Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2005, 13:21
Kabouter
Kabouter is offline
Oke, een poosje geleden hoorde ik op me werk over een of andere datingsite, en dat dat heel leuk was enzo. Ik dacht bij mezelf: ja hoor, daar zitten toch alleen wanhopigerds? (vooroordelen...)
Maar eenmaal thuis gekomen ging ik toch even kijken op die site, ik was nieuwsgierig geworden!
En er zaten inderdaad niet alleen wanhopigerds! Sterker nog, nu heb ik al 3 weken contact met een jongen via die site. We msnen en smsen heel veel, enwe hebben fot's uitgewisseld, hij is echt leuk...

Nu hebben we voor aanstaande maandag afgesproken. Jaja, valentijnsdag... Dat is puur toeval, de eerste dag dat we allebei vrij zijn. Wel erg leuk natuurlijk.

Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met internet relaties...en ik neem aan dat er hier wel mensen zijn, die dat wel hebben..
Dus, nu is mijn vraag, is het normaal dat je er gelijk al min of meer van uit gaat dat het wat word. Het klikt zo leuk nu, dat ik me haast niet kan voorstellen dat het niet leuk word.
We gaan naar Amsterdam, en nu gaan we een rondvaart maken enz. Gewoon grappig.

Maar mijn vraag dus: is het normaal dat ik nu al het gevoel heb dat hij me vriendje gaat worden, en dat hij dat ook voelt...

Beetje gekke vraag, maar het is zo nieuw voor mij!
Misschien beter om te vragen: vertel jullie ervaringen op het gebied van internet-liefde enzo!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2005, 13:28
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
geen uitgebreid antwoord, maar je bent misschien wel te snel. Ik heb hier ervaring mee en bij mij was het niet zo goed afgelopen.
Het probleem is namelijk dat msn gesprekken geen goed beeld geven van hoe iemand nou in het echt is. Via msn en wat foto's kan iemand heel leuk, spontaan, aardig, humoristisch, gezellig lijken. Maar in het echt is hij of zij misschien gigantisch verlegen, helemaal niet zo gezellig en komen er misschien eigenschappen naar voren die je nog niet kent van msn.
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:30
waves
Avatar van waves
waves is offline
heb er ervaring mee dat ik via msn mensen beter leer kennen, maar dan 'ken' ik ze ook al irl.

kan je niet helpen, sorry
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:30
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik heb mijn huidige vriend ook leren kennen via het internet. Dat klikte toen ook meteen, hij leek ook erg op de jongen waar ik mee chatte.. Maar het kan natuurlijk ook anders. Een vriendin van mij leerde een jongen op internet kennen wat heel erg goed klikte.. Sprak er mee af en diezelfde jongen viel irl heel erg tegen..

Maar ik zou zeggen, ga er gewoon voor en zie maar wat het wordt
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:14
-(L)-
Ik heb wel eens een jongen ontmoet via internet, ik zag toen ook alles heel positief in, maar uiteindelijk viel 't heel erg tegen. Ik wil niet zeggen dat dat bij jou ook 't geval is, maar je moet er rekening mee houden dat die kans er ook in zit.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:35
Yurgentje
Yurgentje is offline
ik heb mijn vriendin ook via internet leren kennen.... na 2 weken veel msn en en sms en heb ik haar irl ontmoet.... en ze was nog veel leuker dan dat k maar kon denken....nu 9 maand later is ze al een half jaar mijn vriendinnetje... alleen woont ze wel zown 2 uur bij mij vandaan maar dat maakt ook niet zoveel uit...

ook al vinden veel mensen een relatie die begint via msn maar raar of ongewoon... maar is niks raars aan...
__________________
Halllow
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:53
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
is niet raar.
ik had dat ook, ik belde/smste/mailde/msnde geloof ik 2 maanden voor we elkaar gingen ontmoeten en ik voelde ook wel dat het wat zou gaan worden.
dat is bijna 2 jaar goed gegaan, heel goed zelfs. en nu is het helaas net een weekje uit...

anyway; veel plezier
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:55
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 11-02-2005 @ 15:53 :
is niet raar.
ik had dat ook, ik belde/smste/mailde/msnde geloof ik 2 maanden voor we elkaar gingen ontmoeten en ik voelde ook wel dat het wat zou gaan worden.
dat is bijna 2 jaar goed gegaan, heel goed zelfs. en nu is het helaas net een weekje uit...

anyway; veel plezier

Dankje allemaal voor de reacties. Heel verschillend wel
Ik ben erg benieuwd... Zoals het nu gaat hoop ik dat ik de 2 jaar met m ga halen
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:56
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Ik vind het helemaal niet gek! Als het zo goed klikt en zo gezellig is allemaal, dan zou dat juist toch hartstikke tof zijn!

