee wat ik moet doen
ja dat is heel normaal hoor, ben maar gerust..
t kan altijd dat je niet helemaal regelmatig ongesteld bent...
dat is zelfs bij mij niet, en ik ben al een aantal jaren ongesteld
dus maak je geen zorgen...
want ook door stress kan je menstuatie wegblijven...
dus relax
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hh Ik wou dat mijn menstruatie regelmatig was! bij mij kan het verschil erg groot zijn, soms echt netjes 4 weken, soms 3 1/2 soms 4 1/2. Bovendien ben je ook nog jong, het kan allemaal wel recht trekken nog. Het duurt toch wel 2 jaar voordat alles goed loopt! (als dat gebeurt heb ik niet iig)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:26
Mara
Mara is offline
Is niks aan de hand. Ik ben nu 2 jaar ongesteld, en ben nog steeds onregelmatig. Ben vandaag ongesteld geworden, maar de laaste keer was 3 maanden terug ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik was na 4 jaar nog niet regelmatig ongesteld. Sloeg vaak genoeg een maand over, de ene keer 30 dagen, andere keer ook 40, was echt een zooitje. Dus wees blij hoe minder je ongesteld bent
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:33
Wilmy
Wilmy is offline
Hai, ik ben al ehm.. 4 jaar ongesteld ofzo, en nu begint het eindelijk een beetje regelmatig te zijn, ik heb periodes gehad dat ik 3 maanden niet ongesteld werd. En nu houd ik het ook niet eens meer bij, omdat het toch niet helpt, het is altijd verschillend. Niet zo erg meer als vroeger, maar toch!! 'k Vind het niet zo erg eigenlijk!
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:03
Piper
Avatar van Piper
Piper is offline
oh gelukkig! dank jullie wel!
ik ben nog steeds niet ongesteld trouwens, maar dat komt dan wel goed denk ik
nog ff een vraagje: moet je perse klachten hebben als je ongesteld bent? van buikpijn enzo? want dat had ik helemaal niet
__________________
Punt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:18
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Qimm schreef:
hh Ik wou dat mijn menstruatie regelmatig was! bij mij kan het verschil erg groot zijn, soms echt netjes 4 weken, soms 3 1/2 soms 4 1/2. Bovendien ben je ook nog jong, het kan allemaal wel recht trekken nog. Het duurt toch wel 2 jaar voordat alles goed loopt! (als dat gebeurt heb ik niet iig)
De pil voor jou geen optie dan?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Squirl schreef:
oh gelukkig! dank jullie wel!
ik ben nog steeds niet ongesteld trouwens, maar dat komt dan wel goed denk ik
nog ff een vraagje: moet je perse klachten hebben als je ongesteld bent? van buikpijn enzo? want dat had ik helemaal niet
Nee hoor, ik heb ook bijna nooit buikpijn ofzo.. Maar een vriendin van me heeft wel elke maand buikpijn...
Dus d'r is niks om je zorgen over te maken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:50
Memnoch
Avatar van Memnoch
Memnoch is offline
Dom vraagje mischien...maar als je niet meer let op de data dat je ongesteld ben, stel dat je zwanger blijkt te zijn, en na 3 maanden niet ongesteld te zijn begint er wat te dagen, en je wilt het kind dus niet.(veel als, ik weet het...) Wat dan? Is het dan niet al te laat voor een abortus of zo?
__________________
Mass genocide is the most exhausting thing one can engage in, next to soccer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 07:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Dom vraagje mischien...maar als je niet meer let op de data dat je ongesteld ben, stel dat je zwanger blijkt te zijn, en na 3 maanden niet ongesteld te zijn begint er wat te dagen, en je wilt het kind dus niet.(veel als, ik weet het...) Wat dan? Is het dan niet al te laat voor een abortus of zo?
voor 12 weken is er niets aan de hand. Daarna wordt de ingreep ingewikkelder... Maar op sommige priveklinieken kan je geloof ik (illegaal?) ook nog iets erna...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 15:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik ben nu iets van 4 jaar ongesteld, en gewoon nog steeds niet regelmatig. Het positieve is wel dat het meestal langer dan 4 weken duurt. Maar het komt vaak genoeg voor dat het gewoon 6 weken-2 maanden duurt voor ik weer ognesteld wordt. Ik denk dat ik binnenkort naar de dokter ga om de pil te halen, want ik vind het wel vervelend dat ik nooit weet wanneer ik het zal worden.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:58
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
KEn je het boek: "Carrie" van Stephen King.. Dat meisje was ook pas op der 16e ongesteld... (Slaat nergens op, maar het kwam gewoon in me op) Boeiend heh... NIET!!!!!!!!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 09:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
KEn je het boek: "Carrie" van Stephen King.. Dat meisje was ook pas op der 16e ongesteld... (Slaat nergens op, maar het kwam gewoon in me op) Boeiend heh... NIET!!!!!!!!
even meer dan de titel lezen he?
't is niet dat ze nog niet ongesteld is geworden, maar dat ze deze maand (d'r 2e x) in haar ogen te laat is.
maar goed, net als wat velen zeiden: je bent meestal in het begin (en soms ook nog veel langer dan dat) niet regelmatig ongesteld. Bij mij zat er na de eerste keer echt maanden tussen. En daarna werd het als maar 40 dagen, dan eens 30, dan een maandje niet, weer eens 27 en eens 35 enz. enz.

En klachten hoef je niet altijd te hebben. Ook kan het zijn dat je de ene keer meer klachten hebt dan de andere keer. Zo ben ik heel vaak echt ziek als ik ongesteld ben, maar zit d'r ook wel eens een maand tussen dat ik helemaal nergens last van heb.
En vriendinnen van mij hebben echt helemaal nóóit ergens last van.
Kortom: verschilt heel erg per persoon.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 09:57
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Als jij dan ook mijn post leest..

