Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 21:24
fantasy
fantasy is offline
mja..kheb een vraagje...
kben nu 5dagen geleden met m'n vriend naar bed geweest en het condoom is gescheurd...ik neem spijtig genoeg nog nie de pil...normaal gezien zou ik de dag voor het gebeurd is ongesteld moeten worden maar da was dus niet zo...
iedereen zegt dat ik me geen zorgen moet maken omdat ik normaal al ongesteld had moeten zijn toen het gebeurd is en ik dus eigenlijk onvruchtbaar was volgens hen...
tis nu 5dagen later en ik ben nog steeds niet ongesteld... ik hoop dat men vrienden gelijk hebben, ma voel me toch niet echt zeker..

kunnen jullie me er meer over vertellen of hebben men vrienden gelijk?
__________________
Life isn't measured by the breaths that we take but by the moments that take our breath away
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:26
Verwijderd
'k weet niet vanaf welke leeftijd je ongesteld ben, en hoe oud je nu ben.. maar het hoeft niet op schema te zijn als je niet aan de pil ben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:30
fantasy
fantasy is offline
ik ben bijna 18 en ik ben ongesteld van men 13 ongeveer, kben nog ma één enkele keer zo lang overt!jd geweest en da kwam doordat ik toen echt wel goe ziek was , voor de rest benk altij rond zelfde dag, nu is het wel 6dagen eigenlijk e
__________________
Life isn't measured by the breaths that we take but by the moments that take our breath away
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:34
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
ben je niet TE gestresst door het denken aan dat je misschien wel zwanger bent... door stress kan menstruatie ook uitblijven.....
ik weet ut niet ..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:36
Verwijderd
vreemd, misschien komt het omdat je gestresst ben omdat je ongesteld ben geworde?
misschien heb je eerder met hem gevreen en werd je toen zwanger...
want ik denk niet dat je nu zwanger ben als je op 21dag zit ofzo van je cyclus.. heb je wel goedgeteld?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:36
fantasy
fantasy is offline
euhm nu eigenlijk totaal nimmer , maandag wask wel enorm stressy maar euhm da was dan ook wel de enige dag se, kvraag me alleen af of da wa men vrienden zeggen zo wa juist is
__________________
Life isn't measured by the breaths that we take but by the moments that take our breath away
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:42
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
haal een test. dan weet je t meteen. die test kan je elk moment van de dag doen dus hoeft niet perse met ochtendurine.
stel je bent niet ongesteld, dan is daar een rede voor. tis een opluchting om zwangerschap uit te kunnen sluiten
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:46
fantasy
fantasy is offline
ja inderdaad ben ik voor alle zekerheid ook wel van plan, ma vriendin van mij is er echt zo van overtuigd da er geen kans is dak et zou kunne zijn...da weet ek eigenlijk nie
__________________
Life isn't measured by the breaths that we take but by the moments that take our breath away
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 00:13
Atje85
Atje85 is offline
doe die test nou maar
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 09:47
Verwijderd
de kans is klein, maar er is nog wel een kans... dus idd zwangerschapstest doen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 09:50
Verwijderd
deze gaat naar L&G
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:43
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Je had gewoon een morning after pil moeten halen.

Ik zou nu een test halen, waarom zou je dat uitstellen? Maar bedenk wel dat je menstruatie ook kan uitblijven door stress.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:51
Ellesje
Ellesje is offline
periodiek gezien is je kans behoorlijk klein dat klopt,
als je de dag ervoor ongesteld zou zijn geworden, en je bent regelmatig, dan is de eisprong allang geweest.
maar toch, de kans is er altijd dat het anders loopt en de eisprong op 'n ander moment is...

als je je zorgen maakt moet je even een testje halen,
als ik jou was zou ik als het weer gebeurd even 'n morning-after pil gaan halen, dan heb je wat meer zekerheid.
of de pil zelve, om nog zekerder te zijn...

succes!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:38
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Test halen, al zijn die dingen zoooo duur... Maar goed.... succes ermee...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 08:12
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
er is idd een hele kleine kans dat t gebeurt, maar voor de zekerheid zou ik toch een test halen!

hoop voor je dat t nie zo is
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:09
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
en???
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.