Geniet er gewoon van en kijk wat t wordt!

Veel plezier!
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:56
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
I-alone schreef op 11-02-2005 @ 15:56 :
Ik vind het helemaal niet gek! Als het zo goed klikt en zo gezellig is allemaal, dan zou dat juist toch hartstikke tof zijn!

Geniet er gewoon van en kijk wat t wordt!

Veel plezier!

Dank je!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:26
Verwijderd
Goh, wat 'toevallig' dat dat de eerste dag is waarop hij tegelijkertijd met jou vrij is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:29
Kabouter
Kabouter is offline
Goh, waarom reageer je als je niets te vertellen hebt?
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:32
Verwijderd
Pff, posts met literaire waarde zijn niet aan jou besteed, maar daar was ik eigenlijk al achter toen ik mijn vorige zin formuleerde.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:33
Kabouter
Kabouter is offline
oh, we moeten inderdaad wel alles 'met literaire waarde' hier posten, want daar is het scholieren forum voor bedoeld
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:38
Verwijderd
Ik probeerde je te helpen.

Even concreet dan: die jongen probeert je gewoon te pimpen en het is beslist geen toeval dat hij juist op valentijnsdag kon. Hij zal wel niet voor niets op een datingsite rondhangen als hij werkelijk zo ontzettend leuk etc. is en zo snel al af wil spreken. Of hij doet dit vaker, of het is gewoon echt toeval. Maar omdat ik kranten lees en niet met m'n ogen dicht de straat oversteek, denk ik vrij zeker te weten dat van toeval geen sprake kan zijn en jij hier te maken hebt met een al dan niet gewenste rasplayer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:49
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-02-2005 @ 16:38 :
Ik probeerde je te helpen.

Even concreet dan: die jongen probeert je gewoon te pimpen en het is beslist geen toeval dat hij juist op valentijnsdag kon. Hij zal wel niet voor niets op een datingsite rondhangen als hij werkelijk zo ontzettend leuk etc. is en zo snel al af wil spreken. Of hij doet dit vaker, of het is gewoon echt toeval. Maar omdat ik kranten lees en niet met m'n ogen dicht de straat oversteek, denk ik vrij zeker te weten dat van toeval geen sprake kan zijn en jij hier te maken hebt met een al dan niet gewenste rasplayer.

Okee, sorry, voor mijn botte reactie, maar ik vond literaire waarde zo stom klinken, op een scholieren forum.

Ik denk niet dat jij daar over kan oordelen, aangezien jij niet onze gesprekken hebt gelezen, en niet weet wat ik weet.
Hij hangt op die datingsite rond, om dezelfde reden als mij..nieuwsgierig gemaakt door een bekende. En ik heb zijn foto's gezien, als ie een meisje wil playen, kan hij er best een van de straat plukken, hij heeft zijn looks wel mee zeg maar. En IK zei: nou, valentijnsdga ben ik vrij, kan jij. En hij reageerde daar op: ja, prima.. romantisch he?
Ik lees ook kranten, en ik loop ook niet met mijn ogen dicht, dus ik heb heus wel steeds in mijn achterhoofd gehad dat het ook een smerige vent van 40 kan zijn die me wel even wil verkrachten.
Maar ik denk dus niet dat ik met een rasplayer te maken heb, want anders msnt hij niet al 3 weken met me, smst hij niet de hele dag met me (wat flink wat kost) enz.