Citaat:
(Slaat nergens op, maar het kwam gewoon in me op)
Dan zie je al dat et er helemaal niet mee te maken hebt..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:34
Verwijderd
yep, dat is normaal, tussen mijn eerste keer dat ik ongesteld werd en de tweede keer zaten vier maanden, volgens de schoolarts was er niets aan de hand

bovendien kun je nog altijd een cyclus van 35 dagen hebben, en dat is ook normaal

dat je geen buikpijn hebt is ook normaal, wees er maar blij mee

*zucht* wat zijn er toch veel normale dingen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 20:50
Rian-x-
Rian-x- is offline
Citaat:
MeelFriek schreef:
Is niks aan de hand. Ik ben nu 2 jaar ongesteld, en ben nog steeds onregelmatig. Ben vandaag ongesteld geworden, maar de laaste keer was 3 maanden terug ofzo.
Jaah precies, heb ik ook..... ik maakte me al zoren, omdat ut nu wel heel lang duurde voor ik weer ongesteld werd, laatste keer was eind november. Maar goed, blij dat ik nie de enige ben.

ontopic:
zowals al gezegd, maak je geen zorgen
(goh, hoezow onnuttige reply )
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:34
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
uuhm, nou dat is echt niet vreemd hoor.
Ik ben ook vanaf m'n 14de ongeveer ongesteld, en ik ben het nog steeds super onregelmatig. soms zitten er wel een paar maanden tussen. (ik weet trouwens niet of dat ongezond is, maar ik heb tot nu toe nog nergens last van )
maar heel veel meiden zijn onregelmatig ongesteld, en andere weer niet. dus, niet echt iets om je zorgen over te maken.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:30
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Wat zijn hier veel mensen die al jaren ongestedl zijn en nog steeds zeer onregelmatig ongesteld worden. Ik dacht altijd dat dat het vrij uitzonderlijk was dat ik zo nu en dan een paar maanden over sla.
De laatste tijd ben ik trouwens wel erg zelden ongesteld. Maar ik voel me verder prima en heb nergens last van dus ik ga ookniet naar de dokter om het na te vragen.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:03
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
het is niet echt zo vreemd. Pas als je er andere klachten bij krijgt en nog steeds niet ongesteld word kan het misschien iets anders zijn, maar er zijn zoveel redenen waardoor je niet ongesteld zou kunnen worden.

Ik was toen ik voor het eerst ongesteld werd heel regelmatig ongesteld, 1 keer in de 25 dagen geloof ik. en dat ging bijna 3 jaar zo door en nu zitten er ook soms 6, soms 8 weken tussen.
Het is wel lastig, maar ik voel me niet ziek ofzo.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:42
Hardcore
Avatar van Hardcore
Hardcore is offline
Misschien is je bloed wel op
__________________
DEPENISVANJEZUS
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:05
dreamflight
dreamflight is offline
Citaat:
Onbekende schreef op 25-02-2003 @ 19:30:
Wat zijn hier veel mensen die al jaren ongestedl zijn en nog steeds zeer onregelmatig ongesteld worden. Ik dacht altijd dat dat het vrij uitzonderlijk was dat ik zo nu en dan een paar maanden over sla.
De laatste tijd ben ik trouwens wel erg zelden ongesteld. Maar ik voel me verder prima en heb nergens last van dus ik ga ookniet naar de dokter om het na te vragen.
Lees net een andere post van je...

Citaat:
Onbekende schreef op 17-03-2003 @ 20:44:
20 jaar
1,73
49 kilo
nooit in je opgekomen dat je extreem veel ondergewicht hebt en je daardoor niet meer ongesteld wordt?!?
Je zegt nergens last van te hebben, misschien moet je wat eerlijker naar jezelf zijn, kheb met jou lengte het zelfde gewogen en zelfs nog wel ruim 10 kilo lichter, kan je 1 ding zeggen, er is heel wat aan de hand, denk dat je weg blijvende menstruatie al genoeg zegt.
Wil je zeker niet aanvallen met dit berichtje, maakte me eerder zorgen ook al ken ik je niet... ik ken wel heel goed de hel van anorexia/ een eetstoornis.

Liefs judith
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:43
kleine wicca
kleine wicca is offline
Naj is heel normaal hoor, het duurt vaak wel een jaar of langer voordat je regelmatig ongesteld wordt. Bij mij heeft et wel es twee en halve maand geduurd en ik leef ook nog steeds
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:59
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ja het is hartstikke normaal.. heel veel mensen zijn in het begin nog onregelmatig.. dr zijn maar weinigen die al vanaf het begin heel regelmatig op de dag zijn (ik ben 1 van die mensen gelukkig)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef op 25-02-2003 @ 20:42:
Misschien is je bloed wel op
hehe funny
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Menstruatiepijn maar nog steeds niet ongesteld
Dingetje-dop
8 18-05-2013 10:12
Lichaam & Gezondheid Nog niet ongesteld
Sanne'.'
45 20-01-2013 10:36
Lichaam & Gezondheid nog steeds niet ongesteld....
roosiieeee
11 12-02-2011 14:40
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic #2
rare kwast
500 24-03-2009 15:13
Lichaam & Gezondheid wanneer werd je ongesteld na de morning after pil?
devilcat
1 21-07-2003 13:06
Lichaam & Gezondheid Nog steeds niet ongesteld...HELP!
xCoyotex
27 15-03-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.