Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2005, 13:21
Kabouter
Kabouter is offline
Oke, een poosje geleden hoorde ik op me werk over een of andere datingsite, en dat dat heel leuk was enzo. Ik dacht bij mezelf: ja hoor, daar zitten toch alleen wanhopigerds? (vooroordelen...)
Maar eenmaal thuis gekomen ging ik toch even kijken op die site, ik was nieuwsgierig geworden!
En er zaten inderdaad niet alleen wanhopigerds! Sterker nog, nu heb ik al 3 weken contact met een jongen via die site. We msnen en smsen heel veel, enwe hebben fot's uitgewisseld, hij is echt leuk...

Nu hebben we voor aanstaande maandag afgesproken. Jaja, valentijnsdag... Dat is puur toeval, de eerste dag dat we allebei vrij zijn. Wel erg leuk natuurlijk.

Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met internet relaties...en ik neem aan dat er hier wel mensen zijn, die dat wel hebben..
Dus, nu is mijn vraag, is het normaal dat je er gelijk al min of meer van uit gaat dat het wat word. Het klikt zo leuk nu, dat ik me haast niet kan voorstellen dat het niet leuk word.
We gaan naar Amsterdam, en nu gaan we een rondvaart maken enz. Gewoon grappig.

Maar mijn vraag dus: is het normaal dat ik nu al het gevoel heb dat hij me vriendje gaat worden, en dat hij dat ook voelt...

Beetje gekke vraag, maar het is zo nieuw voor mij!
Misschien beter om te vragen: vertel jullie ervaringen op het gebied van internet-liefde enzo!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2005, 13:28
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
geen uitgebreid antwoord, maar je bent misschien wel te snel. Ik heb hier ervaring mee en bij mij was het niet zo goed afgelopen.