Het enige wat ik me afvraag, is of ik niet te snel ga met mijn gevoel enz... Hoewel ik dara natuurlijk ook niets aan kan doen...
En geloof me, ik ben echt niet naief ofzo, dus ik weet waar ik over praat...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:49
Eazy E
Avatar van Eazy E
Eazy E is offline
hm ik heb er zelf geen ervaring mee..
ik vind het ook wel een raar idee om met iemand af te spreken die je niet eens kent.. Ik praat ook alleen met mensen die ik ken..
maargoed, een vriendin van mij, die heeft haar vriend ook via internet leren kennen, en die hebben nu ongeveer 2 jaar wat met elkaar en wonen net samen.. dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was, je merkt vanzelf wel of het tegenvalt of niet...
suc6 ermee iig
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:56
Saarah
Saarah is offline
Ik heb er niet echt ervaring mee, maar ik MSN nu al een hele tijd met een meisje (dus een gewone vriendin, ben ook niet lesbisch ofzo ) en ik vind haar wel heel tof. Dus wie weet, àls ik haar ooit echt zou zien, denk ik wel dat het zou klikken (dus als gewone vriendin). Ik heb haar al een paar jaar in m'n MSN staan, maar sinds de zomer van 2004 ongeveer MSN ik echt veel met haar. Maarja, eigenlijk ben ik niet van plan om ooit echt af te spreken. Ten eerste, ze woont aan de andere kant van het land. Ten tweede, als het dan niet zou meevallen, zou dat heel onze 'MSN-vriendschap' beïnvloeden. Ik vertel haar nu ook veel dingen die ik nooit aan iemand die ik echt ken, zou vertellen. Mja, klinkt misschien wel raar , maar zij zal die dingen nooit (kunnen) doorvertellen aan m'n omgeving enzo, da's wel geruststellend, vind ik dan persoonlijk
Maar eh ik kan je dus ook niet echt helpen
Ik heb ooit wel een meisje gezien dat ik 'ken' vanop internet (niet echt goed), dat was eigenlijk puur toeval, en ze was wel heel tof . Maar zij woonde in m'n buurt dus jah
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Kabouter schreef op 11-02-2005 @ 16:49 :
(...)

Het enige wat ik me afvraag, is of ik niet te snel ga met mijn gevoel enz... Hoewel ik dara natuurlijk ook niets aan kan doen...
En geloof me, ik ben echt niet naief ofzo, dus ik weet waar ik over praat...
Ten eerste zijn players lang niet altijd enge oude mannen en is het ook niet ondenkbaar dat ze veel interesse kunnen tonen d.m.v. heel wat bericht etc.

Ten tweede wilde ik graag aantonen dat je eigenlijk niet weet met wie je nu eigenlijk te maken hebt, je kent hem gewoon nog niet, want je hebt hem nog niet ontmoet en gaat nog niet lang met hem om. Ook weet je niets over zijn directe omgeving (nou ja, je zult wel het één en ander gehoord hebben, maar het is niet zeker of dat klopt, dus je wéét niets). Ik wéét niet of hij een player is, maar aan de andere kant weet jij ook niet of hij het niet is.

Persoonlijk vind ik het vrij vreemd dat je bij iemand die je nog niet goed kent, nog niet eens hebt ontmoet zelfs, het gevoel hebt dat hij je vriend wordt. Verder vraag ik me af hoe jij erbij komt dat hij dat gevoel ook heeft. Ik vind mensen die na drie weken chatten en berichtjes sturen tegen me zeggen dat ze het gevoel hebben dat ze een liefdesrelatie met me op zullen bouwen maar vreemd.

Het begrip 'literaire waarde' zou trouwens dagelijkse kost moeten zijn op een scholierenforum waar boekverslagen zo gewoon zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 18:15
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-02-2005 @ 18:22 :
Ten eerste zijn players lang niet altijd enge oude mannen en is het ook niet ondenkbaar dat ze veel interesse kunnen tonen d.m.v. heel wat bericht etc.

Ten tweede wilde ik graag aantonen dat je eigenlijk niet weet met wie je nu eigenlijk te maken hebt, je kent hem gewoon nog niet, want je hebt hem nog niet ontmoet en gaat nog niet lang met hem om. Ook weet je niets over zijn directe omgeving (nou ja, je zult wel het één en ander gehoord hebben, maar het is niet zeker of dat klopt, dus je wéét niets). Ik wéét niet of hij een player is, maar aan de andere kant weet jij ook niet of hij het niet is.

Persoonlijk vind ik het vrij vreemd dat je bij iemand die je nog niet goed kent, nog niet eens hebt ontmoet zelfs, het gevoel hebt dat hij je vriend wordt. Verder vraag ik me af hoe jij erbij komt dat hij dat gevoel ook heeft. Ik vind mensen die na drie weken chatten en berichtjes sturen tegen me zeggen dat ze het gevoel hebben dat ze een liefdesrelatie met me op zullen bouwen maar vreemd.

Het begrip 'literaire waarde' zou trouwens dagelijkse kost moeten zijn op een scholierenforum waar boekverslagen zo gewoon zijn.

Nee, okee.. Players zijn niet altijd vieze oude mannetjes Maar ik denk niet dat hij veel geld uitgeeft aan die smsjes enzo, terwijl hij me even wil playen. Dat zou ik zelf in ieder geval niet doen, als je je ook uit de kroeg of wat dan ook kan krijgen.

Je hebt gelijk dat ik niet precies weet wie het is, en of zijn verhalen wel juist zijn.. Je hoort inderdaad ook rare verhalen, maar je hoort ook héél veel goede dingen, kijk maar hier boven, al een aantal goede dingen, en mijn oom kent zijn vriendin via internet.

Dat jij het raar vind dat ik dat zo voel, moet jij weten... En ik had het niet tegen jou, maar gewoon in het algemeen, en ik heb altijd geleerd, laat mensen zoals ze zijn
Ik vind mensen ook weleens raar...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 19:42
Eazy E
Avatar van Eazy E
Eazy E is offline
ik heb trouwens wel contact met een meisje uit zwitserland die ik niet ken,
toen ik het muziekprogramma napster nog had, zo'n 5 jaar terug, kreeg ik opeens een berichtje via napster over mijn muziek ofzoiets en uiteindelijk hebben we elkaar toegevoegd op msn, en sinds toen praat ik best veel met haar en schrijven we elkaar brieven..
Maar nu had ze dus het plan om eind maart hier naar Nederland te komen... En dat lijkt me ook best leuk, omdat we op msn ook leuk met elkaar kunnen praten.. Het enige nadeel is dat het me moeilijk lijkt om engels met haar te praten.. maar ik heb er wel heel erg zin in... dus maar zoiets is altijd afwachten...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 19:58
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ik weet niet, geen ervaring. Maar iemand is op MSN (of gewoon in het algemeen op internet) heel anders dan 'in het echt', en ik denk dat dat ook wel negatief kan zijn.. Dus misschien moet je nu niet al gaan denken dat hij je vriendje wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 19:58
elledc
elledc is offline
Laat je niet vangen door iets wat pure schijn kan zijn. Een foto zegt lang niet alles.
Ik heb in het verleden 3 keer afgesproken met jongens via internet leren kennen en ze hadden ook steeds foto's uitgewisseld maar eens in real life was het even slikken en het is dus geen enkele keer wat geworden.
Ik heb schijt aan internet contacten
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ervaring met internetrelaties en niet alleen van mezelf maar ook van mijn vader bijvoorbeeld.

Bij de eerste jongen die ik leerde kennen op internet wilden we ook al vrij snel iets afspreken omdat het klikte, we hele leuke gesprekken hadden en het gewoon goed voelde maar nadat ik hem toen gezien had (het was best wel gezellig alleen pasten we niet echt bij elkaar) ging hij op vakantie en hoorde ik helemaal niets meer van hem, ook niet toen ie terug was en dan bedoel ik ook echt helemaal niets en ook geen afwijzing ofzo. Via zijn ex (die ik ook kende) moest ik horen dat hij me niet zo zijn type vond. Best wel een beetje vervelende ervaring dus al wist ik toch wel dat het niets werd maar dat kan je dan elkaar op zijn minst nog laten weten dacht ik zo.

Bij de tweede jongen (mijn huidige vrien) heb ik het dus ook anders aangepakt en was ik er best we huiverig voor om hem in het echt te ontmoeten omdat ik die ervaring had. Ik heb er dus bewust heel lang mee gewacht, was echt bang dat het tegen zou vallen omdat we het ontzettend gezellig hadden en ik helemaal niet meer zonder hem wou. Ik msnde vanaf mei met hem en pas in februari heb ik hem in het echt ontmoet. Dat klikte heel erg goed maar misschien ook wel omdat we er wat langer mee gewacht hadden en we elkaar dus al een stuk beter kende. Eigenlijk ging ik er dus ook wel al vanuit dat het wat zou worden, denk dat dat ook wel normaal is want anders begin je er niet aan (zeker niet op zo'n datingsite). Misschien wel leuk om te vermelden dat ik volgende week een jaar wat met hem heb
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 10:13
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-02-2005 @ 18:22 :

Ook weet je niets over zijn directe omgeving (nou ja, je zult wel het één en ander gehoord hebben, maar het is niet zeker of dat klopt, dus je wéét niets).
Weet je dat wel als iemand je in de kroeg verteld over zijn leven?

Citaat:
Ik wéét niet of hij een player is, maar aan de andere kant weet jij ook niet of hij het niet is.

zo kan je bezig blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2005, 10:19
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
bij mij is het (in ongeveer de zelfde situatie) goed afgelopen.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 11:40
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Mijn zus heeft haar vriend via een "datingsite" leren kennen. Ze hebben eerste ongeveer een maand gemsnd/gsmst/gebeld. Tussendoor zaten nog wel twee weken waarin ze allebei op vakantie waren en het contact dus minimaal was. Daarna hebben ze een keer afgesproken en dat gaat nu al bijna een half jaar goed .
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nou ja ik sprak ook wel eens met meisjes van internet af, maar niet per se omdat ik zo graag een relatie wilde. Op de een of andere vage manier valt het contact altijd uit elkaar nadat we hebben afgesproken.... En dat ligt dan meestal niet aan mij.

Dus ik zou zeggen, als het tegenvalt, besluit dan niet gelijk om geen contact meer te zoeken. Dat hebben die meiden bij mij blijkbaar wel besloten.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:47
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Daboman schreef op 12-02-2005 @ 18:43 :
Dus ik zou zeggen, als het tegenvalt, besluit dan niet gelijk om geen contact meer te zoeken. Dat hebben die meiden bij mij blijkbaar wel besloten.
Waarom niet? Ok, het is jammer voor de andere partij. Maar verder tsjah, als je er verder niets van ziet komen om een of andere reden, vriendschap of meer dan kan ik me voorstellen (ik heb dat zelf namelijk ook eens gedaan) dat je er geen energie meer in wilt stoppen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:54
Verwijderd
laat ff weten wanneer je van plan bent hem te gaan ontmoeten en hoe het gelopen is
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 09:10
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
devilious schreef op 12-02-2005 @ 18:54 :
laat ff weten wanneer je van plan bent hem te gaan ontmoeten en hoe het gelopen is
Ja! Dat was ik al van plan. Morgen ga ik m zien... Ik hou jullie op de hoogte
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Al is dat gevoel aanwezig, probeer er toch niet al te veel van te verwachten.
Als je er al zo ontzettend van verwacht kan het bijna alleen maar tegenvallen. Ga die dag in met de instelling om er een gezellige dag van te maken en gewoon te zien het het allemaal loopt.
Klikt het, dan is het echt fijn, gebeurt het neit, dan heb je een leuke dag gehad
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:19
Kabouter
Kabouter is offline
ja, zo probeer ik er wel in te gaan inderdaad..
het is alleen zo gek, ik kan me haast niet voorstellen dat t niet klikt. Het zal dus wel een teleurstelling zijn, als t niet klikt...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:21
Deedo Writer
Deedo Writer is offline
hoe was het nou??
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 13:08
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Inderdaaaaaad!

?
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 13:18
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 12-02-2005 @ 18:47 :
Waarom niet? Ok, het is jammer voor de andere partij. Maar verder tsjah, als je er verder niets van ziet komen om een of andere reden, vriendschap of meer dan kan ik me voorstellen (ik heb dat zelf namelijk ook eens gedaan) dat je er geen energie meer in wilt stoppen.
Ik vind dat je niet de ene week kunt doen alsof iemand helemaal het einde is en dan de volgende week, als je hem echt gezien heb, kunt doen alsof die niet meer bestaat. Daarmee kun je iemand pijn doen. Het hoeft niet, maar het kan dus wel. En je brengt mensen behoorlijk in de war. Dat dient dus netjes afgewerkt te worden vind ik. Wat zou jij ervan vinden als een jongen je helemaal het einde vindt en dat ook heel duidelijk laat merken en dan na een afspraakje opeens niets meer van zich laat horen? Wat je er ook van vindt, ik vind het niet kloppen.

In het algemeen komt het wel hypocriet over als je iemand op internet helemaal geweldig vind en dat je dan opeens geen contact meer wilt, omdat die misschien toevallig blonde haren heeft ipv zwarte ofzo.... Dat is het meest voorkomende type reden dat ik heb gehoord.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 13:20.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 13:29
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik ben ook HEEL benieuwd, en aan haar profiel te zien was ze vandaag nog op het forum dus let us know
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 13:40
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-02-2005 @ 16:38 :
Ik probeerde je te helpen.

Even concreet dan: die jongen probeert je gewoon te pimpen en het is beslist geen toeval dat hij juist op valentijnsdag kon. Hij zal wel niet voor niets op een datingsite rondhangen als hij werkelijk zo ontzettend leuk etc. is en zo snel al af wil spreken. Of hij doet dit vaker, of het is gewoon echt toeval. Maar omdat ik kranten lees en niet met m'n ogen dicht de straat oversteek, denk ik vrij zeker te weten dat van toeval geen sprake kan zijn en jij hier te maken hebt met een al dan niet gewenste rasplayer.
hey.... zo opereren wij helemaal niet ja, niet zo beledigen. Wij doen het met veel meer stijl...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:00
boredoflife
boredoflife is offline
ik wil ook wel es weten hoe het afgelopen is...

ik ben zelf ook zo'n iemand die op msn mensen de oren van de kop lult... en in het echt heb ik dat niet zo..
heb zo ook afgesproken met iemand, maar uiteindelijk bleek dat k 'dr type niet was'
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:32
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik heb ook een keer een dating profiel aangemaakt op zo'n site (lexa ofzo) Het is lomp, je moet betalen om te reageren. Er zitten 1000e mannen, en maar een paar vrouwen, die worden natuurlijk helemaal overspoeld met slijmmailtjes van vrouwen?

Anyway, het is flinke baggerzooi dat internetdating, niet echt iets voor mij.

Maar ik had dus zo'n profiel gemaakt omdat ik een schijthekel heb aan uitgaan (al vind ik cafe's niet zo erg)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:06
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Daboman schreef op 16-02-2005 @ 14:18 :
*knip*
Ok, niets laten horen dat vindt ik ook lullig. Ik heb destijds gewoon gezegd dat ik het niet vond klikken en verder geen behoefte aan verder contact had (wat overigens niet overkwam, hij werd nog net niet een stalker). Op internet leek hij geweldig, ja dat was zo. In het echt was hij ongeinteresseerd, saai en gewoon geen prettig gezelschap. Dat kan, er een bestaat een grote kloof tussen de werkelijkheid en de internet-werkelijkheid. En het kan ook zo zijn idd, dat door een eigenschap je zo erg afknapt dat je ermee kapt. Ik vindt dat dat ieders keuze is, maar dat je het netjes af moet werken daar heb je natuurlijk gelijk in .
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:23
Kabouter
Kabouter is offline
Hee allemaal sorry, helemaal vergeten te vertellen...

Nou, we hebben een leuke dag gehad, maar verder wordt het niets. Van mijn kant in ieder geval...Dat heb ik hem vertelt, want we zouden 's avonds uit eten gaan enzo, en dat zag ik eigelijk niet echt zitten...Aangezien ik de hele tijd het gesprek in stand hield enzo.

Hij begreep het wel, maar vond het jammer.

Eigelijk is het een minder grote teleurstelling dan ik dacht van te voren, gelukkig...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:24
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-02-2005 @ 14:40 :
hey.... zo opereren wij helemaal niet ja, niet zo beledigen. Wij doen het met veel meer stijl...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 19:27
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 16-02-2005 @ 17:23 :
Hee allemaal sorry, helemaal vergeten te vertellen...

Nou, we hebben een leuke dag gehad, maar verder wordt het niets. Van mijn kant in ieder geval...Dat heb ik hem vertelt, want we zouden 's avonds uit eten gaan enzo, en dat zag ik eigelijk niet echt zitten...Aangezien ik de hele tijd het gesprek in stand hield enzo.

Hij begreep het wel, maar vond het jammer.

Eigelijk is het een minder grote teleurstelling dan ik dacht van te voren, gelukkig...
Omg...ik heb dit weekend een date en de situatie komt erg overeen met de situatie en gevoelens uit je eerste post...Hoewel wij aan elkaar voor gesteld zijn door gezamelijke vrienden (online althans), maar we kennen elkaar niet in real, nog nooit gezien of over elkaar gehoord ook...

Alleen bellen wij nu dus al een maand uren per dag....

Pfff nou ben benieuwd hoe het met mijn date gaat lopen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 09:56
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ga er maar niet vanuit dat het wat wordt en hamer je verwachtingen meteen de grond in om teleurstellingen te voorkomen want geloof me: de kans DAT je iemand vind via internet is heel klein, of je moet elke dag met een ander afspreken.
Zie het als een leuk uitje, en kijk wat er van komt maar vergeet de hoop/verwachtingen.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 16-02-2005 @ 20:27 :
Omg...ik heb dit weekend een date en de situatie komt erg overeen met de situatie en gevoelens uit je eerste post...Hoewel wij aan elkaar voor gesteld zijn door gezamelijke vrienden (online althans), maar we kennen elkaar niet in real, nog nooit gezien of over elkaar gehoord ook...

Alleen bellen wij nu dus al een maand uren per dag....

Pfff nou ben benieuwd hoe het met mijn date gaat lopen
succes dan maar gewoon niet al te hoge verwachtingen hebben, dan valt het niet of minder tegen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 22:00
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-02-2005 @ 12:16 :
succes dan maar gewoon niet al te hoge verwachtingen hebben, dan valt het niet of minder tegen
In real was het zowat precies zoals we aan de telefoon een maand lang belden en het maanden lang chatten ervoor...

Het voelde meteen ZO ontzettend goed aan....bij de 1e blik was er meteen een klik en een lief kusje op de mond

Inplaats van slechts een filmpje pakken in de bios, werd uiteindelijk 3 daagjes samen (het hele weekend + maandag)...en het was echt heel leuk

We wilden eigenlijk al wel verkering, en vonden al wel een beetje dat we dat hadden ook al kenden we elkaar niet in real nog...maar sinds zondag hebben we het "officieel" gemaakt....ik ben so happy dat het gegaan is zoals ik hoopt, eigenlijk veel beter!

"zweeft verder op zn wolkje"
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:37
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Limaon schreef op 11-02-2005 @ 20:58 :
Ik weet niet, geen ervaring. Maar iemand is op MSN (of gewoon in het algemeen op internet) heel anders dan 'in het echt', en ik denk dat dat ook wel negatief kan zijn.. Dus misschien moet je nu niet al gaan denken dat hij je vriendje wordt.
op msn ben ik net zon flapuit als ik het echt

en wat ik op msn zeg zou ik in dezelfde situatie irl ook zeggen
kvind het sowieso teveel meoite om een echt leven en een dubbel leven er op na te houden

daarom praat ik zoals ik gewoon ook praat
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:46
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Mijn beste vriendin heeft haar vriend via de chat ontmoet en die zijn nu al bijna 3 jaar samen
maar idd ga er nietmet te veel verwachtingen heen..maar denk gewoon ow leuke dag, gezellig kletsen, we zien wel wat er gebeurt...denk niet van ow ik vind hem/haar zo leuk bladiebla want dan valt het minder tegen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 12:30
Verwijderd
Tja, ik spreek alleen af met mensen van internet als ik er voor 80% zeker van ben dat het in het echt ook klikt! De laatste keer dat ik met iemand afsprak was het echt heel leuk maar het kan ook tegenvallen, en als iemand dan niet wil begrijpen dat je niks wilt is het heel vervelend. Altijd eerlijk blijven zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 21:37
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 15:10
Liefde & Relatie Liefde is raar...
Marsel
30 19-09-2003 11:56
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.